Bezorgrestaurants in de buurt van Mythos

Online eten bestellen

1311319806 85
1367171991 76
1434194613 80
1624092044 82

1. Druk, rumoerig en chaotisch. Wachtende mensen staan overal en dat geeft een gevoel van.... dooreten, wij willen zitten.
    Eten is niet verrassend en voor de porties veel te prijzig. Bovendien waren de warme gerechten lauw, dus snel koud.
    Personeel spreekt gebrekkig Nederlands en zorgt ook voor drukte. Aan onze tafel zeker 5 verschillende mensen gezien.
    Zaak voor kwantiteit ipv kwaliteit.
    Er zijn betere opties en die zijn zeker aan te raden!

3,9
  2. Geweldig restaurant, zeer vriendelijke eigenaar en personeel, heel goede keuken, zeer prettige sfeer erg attent als iemand feestje heeft.

3. Anja Bos-Mos

De eerste keer gaan eten op aanraden van onze zoon. Hij was laatst met het team van Aldi bij jullie gaan eten. Ik vond het eten en gastvrijheid helemaal top. Alleen zou ik de toiletten iets moderniseren.

4. Wat een aanfluiting. Er werd gerookt in de keuken. 2,5 uur moeten wachten op 4 gyosschotels, en dat was ook nog onze eigen “schuld”, omdat we hadden geruild van tafel van binnen naar buiten. WC overigens echt te ranzig voor woorden.

2,7
  5. Math en Gertie Alberts

We hadden gereserveerd. Het was erg druk. Maar ze waren meteen héél attent en gastvrij! Ondanks drukte liep het allemaal gesmeerd! Eten was heerlijk! En personeel is héél vriendelijk! Voor herhaling vatbaar!

6. Eten besteld om af te halen. Hebben 5 kwartier moeten wachten terwijl eten 2 uur van te voren besteld was. Eten is heerlijk maar dit was wel heel vervelend…

5,7
  7. Zonet eten besteld was ruim voldoende, en was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar.

8. Nummer 18

Telefonisch besteld, hadden me super geholpen om 3 lekkere menu's te kiezen. Bij afhalen erg vriendelijk onthaalt en kreeg meteen een ouzo. Top sfeer en vriendelijkheid en erg lekker gegeten.
    Heb een nieuwe stamgriek gevonden.

9. Heerlijk gegeten. Gezelliger sfeer, wij waren er op maandagavond. Bediening goed, vriendelijk. Zeker een aanrader!

10. Cea pelzer

Lekker gegeten snelle bediening vriendelijk personeel gezellig gezeten ga zeker nog eens terug

11. We gaan vrij regelmatig naar dit restaurant. Met name door de constant goede kwaliteit van het eten. En ook de erg gezellige sfeer die er heerst.
    Ook de kinderen gaan altijd graag mee, en dat is bij andere restaurants niet vaak het geval.
    De bediening is netjes, vriendelijk en snel. Het eten is erg smakelijk, en de prijs is heel netjes. Ik kan het restaurant zeker aanbevelen. Inmiddels zijn mijn ouders ook al vaste klant.
    Zoek niet langer naar een kwalitatief goed Grieks restaurant met een leuke, gezellige sfeer. Kom naar Mythos...

12. Lekker eten, vers, prettige en vriendelijke bediening.

13. Nog nooit zo’n slecht personeel gezien ergens.
    Deze snappen er echt niks van.

4,5
  14. Rob winkelmann

Prima ervaring.
    Wel als eerste een wit biertje besteld. Deze was flink lauw… maar wat wil je met 37 grd C.… voor de rest prima eten en bediening.
    … Echter vakantiekrachten… maar ja…
    Iedereen herinner zelf wel zijn eerste schreden als werker… vakantiewerker :-)

en aan eind het koude Mythos biertje smaakte prima! @

Mvrgrob.

15. Gabi Leibig

16. Heel lekker gegeten en een hele goede bediening, Nico bedankt. Altijd heel gastvriendelijk 😘

17. Manuel & Jessy

Sinds kort onze nieuwe vaste griek gevonden. Eten is tot nu toe iedere keer heerlijk geweest. Van salade tot hoofdgerecht gewoon perfect. De eigenaar is heel klantvriendelijk, je voelt er echt welkom. Sfeer van het restaurant zorgt ook dat je je heel erg op je gemak voelt. En dat alles is ook nog eens de prijs kwaliteit verhouding perfect. Voor mij geen ander meer! Tot vanavond weer :D

18. Wederom Heerlijk!

19. Zijn gisteren weer wezen eten was weer heerlijk zoals altijd. Personeel is zeer vriendelijk en een fijne eigenaar. Het is heel mooi geworden na de verbouwing. Mythos Brunssum is n echte aanrader.

20. Altijd een zeer vriendelijke bediening die echt niets teveel is.
    Het eten is er zeer smaakvol en met zorg bereid.
    Kortom een echte aanrader.

21. Gisteren gaan eten en was niet zo heel druk, echter gyros niet warm en voorgerecht erg karig. Sfeer en personeel is wel top, maar het eten moet toch wel warm zijn.

22. Zijn net weer lekker wezen eten en het restaurant is super mooi verbouwd en de keuken was weer helemaal naar wens !!

23. Melanie Jacobs

Heerlijk gegeten, mooi restaurant en super goede sfeer. Leuk en vriendelijk personeel. Wij komen hier al jaren en het blijft een echte aanrader. Door de muziek waan je je in Griekenland😍

24. Roland

25. Super wij komen hier al jaren en zijn steeds weer thuis in de gezellige sfeer even lekker relaxen met een hapje en een drankje !! Komen snel weer

26. Fred van de Bult

Voortreffelijk restaurant, voor ieder wat wils. Graag tot de volgende keer Mythos parakolla. 👍🏽👍🏽

27. Marianne

We wilden eerst voorgerecht met 4 man 5 stukjes brood, tzaziki (voorgerecht ) 2 eetlepels! Men bleef maar langs de tafel lopen, kijken of we t hoofdgerecht wilden bestellen, hebben we toen maar gedaan, we werden weg gekeken. Biefstuk was niet medium maar nog rauw. Vriendin had t gehad wilde geen nieuwe (na klacht hoefde we die ook niet te betalen) rest ging wel, jammer van de "gezellige" avond! Nog nooit zo kort "getafeld" bij de Griek. Een van de obers moet toch echt ander vak gaan kiezen, er kon geen lachje vanaf!

5,9
  28. Amy Heijnen

Gezellig en heerlijk gegeten.
    Tot volgende keer
    Pascal en Amy

29. Susan & Ray

Het eten is overheerlijk, de eigenaar is echt een gentlleman en het personeel super vriendelijk. We voelen ons altijd hartstikke welkom en komen dan ook graag geregeld terug! Beslist een aanrader.

30. Esther & Jeffrey

Komen al vele jaren bij Niko. Hij is goed voor ons en voor onze zonen Jayson & Divano. Heerlijk eten. Suzie haar zeetong is echt heerlijk. Goede bediening. Vooral als onze kinderen hun vriend Mack er werkt. Er is voor ons geen betere griek. Niko wij houden van je dikke knuffel.

31. Eef Lacht

Dè beste Griek van Brunssum en omstreken. Super service en sfeer! Hartelijk personeel en eigenaar. En het eten is heerlijk!

32. Jaleesa

Heerlijk gegeten en genoeg gedronken. Door drukte moesten we iets langer wachten op ons eten, maar dit werd goed gemaakt door de kwaliteit.

33. Joni 22 punten

Werkelijk het beste restaurant van heel Limburg! Het eten is overheerlijk, de eigenaar is echt een schatje, super vriendelijk personeel en ik voel me altijd hartstikke welkom! Veel keuze in het menu met vele lekkere unique gerechten, ook voor de kinders! Helemaal toppie! Zeker een aanrader.

34. Ron Huijer

Altijd lekker eten en vriendelijke bediening.

35. tineke

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
    Jammer van de slechte stoelen...

36. Peter Pan

We hebben wel een beter gegeten en we hebben wel eens slechter gegeten. Niet om van de daken te schreeuwen in positieve of negatieve zin, laat je verassen.

37. Marielle

Heerlijk gegeten! Porties precies goed. Nette bediening.

38. J Bremen

Gezellig restaurant, héérlijk eten! Super bediening door Nico zelf 💋

39. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Super sfeer, zeker een aanrader.

40. Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader, en nog eens fijne bediening!

41. Zeer onvriendelijk personeel, man die overkwam als de eigenaar in het bijzonder. Gyros was droog alsof het al meerdere keren was opgewarmd. Frietjes waren hol van binnen. Salade had een 30% sticker kunnen gebruiken. Geen aanrader...zou nog even verder zoeken.

2,8
  42. Zeer onvriendelijken eigenaar die ons weigerde desondanks onze reservering. Ondanks dat ik een email met bewijs had met de geaccepteerde reservering, bleef de ober volop ontkennen en zeggen dat dit niet klopte. We konden over 2 weken weleens terugkomen?? Dit terwijl we er ook ver voor hebben moeten rijden! Hij vond dat ik de voucher bonnen wel daar moest achterlaten om last en nummers te kunnen declareren!!
    Ik raad het iedereen zeer af om via social deal hier naartoe te gaan!

1,5
  43. Super gezellige avond gehad. We waren vrij laat op zoek gegaan naar iets om te eten. Bij hen terecht gekomen en we werden zeer vriendelijk onthaald. Misschien een beetje kitcherige inkleding maar wel heel gezellig! Het eten was super lekker en er kon geen hap meer bij. Voor dat geld zeker de moeite waard. Een echte aanrader!

44. Cola uit een tap ben ik niet zo van! Salade beetje te veel olie, maar 't hoofdgerecht echt subliem, heerlijk! Bediening geweldig.

45. Leuke eigenaar met zijn vrouw en kinderen.
    Lekker eten, voor een mooie prijs... grote prties ook!
    Luisteren naar je wensen.
    Ik kan me geen betere Griek wensen om heerlijk met me kaartclubbie heen te gaan maandelijks al 12 jaar lang.
    Niko en zoitsa tot snel!
    Zet de entrcote en de wijn maar klaar.
    Henny

46. Super gezellig, lekker eten en goeie bediening.

47. Vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader.

48. b theunissen

Eten was lekker en genoeg. We gaan zeker nog een keer terug.

49. Christianos

Al ben je er 1 jaar niet geweest, dan is het nog alsof je thuis komt. Het eten en bediening is van goede tot uitstekende kwaliteit. Vriendelijk personeel, Nicolas zelf als uitbater doet het uistekend. Een goede en gezellige sfeer

50. Wim Eshuis

Net het bekende menu gekozen bij Mythos. Suzuki, Bifteki en Gyros, man wat een heerlijk vlees en de portie ruim voldoende. Het team zeer vriendelijk en attent. Tot de volgende keer maar weer!

51. Leandra

Goed eten en gezellige bediening.

52. Angelique

Kan er geen verkeerd woord over zeggen. Kom er wekelijks met veel plezier! Het eten is altijd heerlijk. En de sfeer en de mensen zijn gezellig. Gewoon een echte aanrader!

53. Willy en philo

Gisteren op vrijdag avond om 19.00 eens bij Mythos gaan eten, was onze eerste keer op de Kerkstraat. Het eten was topkwaliteit, smaakte super. Het waren redelijke grote porties, ontzettend lekker. Het was een 3 gangen / menu via Social Deal een bon. Gezellig restaurant met top bediening. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding voor 13,50 per persoon.

Ik heb met een bon bij andere eetzaken nog nooit zoveel eten gekregen als hier en lekker en ik eet best wel heel veel hoor. Ik had echt genoeg gehad met mijn vrouwtje, die kreeg het niet eens op dus...

54. Gisteren weer eens bij Mythos gaan eten. Opnieuw topkwaliteit. Grote porties, ontzettend lekker. Gezellig restaurant met top bediening. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Geweldige koks.

55. Dit was een enorme teleurstelling. Snap weinig van de enorm positieve berichten in verband met het eten. Eten is kwalitatief gewoon erg slecht. Veel vlees grauwig en wat zuur van smaak. Restaurant erg gedateerd wat niet erg is maar erg vervuild. Bediening inclusief (zo lijkt het) eigenaar veel aan het roken buiten. Wassen geen handen na roken en pakken van alles vast, waarna dezelfde vingers ook het eten beroeren. Dat kan en mag gewoon niet. Niet iedereen heeft eenzelfde referentie, maar dit is slecht en bovenal niet hygiënisch.

56. Macla Martens

Dit is een top restaurant. Eten en drinken en dat voor een vriendelijke prijs. Alles smaakt voortreffelijk en ook speciale wensen worden vervuld. De eigenaar is 7 dagen per week aanwezig en heeft altijd goeie zin.

57. Fam. Dohmen

Eten is altijd super. Altijd vriendelijk ontvangen en de service is optimaal. Sfeer is toppie. En de prijs kwaliteit is prima. Komen er al jaren graag terug.

58. Heerlijk gegeten en genoten van een fijne, goed verzorgde avond!

59. Frank Haan

Gisteren overheerlijke gyros pannetje gegeten. Smaakt hetzelfde als in Griekenland! Zeker voor herhaling vatbaar, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

60. Super lekker eten wat goed verzorgd uit ziet. Ook de bediening is super goed en zeer klant vriendelijk, alles word volledig naar wens geregeld. Ik ben er zeer blij mee en dit is weer mijn nieuwe vaste Griek.

61. Zeer klant vriendelijk. Je wordt warm ontvangen. Op het eten ben ik echt dol, met name de mezes schotel is heerlijk. De vis en het vlees wordt goed bereid. Ook is het menu zeer uitgebreid. De prijs valt best mee en je krijgt veel. Ook is de sfeer heel mooi, en het is een mooi restaurant.

62. Gezellige avond met oud-collega's gepland.

Super gezellige sfeer! Bediening was prima, welkom met ouzo, ruime bedenktijd qua bestelling. Drinken op tijd aan tafel, eten was overheerlijk!! :-)

Kortom, een aanrader, goede prijs/kwaliteit verhouding met een vriendelijke bediening. Wij komen hier graag nog eens snel terug. Ook privé met gezin c.q. familie.

Bedankt Mythos voor een onvergetelijke avond en tot gauw!!

63. Vertaal van English naar Nederlands

Ook wij hebben een slechte ervaring wat betreft restaurant Mythos in Brunssum. Wij zijn met 4 personen op 10 april gaat eten met een social deal bon. Dat hebben we geweten. We werden als tweederangs burgers behandeld. Bon achteraan! Daar begon het al mee. De bon vertegenwoordigde een waarde van 27 euro. Wij hadden hiervoor 13,50 euro betaald. Het betrof een 3 gangen menu: Voorgerecht warme en koude hapjes. Warme hapjes hebben we niet gezien. Koude hapjes vielen tegen als je er ook olijven en pepers onder verstaat. Onze dochter vroeg of zij een ander gerecht mocht. Stifado. eventueel tegen een bijbetaling. Dat mocht over bijbetaling had men het niet. Toen was het :zij kreeg dan wel geen voorgerecht. Dat vond onze dochter geen probleem. Het hoofdgerecht kwam alles op een bord met een paar frites. Dochter kreeg een schotel: een lamsbout met wat saus. Normaal zijn dit lekkere stukjes mals vlees . Enfin ze houdt totaal niet van kluiven. Maar ok .nagerecht: was 2 bolletjes ijs met slagroom. Toen kwam de rekening: Voor het gerecht van de dochter moesten we schrik niet: 8 euro bijbetalen. Nu waren we wel bereid om iets bij te betalen maar 8 euro terwijl ook nergens over gesproken was. Alleen: zij krijgt dan geen voorgerecht.Wij gevraagd waarom dit was: Er was al 13,50 betaald en 8 euro erbij kom je op 21,50. Op de kaart stond nl een prijs van 12,90. De kaart staat nog steeds op hun site. De prijs van dit gerecht is nog steeds 12,90. De eigenaar deelde ons mede dat het lamsvlees duurder geworden was. De prijs van het gerecht was geen 12,90 zoals op de kaart stond maar 15,90. ??Toen hebben we maar niets meer gezegd 15,90.?? Betaald 21,50. Tel uit wat het ijs dan kost. Want een voorgerecht heeft ze niet gehad. En later realiseerde wij ons ook nog dat zij helemaal geen frites en of rijst erbij gekregen had. Alleen wat vlees... Schandalig. Vroeger kwamen wij hier vaker. Daarom hadden wij hier ook gereserveerd, ter ere van de verjaardag van mijn man. Wij dachten daar is het altijd goed. Eten verpest! Geen vriendelijke "nieuwe" eigenaar. Dus: voor een beetje vlees en saus geen voorgerecht , geen frites en of rijst en 2 bolletjes ijs hebben we meer betaald dan normaal. Zo haal je geen klanten binnen. Hier zien ze on dus nooit meer terug!

64. Vandaag na lange tijd weer eens heerlijk gegeten op het terras van Mythos in brunssum. Eerdere ervaringen waren minder maar vandaag was het in een woord uitmuntend. De gastheer deed het perfect. Hij gaf ons ruim aandacht en maakte een gezellig praatje. Duidelijk iemand met gevoel voor de horeca en z'n gasten. Voor het eerst kregen we vandaag goed getapt bier en de sfeer was relaxed. De weekschotel was voortreffelijk. Mythos staat bij ons weer op de kaart. Tot snel.

65. cilly mazier

Wij hebben ook een hele slechte ervaring gehad bij deze griek met een bon van social deal. Het eten was ronduit slecht. De eigenaar bekeek ons nog niet eens. Wij werden ook achteraf gezet, terwijl er plaats genoeg was. Echte kliekjes op ons bord. We hebben hem hierover nog een mail gestuurd maar daar reageerde deze tegen andere mensen overdreven vriendelijke eigenaar uiteraard niet op, vandaar onze reactie op deze manier. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Het personeel kan er verder niks aan doen, die worden alleen maar opgejaagd door hem. Echt een vreselijke man!

66. J. Nijsten

Afgelopen donderdag met de collega's gaan eten bij Mythos. Ondanks dat we met 17 personen waren die kris kras door de kaart hadden besteld kwam alles netjes tegenlijk. De jongeman in de bediening was zeer goed en heel vriendelijk, hij zorgde ervoor dat we geen aandacht te kort kwamen. Complimenten voor restaurant Mythos.

67. Marjelle B

Gisteren met 4 personen hier gaan eten. We hadden gereserveerd met wow-deal bonnen. Bij de reservering, ruim binnen de aktieperiode, werd ons al verteld dat ze geen tafeltje meer vrij hadden binnen de periode dat de bonnen geldig waren. Maar de, toen nog vriendelijke eigenaar, vertelde ons dat dat geen probleem was. Ze hadden de aktie verlengd en we konden zonder probleem een tafeltje boeken. We hebben ze uitdrukkelijk gevraagd of dat echt geen problemen zou opleveren. De eigenaar lachte mijn wantrouwen weg en zei dat ze niet zo kleinzerig deden.

Gisteren was het dan zover. We werden vriendelijk door een jongeman ontvangen en kregen gelijk een ouzo aangeboden. Toen hij ons de kaart wilde brengen, lieten we hem de bonnen van wow-deal zien. Hij nam ze mee en na enkele minuten verscheen de eigenaar ten tonele. Hij begon te zeuren over dat de bonnen verlopen waren. Wel kon hij ons 5 euro korting aanbieden op het eten. 5 euro korting?! De bonnen kosten 13,50 euro per stuk en hiervoor zouden we een 3-gangenmenu t.w.v. 27 euro krijgen. Na wat heen en weer gepraat, zei hij dat hij voor deze keer een uitzondering wilde maken, maar dat wij ons goed moesten beseffen dat dit op zijn kosten ging, en dat hij van wow-deal niks zou ontvangen omdat de aktieperiode verstreken was. Vreemd verhaal, maar goed.

Het voorgerecht kwam vrij snel en eerlijk is eerlijk, hier viel weinig op aan te merken. Daarna bijna anderhalf uur moeten wachten op het "hoofd"gerecht. (Alle klanten, ook die ruim na ons binnen waren gekomen, hadden al het nagerecht op). Maar goed, het hoofdgerecht was werkelijk lachwekkend. De mixed-grill bestond uit een eetlepel gyros en een klein stuk gehakt. Voeg daar een kwak tzaziki en 10 frieten aan toe en klaar was ons hoofdgerecht. Had dit nu anderhalf uur moeten duren?

Daarna vrij snel ons nagerecht: 2 bolletjes vanille-ijs met een beetje slagroom en een druppel chocolade saus. Had dit 3 gangenmenu de waarde van 27 euro? Echt belachelijk. We dachten dat wow-deal aanbiedingen bestemd waren om restaurants die graag reclame maken onder de aandacht te brengen. En zo terugkerende klanten te winnen. Niet dus!

Opmerkelijk detail: het restaurant zat nog niet voor 1/3 vol op zaterdagavond. Zou er binnen de aktieperiode echt geen plaats meer zijn geweest voor 4 personen? Wij wagen dit te betwijfelen.

2,2
  68. Dorien H.

Vanavond lekker gegeten bij Mythos! We hadden geen social deal maar gewoon à la carte... De porties waren ruim, het was geweldig lekker... De baas was heel aardig en relaxed en de twee heren in de bediening waten heel vriendelijk, enthousiast, vrolijk en het was zeer duidelijk dat het jongens met ervaring zijn. Ondanks dat het druk was ging alles heel snel en goed. Tot snel!

69. rompelberg

Wij hadden een maand geleden al gereserveerd en toen we binnen kwamen werd meteen gezegd dat er geen plaats was. Toen we zeiden dat we gereserveerd hadden en het bewijs gaven dat de reservering gelukt was zei hij dat hij daar niks mee te maken had en dat het aan socialdeal lag. Hij zette een kriebel op de voucher en zei op een zeer botte toon kom maar op een andere dag. Ten eerste waren er nog verschillende tafeltjes vrij, maar goed die zouden vergeven kunnen zijn. Er kan altijd een overboeking zijn, maar bel dan even op en zeg dat er iets fout is gegaan want het telefoonnummer heeft hij want die moet je doorgeven bij de reservering. Ten tweede bied je excuus aan in plaats van de mensen bijna naar buiten te duwen.

70. Wij zijn gisteren gaan eten met Social Deal bonnen. Wat een aanfluiting!! Ik weet niet beter dan dat je meedoet aan Social Deal om jezelf goed op de kaart te zetten. Dat hebben ze hier duidelijk niet zo begrepen.

Wat laat een Grieks restaurant zich kennen om de mensen met deze bonnen anders te behandelen dan de regulier betalende klanten. Het tafeltje naast ons werd gastvrij ontvangen, wij niet. Zij ontvingen een Ouzo (zoals dat bij Griekse gastvrijheid hoort), wij niet. Zij ontvingen ijs en citroen in hun cola, wij niet! Het eten werd min of meer op tafel gegooid en we voelden ons bijna niet eens welkom. De eigenaar groette ons niet eens.

De gerechten smaakten goed, maar de portie was lachwekkend. Voor onze kinderen hadden we een kindermenu besteld en die borden waren beter gevuld dan de onze!! Een Griekse salade die bestond uit een bakje sla uit een zak, niet eens een tomaatje, olijfje of komkommertje.

We zijn dan ook zonder fooi weer vertrokken, want wat hebben ze zich laten kennen. Hier gaan we in ieder geval nooit meer terug!

2,6
  71. Via bonnen gaan eten bij Mythos.

We kwamen 10 min van te voren aan en werden gevraagd of we even een blokje om wilden lopen omdat er geen plaats was. Belachelijk!

De bediening door de eigenaar. Echt zo onvriendelijk! Het hoofdgerecht met maar liefst 10 frites! Kreeg het bijna niet op.

De eigenaar gooit een leeg glas wijn om op de tafel. Normaal zegt men dan sorry, maar dat hoefde ik hier niet te verwachten.

Jammer. Ik ga hier dus nooit meer naar toe met mijn familie. Ik snap dat je geen hoogstandje kan verwachten met een bon, maar kom op zeg!

1,9
  72. Angelique Bronneberg

Super goed restaurant met een goede prijs- kwaliteitsverhouding en de bediening is super. Doen alles voor je om een gezellige avond te hebben.

73. Social deal bonnen gekregen voor verjaardag. Op de eerste plaats werden we in een achterafkoekje geplaatst. Toen kwam het hoofdgerecht: een aanfluiting qua portie (wel lekker), welgeteld 7frietjes. We hebben het nagerecht nog niet eens afgewacht en hebben in een ijssalon een lekker ijsje gegeten!
    Nooit meer Mythos voor ons (misschien lag het aan de socialdeal bon, geen idee).

74. Wij komen hier nu al een aantal jaar, meestal halen we af. Het eten is geweldig, mijn vrouw en ik zijn dol op de geweldige dolmadakia die men hier serveert. Maar ook de andere gerechten zijn heerlijk. De service is echt ouderwets goed. De openingstijden zijn laatst veranderd, waardoor ik voor een gesloten deur stond, maar de eigenaar zag me en heeft ondanks het feit dat het restaurant pas 2 uur later open ging mijn bestelling in orde gemaakt!! Gewoon geweldig. Zowel service, kwaliteit als klantvriendelijkheid is top!!

75. Denise van den Hemel

Zojuist heerlijk gegeten bij Mythos in Brunssum! Geweldige sfeer en je voelt je meteen thuis! Een echte aanrader voor een avondje uit! vooral de bediening, Nico en Zakaria zorgde voor een onvergetelijke avond!

76. Tiny & Bert

We zijn gisteren voor het eerst bij Mythos gaan eten. Alles maar dan ook alles was super. De bediening is heel vriendelijk. Het eten is Werkelijk super. En de prijs is best redelijk, maar ik vind dat kwaliteit best betaald mag worden. We komen hier beslist nog terug. Degene die hier wat over te mekkeren heeft die is niks gewent, complimenten van ons.

77. Hugo 71 punten

Wij waren niet onder de indruk van het eten. Veel kwakjes uit een emmer, verbrand brood, hollandse salade uit een zak i.p.v. griekse. Van een restaurant verwacht je dat ze zelf koken en niet alles inkopen. Luide muziek.
    Wel vriendelijke bediening en eigenaar.Sfeervol ingericht. Ikzelf heb wel drie gratis drankjes gehad. Buitengewoon sympatiek, maar toch hadden wij liever een betere maaltijd genoten.

5,3
  78. Frits Hofman

Op tweede kerstdag uit gaan eten met 5 personen bij Mythos.
    Bomvol en toch hoefde niemand die gereserveerd had te wachten voordat er plaats was.
    Ook behoorlijk snelle bediening.
    Kwaliteit en service als vanouds uitstekend.
    Prima gekruid en mals vlees, idem dito de vis.
    Overheerlijke wijn (in ons geval Imyglikos).
    Kortom zeer aan te bevelen.

79. J. Jansen

Wellicht op de verkeerde avond gekomen. Maar zelfs voor een slechte dag onacceptabel. Het eten is duidelijk niet gemaakt met liefde. Frieten leken uit de magnetron (sponzig). Vlees was flauw en droog. Voor mij laatste keer. 4/5 jaar geleden hier lekker gegeten: wat is er gebeurt in de tussentijd?

80. Zeer gemengde ervaring.
    Eten: van de 5 personen vond 1 het uitstekend, 2 oké, 2 matig. Vond zelf het vlees van het stoofpotje wel oké maar jammer dat de groenten te zeer worden gesmoord, het had wel een bite kunnen hebben.
    Drinken: Zeer slecht. Frisdrank is post-mix, geen flesjes dus, maar aangelengde siroop uit de machine. De 2 colajunkies aan onze tafel hebben voor het eerst in hun leven een glas cola laten staan. Pils was voorgetapt en dus al compleet doodgeslagen, flesje donkerbier was lauw.
    Bediening: slecht. Foutje bij opnemen van het hoofdgerecht. Ik wilde zonder gegratineerde feta. Die kreeg ik ook niet, maar wel ongevraagd gegratineerd met Goudse kaas. Nog geen ramp, werd aangepast, prima. Na 5 minuten zegt de ober "nog 90 seconden, dan is 't er". Dat werden er eerder 900. Meisje in de bediening oogde vrij onzeker, de jongeman compenseerde dat ruimschoots met gemaakt aandoende übervriendelijkheid. Had liever gehad dat hij eens kwam vragen of we nog iets wilden drinken (alhoewel met die drank van hun?) in plaats van voetbal kijken/computer/telefoneren. Bestelling dan maar aan de barman doorgegeven, 2x wel te verstaan want 5 drankjes onthouden lukte niet.

81. Gegeten met onze nieuwe buren een week of 5 geleden,

Een prachtwinkel goede sfeer, bediening flut of ze had haar dag niet! ;-(

Eten goed, saladebar matig, koffie hield niet over!

Het hoofdgerecht was zeer smakelijk!

Met betalen moet jezelf naar de kassa lopen jammer dat dit niet even verteld wordt scheelt een hoop wachten en zwaaien naar onze onvriendelijk serveerster.

82. Gisteren heerlijk gegeten. Uiterst vriendelijke bediening en de kwaliteit van het geserveerde was gewoon goed. Ambiance is goed. Al met al een aanrader!

83. Dewi 161 punten

Typisch Grieks restaurant, gezellig luidruchtig sfeervol. Lekker eten, personeel is altijd erg vriendelijk. In 2 jaar tijd nog nooit klachten gehad, alles is altijd goed verzorgd, je wordt er hartelijk ontvangen. Op het eten hebben we nooit wat aan te merken, alles is altijd lekker mals, er wordt goed op je gelet, als je drinken op is komen ze meteen vragen of je nog wat blieft. Chapeau!

84. Goed en betaalbaar restaurant en veel eten.

Vooraf krijg je een lekker drankje en na het eten ook nog eens een keer.

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel.

85. Geweldig restaurant.

Heerlijk eten, altijd vers, grote hoeveelheden.

Vriendelijke en zeer snelle bediening.

Voor het eten en na het eten een gratis drankje.

Beste gyros die ik ooit heb gehad.

86. We zijn hier terechtgekomen omdat onze favoriete Griek geen plaats meer had.
    Enige jaren geleden hadden we hier al eens gegeten en het was toen tegengevallen.
    Ik moet zeggen nu was het eten heerlijk. Gegrilde pepers met knoflook als voorgerecht. De lamshaas en -koteletjes waren echt superlekker!
    Bediening was goed.
    Volgende keer wil ik wel aan een ander tafeltje zitten, een aantal plaatsen in de zaak ( bij de keuken ) zijn minder gezellig.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

87. Top griek!

Ik ga er elke maand met veel plezier eten.

Niet te duur, en gewoon heerlijk vlees!

Service is elke keer weer goed en zeer vriendelijk.

Aanrader!

88. Het eten was koud en echt niet lekker.

4,7
  89. Een top-klasse restaurant!!

Eten is uit de kunst, hele gezellige sfeer, en zeer goede bediening. Een echte aanrader voor een geslaagd avondje culinair genieten.

Bbedankt medewerkers van Mythos.

90. TOP!!!!
    Eten is perfect,sfeer is goed en de bediening uitstekend
    ZEER goede prijs kwaliteit verhouding

91. echt super lekker eten voor een niet al te duren prijs,
    vooral de kip en snitzels zijn aan te rade!

92. Rob & Jolanda

Het eten is uitstekend, de sfeer is ook prima en de bediening is ook goed. Een aanrader.

93. Een gezellig en goed restaurant. Goede kwaliteit en bediening.

94. prima stek en goede bediening

95. mark schaart

Een Grieks restaurant waar alle gerechten een eigen karakter hebben. Zeer uigebreide kaart. Visgechten van harte aanbevolen