Lunch Diner

do lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00
vr lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1206896627 91
1320725236 79
1424205791 71
1444901901 72
1620818844 70

1. Joost Van den berg

Heerlijk gegeten. Alleen erg jammer dat ze bij de reservering niet verteld hebben dat ze met tijdblokken van twee uur werken. Dus om 20.15 vriendelijk verzocht werden te betalen en te gaan.

2. De eerste saté met spaanse pepers. Het leek paprika… beetje apart.
    Maar stel dat je niet tegen heet kunt en het per ongeluk eet…
    Geen paniek het personeel stelt je gerust met de mededeling dat "het niet zo heet is en er nog nooit eerder iets van is gezegd. " O ja, wordt je dan alsnog niet lekker en vraag je om een glas melk, omdat je uit ervaring weet dat dit wél werkt, komt dat keurig op je rekening.
    Misschien toch wat meer rekening met je gasten houden.

3,5
  3. Zeer chagrijnige bediening. Het leek wel alsof ze iets tegen ons hadden. We waren met een gezin van 5. We moesten een uur wachten op het eten (3× eenvoudig kindermenu, 1× vis en 1× vlees) en de bediening kwam bijna niet langs.

4. Heerlijk gegeten! Ondanks het wat gure weer lekker op het overdekt terras met de terrasverwarming aan.
    Super geregeld.Zeer vriendelijke bediening die ervoor zorgde dat we niets te kort kwamen. Kortom, volgend jaar komen we weer!

Tot dan!

5. Heerlijk eten maar slechte bediening. Een uur op het eten gewacht, terwijl het niet druk was. Geen contact met de serveersters. Zeeuwse nuchterheid? Stugheid?

6. Heerlijk gegeten. Pan met mosselen was voortreffelijk. personeel was vriendelijk, gezellige atmosfeer.

7. Ann en Kevin

Super lekker eten, grote porties, maar zeker ook top personeel!! Een echte aanrader en sindsdien vast jaarlijks adresje!!

8. Komen al jaren, altijd goed. Vandaag 07-09-16 weer geweest (terras). Lang gewacht, we werden niet geholpen, wel tafel naast ons die net binnen kwamen. Oudere dame zei dat zij niet kon helpen omdat het niet haar tafel was en de andere dame zat te eten en nog pauze dus moesten we maar wachten. Dame erop aangesproken maar ging in discussie en liet ons weggaan. Daarom besloten niet meer te komen en dit restaurant zeker niet aan te bevelen.

Hoop op reactie.

9. We zijn op vakantie bij Port Greve. Hebben vanmiddag heerlijk gegeten bij Jeanzz. Zeker een aanrader! We hebben spare ribs genomen die super mals waren en goed gekruid. Verder nog kip saté met friet op.

Het was meer dan genoeg. Prijs en kwaliteit verhouding is top! Het personeel erg vriendelijk.

Zeker een aanrader.

10. Aardig personeel. Prima gegeten voor een redelijke prijs.

11. Heerlijk gegeten, gezellig zitten. Prima!

Groep CSU Port Greve

12. frans

13. Al meerdere keren bij Jeanzz gegeten. Wij zijn altijd erg tevreden over de kwaliteit van het eten, de hoeveelheid op ons bord en het prachtige uitzicht. Ons zien jullie zeker terug!

14. Komen regelmatig bij Jeanzz en hebben ook vanavond weer heerlijk gegeten. De kok weet ons toch elke keer weer te verrassen; Scampis van de plaat, Lamsvlees op z'n Marokkaans, leuk garnituur, een Zeeuws wentelteefje, smullen maar. De bediening zoals altijd gastvrij en attent.
    De zomeravonden op het terras zijn goud, maar s winters binnen in de warme gezelligheid is ook niet verkeerd!
    Ook vrienden die wij meenemen zijn altijd enthousiast!

15. Dit was een eenmalig bezoek. De tent staat op een leuke lokatie maar daar is alles wel mee gezegd. De bediening komt heel snel met een gezicht als een oorwurm vragen wat we willen drinken maar blijft daarna onzichtbaar, de kok denkt dat alles lekker word als je het verzuipt in een dikke zoute saus waardoor je geen verschil meer proeft tussen vis (had mijn vrouw gekozen) en vlees (had ik). Mijn vrouw merkte nog op dat ze de wc vies vond en ik vond het hele uiterlijk van de tent smoezelig. Toppunt van ergernis was de prijs: die hoorde bij een goede maaltijd in een restaurant maar niet bij eten dat past bij een snackbar...

1,4
  16. We zijn hier al eens eerder geweest, toen met z'n tweetjes.
    Nu met een groep van 9, het was terras weer dus we zaten buiten.
    1x mosselen, 1x sliptong, 1x gamba's en de rest allemaal spareribs.
    Iedereen was zeer tevreden!
    We hebben zelfs nog met 5 man extra spareribs besteld tegen gereduceerd tarief, ze waren echt heerlijk mals.
    Prijsniveau is normaal, niet goedkoop.
    Jeanzz is echt wel een aanrader

17. Na diverse aanbevelingen hier maar eens gaan eten met 4 personen. Wel, dat was dus eens maar nooit meer. Ook de uitbater van Jeanzz is weer een van de redenen waarom vele mensen massaal de horeca mijden en het voortaan thuis gezellig maken, want de prijzen hier zijn te schandalig voor woorden en zeker de "service" die in dit bedrijf geboden wordt, niet waard. Na te gaan zitten kwam er al gelijk een serveerster aan om de bestellingen op te nemen. So far, so good. Alleen een beetje jammer dat het een half uur duurde voor de drankjes na de tafel gebracht werden. We stonden al op om weg te gaan en hadden we dat maar gedaan. Na nog eens 10 minuten werd eindelijk de kaart gebracht en werd daarna redelijk snel de bestelling opgenomen. Ook de keuken werkt redelijk snel ondanks het druk was. Ik had de "SUPER" saté voor het schamele bedrag van 16.50 die bestond uit wel 8 stukjes vlees. Daarbij kregen we voor 4 personen een minischaaltje friet met wel een pompje majonaise een minischaaltje sla die een normaal restaurant krap aan twee personen zou serveren en voor de variatie een bakje van 6 vierkante centimeter met daarop 4 krieltjes opgemaakt als aardappelsalade. Na inclusief de drankjes en fooi en alleen 4 hoofdgerechten 100 euro afgerekend te hebben, zijn we nog met honger vertrokken en hebben we maar in een ander restaurant de maaltijd voortgezet.

Jeanzz is echt weer zo'n typisch Zeeuws restaurant. Buiten het seizoen met vreten gooien om toch maar mensen in je tent te krijgen en in het hoogseizoen gewoon de porties halveren, want de domme toerist betaald toch wel is overduidelijk ook het devies van deze uitbater. Maar... Aan de andere kant... gezien de drukte kan deze uitbater het misschien best bij het juiste eind hebben??

18. Bankers

Aangezien we op het bungalow park in de buurt logeren, proberen we div. Restaurants uit, deze was echt prima, eten prima, service prima, een aanrader dus!

19. Dennis en Marja

Zoektocht op internet naar strandpaviljoen waar we op aanraden van zakenrelatie enkele weken geleden zijn beland bracht ons hier. Dan ook maar laten weten dat wij onze relaties ook hier naar toe verwijzen als ze op schouwen moeten zijn. Lekker eten voor een acceptabele prijs, leuke en vlotte bediening, geen enkel verzoek was een probleem, alsof we vaste klanten waren. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeer zeker terug.

20. goors 45 punten

Al heeeeel vaak zijn wij met de familie bij jeanzz geweest omdat we een huisje hebben op het park. De kwaliteid gaat steeds verder achteruit, maar de laatste keer was het toppunt en ze zien ons nu ook echt niet meer terug. Serveerster hadden wij nog nooit gezien, was erg klantonvriendelijk, ze pleurde de drankjes op tafel met een gezicht alsof ze bij de tandarts lag. Er was een gerecht uit onze bestelling gevallen en niet meer op voorraad, de kipfilet van de vleesspies was heel erg rauw. De porties van de voor gerechten zijn kleiner geworden. Jammer maar voor ons geen Jeanzz meer na de zoveelste teleurstelling!

4,3
  21. Eergister voor het eerst op aanraden van een goede vriend bij Jeanzz gegeten. Hij heeft geen woord te veel gezegd! Van het stokbroodje vooraf (alhoewel stokbroodjè?) en de heerlijke huiswijn tot het perfecte hoofdgerecht: alles was tot in de puntjes verzorgd. De bediening is attent en niet opdringerig en de kok levert perfect werk. Lekker veel en heel erg goed. Er wordt opvallend goede muziek gedraaid en de locatie is geweldig. Om vaker bij Jeanzz te kunnen eten zou ik overwegen om in het vakantiepark te gaan bivakkeren. Mij zien ze hier nog vaak terug!

22. Gisteren met het gezin gegeten bij jeanzz en dit is ons uitstekend bevallen. De bediening was vriendelijk en er was een ongedwongen sfeer waar je je al snel op je gemak voelt. De kinderen hadden spareribs en mijn vrouw koos de sliptong, ik nam een varkenshaasje. Vooraf een stokbroodje voor de kinderen en wij een heerlijke uien en vissoep. Het eten was goed en ruim voldoende. De huiswijn was ook zeer goed van kwaliteit. Voor een dessert hadden wij geen plaats meer anders hadden wij dit ook zeker geprobeerd. In plaats daarvan een goede koffie gedronken. Al met al een prima avond die zeker voor herhaling vatbaar is.

23. Op 10 maart hebben we gegeten bij jeanzz. We kwamen wat te laat denk ik, want we werden zowat de tent uitgekeken. Beiden op aanraden van de bediening de spareribs besteld. Na een uur wachten kregen we een aantal verkoolde barbequebriketten. Zeer teleurgesteld. Alleen het uitzicht kon het nog goed maken. Nooit meer voor ons

24. Erwin 11438 punten

Vanavond hier goed gegeten. Dank zij het navigatiesysteem prima te vinden, anders is het in het donker wellicht wat lastig. Het is immers een strandpaviljoen en die zitten niet in het centrum.
    Parkeerplaats is wat donker maar ruim voldoende. Ondanks het feit dat er maar 3 auto's stonden was het binnen druk. Behalve onze gereserveerde tafel was er nog één tafel vrij. De rest was vol. Tafels staan wel erg dicht op elkaar. Een beetje meer privacy zou wel op prijs gesteld worden. Tafels netjes en stoelen zitten prima.
    Als voorgerecht hebben we tomatensoep gekozen. Deze is te dik naar mijn smaak. Ook iets te zuur, een beetje meer room had ik wel lekker gevonden. Wordt geserveerd met een lekker stuk knapperig gebakken brood.
    Kleine 7.
    Als hoofdgerecht gekozen voor spare-ribs (specialiteit van het huis) en slibtong.
    De gerechten worden geserveerd met friet, gebakken aardappeltjes, salade en een tomaten/curry saus en knoflooksaus.
    De spare-ribs zijn lekker. Vlees komt goed van de botten af en is prima op smaak. Er is geen keuze uit smaken (zoet, pittig o.i.d.) dus je moet het doen met wat je krijgt (zoetig).
    Er zit ruim voldoende vlees aan het bot.
    De garnituur is ook lekker, wat veldsla, broccoli ed. Klein hapje maar wel lekker. De salade die apart wordt geserveerd is goed. Vers en met een balsamicodressing.
    De gebakken aardappeltjes zijn in de schil gebakken. Helaas hebben sommige stukken niet de kans gekregen zich te keren in de pan. Daardoor is de ene kant te donker (bijna zwart) en de andere kant te licht. Over het algemeen toch lekker gebakken.
    De slibtong is prima, zou iets harder gebakken mogen worden maar dit is een héél klein verbeterpuntje.
    Bij elkaar een 7.
    Als nagerecht gekozen voor een coupe zeeuws ijsje en een luikse wafel met wintervruchten.
    Beide heerlijk. Coupe Zeeuws meisje heeft een zoete caramelsaus over een chocoladeijs en notenijs. De wafel is warm met stoofpeer, boeren jongens en pruim. Ook hier een bolletje ijs. Dit is een ruime 8 waard.
    Koffie na genomen. Perfect capuccino en lekkere espresso. Helaas geen watertje erbij.
    Bij de friet een bakje mayonaise gevraagd en gekregen. Deze wordt, heel netjes, niet berekend.
    Bij elkaar is een 8 net iets teveel maar eigenlijk is een 7 net iets te weinig. Aangezien we geen halve cijfers toekennen dan is een 7 toch het betere cijfer.
    De sfeer is goed maar omdat het zó dicht op elkaar staat niet meer dan een 7. Service is snel, vriendelijk en is een mooie 8.
    Aanrader? Zeker wel.

25. Heerlijk gegeten en gedronken bij Jeanzz. De witte en rode huiswijnen zijn zeker een aanrader. Ik dronk witte (droge) wijn bij mijn mosselen. Mijn vriend rode bij zijn biefstuk. Vooraf lekkere carpaccio, met een broodplankje erbij. De bediening is erg vriendelijk en je hoefde maar te kijken naar ze en ze stonden al voor je klaar. In het begin van de avond een prachtig uitzicht. Later, toen de avond viel was het binnen erg gezellig met kaarsjes op de tafel en erg leuke kaarsbollen op de bar. Al met al een geslaagde avond.

26. In 4 dagen tijd 3 keer bij Jeanzz gegeten, dus dat zegt genoeg!
    Van een heerlijke lunch met geitenkaas tot perfecte gegratineerde mosselen.
    Wij hebben genoten, hartelijk bedankt hiervoor.

27. Bij binnenkomst wilden we plaatsnemen aan een tafel, maar de serveerster riep vanachter de bar dat we aan een andere tafel moesten gaan zitten. Dit terwijl er nergens bordjes staan van 'gereserveerd'. Beetje vreemd en kwam ook onaardig over. Daarna was de bediening goed en verder ook wel weer vriendelijk.
    Ik had spareribs besteld en deze waren echt heerlijk! De vleesspies van mijn man was redelijk. De hoeveelheden waren goed. Mooi uitzicht over het Grevelingenmeer.

28. Met de vakantie 05-08-2011 wezen Eten bij Jeanzz, het eten veraste ons echt de kwaliteit van de voor en hoofdgerechten was gewoon uitstekend (aanrader Argentijnse steak), de bediening waar ik veel over lees zou slecht zijn, nou ik kan u zeggen dat dit dan zeker verbeterd is in 2011 en er wordt goed opgelet of alles naar wens is dus daar hebben we niks over te klagen gehad, ook was de bediening uiterst vriendelijk.

De Locatie is natuurlijk zeer mooi aan het stukje strand bij Port Greve en het geluk was met ons we hebben buiten kunnen eten in het zonnetje.

Al met Al heeft het restaurant bij ons een goede indruk achter gelaten en komen er zeker weer mochten we in de buurt zijn.

29. Vanavond wezen eten met een dinerbon gekregen van familie die een weekje in ons huisje op Port Greve doorgebracht hadden. Herinner me van vroegere bezoeken eigenlijk niet dan goeds, maar dat viel nu toch wat tegen. Drank wordt beneden het merkstreepje geschonken. Kennelijk al lang geen controle meer gehad van de keuringsdienst van waren! Biefstuk die ik graag rauw eet bracht het tot 2 keer toe niet verder dan medium. De kok mag ook wel iets matiger met zout strooien, beter iets te weinig dan kan je zelf bijstrooien. Het gewicht dat ruimschoots 200 gram zou moeten zijn klopte ook niet erg. Misschien te veel geslonken door het lange bakken. Wel sportief dat de biefstuk niet in rekening gebracht werd. Friet was ook een beetje erg doorbakken. En mayonaise erbij daar zou je toch niet om hoeven vragen. Voorgerecht en toetje prima. Mijn vrouw gelukkig wel tervreden over haar hoofdgerecht. Alleen jammer dat ze alleen moest eten toen er een nieuwe biefstuk bereid moest worden.

Voorlopig voor mij dus even geen Jeanzz meer.

30. Paar weken geleden geweest. Restaurant was net weer open na een vakantieperiode. Het eten was goed alleen de bediening was niet goed. Bij binnenkomst had je niet het gevoel dat je welkom was. We hadden een tafel gereserveerd en ze zeiden vanachter de bar : achter in de hoek staat uw tafel. Toen we weggingen werd er ook geen goedendag gezegd, de dames hadden het te druk met z'n tweeen achter de bar. Wij zaten een week in Port Greve en waren van plan om die week vaker daar te eten maar dat hebben we niet gedaan. Vroeger waren we hier ook geweest en toen was de bediening prima.

31. Afgelopen woensdag 5 jan. naar Jeanzz geweest met de kinderen en oma. Was een heel gezellige sfeer. Redelijk druk maar dat maakte niet uit. Bediening was top en ook zeker naar de kinderen toe. Het eten was heerlijk. Kabeljauw gegeten. Zeker aan te raden. Een zeer goede saus erbij. Top.. friet was ook echt heel lekker. Kinderen hadden friet met spareribs. Het was zoveel dat ze het niet eens op kregen, behalve de spareribs. Een flink stuk maar zo lekker dat die als eerste op was.

Al met al een hele leuke avond. Bedankt en als we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer langs.

Ga zo door.

32. Sneyers Dirk

Op aanraden van vrienden zijn we eens komen eten. Ik moet zeggen het was de moeite waard. De bediening was goed en zeer vriendelijk. Het voorgerecht was zeer lekker (vissoep & gegratineerde mosselen). Als hoofgerecht hadden we allemaal vis genomen, de cuisson was goed en de smaak ook. De wijn op de kaart was ook lekker. Het nagerecht een Dissaronno Dark (koffie met amaretto en cognac) was ook goed. Kortom:het was een gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes uit België.

33. Ton Vos

In de week van 21/6 tot en met 28/6 drie keer bezoek gebracht aan Jeanzz; drie keer gegeten.

Het eten was uitstekend, de bediening goed.

Voor prijs en kwaliteit een 9.

Opmerking: trap vanaf strand zou moeten worden voorzien van een leuning. Dit ten behoeve van minder validen en ouderen.

Kom volgend jaar zeker terug.

34. Ed 9 punten

Prachtig Strandpaviljoen met mooi uitzicht, eten voortreffelijk. Vooraf tomatensoep en als hoofdgerecht een Argentijnse biefstuk met knapperige frieten en heerlijke coupe ijs na. Bediening was goed met aandacht voor kleine kinderen, leuk. Klein minpuntje, er zou wat groente bij het eten geserveerd kunnen worden. Maar Jeanzz is zeer zeker een aanrader.

35. Hartstikke lekker eten! Leuke bediening, gezellig! Het eten was perfect. Lekkere rundercarpaccio als voorgerecht. Als hoofdgerecht een lekkere Vleesspies XL, lekker mals vlees! De frietjes waren perfect gebakken, de vorige keer waren ze niet zo lekker, maar sinds er een nieuwe frietjesbakker is zijn ze geweldig lekker. Als nagerecht een coupe Zeeuws (m)ijsje, dat ijsje hebben ze nergens anders, dus top! Verder was de bediening hartstikke gezellig!

Het was de moeite zeker waard en we komen hier zeker nog vele malen terug!

36. Mooi uitzicht, bediening goed, en de lunch was ook heerlijk.

Kom zeker terug.

37. De locatie is mooi maar daar is dan ook alles mee gezegd. Heb een vleesspies besteld. Tussen voor en hoofd gerecht lang wachten. Biefstuk was aan de zwarte kant en niet echt mals en er zat geen smaak aan. De varkenshaas leek niet op varkenshaas en smaakte er ook niet na. De kip was wel ok. De frieten waren erg bruin en niet echt geweldig. Salade was niet knapperig, komkommersalade was wel lekker fris. Ook op deze avond last van vliegen en wespen. De muziek zou ook wel een stukje zachter kunnen.

Ik zou hier geen 2e keer gaan eten.

38. Vrijdag 10 juli 2009 eten wij met drie personen in jeanzz, 88 E.

Lekker mosselen gegeten, geweldig goed.
    Daarna een lekker ijsje ter afsluiting.
    Meer voor de gein dan serieus vraag ik hoe het zit met de 7,5 E korting bij een volgende bezoek, dit omdat ik de week daarna, 17 juli 2009, jarig ben.
    Als antwoord krijg ik te horen: als u volgende week terugkomt krijgt u 7,5 E korting. Leuk!

Paspoort speciaal meegenomen.
    Na afloop van ons diner a 136,65 E volgt de teleurstelling.
    De betreffende bediende is niet aanwezig, dus de korting gaat niet door.
    Er is niemand die dit oplost!
    Wat een afgang voor zo'n bedrijf.

6,5
  39. Erick 436 punten

Leuke locatie, personeel kon iets beter lopen, eten was goed, alleen weg gepest door bijen / wespen daar, jammer. Prijs = redelijk. Leuk voor 1 keer.

40. M.de Waard

Gegeten (althans geprobeerd) op 07.05.09, mooie tent prachtige locatie. Echter na aankomst(18.15)pas na 3 kwartier het eerste drankje en het menu. Daarna wachten op voorgerecht, tussendoor werden we met stokbrood 'stil' gehouden, wat pas om 19.30(!)geserveerd werd, toen voorgerecht werd uitgehaald stond gelijk ons hoofdgerecht voor ons neus.

Zwarte Argentijnse biefstuk en zwaar doorgebakken vleesspies werden ons voorgeschoteld, deze terug gestuurd naar de keuken, in 2e instante biefstuk weer niet goed, vleesspies wel.

Dit was al 21.00 uur! Al met al geen aanrader, erg jammer om je tent zo te verlagen!

2,6
  41. Volle bak Ambiance, mooi uitzicht!

42. Het is erg gezellig bij Jeanzz, goede kok en top bediening. we komen zeker terug het is de rit meer dan waard.