Op dit adres zit nu: Nouba

De Hooghcamer in Brielle

Parkeren aan de Turfkade voldoende plaats.

• Suikervrij

1529519957 86
1546819128 87
1641964566 86
1693862078 86

1. Family. Van Sintmaartensdiik.

Na lange tijd, eindelijk weer uit eten. Super geregeld i.v.m Coronacrisis. Je kunt daar echt veilig eten! Het eten, bediening e.d. gewoon heel goed. Alles vers en geen moeite is de bediening teveel. Gewoon gaan mensen, ze verdienen het.

2. Thea overhand

Het eten viel heel erg tegen, de smeersels bij het brood waren smakeloos, het gambapotje was niet heet, de garnalen smaakten gekookt, de eend was zo taai en rauw, dat het bijna niet te snijden was.

3. Inmiddels een paar keer geweest hier en dit restaurant is werkelijk fantastisch!

Heerlijk eten met een normaal aantal keus aan hoofdgerechten.
    Daarbij zijn de spareribs hier echt geweldig! De beste die wij gegeten hebben.

Restaurant zit er mooi en schoon uit net als het personeel.
    Zodra je hun iets zegt of mededeelt, zijn zij bereid om dit mee te nemen of zelfs te verbeteren.
    Dat noemen wij nu leren met wat je positief kan verbeteren aan je onderneming.
    Dan komen de complimenten vanzelf.

Dus bij deze: Chapeau mensen!

Ga hierheen en ervaar.

4. Leuke zaak om te eten gezellige sfeer prima bediening en de prijzen zijn niet te duur.

5. R.Wessels

Favoriete tent, super goed eten.
    Alles is gewoon top!
    Carpaccio, spare ribs en de desserts echt goud. De salade die bij het eten geserveerd word, daar zitten gefrituurde tuinbonen in. Echt heel lekker!
    Bediening vriendelijk, het is er iets duurder maar zeker waard.

6. Albert Koldenhoh

Heerlijk gegeten vanavond bij de Hooghcamer. En uitstekende bediening en de gastheer gaf extra aandacht… een aanrader.

7. De Lekkerste Spare ribs! Bediening altijd vriendelijk gemoedelijk.
    Wij zijn “vaste klant” hier!

8. nico salm

9. Goed eten, maar drukte kan men niet aan. Jammer dat je dan uren op een wijntje moet wachten. Bediening moet beter, koks zijn uitstekend.

10. Met 11 personen wezen eten, waarvan 1 persoon gluten- en lactose vrij. Alles was uitstekend verzorgd. De bediening was heel attent. Dit restaurant is echt een aanrader!

11. Cp de Snaijer

Ontzettend lekker gegeten, goede bediening.

12. ank schelling gonnie van werkhoven

Vanmiddag 23/11 regenachtig dus snel naar binnen in uw restaurant. We deden zomaar een middagje Brielle. Goede keus, heerlijk gegeten. Leuk geadviseerd. Kabeljauw heerlijk, rode kool draadjesvlees heerlijk, creme brulee ook om te smullen.

En heel leuk: een apart lepeltje rijker.

13. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Carpaccio vooraf was heerlijk vers en goede temperatuur. Een 2e voorgerecht i.p.v. hoofdgerecht was geen probleem. Vegetarisch proeverij en zalm waren prima en mooi van smaak.

Personeel is persoonlijk, attent en keurig. Bij het afscheid werd ons zelfs de deur opengehouden.

We verbleven met 4 dames redelijk lang maar kregen absoluut niet het gevoel dat we weggekeken werden.

Enige minpuntje waren de vergeten frietjes. Ondanks dat we dit direct aangaven bij uitserveren van het hoofdgerecht kregen we deze pas toen de bordjes leeg waren.

Klein glaasje met een heerlijk bolletje ijs bij de koffie was top! Werd zeer gewaardeerd door de kleine eters.

14. Toprestaurant! Heerlijk gegeten met 6 personen. Niet overdreven veel keus op de kaart, maar hele goede kwaliteit. Ook zeer gastvrij: ontvangst, jas aannemen, na afloop opnieuw. Verder goede sfeer in het restaurant; tevens gezellig ingericht. Een echte aanrader om een keer luxe, betaalbaar te dineren!

15. Wij zijn met de AH actie gaan eten. Het eten was goed. Bij afrekenen waren ze even vergeten dat wij met de AH actie meededen dus kregen we het volle bedrag. We moesten zelf aangeven dat dit gecorrigeerd moest worden. Beetje slordig. En ik vind de prijzen best hoog.

16. Patricia Gouw

Super lekker gegeten vanavond, onze dochter heerlijk glutenvrij gegeten. Marvin en team bedankt!

17. Hans en Conny

Een geweldig restaurant ! Een absolute aanrader voor iedereen die Brielle bezoekt. Wij komen hier zeker terug. Zaterdag 30-01-2016

18. Lekker gegeten, goede sfeer.

19. Willem van leersum

Goede prijs kwaliteit verhouding, net personeel, persoonlijk, attent en keurig. Heerlijk gegeten en gedronken, langer gebleven dan ik normaal in een restaurant doe.

Enige minpuntje was dat de keuze voor water bij de wijn een betaalde was. Zonder problemen kreeg ik echter wel kraanwater karafje, en iets van brood vooraf was iets te pusherig.

Gezellig en verzorgd interieur. Geluid van andere tafels was niet irritant. Algeheel gevoel van welkom en zorg voor de gast.

20. Theo Schop

Super gezellig, heerlijk gegeten en leuke mensen!

21. Gisteren gegeten bij de Hooghcamer! Het eten was lekker en de bediening top! Bij dit restaurant was de klant echt koning! Zeker een aanrader en wij gaan nog een keer terug.

22. Brabanders

Als voorgerecht hadden wij Carpaccio met lekker brood en verschillende soorten boter was overheerlijk. De tournedos en Bonne Femme was ook overheerlijk, wij zaten te wachten op de frites maar die bleek op te zijn. Mijn man vroeg aan de bediening waar de frites bleef. De eigenaar kwam naar onze tafel en vroeg of wij iets anders wilde hebben omdat de frites niet meer op voorraad was. Wel eerlijk! Heerlijk gegeten en als wij in de beurt zijn voor herhaling vatbaar!

24. Vanavond wederom bij de Hooghcamer gegeten. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en de juiste sfeer. Dat alles voor een mooi prijsje... Top!

25. Heerlijk gegeten en de bediening super.

26. Yvonne Cornet

De 60ste verjaardag met kinderen, familie en vrienden van mijn man gevierd! Toplocatie en sfeervol met fijn personeel. Niets was teveel voor ze.
    De lunch was tot half drie, maar geen probleem om daarna met onze vrienden nog even na te borrelen. Een andere tafel in de zaak werd ons toegewezen en nog gezellig tot half vijf blijven zitten.
    Echt een aanrader. Iedereen was laaiend enthousiast!

27. Ron Wammes

Vandaag heerlijk gegeten. Proeverijtje van vis vooraf, erg lekker! Daarna heerlijk gemarineerde spare ribs! Compliment voor de kok!

28. Nico

29. Met twee personen gegeten om wat te vieren, maar het eten was geen feest.
    Het voorgerecht, Proeverijtje, was op zich redelijk lekker, maar de coquille was veel en veel te zout. Daarnaast sloten de verschillende smaken niet bij elkaar aan. Bij het afruimen gemeld dat de coquille te zout was maar dat werd geheel genegeerd.
    Bij het hoofdgerecht (zeebaarsfilet en spareribs) was de zeebaarsfilet aan de droge kant en inspiratieloos. De spareribs 'de lekkerste' waren uitgedroogd en zo gaar dat ze geheel uit elkaar vielen. Het leken wel doorgekookte, opgewarmde runderlappen. Bij het afruimen werd keurig gevraagd of het gesmaakt had, maar ook nu werd er niet op onze reactie, 'redelijk', ingegaan.
    Aan het dessert en de koffie hebben we ons verder maar niet gewaagd.

Misschien dat de openstaande vacature voor een kok een en ander verklaart, maar dat had dan, na onze opmerkingen gewoon aangegeven moeten worden. Geef je gasten in ieder geval het gevoel dat ze gehoord worden.
    Nu zien wij geen enkele reden om er nog eens te gaan eten.

Uiteindelijk ruim € 80,- afgerekend waarbij ik, gezien de kwaliteit, € 60,- al aan de prijs gevonden had.

5,7
  30. Dit is een aanrader! Gastvrije en vriendelijke bediening. Uitstekende kok: Wij lieten ons verrassen door een, buiten de kaart om gevraagde, vegetarische maaltijd. Voortreffelijk: "Ik ben geen vegetariër, maar door deze verrukkelijke maaltijd zou ik het bijna worden."

31. trudy Maissan

Heerlijk en fantasievol.
    Gezellige sfeer.
    Prima bediening.
    Prijs kwaliteit, heel goed.

32. Theo Schop

33. R. Schot

Optimale prijs-kwaliteit verhouding. Erg lekkere spareribs die erg mals waren. De bediening was met kennis van zaken. Een echte aanrader.

34. Helen Dam

35. Vanavond heerlijk gegeten in de Hoogcamer. Als voorafje een salade Caprése en een proeverijtje van vis. Als hoofgerecht een gebakken varkenshaas medaillon en de spareribs. Mijn vrouw wilde graag een truffelsaus bij de varkenshaas i.p.v. een kalfsjus, dit werd zonder problemen geserveerd. De varkenshaas medaillon was goed gebakken. Niet droog, erg lekker. De spareribs waren spannend na het lezen van wat recentere reviews. Deze waren erg lekker. Mogelijk zelfs 1 van de lekkerste die ik heb gegeten en ik bestel toch regelmatig spareribs! Met wat commentaar in het achterhoofd de keuken in de gaten gehouden en niet kunnen ontdekken dat de spareribs de magnetron in gaan. Als dessert een lekkere brownie. Dit met het verzoek hier ander ijs bij te serveren, uiteraard was dit geen probleem.
    Kortom de Hooghcamer is een restaurant met een gezellige sfeer en vriendelijke nette bediening waar men er alles aan doet om het gerecht naar wens van de klant te serveren. En vooral lekker eten met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

36. In Brielle is het niet gemakkelijk om een restaurant te vinden waarop niet enig commentaar te geven valt. We besloten het minst bekritiseerde restaurant te bezoeken. De bediening is goed, netjes en toch ontspannen. Het interieur is sober, met wat te weinig licht, maar door niveauverschil toch genoeg leuk.
    De wijnen (Prosecco, droge witte en rode huiswijn) zijn van goede kwaliteit. Voorgerechten: carpaccio van Australisch rund goed, evenals het proeverijtje van vis. Tussengerecht van koolvis (weinig tot geen smaak) redde het net door de mooie pastinaakpuree. Toen begon het wachten op het hoofdgerecht. De spare-ribs stonden al een tijdje bij de uitgifte te wachten, werd weer geolied of gemarineerd na een tijdje en in de magnetron opnieuw verwarmd. Tja, dan wordt het een slappe hap met een breierige marinade die je met je mes er zo van af kon schuiven. Zonde. Waarom dat lange wachten, terwijl alles klaar was? Drank verkopen? T.a.v.de huisgemaakte sauzen heb ik sterke twijfels.
    Resumerend: wel aardig; alleen als je culinair onderlegd bent, zal het tegenvallen.

37. Restaurants zijn er genoeg in Brielle. Maar bij de hoogh camer bieden ze net wat meer. De service, de sfeer, de kwaliteit zijn uitstekend, meer dan de foto's op deze pagina weergeven. Het personeel weet welke producten ze serveren en waar het vandaan komt. Wat de open keuken extra bevestigd. Geweldige avond, voor een in verhouding staande prijs...

38. Natasha Nesse

We zijn hier nu verschillende keren geweest in groepsverband en individueel en ik kan niet anders zeggen dat de sevice en het eten erg goed is.
    Ook hebben wij deze keer gebruik gemaakt van de super leuke actie van Marvin Rous met de voucher bon ook hierin werden we niet teleurgesteld met het eten en de service, kortom je krijgt waar voor je geld en het is er ook nog gezellig om te zijn, TOPPIE dus.

39. Eerste kennismaking en meteen goed. Dichtbij aan de haven bleek een zee aan parkeerruimte. Vandaar is het een klein steegje door en je staat voor het restaurant, dat er van buiten al gezellig uitziet. Ook van binnen is het prima en je wordt meteen hartelijk ontvangen. Bediening is prettig en heeft ook echt kennis van het menu. Is heel handig wanneer je zoals ik niet alle ingrediënten mag eten. Overigens kon ik bijna alles van de kaart eten. Ook kunnen ze een gerecht aan je wensen aanpassen. Alles wordt zelf gemaakt van brood tot de sauzen en dat proef je. We hebben alle vier heerlijk gegeten. Kortom we kijken al uit naar onze tweede keer in de Hooghcamer.

40. Gérard en Astrid

Bij toeval hier terechtgekomen en geen seconde spijt gehad.
    Heerlijke, malse spareribs gegeten met een verrukkelijke salade.
    Mooi gepresenteerd en de cheescake als nagerecht is ook echt aan te raden.
    De bediening was zeer vriendelijk en het restaurant is erg smaakvol ingericht.
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

41. Harry bakker

Twee dagen heerlijk gegeten met de collega's. Een aanrader is het Wagyuvlees, heerlijk!

42. Henk en Jacques van Hees

13 maart 2013
    Deze keer ging onze broederdag naar Brielle. Vooraf had ik via Google gekeken naar de Restaurant-Top 10 van Brielle. De Hooghcamer kwam er als beste uit. Dat wilden we wel eens meemaken. We kwamen om 17.15 uur binnen en werden direct zeer gastvrij welkom geheten door de eigenaar. We voelden ons meteen thuis na een heel geslaagd dagje Brielle.

Dat prettige contact met de eigenaar bleef totdat we om 20.45 helaas de bus terug naar huis moesten nemen. We waren voor het eerst van ons 65-jarige leven in Brielle en dat kreeg zo wel extra cachet.
    Mijn broer nam het verrassingsmenu en was geen moment teleurgesteld! Heerlijke wijnen tot en met de dessertwijn. Ik startte met een tongstrelende proeverij een mocht daarna langdurig genieten van twee voortreffelijk gebakken biefstukken. Het geheel werd afgerond met een verrassend goed gevuld dessertbord: wafels, warme kersen, ijs en slagroom. Ik geniet nog als ik eraan denk.

Op een mooie plek voor twee an het raam in dit sfeervolle restaurant hebben we een heerlijk dagje Brielle op een fantastische manier afgerond. Een absolute aanrader!!! Om 24.00 uur was ik weer thuis in Eemnes met het vaste voornemen om ondanks de lange reis zeker terug te keren!!

43. 3 Februari.
    Heerlijk gegeten in een hele mooie zaak. Ondanks dat er deze avond maar twee tafels bezet waren maar hangt er toch een prettige sfeer. Wij hebben genoten van een 5 gangen verrassing-menu, heerlijk. Je geeft even aan wat je echt niet wilt hebben en de kok bereidt dan een eigen combinatie met onderdelen van de kaart. Zo hebben wij oa genoten van een kopje bospaddestoelensoep, eendenborst, kabeljauw, ouderwetse draadjesvlees. Als hoofdgerecht het malste stukje "rosbief" van de schouder, dat wij ooit geproefd hebben.
    Omdat het zo rustig was had de zeer gastvrije eigenaar alle tijd om uitleg te geven bij de gerechten en om eens te bij ons te peilen over de nieuwe ideetjes voor nieuwe menu's. Leuk dat wij erbij betrokken werden. Je kon merken dat hij echt hart voor z'n zaak heeft.
    Wij zullen zeker nog eens terug komen.
    PS Van anderen gehoord dat de spareribs ook een sensatie zijn.

44. Gert-Jan en Elly van Linden

6 januari 2013 met een groot gezelpschap van een heerlijke high tea genoten. Heerlijk gebak, gehakttaart, scones en sandwiches en veel soorten thee. Er was volop van de heerlijke hapjes, de bediening was zeer vriendelijk en hield nauwkeurig in de gaten of er nog van alles voldoende op de tafels stond. Een aanrader! Wij gaan er zeker nog eens eten. Over prijs/kwaliteit kunnen wij niet oordelen, want wij waren uitgenodigd.

45. Bij binnenkomst meteen geholpen door de zeer vriendelijke bediening. Zeer gezellige sfeer, een prachtig restaurant.
    Qua hygienne echt super heerlijk schone toiletten alles tot in de puntjes verzorgd.
    Het eten was voortreffelijk voor het eerst mijn hele bord leeg gegeten in een restaurant echt aan alles was aandacht besteed.
    Leuk idee een grote zak patat op de tafel ik heb me eigen echt welkom gevoelt en ga er op zeker nog veel vaker eten .
    Kwaliteit en prijs verhouding is zeker goed .

46. 21 december meer dan uitstekend gegeten tegen een zeer aantrekkelijke prijs. 3 gangen verrassingsmenu voor € 27,50. Heerlijke rillette van eend, gevolgd door smakelijke diamanthaas op gewokte groenten. Als dessert een heerlijke mousse op basis van vijgen. Creatieve kok en attente, ambitieuze en gastvrije jonge eigenaar. Hoewel voor ons bepaald niet om de hoek zeker een plek om naar terug te keren.

47. Gisteren met 6 personen gegeten voorafgaand aan theaterbezoek. Het vroege tijdstip was geen enkel probleem. Vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Goede maaltijden en redelijke wijn.

Komen zeker terug

48. Heerlijk gegeten, ongedwongen maar attente bediening. zeker een aanrader

49. Christel Janssen

We hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Het was heerlijk. Zeer vriendelijk personeel, die weet wat er geserveerd wordt. Een absolute aanrader als je in Brielle wil eten.

50. Een heerlijke High Tea gehad afgelopen zondag.
    Vriendelijke bediening die bij alles vertelde wat je voorgeschoteld kreeg.
    We hebben geen een keer hoeven vragen of er nog thee water bijgevuld kon worden. Het tempo was prima en de hapjes heerlijk. We hebben 's avonds niet meer hoeven koken. We komen zeker terug!!

51. Trees&John

Wat een jong, sfeervol restaurant.
    Voor het eerst hier gegeten nav een grouponbon.
    Het verrassingsmenu was verrassend.
    Smaakvol!
    Strak, sfeervol interieur.
    De bediening top!
    Open keuken verzorgd.
    Toiletten schoon.
    Kortom: een klasserestaurant!

52. Anja Dekker

Via Groupon geboekt: heerlijk gegeten. Veel zorg besteed aan ieder gerecht. Een restaurant waar we beslist nog eens terug zullen komen.

53. Absoluut een aanrader!

We zijn er nu 3 keer geweest en elke keer is het eten voortreffelijk, de wijnen heerlijk en de service perfect.

Kom eten, drinken en genieten in de Hooghcamer!

54. Zaterdagavond 26 mei 2012.

Het bedienend personeel (3) was erg vriendelijk.

Marvin, de bedrijfsleider, heeft speciaal mijn lievelingsmenu geregeld terwijl het niet op de menulijst stond. Het dessert werd ook afgestemd op onze persoonlijke wensen en creatief opgediend.

Het gehele menu was kwalitatief uitstekend.

Het restaurant kwam sfeervol over.

Toiletruimte was schoon.

Onze bevindingen waren net zo positief als op vrijdag 23 maart.

Hopelijk kunnen mijn man en ik nog vele jaren genieten van de Hooghcamermenu's en de gezellige sfeer.

55. Hussain

Prima gegeten. Wel een beetje vreemd dat je patat bij een hoofdgerecht kreeg waarbij ook pasta zat. En oei die citroentaart eet ik niet nog een keer. Voor mij enorm aan de zure kant.
    Mooie locatie, leuk dat een oude bioscoop deze bestemming heeft gekregen.
    Eigenaar is attent en zorgt voor persoonlijke aandacht.

56. Al meerdere keren gebruik gemaakt van het surprisemenu en elke x weer is het heerlijk. Speciale wensen in het menu is nooit een probleem. Vriendelijke bediening, open keuken en schoon. Mijn favoriete restaurant in Brielle!

57. Wederom een zeer geslaagd bezoek aan de Hooghcamer. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. We komen graag terug.

58. Mooi restaurant met leuke ontvangst. Lekker aan de 'stamtafel' zitten dineren met het suprise menu, echt iets voor de grote trek met originele gerechtjes zoals eendeborst carpaccio en diamant biefstuk met speenvarken. Erg jonge serveersters die nog wel eens wat laten vallen... maar voor de rest helemaal goed.

59. Ronald Spijkerman

Was erg lekker. Vooral de kwaliteit was hoog

Verassings menu genomen.

60. Het is dat je als Nederlander nooit een 10 geeft... ;-)

Heerlijk avondje uit met m'n ex-collega's, prima gegeten, echt een aanrader. 4 gangen surpise menu zat goed in elkaar, goede afwisseling vlees/vis. Was echt een surprise daar geen enkel gerecht op de kaart stond...

Ga zo door

groeten

61. Rolf en Agnes

Deze keuken zorgt voor goed, smaakvol eten en de bediening is attent. Genieten van smaak tegen een echt nette prijs.
    Een echte aanrader!

62. Prima eten. Sfeer in Brielle was top natuurlijk. Veel beter dan de vorige keer met een beter Hollands menu

63. Ankie-Hazenoot

Goed en heel lekker gegeten met ons clubje, wij komen zeker nog een keer terug.Wij hebben een heel geslaagde avond gehad. De bediening en eten erg goed.

64. Richard & Marjoleine

Alvast komen voorproeven voor onze bruiloft. Het eten was lekker.

We hebben er veel vertrouwen in dat ons feest TOP wordt.

65. De sleutels

Erg goed en gezellig gegeten! Vriendelijke bediening, mooie, open keuken, alles ziet er netjes uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

66. Gerechten zijn in balans, met veel oog voor detail. Er wordt gewerkt als een team: 1 vd koks bedient ook. Aanrader!

67. piet en tineke zwart

Was de eerste keer bij je binnen.

Ziet er geweldig uit het eten doen we aanstaande zondag.

Doe je best dan kom je er wel.

Gr piet.

68. Met vrienden gegeten.

Het was wederom prima verzorgd.

Borden mooi opgemaakt, goede kwaliteit van het eten.

Vriendelijke bediening.

Gezellige sfeer, veel tafels bezet.

69. Door Zeilster

Gisteren hebben we met zijn vieren gegeten in dit perfect ingerichte restaurant. Tot in de kleinste details goed uitgevoerd.

Zeer goede bediening en goede service.

Het eten is uitstekend en wordt zeer smaakvol opgediend.

Niets dan lof over de hele avond. Dit restaurant is een aanwinst voor Brielle en omgeving.

70. joke van den born

Weekendje uit met 8 personen. Heel lekker gegeten. Er hangt een heel goede sfeer, vriendelijke bediening. Kan het iedereen aanraden. Als we eens in de buurt zijn komen wij zeker terug.

71. Samira

Vandaag de Hooghcamer bezocht voor een high tea, was heel lekker. De gebakjes waren niet alledaags en dat maakt het ook leuk, kun je je laten verrassen door iets wat je normaal niet snel zou bestellen. De bediening was zoals altijd subliem.

Heb in dit restaurant ook al eerder met vrienden gedineerd en dat was ook top!

Voor wie eens zin heeft om een keer wat minder conventioneel te eten is dit restaurant zeker een aanrader.

72. Daphne

Prachtig aangekleed restaurant in een dito pand met oog voor detail.

De bedienende jongeman die tevens eigenaar is, weet wat echte service is!

Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu, wat ons betreft een echte aanrader!

Een aantal dagen later konden wij op moederdag genieten van een heerlijke 5 gangen high tea met opnieuw een prima bediening en heerlijke verwenhapjes!

Prijzen zijn voor dit restaurant met deze allure ook zeer acceptabel!

73. Viergangendiner voor 34 personen op de vide. Eten prima, organisatie en timing keurig in orde, bediening attent en flexibel.

Prijs met 10% korting zeer vriendelijk.

74. Niet gereserveerd en het was erg druk. Omdat er elders ook geen plek was heeft de eigenaar gezorgd dat we toch een plekje kregen. Erg gastvrij, aandacht voor klanten, goed personeel..........en heerlijk eten!

75. We hebben super lekker gegeten. Goede sfeer, vriendelijk personeel en een mooie uitstraling. Zeker voor herhaling vatbaar.

76. Wederom weer goed gegeten (voor de 4e keer), kan merken dat het team beter op elkaar is afgestemd. Eten was voortreffelijk en de bediening super.

Ga zo door!

77. marianne

We hebben er heerlijk gegeten.

Leuke en gezellige bediening.

We gaan er zeker snel weer eten.

Echt een aanrader!

78. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en goed eten. En de bediening zijn leuke spontane mensen die zorgen dat je heerlijk op je gemak ben.

79. Willen we een lekker avondje buiten de deur eten dan gaan we naar de Hooghcamer. Verwennerij met lekkere wijnen, bieren en vooral ene kaart waar je je vingers bij aflikt. Kortom een lekker avondje genieten van goed eten, drinken en niet te vergeten uitstekende bediening.

80. Speciaal voor mensen zoals wij, precies wat wij willen kwalitatief uitstekend en niet van die grote hoeveelheden.

Heerlijke voorgerechten, een subliem hoofdgerecht en het zalige dessert. Netjes heerlijk en gezellig.

Wij hebben een heerlijke avond gehad.

Gaan hier snel weer genieten.

81. Ik heb vandaag voor het eerst gegeten in dit restaurant.
    Bij binnenkomst werd ik al verrast door de strakke aankleding die toch heel gezellig aandoet. De keuken waar je zo in kan kijken, ziet er keurig uit, Rob Geus van de smaakpolitie zou er blij van worden. En niet alleen hij, maar ook wij waren erg blij. Wat heb ik daar samen met m'n vrouw heerlijk gegeten, een hoofdgerecht waarvoor je dan € 18,00 moet betalen is z'n prijs dubbel en dwars waard. Ik kan iedereen die wat meer wil dan een hamburger aanraden daar eens te gaan eten. Grt en eet smakelijk, Jan en Yvonne Cornet.

82. We zijn zeer te spreken over de inrichting. Naar onze smaak helemaal top. Fijne ambiance. Personeel attent, wist verschil uit te leggen tussen skrei en kabeljauw (is er dus niet).

Huiswijn viel zeer in de smaak.

Voorgerecht zwaardvis had voor mij iets meer gegaard gekund.

Presentatie van de gerechten was heel goed.

Hoofdgerechten waren smaakvol, maar misten voor onze smaak een beetje "body".

Beetje ijs bij de thee en koffie werd zeer gewaardeerd.

De thee werd gelukkig heet geserveerd.

Al met al zijn we erg blij met deze aanwinst in Brielle.

83. W. Kakebeeke

Gisteravond gezellig met z'n viertjes gegeten. We hebben genoten van het verrassingsdiner van 4 gangen. Voor ons als tachtig plussers was het bijna te veel. Kortom we hebben het naar ons zin gehad.

De familie Kakebeeke.

84. De Hooghcamer is een restaurant waar we zojuist (23-03-2011) met plezier maar bovenal met Smaeck (!) hebben gegeten.

De entourage is zeer prettig en de bediening aangenaam.

Onze (vis-) gerechten - (voor- en hoofd) waren erg goed. (Zwaardvis en Zonnevis) Ook de jongste dame in het gezelschap was tevreden over de vleesgerechten (Varkensfilet).

Bijzonder lekker was de risotto - die op een on-traditionele wijze verrukkelijk was bereid. Chapeau!

De nagerechten waren serieus goed. Sorbetijs zonder ijskristallen geeft veel vertrouwen.

De Hooghcamer is een absolute aanwinst en zal waarschijnlijk óók goed scoren bij grotere gezelschappen.

85. Mijn broer en schoonzus uit Oostvoorne hadden weer eens een nieuwe locatie ontdekt: Restaurant de Hooghcamer in Brielle. Een mooie lokatie, heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening! Als ik het goed heb begrepen met regelmatig een wisselende kaart - heel gewaagd, maar dit getuigt van het vakmanschap van deze jonge ploeg. Wij komen beslist terug!

86. Een regelrechte aanwinst voor Brielle!

Deze voormalige bioscoop is omgetoverd tot een zeer stijlvol restaurant.

Erg goed eten voor een eerlijke prijs!

87. Gisteren met een klein gezelschap gegeten, helemaal super! Een waar feest op je tong, en het ziet er al zo mooi uit allemaal.

Alles keurig verzorgd, een warme sfeer binnen. Dit is echt een restaurant om op je gemak te genieten, niet om bordenvol naar binnen te stouwen. De porties waren in onze ogen voldoende!

Kortom, hier komen we terug!

88. Tessa Stolk

Het eten was super en de sfeer ook en de bediening ook!

Helemaal positief dus!

89. In een sjieke maar toch hele huiselijke sfeer heerlijk gegeten van een kaart waar gewaagde maar overheerlijke dingen op staan. Ook voor de mensen die wat minder makkelijk zijn met eten is het zeker de moeite waard!

90. Els stolk

Geweldig lekker gegeten.

Een voldaan gevoel, en de bediening was toppie! Een echte aanrader!

91. Helaas een tegenvaller.

Veel verwacht maar ondanks de uitstaling van Brielle en het pand was het een flinke tegenvaller.

Voor 9 euro was de starter veel te weinig en amper te ondekken op je bord. Hoofdgerecht was ook erg weinig en helemaal geen groente erbij. Slechts een puntzak doorgebakken patat. Veel geluidsoverlast, service prima maar keuken veel te langzaam.

Na het eten moesten we thuis nog eten om onze honger te stillen.

Er zijn veel betere restaurants in Brielle.

92. Het eten is erg goed maar de wachttijden erg lang. De bediening komt tot vervelends toe drankjes vragen. Nee is toch nee, ze denken er toch anders over.

6,3
  93. Patrick Van Herbruggen

Zondag 28/11/2010 de Hooghcamer bezocht. Hartelijke ontvangst en tof tafeltje voor 2 gekregen. Als liefhebber gevraagd of er champagne geschonken wordt waarop de vrouwelijke ober bevestigend antwoordde en we 2 glaasjes bestelden. Bleek om prosecco te gaan, niet slecht, maar was niet gevraagd. Vervolgens werd er rosé-champagne aangeprezen, bleek achteraf wederom prosecco te zijn. Erg lekkere Albacore tonijn als voorgerecht, diamanthaas van rund was botermals en heel lekker (hierbij zou een gratin van aardappel beter passen dan frietjes). Mijn partner had zeewolffilet met geitenkaas en dat zat qua smaak ook heel goed. Mooie presentatie van alle gerechten.

94. Een prachtig restaurant met alles wat je maar wensen kan. Een huiselijke sfeer. Goed eten tegen een redelijke prijs en stoelen waar je lekker op zit.