Bistro de Bolle in Boven Leeuwen

1495196969 81
1619940472 78
1671916931 73

1. gerry jansen

Vondt het erg prijzig, voor wat je er voor krijg. Bediening erg opdringerig.

3,1
  2. Hier heerlijk gegeten buiten op het terras. Hele vriendelijke bediening ook. Leuke sfeer en er word veel aandacht besteed aan het eten en aan het welzijn van de gasten. Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Vandaag brunsch afgehaald was super alles heel vers en zeer goed verzorgt ga zo door👍

4. Trudie van Teeffelen

Vandaag brunch afgehaald, heerlijk gegeten.......Alles super vers.

5. P. 78 punten

In 1 woord, teleurstellend!

Bij binnenkomst werden we vriendelijk te woord gestaan maar daarna…

Vreselijk plekje op de bovenverdieping met een verende vloer en op looproute dus de hele avond onrustig gezeten.

Eerst een gin tonic besteld maar echt te simpel, glas met gin en tonic/ijs ernaast, geen lekkere frisse dingetjes erin wat het oog streelt. De vraag of we een charcuterie plankje wilde, graag, voordat we dit hadden kregen we al de menukaart. Rustig kijken zat er niet in. Werd al snel gevraagd of we een keuze hadden gemaakt.

Plankje met hapjes kwam, ook weer erg basic en saai, voordat we het op hadden kregen we al het voorgerecht, tataar van ossenhaas, jeetje wat smakeloos, niet gehoord van peper en zout. Daarbij wilde ik graag een glaasje rood, 2 keuzes en geen wijnkaart, rode wijn waar geen smaak aan zat. T
    Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat erg veel tijd, zonder brood duurde dat erg lang. Gevraagd of brood apart besteld moest worden maar ober luisterde maar half en zei “wilt u brood bij het hoofdgerecht dan?” Nee we willen brood terwijl we wachten. Oooo niet gekregen, nee dat zeggen we. Wel netjes excuus maar brood kregen we bij het hoofdgerecht. Een mega dure tournedos alweer zonder smaak en de rodewijnsaus was verdwenen.

Toetje was oke. Zonde, mooie locatie maar ons zien ze niet weer.
    Slechte bediening en eten ver onder niveau.

2,4
  6. Mark Hissink

De High Tea van zondag 23 mei was smaakvol, heerlijk, en verrassend.

We hebben zeeeeeeer genoten.

Voor herhaling vatbaar. 👍👍👍👍👍

7. Johan Wierda

Een bijzonder gastvrije ontvangst, gevolgd door een overheerlijke lunch met als kerngerecht een exquise aspergesoep, met exact de juiste temperatuur en voorzien van heerlijke ingrediënten.
    We hebben ook genoten van het overheerlijke asperge afhaal diner, samen met Ronald, Grace en kinderen, zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
    Chapeau in moeilijke tijden!!!

8. Harold

9. Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Mooie zaak.

10. Ellis 200 punten

Zondag op het terras geluncht. Het was warm en best druk. Soep van de dag besteld. Zou aspergesoep zijn. Na ongeveer 3 kwartier werd gemeld dat het geen aspergesoep maar kippensoep was. Deze niet besteld, maar voor de vissoep gegaan. De serveerster vroeg of we er brood bij wilden hebben en we bevestigden dit. Toen bleek dat we ook nog een tweede lunchgerecht bestelden, zei ze dat we dan geen brood bij de soep kregen omdat dit veel te veel zou zijn.... :( Gasten die na ons arriveerden, kregen hun bestelling eerder dan wij. Eindelijk werd de soep geserveerd. Helaas zat er in de vissoep een flinke strook papier. Toen we dit meldden, zei de serveerster: Oh, echt? We hebben ruim anderhalf uur gezeten, waarvan een uur zonder drankje. Er werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Toch een gemiste kans. Al met al viel dit bezoek aan De Bolle ons wat tegen.... Jammer! De locatie is geweldig, service kan echt wat beter.

11. Henry Robbemondt

Zoals altijd heerlijk gegeten lekker ontspannen gezeten en voldaan huiswaarts gegaan

12. henkie

13. Geen leuke ervaring! Hondonvriendelijk! Mag geen geluid maken. En op een lompe manier duidelijk gemaakt. Niet voor herhaling vatbaar!

14. Gezellige bistro. Aardig personeel en heerlijk eten. Heel erg leuk en lekker de kleine voor- en nagerechtjes.

15. Het eten was heerlijk. We waren er op een rustige avond en er stond de hele tijd een meisje aan de bar te niksen. Had een beetje medelijden met haar, omdat ze niks te doen had.

Wel een geweldige avond gehad!

16. Wat zijn wij vriendelijk ontvangen terwijl we niet eens gereserveerd hadden. Het terras was bijna vol dus we hadden geluk. Personeel super vriendelijk, goede uitleg menukaart en een fantastisch uitzicht over de uiterwaarden met ondergaande zon. Helemaal super..1 minpuntje: we kregen alleen kruidenboter bij het stokbrood. Ik miste de tappenade, maar dat drukte de pret niet.
    Chapeau! Volgend jaar met vakantie komen we zeker terug. Want zo'n vriendelijk ontvangst zie je bijna nergens meer.

17. Antoinet Beck

18. Op het terras geluncht. Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Prima bediening.

19. Tjebbe 667 punten

Het restaurant oogt gezellig maar als je goed kijkt is het toch dringend aan een opfrisbeurt toe. Het wordt nu wel erg sleets en ouwe meukerig. Eten was prima, bediening gezellig. Al met al een prima avond gehad maar kom pas terug als de zooi is opgeruimd en het er wat netter (frisser) uitziet.

20. van Beuningen

We hebben gisteren op het terras gezeten. Eerst een wijntje...en een pilsje. Daarna een lunch gebruikt. Allemaal goed!
    Wat we wel willen zeggen, dat de bediening ons geïrriteerd heeft. Kwam veel te vlug vragen, of we nog iets wilde gebruiken. Terwijl onze glazen nog niet leeg waren. We voelden ons opgejaagd!! De volgende keer hopen wij dat dit niet meer aan de orde is.

21. Dit restaurant staat aangeschreven als glutenvrij? Nou, wij wilden er gaan lunchen met ons dochtertje, die coeliakie heeft. Van tevoren gebeld, om te vragen aan de kok of dit mogelijk was. Geen probleem zei hij. Eenmaal daar aangekomen, kon er eigenlijk niks. De eigenaresse deed ook geen moeite om dit met de kok te overleggen. Ze had wel glutenvrij brood, maar qua beleg kon er eigenlijk niks voor een kind. Onze dochter zou aan een glutenvrij broodje, met wat boter of kruidenboter al genoeg hebben, maar zelfs dat snapte ze niet! Deed ook erg geïrriteerd daarover. Had het idee, dat ze niet echt op de hoogte was van wat een glutenallergie inhoudt. Dus ik zou er als iemand met coeliakie NIET naartoe gaan.

22. Zelden zoiets meegemaakt... eigenlijk nooit. Tournedos "rood" besteld en mijn partner medium. €26,50!! De mijne was medium tot doorbakken en die van mijn partner zwaar doorbakken. Ik dacht, ach. Laat maar, 't is wel gezellig met onze vrienden. Mijn vriendin, terecht, hij is doorbakken. Service-gericht nam men de tournedos mee en sneed 'm in stukken zodat er wat rood te zien was, lachwekkend en koud vlees... en nu; de reactie van een man die ons bediende en waar wij op een nette manier wat van de tegenvallende veel te dure tournedos hebben gezegd: ik citeer..."wel jammer van van zo'n duur stukje vlees" haha. Dat zei hij echt hahahahaha. Desserts zijn prima overigens. Daarna koffie gehad en 3 kwartier moeten wachten voordat iemand kwam vragen of we nog iets te drinken wilden hebben. Geen excuus, geen inlevingsvermogen.. .maar wel lol gehad om deze eigenschappen. Conclusie... lol gehad, maar hadden we in de friettent ook gehad! Een 3!! Leer ervan mensen. Jeetje!!

23. Johan van Zetten

Bourgondische sfeer en de gerechten zijn goed. Prijs is niet te veel voor wat er geboden wordt. Geen uitgebreide drank aanbod op de kaart. Wel heerlijke toetjes met een leuk concept. Bediening is heel aardig en er wordt goed voor je gezorgt.
    Wij gaan hier zeker nog vaker eten.

24. Bert Kooijmans

We hebben zelf om de menukaart gevraagd, later zelfs om de kaart voor het nagerecht. Bediening is helemaal niet in klant geinterresseerd, ze hadden geen wijnkaart. De geserveerde gerechten is rond uit slecht, amper warm, in de zomer geen affiniteit met zomerse gerechten, en dat voor een gemiddelde prijs van € 45,= ben je nog beter af bij de MAC en goedkoper

1,6
  25. Pieter Zwartkruis

Op 30 oktober waren wij te gast bij restaurant "De Bolle". Wat een geweldige sfeer! Het was bijna Halloween en dat was te zien. Wat geweldig aangekleed en wat een werk hadden ze ervan gemaakt! Naast deze geweldige entourage was het eten ook van uitstekende kwaliteit.

Bij dit restaurant komen wij zeker vaker terug en is een aanrader voor iedereen!

26. Gisteren bij een nieuw verbouwd restaurant gegeten en wilde in 1e instantie liever naar De "Bolle" gaan. Had ik het maar gedaan. De sfeer, de gezelligheid en fijne bediening maken dit restaurant kompleet. En betreffende het eten...dat zit wel snor.

Als je lekker wilt eten in een gezellige en sfeervolle omgeving is er maar 1 advies. Bistro de Bolle in Boven-Leeuwen. Tot de volgende keer!

27. Gisteravond zijn we met 4 personen zonder reservering naar De Bolle gegaan, geen enkel probleem! We konden zo een tafeltje uitzoeken. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Ontzettend gezellige, ongedwongen en huislijke sfeer. Absoluut een aanrader. Het is dat we zo ver weg wonen, anders hadden we er zeker vaker gaan eten! Wellicht als we nog eens in de buurt zijn....!

28. Aangien ik lactosevrij moet eten heb ik eerst via deze site dit restaurant gevonden en ik moet zeggen dat het uitstekend bevallen is. Vooraf doorgenomen en gevraagd wat wel en niet kon, de kok wist er wel raad mee werd er gezegd, en dat klopt helemaal, ze wisten precies raad met lactosevrij!

Bij het hoofdgerecht werd de saus vervangen door lekkere groente erbij, paste er perfect bij.

Nagerechten hebben ze ook lactosevrij, er wordt hier ook glutenvrij geserveerd.

29. Een tijdje terug hebben wij bij de Bolle gegeten met 6 vrienden.

Nadat we wat hadden gedronken in het cafe gedeelte werden wij naar de bovenetage gebracht voor het diner.

Iedereen vond het eten heerlijk en het dessert was geweldig. De bediening was erg vriendelijk en je had ruim de tijd. Dit was mijn derde keer in dit restaurant maar zeker niet de laatste keer.

30. vsb videoproducties

Even tussen de bedrijven door een sate de bolle lekker buiten en zelfs mijn gasten zeggen dan de Bolle!
    Bij Wilma/Henk/koks en bediening al jaren een uitstekende stek om samen of samen met familie en vrienden heerlijk te eten.

31. H.Zondervan

Omdat niets helemaal perfect is,het stipje niet helemaal rechts ingevuld. EEN ECHTE AANRADER!!! Nog nooit zo'n lekkere biefstuk op! Verrassings menu een aanrader! TOP.