Op dit adres zit nu: Tast Toe

Brasserie Snieders in Bladel

Ruime gratis parkeergelegenheid met invalideparkeerplaatsen aan de aangrenzende markt. Wel met blauwe parkeerkaart.

• OV

Bus: Hermes lijn 150 vanuit Eindhoven/Reusel, halte Markt.

• Suikervrij

1492026640 79
1658191742 82
1681929614 82

1. Gast 7 punten

Vorige week heerlijk gegeten hier, ontzettend genoten van de Rijmelarijtjes! De gerechten werden vlot op tafel gezet en het smaakte allemaal even goed! De bediening was super vriendelijk en netjes. Hebben ontzettend genoten en komen zeker nog eens terug!

2. Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer!

3. Iemand met een glutenallergie

Niet gaan eten met een glutenallergie!

Ik wilde gaan lunchen bij dit restaurant, helaas bleek de kok niet op de hoogte te zijn waar gluten allemaal inzitten en wat de gevolgen zijn. Hierdoor bleek ik alleen droge sla te kunnen eten. Ze hadden een allergenen kaart waarop stond wat ik allemaal zou moeten kunnen eten maar naar wat doorvragen bleek er in vrijwel ieder product wel gluten verwerkt te zijn. (zoals bouillion in de soep etc. etc.)

3,2
  4. Met 6 personen een heerlijk avondje rijmelarijen. Van ontvangst tot aan vertrek de gastvrijheid gevoeld. De kok heeft zijn uiterste best gedaan om de smaakvolle gerechten door het zeer attente en vriendelijke personeel uit te laten serveren, en is daar voortreffelijk in geslaagd. De gemoedelijkheid van de gastvrouw gaf het geheel een warme uitstraling. Bedankt.

5. Erg lekker gegeten! De rijmelarijtjes zijn een echte aanrader! Leuk is dat er elk seizoen, vaker zelfs, nieuwe rijmelarijtjes op de kaart komen. Drankjes worden snel klaargemaakt en geserveerd. Het nieuwe concept van de a la carte gerechten is naar horen zeggen vele malen beter qua prijs kwaliteit dat de vorige. Het blijkt dat je nu een 1,2,3 of 4 gangenmenu kunt samenstellen voor maximaal €30 p.p. Ik denk dat jullie ons snel zullen zien om dit a la carte concept uit te proberen! Ga zo door en tot ziens!

Groet, Josephine

6. Gisteren avond hier rijmelarijtjes gegeten. Waren al eerder geweest, was toen erg goed, maar nu was het niet geweldig. We moesten erg lang wachten om te bestellen, zelf vragen kunnen we nog bestellen. Ook waren sommige gerechten koud en de kip nog rauw en het vlees erg vet. Wat van gezegd, maar geen antwoord erop terug. Alleen met drinken waren ze erg snel om te vragen.

7. marijke en kim

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten, super die kleine gerechtjes en zoveel keus zeker voor mij als vegetarier. Goede en vlotte bediening, wij komen snel weer eens terug!

8. Gisteren heerlijk gegeten! Het niveau is verrassend hoog, een lekkere relaxte sfeer, vriendelijke bediening, komen zeker nog eens terug.
    Gr.

9. buijtels

Hallo, wij hebben vanavond bij jullie rijmelarijtjes gegeten ze waren heerlijk. Fijn dat er ook als je maar heel weinig kunt eten rekening mee gehouden is. De tarbot was echt een uitblinker die mag wat ons betreft ook op de gewone kaart (heerlijk). Dus onze complimenten en tot ziens.

Groetjes

10. Fam.Bodet

Erg lekker gegeten van het rijmalarijtjes menu. Een leuk concept. Bediening ging erg snel en was heel vriendelijk. De menu's kwamen ook snel achter elkaar, maar je kon ook kiezen om te wachten. Een echte aanrader!

11. Ilse

12. Heerlijk gehigh-tead echt super! We werden ontvangen met echte verse sinaasappelsap of prosecco. We kozen voor de sinaasappelsap en deze werd vers geperst en meteen geserveerd. Daarna volgde een heerlijke uiensoep vervolgd door verse sandwiches met zalm, brie, ham en kaas. Op iedere sandwich zat ook nog een heerlijke salade. Hierna kwamen de vers afgebakken croissantjes en de warme scones met echte clotted Cream!

Vervolgens kregen we een etagère met chocolaatjes en noga. Als afsluiter volgde een heerlijke echte verse fruitsalade.

Alles was super vers! Een echte aanrader dus. Wij komen snel weer een keer langs!

13. Vanmiddag met mijn dochter gaan High-Tea-en. We werden heel vriendelijk ontvangen. We hebben al veel restaurants bezocht, maar nimmer zijn wij zo verwend. Van de heerlijke verse jus. Superlekkere soep, heerlijke sandwiches. Lekkere warme croissantjes, en warme echte scones, met echte clothed cream en heerlijke marmelade, chocolaadjes, bonbons, moccaboontjes, en dan ook nog heerlijk vers fruit na. Werkelijk heel erg goed.
    Dit was trouwens met 1 Groupon bon, hier werd dus geen onderscheid gemaakt
    met of zonder bon.

14. Gisteren weer de Pot van Peer gegeten. Dit concept gaat uit van twee gangen, of een voor- en een hoofdgerecht of een hoofd- en een nagerecht. De kok bepaalt wat je eet. De kosten bedragen € 9,95.
    Het leuke is dat je dus niet weet wat je krijgt maar een ding is zeker het is altijd goed.
    We komen eigenlijk iedere donderdag al zo'n anderhalf jaar en in die tijd hebben we nog nooit hetzelfde gehad. Dat is naar mijn mening wel een complimentje waard.

Naast het eten is Snieders ook gewoon een leuke zaak om eens koffie te drinken of iets anders.

Het personeel is vriendelijk en er hangt een goede sfeer. En als het weer beter wordt is het terras een aanrader.

15. Zaterdagavond heerlijk rijmalarijtjes gegeten met 3 dames.
    Snelle en vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, leuke ambiance.
    Kortom: top top top!

LiMaMa.

16. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met een groep van 16 vrouwen. Door de ruime keuze aan Rijmelartijtjes was het een ware proeverij. Alle gerechten waren goed bereid en smaakten naar meer. De bediening was snel en correct. Het sfeervolle restaurant was helemaal volgeboekt, maar de kok(s) draaide(n) hun hand er niet voor om, de mooi opgemaakte gerechten werden snel en gelijktijdig uitgeserveerd door de vriendelijke bediening. We hadden een heerlijke en gezellige avond bij Brasserie Snieders. Zeker voor herhaling vatbaar.

Een suggestie: een enkel gerecht werd lauwwarm geserveerd. Het gerecht smaakte er niet minder om, maar met een warmtelamp erboven blijft het gerecht nog langer heet.

17. helma singendonk

Een slechte high tea gehad vandaag, de soep was te waterig (dit hebben we doorgegeven) en ook teruggegeven, het zoete was volgens mij niet zelf gemaakt, we hebben meer dan een half uur moeten wachten voordat de thee op tafel kwam en ook vonden wij het jammer dat alles tegelijk op tafel werd gezet. Ik vroeg om een kop koffie en die moest ik wel afrekenen omdat het high tea was en daar hoort geen koffie bij volgens de serveerster, wij hebben heel wat high tea gehad maar dit was de slechtste, ik heb nog een bon dus ik ga nog een keer high tea misschien dat het de volgende keer beter is..

5,3
  18. voor monique,

wij hadden al in de gaten dat er iets aan de hand was, maar na herhaaldelijk vragen kregen we geen reactie uwerzijds.
    wij vinden het jammer dat U het zo ervaren hebt, want dit horen we eigenlijk nooit. Ook had ik het fijn gevonden als u ons op de hoogte had gesteld, op het moment dat U ergens niet over tevreden bent.
    En het klopt ook niet dat je voor de frietjes moet betalen, dat hoort gewoon bij het concept. Je moet ze alleen wel bij het hoofdgerecht bijbestellen

19. Helaas hebben we gekozen voor de rijmelarijtjes. Niet omdat het eten niet smaakte maar omdat de formule hier niet loopt. Als je iedere keer een ober aan zijn jasje moet trekken om iets te eten te bestellen klopt er iets niet. Ook moet je als je er frietjes bij wilt voor betalen. Wij gaan voortaan gewoon ergens anders heen (met de originele formule) om te genieten van verwennerijtjes.

20. Amy 161 punten

Onlangs hier voor het eerst gegeten. De zaak is leuk ingericht, concept is leuk. Het eten was voor die prijs (24,50) prima maar vaak erg zout.

6,7
  21. Gisteravond geweldig lekker gegeten bij Brasserie Snieders in Bladel, met hun nieuwe formule Rijmelarijtjes (onbeperkt eten voor maar €24,50) hebben ze een overheerlijke menukaart neergezet, en ik als kieskeurige eter vond elk gerecht perfect gebracht, hele mooie opmaak maar bovenal lekker. Een echte aanrader voor iedereen die gezellig eens goed wil gaan eten. Reserveer op tijd want het zat helemaal vol. Kom hier zeker weer terug

22. We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Brasserie Snieders in Bladel. Op en top genoten hebben we van de nieuwe Rijmelarijtjes. Je kunt voor een vaste prijs € 24,50 keuze maken uit een groot aanbod van kleine gerechten.(Rijmelarijtes) Deze kun je ONBEPERKT bestellen. Werkelijk een top idee. Elk gerecht smaakte heerlijk en de borden waren prachtig opgemaakt. Voor ons was dit echt een culinair topavondje. Uit eten zoals het moet zijn. Nogmaals hartelijk bedankt voor het heerlijke eten en de fijne ambiance en bediening. Krijgt van ons zeker een vervolg binnenkort.

23. Rieky van Lierop

24. Het eten was erg lekker en de kok was erg vriendelijk en zag er goed uit! Zeker een aanrader als je van lekker eten houd.