In ondergrondse garage of voor de deur in parkeervakken.

• OV

1318190223 84
1354142061 73
1461997573 58
1668720639 58

1. Prima locatie. Lekker gegeten. Het vervelende, vind ik, dat je, nadat je al een drankje drinkt, men direct, wanneer het glas leeg is, weer komt vragen of je nog wat wil drinken. Na nog een koffie genomen te hebben, en deze wederom genuttigd te krijgen, werd gevraagd of we weer koffie wilden. Ik vind dit opdringerig! Word hier geïrriteerd van. Steeds maar komen om drinken “op te dringen”.
    Als ik wat wil drinken roep ik wel!

2. Wederom heel erg lekker gegeten in een restaurant met veel sfeer en zeer vriendelijke bediening. Heerlijke en verrassende gerechten op de kaart met een heel goede prijs/kwaliteit- verhouding. Dit restaurant is een absolute aanrader!!

3. Linda de Vos

Jammer dat Bon chef niks doet met eerdere recensies. Er wordt herhaaldelijk genoemd dat de wachttijd te lang is. Wij hebben met een grotere groep (15/20 personen) bij Bon chef gegeten. Leuke locatie, parkeergelegenheid in de buurt, lekker eten en leuke aanbieding (3 gangen voor 21,50 euro) maar tsjonge jonge wat wordt je geduld op de proef gesteld. We hadden onze voorgerechten al voor ons bezoek doorgegeven, lekker makkelijk. Na ruim vijf kwartier kwam het voorgerecht. We zaten toen ook al een tijdje op een droogje. Na onze aankomst een drankje gedronken maar daarna vijf kwartier niemand gezien. Drinken werd een keer opgenomen door over de tafel te roepen: “drinken?!” Mijn voorgerecht (vitello tonnato) was lekker en meer dan genoeg. Collega’s die soep hadden gekozen kwamen er bekaaider van af. Een paar happen en de bodem was al in zicht. Ook het hoofdgerecht liet redelijk lang op zich wachten. Het moet gezegd worden: de schnitzel was heerlijk. Aan het nagerecht ben ik niet toegekomen. De parkeergarage ging om 21.30u dicht…… Gemiste kans Bon chef, jullie hebben op ons geen professionele indruk gemaakt.

4. Ik kreeg niet wat ik vroeg aan saus.
    Kreeg sowieso een kindermenu geen idee waarom.
    Er werd geen excuus aangeboden over de gang van zaken hoorde ze er wel samen over achter de bar.
    Kwaliteit vond ik zeer matig.
    Vond een vreemde mindere ervaring nu ik weer eens kwam en alles vernieuwd is.

2,3
  5. Met 5 personen gegeten, het was gezellig, goede bediening. Een aanrader.

6. Na reservering vooraf met 4 personen voor een diner naar Bon Chef Bergschenhoek gegaan. Bestelling geplaatst. Naeen half uur drinken gekregen. Jus d’ orange zag er opmerkelijk uit en smaakte waterig. Na een uur geïnformeerd waar het eten bleef. Na meer als een uur de eigenaresse aangesproken. Zij zou het gaan regelen. Na anderhalf uur bleek de bestelling nog niet bij de keuken te zijn aangemeld. Vol emotie ( vooral teleurstelling ) weggegaan.

1,4
  7. We komen er iedere week om te dineren, maar deze keer werd onze avond flink verpest door een stel dronken sukkels aan de bar. Ze waren heel hard aan het praten en zich met de gasten aan het bemoeien. Er waren duidelijk veel mensen die er zich aan ergerde.
    Maar er greep niemand in. Iemand van de leiding had moeten zeggen, hou je rustig anders ga je er uit. Jammer van de avond, want het eten was weer prima.

8. We hebben wel eens op locatie gegeten dat beviel goed. Nu besteld en afgehaald. De friet was erg vet en slap. Porties wel goed. Di club sandwich 🥪 viel tegen. Het brood was erg taai, het ei smaakte naar rubber en kip was niet smakelijk. Geen aanrader..

6,5
  9. Anja Stigt

10. Wat een top zaak zeg heel gaaf en gezellige vakantie sfeer en zeer fijne uitgebreide kaart met van alles en nog wat echt een aanrader voor iedereen die in een gezellige ongedwongen sfeer wil genieten van eten en drinken.

11. Vanavond met collega’s gegeten.
    Prijs kwaliteit is ons zwaar tegengevallen.
    Voor de prijs die berekend wordt verwacht je meer. Wij komen dus niet meer terug.

12. Met 9 mensen gegeten op een maandag. Het duurde te lang voordat er een bestelling werd opgenomen en het eten werd gebracht.
    Het eten was best aardig. En het personeel vriendelijk.

13. Barbera barendsen

Onervaren medewerker aan de telefoon, moest alles drie keer zeggen. Kleine bestelling voor twee personen duurt al een uur en dan nog te laat.

5,9
  14. Als vaste klant eten besteld. Maar dit keer na een uur maar zelf gebeld waar het eten bleef. Het eten was nog niet gemaakt en zou minstens nog een half uur duren. Als het niet langer was. Met een klein kindje 1,5 uur wachten op eten kan natuurlijk echt niet. Er werd ook geen alternatief aangeboden en alleen maar gezegd ja het is druk .. nou dat is zeker geen goede oplossing! Mijn dochter moest optijd naar bed dus Uiteindelijk maar ergens anders eten gehaald.

Hier bestellen we nooit meer.

15. Zei vreselijk traag gewoon. Er is bijna niemand en na 35 minuten wacht ik nog steeds op mijn patatjes om mee te nemen.

16. Ik vond het niet lekker! Ik ging met een vriendin eten en we werden vrij snel gevraagd wat we wilde drinken, maar daarna moesten we een half uur wachten voordat we gevraagd werden wat we wilden eten. Ik koos voor pizza en mijn vriendin voor saté. De pizza was niet heel lekker, hij was heel vettig en smakeloos. De saté was beter maar ook niet geweldig en nog een beetje rouw. De frietjes die je bij de saté kreeg waren wel heel lekker. Maar al met al geen aanrader

2,8
  17. Super slecht! Eten online besteld voor 18.00 Uur. Ik kwam om 17.50 Uur in de zaak en heb mijn bestelling betaald. Eten was op dat tijdstip nog niet klaar maar dat kan het was immers nog geen 18.00 Uur. Na 20 minuten nog steeds niets klaar, maar even vragen waar het blijft… komt eraan mevrouw. Nog maar eens 10 minuten gewacht, toen was ik er klaar mee. Ze waren de burger nog vergeten maar kwam er bijna aan. Ik heb mijn geld terug gevraagd en ben weggegaan. Ze hebben nog wel mijn telefoon nummer gevraagd omdat ze het graag goed wilde maken… maar natuurlijk heeft niemand meer gebeld. Heel jammer hoor!

18. Snel bezorgd.
    Heerlijk gegeten.
    Was goed en warm.

19. Op 18 juni ben ik gaan eten bij bon met me schoonouders en kinderen.
    We kregen water omdat het warm was die water was vies wat er in zat weten we niet maar was geen zuiver water.
    We moets beste wel lang wachten op het eten en ik bestel cola en kreeg andere cola als de eerst keer.
    Saus bij eten was te weing toen ik het ging vragen kreeg ik te horen pardon u heeft niks aangeven terwel bij bestel ik het duidlijk aan gaf.
    Er wordt op een raar bijdehand manier tegen mijn gesproken .
    Vroeger was het echt goed werd netjes behandelt nu niet.

Mvg

5,3
  20. Ga hier niet heen, gewoon niet doen. Tegen beter weten in halen we hier af en toe wat, met in het achterhoofd hoe goed het een aantal jaar geleden was. Laatste keer uur gewacht op een afhaalbestelling (friet en burger) friet hing slap naar beneden. De wedges zijn wel lekker. Het meest wonderlijke is dat ze echt geen enkele moeite doen om het weer goed te krijgen. Vroeger aten we weleens in het restaurant, maar de laatste twee keer lang moeten wachten (hoppa vijf kwartier) en laks personeel. Wij rijden om.

1,6
  21. Gisteravond even snel wat afgehaald bij Bon Chef. Vriendelijk geholpen. Na 10 minuten was mijn bestelling al klaar: een burrito en een potje saté met een patatje. Was allemaal lekker. Kom zeker nog een keer terug!

22. Spontaan geen zin om te koken, vervolgens op de site van bonchef beland. Telefonisch een bestelling gedaan. Dit werd netjes binnen een half uur aan huis geleverd. Heerlijk een sparibs menu op en mijn vriend een wokje. Dit smaakte allemaal top!

23. Helaas ook wéér een slechte ervaring, tegen beter weten in toch af gaan halen. Het duurde al ontzettend lang, heb meer dan een half uur op mijn eten gewacht. Normaliter controleer ik altijd en ditmaal een keer niet, wat direct werd afgestraft want de saté zat er niet bij, waar je wel flink voor betaald. Bij thuiskomst kwamen we daar achter en direct gebeld. Niet eens excuses alleen dat het z.s.m. wordt gebracht. Vervolgens na een kwartier maar weer bellen, waar het blijft, dan wordt er doodleuk gezegd dat er niemand was om het te bezorgen. (ik zag zojuist toch echt genoeg personeel achter de bar staan) Iedereen had zijn eten al op behalve de saté, wederom gebeld en gevraagd naar de baas, die was niet aanwezig, ruim een uur later zelf 1 uur en een kwartier, nog steeds geen saté .. en geen tel. met excuses.. een dikke onvoldoende dus.

1,2
  24. Zit er een nieuwe eigenaar in? Eerder gingen we hier wel eens spontaan eten en was het altijd goed. Verse en goede producten. Laatste keer viel het ontzettend tegen. Lang wachten en niet meer de verse groenten erbij wat we gewend waren. Nu wat patat met hapjes afgehaald. Wat een domper. Slappe, vette patat. Ook dunner dan we gewend waren. Duidelijk van mindere kwaliteit dan voorheen. Zonde!

25. Mooie zaak. Personeel is normaal niet super qua bediening, maar dat kan je ook niet verwachten in zo'n zaak. Qua prijzen die ze hanteren krijg je goed en lekker eten. Vindt je de bediening niet professioneel dan raad ik je aan om naar een restaurant te gaan waar ze voor gerechten min. 20 € vragen. Gewoon prima zaak!

26. Meerdere malen gegeten. Alle keren zolang moeten wachten dat het ergerlijk was. Vandaag met valentijnsdag bij bon chef gegeten. De sfeer was uiterst gezellig, de zaak mooi versierd. Omdat we eerder al lang moesten wachten hebben we meteen bij het eerste opnemen van de drankjes eten besteld. Na 20 minuten werd verteld dat de voorgerechten die we besteld hadden niet leverbaar waren... dan maar geen voorgerecht. Nog eens 20 minuten later gevraagd waar de hoofdgerechten bleven..."nog 5 minuten". Na een uur wachten en niets te hebben gegeten de drankjes afgerekend en weggegaan...

Dit is de laatste uit een reeks van slechte ervaringen, zowel met eten als afhalen. Bij afhalen ook vaak lang wachten en een aantal (!) malen verkeerde of vergeten items. Jammer, want de locatie is goed en de sfeer is gezellig. Maar de slechte service blijkt geen incident maar erg consistent. Ik heb mijn lesje wel geleerd en blijf er persoonlijk weg...

4,9
  27. Inmiddels een hele tijd geleden, een flinke domper en aanvaring gehad. Nu diezelfde tijd later weer eens binnen geweest, want ik gun iemand in de toch al lastige horeca tijd een 2e kans. Vind de drankjes nog steeds behoorlijk aan de prijs, maar gelukkig was het eten dit keer goed! De bediening erg vriendelijk en snel. Blijft alleen raar dat deze mooi zaak, zittend op een A locatie bijna leeg was, maar kan toeval zijn, ook al was het schitterend mooi weer.
    Kom op Bon Chef, er valt zoveel te halen hier... En naar mijn inziens zoveel geld te verdienen, er zit genoeg geld in Bergschenhoek, en aan woningen in de omtrek ontbreekt het ook niet. Wij komen in ieder geval terug, want jullie hebben laten zien dat het ook anders kan.

SUCCES.

6,7
  28. Na een aantal jaar in het buitenland gewoond te hebben kwam ik weer eens een hapje eten bij bon chef voorheen cookers als ik me niet vergis. Maar wat een blamage was deze avond. Eten koud, drankjes in vieze glazen, smerige tafels overal, bij het afhaal gedeelte al niet veel beter zag ik, ronduit een grote bende! Bediening traag, onkundig en onvriendelijk. Het is een veredelde patatzaak. Meer niet. Weet niet wat de eigenaar denkt maar te hoog gegrepen denk ik of neem in ieder geval personeel wat wel verstand heeft van zaken ipv goedkope jonge krachten!! Nooit meer en raad het ook iedereen af om daar te gaan eten en eten af te halen voor je het weet heb je een ziekte opgelopen vanwege slechte hygiëne! Ps als de cijfers naar -10 konden had ik dat gedaan!

29. Lekker eten en veel keuze. Het personeel is soms wat traag. Bezorg service is redelijk/goed. Wij komen er regelmatig omdat we het eten er erg lekker vinden. Dus wel een aanrader!

30. Afgelopen week geprobeerd er te lunchen.. Na 45 minuten niks gekregen te hebben, ben ik naar de bediende gegaan en heb ik gezegd dat ik wilde afreken voor het drinken.

De bediende zei dat ze net met mijn eten bezig waren, waarop ik zei "laat maar zitten, mijn pauze is voorbij". De bediende vroeg of ik het wilde meenemen!! Ik zeg; zo druk is het niet, 6 tafeltjes zijn bezet. De bediende zei "dit wordt een welles nietes.."!? Onbeschoft geholpen dus...

31. Gezusters de Groot

Omdat we goede ervaringen hadden met eten verwachtten we een goede high tea. Wat een domper, eerst kregen we wraps met kaas (er was voor een persoon zonder vlees besteld, we kregen alle drie geen vlees) en op het onderste bord spekjes, chocolade, roze koeken en mergpijpjes (van de reclame van de plus). Toen bleek er nog een etagierre te staan die ze vergeten was met... ook rose koeken, spekjes, ministroopwafeltje en wat stokbroodjes met brie (die wel erg lekker waren). Ook 3 kleine afbakcroussants met jam. Dit was het, geen warm hapje, niets zelfgemaakt, scones, browny, appeltaart of hartige taart. Nee, per persoon 2 kleine rose koeken van de reclame. Een dikke onvoldoende.

32. Gisteren heerlijk genoten samen met mijn man, van zowel het eten (1 x Griekse Gyros, salade, patat, tzatziki saus & 1 x Schnitzel Forestiere (champignons, bacon & roomsaus) met gebakken aardappelen + broccoli en artisjokken), als de zeer geïnteresseerde en leuke bediening, als de gehele ambiance en entourage.
    De prijs-kwaliteit verhouding is zeer gunstig, mooie gerechten heel divers en voor elk wat wils. Tevens hebben we ook genoten van de overheerlijke wijn.

Echt een aanrader, voor een ieder die weet wat lekker is !!

Bon Chef, tot snel

Mvg, Fam Krauweel

33. Sinds deze tent Bon Chef heet, holt alles achteruit.
    Bediening is zeer traag en uitwerst onhandig. Je moet er niet gek van opkijken dat je zit te eten en dat alle tafeltjes om je heen vol staan met afwas. Wat ook gebeurt is dat als je zo rond 21 uur het laatste tafeltje bent, dat bij de andere tafels de stoelen er vast opgezet worden. Ook zo lekker gezellig.

Als je geluk hebt krijg je tijdens je 3 gangen 1 of 2 drankjes aangeboden omdat het bedienend personeel te druk is om vaker te komen. Ook moet je er niet gek van opkijken als het eten en drinken geserveerd wordt op kapot servies, smerig bestek en glaswerk waar nog lippenstift van een ander op zit.

De sfeer: je zit gewoon in een snackbar tussen de patat eters. En voor de prijs hoef je ook niet meer te komen, want de prijzen van Bon Chef zijn stevig en misschien zelfs te hoog!

De tent waar ik 4 jaar geleden nog 2 keer per maand kwam, kom ik nu het liefst niet meer! En dat denken meerdere mensen, want vroeger zat het altijd vol en nu is er altijd plek. Heel jammer en vooral zonde!

34. Ik vind het zelf een hele leuke restaurant. Soms is de bediening langzaam maar het is wel sfeervol. Het eten is heel lekker maar met afhalen wat minder.

35. Vandaag patat gekocht , nou die was zo slap en niet gezouten . En het broodje voor de fricandel kon net zo goed doorgaan voor een hard broodje . Was oud
    Jammer . Je betaald toch een hoop geld , maar het is het niet waard ,
    De sfeer en service is goed . Ik heb ook meerdere keren in het restaurant gezeten toen heb ik lekker gegeten , jammer dat het vandaag bij het afhalen niet goed was .

36. Weer eens wezen eten, leuke nieuwe kaart! De gyros is echt een aanrader!
    Sfeertje is gezellig, vriendelijk personeel, en een leuke speelhoek voor de kinderen. Die hebben zich ook prima vermaakt!
    Zeker weer voor herhaling vatbaar.

37. Na 5 kwartier gewacht te hebben met 6 jonge kinderen die inmiddels over hun trek heen waren, kregen wij dan eindelijk ons patatje met frikandel of saté. Volgens eigenaar druk in het restaurant, wij hebben bijna geen mensen zien zitten. Al tweede keer dat we zo lang moesten wachten, vorige keer anderhalf uur op een patatje. Kortom, nooit meer

4,9
  38. Zojuist heerlijk gegeten, prima stukje vis en nog gezond ook. Ook vriendelijke bediening in een prettige sfeer.
    Ga ik vaker komen.

39. De afgelopen jaren diverse keren in het restaurant gegeten met de kinderen. Na het opnemen van de bestelling verdwijnt het personeel. Deze worden ingezet bij de bezorgservice. Je zit dan zomaar 30 tot 60 minuten op je bestelde eten te wachten. Dat gaat niet met kinderen. Ook de andere gasten met kinderen zitten met en klagen over dit probleem. Bestelde drankjes worden ook niet meer geserveerd. Herhaaldelijk om een glas wijn gevraagd, werd echter na het dessert geserveerd. Schandelijke service, keer op keer. Erg jammer omdat de sfeer en het eten op zich redelijk goed zijn. Wij gaan hier pas weer eten als er een nieuwe uitbater in zit.

Ook de bezorgservice een aantal malen geprobeerd. Bestelde tapas werd als bittergarnituur afgeleverd. Ja, sorry de bestelkaart is niet gelijk aan het assortiment in de keuken. Sate met kroepoek en gestoomde groenten werd afgeleverd als sate met een pakje yoghurt. Geen aanrader.

40. Wij komen regelmatig bij le bon chef. De sfeer is hartstikke leuk. Terwijl jij kan genieten van het diner kunnen de kinderen lekker spelen in de kinderhoek. Qua eten verwacht geen sterrenrestaurant, maar het is gewoon goed en heel betaalbaar. Voor de kinderen is het groot feest ze mogen samen met de ober een ijsje maken en aan het einde een cadeautje kiezen. Kortom een aanrader!

41. De bezorgservice uitgeprobeerd. Niet doen!
    Ruim anderhalf uur later kregen we koud eten thuisbezorgd.
    Zonder overleg was de groente vervangen door een bekertje yoghurt. Na telefonisch contact werd ons een tegoedbon beloofd. Toen we deze wilden besteden, moest deze gezocht worden uit een stapeltje! Wij waren dus niet de enige ontevreden klanten!!!
    Uiteindelijk bleek dat we, na wat heen en weer gepraat, 15 euro korting konden krijgen op een bestelling van 65 euro, en dat terwijl we vorige keer 80 euro betaald hadden voor smakeloos koud eten! Schandalig!

42. Een malse ossehaas gegeten , de bediening was opgewekt en vriendelijk

43. Ik vind bon chef erg duur sinds hij is verandert, (van cookers naar bon chef) om er een drankje te drinken is het prima maar om uit eten te gaan? Nee bedankt.

Bovendien ben ik zelfs een keer afgesnauwd door het personeel.

44. Open ambiance waar ruimte is voor de kinderen. Er is zelfs een aparte speelhoek aanwezig en de kinderen worden geholpen hun eigen ijsje te maken.

Verder een goede keuken waar van een simpel patatje en frikandel via gedegen Franse keuken tot verse pasta's en versgemaakte pizza's gevarieerd kan worden. Ook de wijnkaart verdient aandacht, er wordt regelmatig veranderd zodat er tegen redelijke prijzen hele mooie wijnen voorbij komen.

Zie Bon Chef als een bijna restaurant waar je gezellig uit eten kan en een gezellige omgeving tegen een goede prijs-kwaliteit verhouding.

45. Marion Kruijs

Fantastisch eten! Warme ontvangst, echt een plek voor een gezellige avond uit eten.

46. tjia