De Smittenberg in Beekbergen

1535205316 85
1620584473 73
1698201889 68

1. Margreet Visser

Restaurant was gesloten. Kon wel gewoon reserveren en ook op hun site stond het niet. Beetje slordig. Werd wel netjes gebeld om te zeggen dat de reservering niet door kon gaan

2. S de Bruin

Wat een teleurstelling! Nieuwe eigenaar heeft de kaart veranderd. Dus geen keus meer uit verschillende heerlijke schnitzels.
    De kip liefhebber heeft alleen kipgyros als optie. Ook het stoofvlees viel tegen. Veel saus (eigen gemaakt?) en weinig vlees.
    Alleen de rosé was wel lekker zoals beloofd. Kortom op zoek naar beter restaurant.

3. Bart Joosten

Het was fijn geweest als het restaurant ondanks de familie omstandigheden even contact met ons op had genomen om te vertellen dat ze halsoverkop gesloten waren.

4. We waren in de buurt. Wonen in limburg. En dan als vorig jaar lekker schnitzel eten. Nieuwe eigenaar en een normale kaart. GROOTTE teleurstelling.

5. Erwin 11438 punten

Wat een oubollig gebeuren daar. Ik had mijn gevoel moeten volgen toen we aan de achterkant binnenkwamen. Een asbakzuil die vol ligt, ook met blikjes, en een toiletunit die van de camping lijkt getrokken. Dan in het restaurant de sfeer van "net niet". Het doet mij denken aan een aflevering van Herman den Blijker waar hij restaurants van de ondergang probeert te redden. Ik heb het gevoel dat hij hier al te laat is.
    Het voorgerecht, broodplankje, ademt de zelfde sfeer. Dat is dan wel weer knap. € 6,50 voor een paar stukken, niet afgebakken brood van de Aldi, met een plastic cupje kruidenboter. De kruidenboter ruikt bovendien naar kaas, bah. De tapenade is gelukkig wel smakelijk.
    De schnitzel is wel aardig, daarom komt het eten op een voldoende uit. Het is wel kwaliteit home-cooking. Als hier een echte chef in de keuken staat heeft deze er waarschijnlijk de brui aan gegeven. Zo jammer om op een dergelijk niveau te moeten werken. Nogmaals, de schnitzel is niet slecht maar fantasieloos. De champignonsaus is volgens mij zelf gemaakt. Het is namelijk ook een smaakloos, waterig sausje met enkele plankjes champignon. Het meisje in de bediening is erg jong maar zeker vriendelijk. Ze heeft moeite haar zusje (?) van een jaar of 7 uit het restaurant te houden. Op zich niet erg maar past wel in het geheel. Zonde van mijn avondje uit.

4,9
  6. W.Meester

Enkele maanden geleden al eerder in het restaurant gegeten.
    Vergeleken met toen misten wij de heerlijke gekruide frieten, warme groente en mijn varkenshaas was aan de kleine kant.
    De smaak was goed en de bediening oké

7. A.adema

We hadden een schnitzel xl… die smaakte prima. Frietjes waren ook lekker… biertje erbij van een brouwer uit Zaltbommel.
    De bediening was vlot en je hoefde niet lang op het eten te wachten… ook het toetje was lekker. Vanille ijsje met aardbeien. En saus… zeker voor herhaling vatbaar.

8. Heerema

Bij binnenkomst werden wij door enthousiast verwelkomt door een dame.
    Bediening kon stukken beter... met name vlotter..
    We hebben een uur moeten wachten.
    Tussendoor kwam er ook niemand vragen of het naar wens was en of we misschien nog iets wilden drinken.
    Jammer want hier kun je nog aardig wat op verdienen.
    Na zelf te hebben gevraagd kwam er een jongeman om een bestelling op te nemen, nam de bestelling aan en zei helemaal niets.
    Dit zijn wel wat aandachtspunten waar aan gewerkt kan worden.

Het eten was prima.

9. Zeer lekker eten en mooi gepresenteerd.
    Zeer proper Vriendelijk personeel.
    Leuke sfeer.
    Heel mooi restaurant café terras.
    Heel gezellig.
    Bediening is top.
    Heel leuk met kinderen en honden zijn er ook.
    Welkom zeker een aanrader.
    Doe zo verder we komen zeker nog terug.
    De nieuwe uitbaters zijn heel goed bezig.

10. Iets te weinig bediening voor een drukke avond maar verder alles top.

11. A. van ek

Het personeel is erg aardig en werkte heel hard. We hebben alleen een uur op onze snitzels moeten wachten. We hebben heerlijk gegeten.

12. Jan Frenaij

De schnitzel specialist presenteerde stukken slap, zoutloos, taai, droog vlees waar mijn mes niet doorheen wilde. Ander mes gevraagd, dit hielp wel om er door te komen maar de smaak werd er niet beter door. Kortom heb ik nog niet eerder zo’n slechte kwaliteit vlees gegeten. De garnituren waren wel in orde.

13. Hilda Rosman

14. Het eten wordt pas na 35 minuten geserveerd vanaf je bestelmoment. Dus erg slecht wanneer je trek hebt....

4,9
  15. Rob Ruijs

Gelokt door het bord met grootste schnitzel gingen wij met plezier naar binnen. We werden goed door het personeel ontvangen.
    Mijn vrouw en ik bestelden een grote en een kleine schnitzel. Na ontvangst was ons plezier al gauw verdwenen. De kleine schnitzel van mijn vrouw was aan de randen verbrand. De grote schnitzel was helemaal een teleurstelling. In het midden lag een plas vet en de paneermeel was een grote drassige vette smurrie. Met een servet heb ik de vettigheid geprobeerd te verwijderen dat niet lukte. Toen heb ik met een mes alle drassige vette paneermeel er afgeschraapt. Van mijn leven nog nooit zo een slechte schnitzel voorgeschoteld gekregen. Een schnitzel wordt gepaneerd om een krokante omhulsel te creëren. Elke normale kok weet dat.

Aan de serveerster (alle lof voor haar) doorgegeven dat zij dit aan de kok moest doorgeven. Als ik als kok te horen krijg dat ik slecht heb gebakken zou ik de moeite nemen even naar de klant toe te gaan. Het zou mij de eer te na zijn dit zo voorbij te laten gaan.

Ze zullen vast zeggen dat ik dat meteen had moeten melden. Iemand die zo’n schnitzel levert weet niet beter waar hij mee bezig is en het heeft geen zin om hiermee in discussie te gaan.

2,9
  16. Manuela meulenberg

Met zijn vieren gegeten. Heerlijke schnitzels, leuke sfeer. Zou zo weer gaan eten als het niet zo ver uit de buurt was.
    Top restaurant

17. De snitzelspecialist... echt niet!
    Een opgewarmde lap taai vlees met n plasje saus wat champignonssaus voor moest stellen...
    Bij binnenkomst zelf maar n tafel uitgezocht en na 20 min aan tafel wachten kwam er iemand voor t drinken. Na t doorgegeven van de bestelling nog ruim een uur moeten wachten op t eten, terwijl er maar 1 ander tafeltje bezet was. Er kwam ook niemand vragen of er we nog iets van drinken wilde of dat t smaakte.
    Toen we dit als klacht doorgaven werd er gezegd dat hij geen restaurant had als iedereen er zo over dacht. Tja...
    Nooit meer in ieder geval!

3,1
  18. Eten was zeer lekker van smaak en ook betaalbaar we zijn eral voor 2e keer geweest is aan te bevelen.

19. Sylvia Janssen

Het eten was perfect, de bediening was ook goed, alleen het jammere vonden wij dat we lang moesten wachten om onze bestelling door te geven qua drinken en eten, ook de drankjes bijvullen moest ik zelf om vragen ipv dat het aangeboden word.
    Een ijsje hebben wij elders gegeten ivm het lange wachten, leermoment wellicht? Verder hebben wij genoten van onze schnitzel.

20. Gelokt door het bord met advertentie voor grootste schnitzel gereserveerd en gaan eten. De sfeer binnen was niet geweldig, maar de stoelen wel. Gefrituurde champignons waren heerlijk! Om nieuwe drankjes te krijgen moest je echt vragen. De schnitzel was groot en lekker, maar de jagersaus was gewoon sju. Liep overal onder het eten door en het was echt geeen jagersaus! Mijn vrouw had pepersaus, ook dit was sju met een paar pepertjes. Jammer, hier komen we niet terug....

3,2
  21. Na een aantal keer erlangs te zijn gereden en het bord buiten zagen hangen met de grootste schnitzels van de Veluwe, vanavond er gegeten.
    Niets teveel gezegd, de xxl schnitzels zijn groot en dik en nog belangrijker… erg lekker.
    Ik heb de biefstuk genomen en deze was heerlijk en erg mals.
    Eigenaar erg aardig ook.
    Interieur mooi en warm.
    Aanrader!

22. Elly de Lange

Bij binnenkomst vroeg ik naar glutenvrij en kreeg ik al argwaan omdat hij zei "we kunnen wel iets regelen". Aan tafel kon ik alleen kiezen uit zalm of biefstuk. Friet kon niet en iets van gebakken aardappeltjes had hij niet. Dat zou dan rijst worden. Sausjes ook niet, maar hij kon wel wat versieren. Daarna gaf hij toe dat de zaak per maart 2018 was overgenomen en dat glutenvrij op de zaak niet meer van toepassing is. Ik ben daarop weggegaan en naar een ander restaurant gegaan. Ik vond het teveel risico.

23. Sinds 2 maart 2018 zit er een nieuwe uitbater in, de hotelfuncties zijn komen te vervallen.
    Erg lekker gegeten en prima service, aanrader!

24. Wilma heijmans

Eerst kerstdag gegeten. Heerlijk gegeten, een fijne en gezellige avond gehad. Zeker een 10 plus hoor.

25. Daan Giwdul

Prima eten, alleen de bediening was erg onvriendelijk en de gastvrouw zat duidelijk niet op onze aanwezigheid te wachten.

26. Frans Spring in 't Veld

We hebben er gezellig gegeten, het restaurant was helemaal in kerstsfeer. De bediening was prima en de big schnitzel was erg lekker. We komen zeker weer een keer terug.
    Frans en Inge.

27. Fam Meisel

Samen met mijn man daar heerlijk gegeten, we hadden het surprise menu. Alles was heerlijk, borden mooi opgemaakt, porties meer dan genoeg. Dit alles voor een goede prijs, echt een aanrader.

28. Gisteren met gezin wezen eten. In een woord fantastisch. Vooral de tournedos heerlijk mals. Wij komen zeker terug!

29. Aangegeven dat garnering niet vers was en dat sla slap was en bruine randjes had. Gevraagd om dit met chef te delen. We hebben alle drie de garnering laten liggen. Serveerster gaf aan dat het er inderdaad onsmakelijk uitzeg. Nul-komma-nul feedback gekregen uit keuken.

30. B.van Engelenburg

Geweldige intieme sfeer. Rustig en heel fijne stoelen waarop je echt gemakkelijk kunt zitten.
    Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dat was geweldig!
    Hoogstaand culinair en een heel schappelijke prijs.

31. Vriendelijke ontvangst, voor dagmenu gekozen, wat prima was. Zelfs een ruim nagerecht. Kraanwater zonder probleem gekregen. Goede en ook vriendelijk bediening. Was een goede keus om hier te dineren.

32. J. De Laat

Geweldig restaurant, goede sfeer, uitstekende service, en het eten was heerlijk! Zeker een aanrader!

33. Netjes ontvangen.
    De kok had een heel goede avond, want we hebben lekker gegeten.
    Tussen de gangen zat voldoende tijd om de voorgaande te verwerken en zin te krijgen in de volgende.
    Het menu bood genoeg keus, ook voor een dessert.
    Kortom een geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar :)

34. L. de Bruijne

Nette en sfeervolle inrichting. Prima en voldoende menukeuzes en de saté en big schnitzel waren heerlijk van smaak.

Zeker een restaurant om nog eens naar terug te keren.

35. Mariëlle

Bij ontvangst werden onze jassen aangenomen en mochten we een tafeltje uitkiezen. Goede en vriendelijke bediening. Heerlijk mals eten voor een goede prijs!

36. Heerlijk gegeten en zeer leuke bediening

37. ploegman

In één woord geweldig. Een aanrader voor goed eten. Grote pluim.

38. Debbie & Robert

Het verrassingsmenu is echt een aanrader! Erg lekker, een mooie mix van ingrediënten/smaken. Voor een zaterdagavond was het niet druk. Naar onze mening zouden meer mensen dit restaurant mogen ontdekken. Complimenten aan de chef en jonge gastvrouw/bediening!

39. Gisteravond hebben wij heerlijk gegeten met ons 2. Eerst online gereserveerd en deze werd snel bevestigd via sms, top! Bij Smittenberg aangekomen werden we hartelijk ontvangen en onze jas werd aangekomen. Het restaurant is ruim opgezet. Als ik dan iets ter verbetering mag noemen; iets knusser maakt het wat gezelliger. Ook waren er geen gordijnen waardoor het wel wat een aquarium lijkt.

Dan over het eten; we hebben allebei gekozen voor het verrassingsmenu, en wat een verrassing was het! Heerlijke combinaties die ik zelf niet zou uitkiezen. En dat maakt het spannend en leuk. Het personeel is erg vriendelijk en heeft ons een heerlijke avond bezorgd; uiteindelijk hebben we er 2,5 uur gezeten. Super bedankt!!

40. Heerlijk gegeten vanavond met mijn partner in de Smittenberg. Vaak langs gereden maar nooit eerder naar binnen gegaan. Het was echt geweldig. Eerst een Carpaccio en daarna Spare Ribs en mijn parner een toscaanse tomatensoep en de Big Schnitzel. Alles was heerlijk en de schnitzel echt heel groot. Komen hier zeker nog eens terug! Bedankt voor het lekkere eten en de goede service!

41. F de Weijer

Hier gekomen door waardebon van Hema/lekkerweg. We kregen het verrassingsmenu van de chef. In een woord super! Alles zeer smakelijk en ook een beetje apart. Je zit echt in een beter soort restaurant waar veel aandacht aan het eten wordt besteed. Zeer aan te raden. Het is er ook gezellig om te zitten. Geen overdreven lange wachttijden. Aardige bediening. Top!

42. Komen net terug van 2 overnachtingen met ontbijt en diner in Smittenberg. Zeker een aanrader. Eten geweldig, vriendelijk personeel.

Komen zeer zeker nog een keer terug.

43. Louise

Gister op een bruiloft geweest. Leuke ambiance. Gezellige sfeer. Bediening helaas slecht! 1x koffie, daarna zeker 45 min op drankje moeten wachten. Alles werd opgeschreven en uiteindelijk stonden er andere drankjes op het blad. Een aanfluiting. Echt te weinig bediening op aantal gasten. Hapjes waren heerlijk en ook echt mooi opgemaakt, complimenten. Sanitair wel erg gedateerd.

44. Fam. Moerman

Gisterenavond met 7 personen gegeten. Erg lekker. Gevarieerde kaart, gerechten zagen er verzorgd uit en smaakte verfijnd. Een aanrader! Komen zeker nog eens eten.

45. Heel lekker gegeten! Als grote eters gewoon uitgebreid voor en hoofd genomen maar dit was al ruim voldoende. Gezellig warme romantische sfeer. Goede bediening, pluspunten voor de kok!

46. Op donderdag 14 augustus gegeten en geslapen bij Hotel / Restaurant Smittenberg in Beekbergen. Van oudsher een herberg en sinds januari dit jaar doorgestart onder leiding van een jonge enthousiaste gastvrouw. De menukaart zag er netjes en verzorgd uit met een leuke, lekkere en uitgebreide keuze. En de kok verstaat zijn vak, het was heerlijk! We gaan hier zéker nog eens terug!

47. Wij verbleven bij Van der Valk in Ugchelen, maar om daar de drukte van de live coocking te ontvluchten gingen wij bij De Smittenberg eten. Wat een vriendelijk personeel. Gastvrij.
    De kaart biedt voldoende keuze. Wij kozen voor het surprise menu en dat was verrassend lekker. Van alle gerechten had de kok er telkens twee gekozen bij elke gang. Alles huisgemaakt met verse ingrediënten.
    Wij komen zeker terug: ook voor het hotel. Er heerst een heel fijne sfeer: gastvrij en een persoonlijke benadering.

48. Prima eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke en nette bediening. Geen storende muziek. Gewoon goed.

49. Het eten was erg lekker. Vlotte en vriendelijke bediening.

50. We hebben niet slecht gegeten. In vergelijking met andere restaurants in Apeldoorn en omgeving is de prijs voor een eenvoudig menu met een drankje vrij hoog.

3,1
  51. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening was vriendelijk en goed. Leuke avond gehad.!