Boode Foodbar in Bathmen

1641951751 49
1651906906 49
1661862060 55

1. Diny 10 punten

Voorafgaand aan een avond uitgaan bij Boode hebben we in de Foodbar echt een heerlijk chefs 4 gangen menu gegeten met mooie wijnen erbij geserveerd.
    Super vriendelijk personeel, timing tussen de gerechten was goed, mooi opgemaakte borden.
    Komen hier zeker terug! Een echte aanrader.

2. Boode Foodbar

Boode Foodbar is sinds 1-7-23 veranderd van eigenaar. Daarbij is er een nieuwe chef-kok meegenomen, is er een hele nieuwe uitgebreide wijnkaart en is de hele zaak verbouwd. Daarmee heeft Boode een kwaliteitslag proberen te slaan.

3. Het eten was heerlijk maar wat jammer dat het 4 gangen diner er doorheen gejast werd. Binnen no-time werden alle gangen opgediend en nadat het op was, weer afgeruimd.
    Er waren niet veel gasten en ik denk dat de bediening graag op tijd naar huis wilden.

Het idee van een lange avond tafelen met vrienden kwam hierdoor niet tot z’n recht. Gemiste kans… Alhoewel het eten echt lekker was.

4. Benieuwd naar de nieuwe eigenaren en verbouwde Foodbar. Daarom een lunch gereserveerd. Foodbar is prachtig sfeervol geworden. De frisse wind die er door is gegaan heeft Boode veel goed gedaan! Voelden ons welkom, het eten was heerlijk en de prijs kwaliteit goed. De nieuwe chef-kok is goed bezig, smaakt naar meer dus komen zeker weer!

5. Het niveau is ver beneden maat! Het is gewoon om te huilen dat ze hier geld voor durven te vragen. Ik had een voorgerecht wat echt een totale mislukking was. Daarna bestond het hoofdgerecht uit de "catch of the day", wat vrij vertaald voor Boode betekent een mislukt en afgeknepen stuk dorade met een mix en match van de sous-vide sausen van de kaart. Als nagerecht friandises met koffie, oftewel een mix van koekjes uit het hanos/sligro assortiment. Daarbij waren ze natuurlijk weer eens iets vergeten: de koffie als het al niet het bestek is! Wat mij daarnaast nog opviel was het aanbod van de gerechten op de kaart. Op vrijdagavond, vroeg in de middag beschik je niet over voldoende ingrediënten. Heb je je dan vergist met de inkoop of is er iets anders aan de hand? Voor mijn tafelgenoten die hun vlees "rare" hadden besteld kregen gekookt vlees. Ik zag als ervaren kok dat ze niet hebben opgelet bij het bereiden van het vlees. Wat ik ook zag dat ze afgeknepen stukken ossehaaspunten gebruiken in plaats van echte stukken tournedos. Ik hoop dat ze zullen verbeteren, maar mij zien ze hier nooit meer terug. Echt zonde van zo een mooie locatie!

2,3
  6. Zondagavond heerlijk gegeten in de Brasserie in een gezellige omgeving!

7. Erg teleurstellend was onze ervaring op een woensdagavond op het terras. Prijs/kwaliteit absoluut niet in orde. Een spiesje varkenshaassate die te droog was en weinig smaak had en dan ook nog minimaal saus en drie kleine stukjes kroepoek voor € 18, -
    Wijn per glas te duur (5,75) t.o.v. de geschonken kwaliteit. Ook bij andere tafels ging er veel.
    Mis en wat een poeha bij de bediening. Met name meneer vind zichzelf erg goed.
    Wij komen hier nooit meer terug en dat is jammer want de zaak op zich is prachtig. Jammer.

3,9
  8. Wat hebben wij een dramatische avond gehad... Al vanaf het begin ging het fout.
    Het eerste drankje was er vlot, maar daarna ging het bergaf! Terwijl het zeker niet druk was duurde het enorm lang voordat we iets van aandacht kregen van het personeel. Bij het voorgerecht geen bestek, netjes mijn hand opgestoken om dat te vragen maar meneer zwaaide terug en ging door met slappe praatjes aan een andere tafel bijna naast ons! Bij het hoofdgerecht, ook geen bestek. Het vlees doorbakken, zo jammer. De frietjes waren keihard, donkerbruin en verschrikkelijk zout! Het nagerecht, u raadt het al: geen bestek! En dat duurde wederom lang, het ijs was al bijna gesmolten totdat meneer zich meldde. Koekjes bij de koffie, alleen de koffie kwam twintig minuten later!! Je kan wel zo'n zaak overnemen maar je gooit de enorm goede naam te grabbel...

2,8
  9. Davey Barmentloo

Diep en diep triest. Onlangs hier op terras gezeten. Mijn vrouw bestelde een radler 0.0. Aangezien deze op was hebben ze met alcohol geserveerd zonder iets te zeggen. Mijn vrouw is zwanger geen slimme zet en een excuses kan er ook niet van af. Vervolgens 45 min gezeten zonder dat er iemand kwam vragen of wij nog wat wilden. Slechte reclame.

10. J. 498 punten

Enige weken geleden hier gegeten. Vriendelijke bediening en prima eten maakten het tot een gezellige avond. Enige minpuntje, de ronde tafel en de dito bank waaraan wij zaten vond ik niet echt comfortabel. Zeker niet met rugklachten.

11. Loes Bakker

Heerlijk gegeten met AH bon. Heel plezierig en attent personeel. Als ik in de buurt woonde ging ik zeker nog een keer. Heerlijk.

12. Robbert

13. Nooit geweest maar nu met AH bonnen dit restaurant bezocht. Wat een tegenvaller.. wij voelden ons niet welkom en vonden het allemaal wat gemaakt. 3 gangen menu, keuze uit 2 voor en hoofdgerechten. Nagerecht geen keuze. Borden mooi opgemaakt maar voor de prijs toch iets meer kwaliteit en service verwacht. Men had duidelijk meer aandacht voor de "normaal " betalende klant.

14. Wat een bijzonder onvriendelijke dames hebben er afgelopen weekend bij de smaak van Deventer gewerkt. Ik hoorde al dat de service niet geweldig zou zijn. Toch besloten wij het een kans te geven.. Beter niet kunnen doen. Het eten daarin tegen was prima.

15. Op een dinsdagavond gegeten. Mijn vriend en ik kenden Boode van naam wel maar nooit gegeten. Wel hebben we gebruik gemaakt van de AH-zegels. Daarvoor hadden ze twee speciale menu's samengesteld. Een met vis en een met vlees. Je kon kiezen uit 3 gangen.
    Wij hebben beide erg lekker gegeten n de borden werden als kunstwerken opgemaakt!! . De rode wijn was heerlijk. Goede service ze vragen netjes of alles Nasr wens is met een glimlach. De keuken is open dus je kan zien hoe de kok je eten mooi klaar maakt. Bij Boode geef ik een cijfer 9,5. Heerlijk!

16. 11 juli. Na lange tijd weer eens gegeten bij Boode, had mij eigenlijk voorgenomen om het niet meer te doen na enkele slechte ervaringen. Tafeltje gereserveerd om 19.00 uur, ondanks voldoende personeel en geen bijzondere drukte duurde het enige tijd voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. Net op het moment dat wij dachten "we gaan de kaart maar zelf ophalen" werd die aan tafel gebracht. Mijn tafelgenote klaagde dat er in haar voorgerecht niet de beloofde avocado zat, de serveerster zou het met de keuken overleggen, niets meer van gehoord. De vleesgerechten waren allemaal prima. De coquilles waren lekker maar de risotto rijst leek meer op risotto pap. Het duurde allemaal vreselijk lang, gelukkig was het een aangenaam gezelschap en hebben we ons wel vermaakt. Halverwege kwam de serveerster haar excuses aanbieden dat het allemaal zo lang duurde, het arme meisje was kennelijk gestuurd door de restautantmanager, terwijl ze er waarschijnlijk niets aan kon doen. Chaotische bediening, heb zeker 4 verschillende personen aan tafel gezien, drankjes en bestek naar verkeerde tafels. Koffie werd aangeboden maar stond wel op de rekening, sorry sorry had ik nog door moeten geven. Het zal de wet van Murphy wel zijn, maar ik ben niet geschikt voor Boode.

17. Prima tent, goed eten; prima bediening. Aanrader.

18. Bel maar niet met een kortingsbon, zolang de actie loopt schepen ze je iedere keer af. Als je gewoon belt voor een reservering is er plek, en met een kortingsbon niet. Wat een blamage.

19. Michiel

Normaal goed eten. Vanavond een ramp. Hebben drie kwartier zitten wachten en na het aperatief niemand meer aan tafel gezien. Personeel dat niet kijkt dus die maar afgerekend en opgestapt. Toen was er plotseling wel aandacht en excuses. Te laat. Waren regelmatige klanten maar nu echt nooit meer. Ongekwalificeerd personeel zie je steeds vaker en is om hopeloos van te worden. Ze wensen je nog een fijne avond. Die hebben ze goedkoop verpest!

20. Leuke moderne zaak, iets teveel van alles willen naar mijn mening. Maar leuke kaart, lekker eten, aardige bediening en mooi tempo van d'r gangen! Leuk.

21. Marc 1673 punten

Op alle fronten een verrassing. Bijzondere maar niet overdreven invullingen aan de gerechten. Mooie presentatie en authentieke smaken met een moderne draai. Passende wijnen bij de gerechten aanbevolen door vriendelijk personeel. Een gelegenheid om zeker eens terug te keren.

22. Zeer teleurstellende ervaring; voor het eerst en nooit weer.
    Er was van alles mis; begon met een overdreven aanstellerige serveerster van middelbare leeftijd (die met het donkere haar) die constant 'alstublieftssss' zei en er ongevraagd van uit ging dat een T-bone altijd 'medium' wordt geserveerd. Maar werd pas echt genant toen er in het makreel-gerecht nauwelijks makreel te ontdekken was en we daar een opmerking over maakten.
    Als je niet wil weten of iets in orde is en je wilt er niets mee doen; vraag het dan niet. Maar als je het vraagt, doe er dan iets mee. Na onze opmerking hoorden we er niets meer over; en toen we naar de reactie van de kok vroegen zei ze dat de kok vond dat het OK was. Daar reageerden we natuurlijk op en sinds dat moment hebben we haar niet meer aan onze tafel gezien; een collega nam het over.
    Dat ook visbestek werd gebracht voor enkelen die geen vis hadden besteld verbaasde ons al helemaal niet meer.
    En ondanks de nadrukkelijk 'rood' bestelde T-bone kwam die toch 'medium' binnen zoals de vervelende serveerster had gesuggereerd. Óf vergeten door te geven óf in de keuken fout gegaan; maakt niet uit, was óók niet OK.

3,2
  23. Goed eten en sallandse gastvrijheid!

24. A Tissing

Topavond gehad gisteravond in Boode. Zeer goede gerechten, alles vers en zelfbereid (zelfs de bonbons bij de koffie) mooi geserveerd en een topbediening!
    Voor herhaling vatbaar!

25. Wederom heerlijk gegeten in Boode. Bij alle gerechten een andere wijn gekregen die goed uitgezocht was en dus het eten compleet maakte. De bediening was erg vriendelijk en kundig. Ook was het erg prettig dat de verschillende gangen niet te lang op mekaar hoefden te wachten. Het blijft gewoon prettig terugkomen.

26. Wij hebben nu een aantal malen gegeten bij De Brasserie en het was geweldig. De sfeer, bediening en het eten (vooral het eten!) waren zeer goed! Echt een aanrader.

27. Hier eten is voor ons echt een avond genieten. De bediening is erg goed en het eten heerlijk. De sfeer is er super. Een echte aanrader!