Op dit adres zit nu: Bij 't Raadhuys

Diverse parkeer plaatsen in het Centrum. Dichtstbijzijnde is op het Gouthorpplein.

• High-tea
  • Bezorgen

• Honden toegestaan
    • Vermaak
    • Verschoontafel
  7. Betalen pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1431951956 62
1532006250 68
1541102095 68
1550197940 68
1632060545 68

1. Fam. J.J. Grootenboer

We kwamen binnen in een heerlijk verwarmde ruimte. De aankleding van "het Elfje" was gezellig. We zaten nauwelijks en de bestelde koffie werd al geserveerd. De pannenkoeken, met heel veel ingredienten, waren heerlijk. Omdat het tijdens ons bezoek rustig was, was er ook tijd voor een praatje. Wij gaan zeker nog een keer daar eten.

2. Al langere tijd van plan het 'nieuwe' Elfje eens te bezoeken. De ervaringen op de oude locatie waren prima, dus nu moest het er maar weer eens van komen om pannenkoeken te gaan eten buiten de deur. Pannenkoeken kan ik thuis ook bakken, denk ik altijd, dus de keuze voor zo'n specifiek restaurant maak ik niet zo snel. Toch hebben ze me weer weten te verrassen, want thuis krijg ik ze echt niet zo lekker!!! Zonder reservering gisteren binnen gewandeld en we werden zeer vriendelijk ontvangen. Eerst een drankje en daarna op ons gemak een hartige pannenkoek uitgezocht, die helemaal naar wens was. Je kon zien en proeven dat er zorg aan was besteed, de ingrediënten oogden vers en fris én de pannenkoek was prima op temperatuur. Gaan dus zeker weer als we geen zin hebben om thuis aan het bakken te slaan!

3. Bij binnenkomst loop je eigenlijk de huiskamer van een huis binnen, dat is weer eens wat anders dan de vaak aftandse jaren 60/70 inrichting van de meeste pannenkoekenrestaurants.

Daar hield het positieve eigenlijk wel op. Bediening was op zich best ok. Maar het eten was waardeloos. We waren met z'n vieren en er zaten nog wat klanten in het restaurant. Ik kon zien dat onze pannenkoeken stuk voor stuk werden gebakken en niet tegelijk. Ik kan niet zo heet eten, maar deze pannenkoek was zelfs voor mij niet warm. Ik was behoorlijk verbaasd toen ik zag dat een meid de pannenkoeken maakte op 1 gaspit/met 1 pan terwijl er 6 pitten en pannen waren. Dus dat de pannenkoeken helemaal niet warm waren, was compleet onnodig.

De pannenkoeken waren ook ergens tussen niet helemaal gaar en helemaal niet gaar, afhankelijk van welke je probeerde. Dat komt vast voort uit haast bij het bakken omdat ze niet tegelijk gebakken werden en haast dus geboden was in verband met afkoelen. Daarnaast zat er geen zout in het beslag. We hebben er niks van gezegd, want het totaalplaatje gaf ons sterk de indruk dat er niks mee gedaan ging worden.

Bij het vertrek werd, ondanks dat we langs de bediening liepen en het niet druk was, geen gedag gezegd. Alleen bij betalen werd er tegen de betaler gedag gezegd.

Voor ons nooit meer.

3,3
  4. Heerlijke pannenkoeken gegeten afgelopen week, vriendelijke bediening en gezellige sfeer, niks te klagen en ik kom zeker terug!

5. Fam. van Meerkerk

Vanwege de 18e verjaardag van onze dochter op zaterdag, zijn we er zondag gaan eten. Ik vroeg om een suikervrij drankje vanwege mijn diabetes, en kon kiezen uit 2: Cola Zero en Rivella, dus wat meer keuze voor diabetici was wel prettiger geweest! Aangezien ik beide niet lekker vind, heb ik thee genomen. Je kon kiezen uit veel verschillende losse theesmaken van fruitig tot iets pittiger. Na het uitzoeken van de juiste pannenkoek werd die erg vlot gebracht, en eigenlijk miste ik de echte pannenkoekensmaak en was hij aan de dikke kant, waardoor je de pannenkoek niet goed gaar was. Verder was de ambiance (sfeer) oké en de bediening prettig en vlot!

6. Evelien

Gisteren bij dit restaurant wezen eten. Pannenkoeken waren heerlijk en het personeel was erg vriendelijk en vrolijk. Met dit warme weer genoeg drinken aangeboden gekregen, sfeer was goed, maar kon nog wel iets beter. Over het algemeen vind ik dit een goed restaurant!

7. Zaterdagavond wezen eten in dit restaurant, de sfeer was heel gezellig en het personeel was beleefd en behulpzaam. De pannenkoek was heerlijk daar valt niks over te zeggen, het restaurant ziet er goed verzorgd en gezellig uit. Ik heb niks te klagen, ga zo door!

8. Slecht restaurant! 2 uur moeten wachten op onze pannenkoeken. Volgens personeel was het gekkenhuis. Nou dat viel reuze mee!! In anderhalf uur maar 1 keer gevraagd of we wat wilde drinken.... Zelf naar de bar gemoeten om drinken te bestellen. Personeel absoluut niet alert en sloom! Wij komen niet meer terug. En ik weet dat er genoeg mensen zijn die er ook zo over denken!

1,5
  9. Nadat we arriveerden hebben we 1 uur gewacht op ons eten. Slechte bediening. Saai. Niet vriendelijk. Niet gezellig. Geen muziek op de achtergrond. En maar 26 keer gevraagd of we wat wilden drinken. Hier gaan wij niet meer eten.

2,7
  10. Leuke plek tegenover de Hema. De bediening is slecht. Traag en onzorgvuldig. Als dit niet binnenkort opgelost wordt vrees ik het ergste voor dit restaurant.

11. Prima pannekoekenrestaurant! Al vaker wezen eten (omdat we zo gek zijn op pannenkoeken en enige in deze plaatst) maar ze mogen wel voor wat meer sfeer zorgen! Het is altijd akelig stil. Je hebt het gevoel dat iedereen (als er mensen zijn) met je mee luisterde. Eigenaar is een rustig maar erg sympathieke man. Hij serveert ook! Wacht tijd is prettig! Niet te lang, niet te kort! Een aanrader, maar hopelijk wordt het ooit iets bekender in Barneveld zodat het wat voller wordt, muziekje stond alleen vanuit de keuken aan! Al met al, prima maar kan nog wat beter!

12. Fam. Van der Smit

Gisteren wezen eten. Maar wat een bijzondere saaie bedoening. Geen sfeer, zenuwachtig en stil personeel. We zaten totaal met 8 mensen in het hele restaurant en durfde niemand hardop te praten zo stil het was. Een leuk achtergrond muziekje had daar zeker aan geholpen. Daarentegen was de pannenkoek heerlijk.

3,9
  13. Leuke sfeer en met 7 personele heerlijk gegeten.
    Pannenkoeken en de Indische kipkluifjes waren heerlijk.
    Prijs kwaliteit is super, voor nog geen 100 euro gegeten!!!

14. J. Hendriks

Goede service, we werden vriendelijk ontvangen door de serveerster.
    We hadden niet gereserveerd en konden toch direct eten, prima service!
    De pannenkoeken waren lekker maar wel prijzig voor wat je krijgt.
    Top Personeel en Top sfeer.

6,7
  15. In het Elfje heb ik het erg naar mijn zin gehad! Ik ben hier al een aantal keer wezen eten maar het blijft heerlijk.
    De sfeer is gezellig, in het restaurant is een prachtige muurshildering en u vindt er ook elfjes terug. Voor de kids is er een leuke speelhoek.
    Weliswaar staat er vaak maar een vrouwtje op de bediening maar ze weet het ons goed te zinnen.

Ik raad het jullie zeker aan op z'n minst te proberen!

Groetjes

16. Goede service, en leuke serveersters. Het eten was snel gemaakt en goed bereid. Een echte aanrader dus

17. Heerlijke pannenkoeken gegeten bij het Elfje. De bediening is heel vriendelijk en er is een gezellige sfeer in het pannenkoekenhuis. Zeker voor herhaling vatbaar!

18. In één woord, TRIEST! Er was geen totaal geesn sfeer. Er werd geen muziek gedraaid, het was koud en je kunt zo in de keuken kijken. De service was ook slecht. Er was maar één persoon die alle bediening op zich nam en in de keuken was maar één student aan het werk als kok. We moesten zelf om menukaart vragen en er werd ook niet gevraagd of we meer wilden drinken of dat het eten had gesmaakt. Het ergste van alles was, dat we bij het hoofdgerecht geen sla kregen en dat dit niet eens werd gezegd. Gelukkig hebben we wat aan de prijs kunnen doen maar het eten was gewoon slecht. Nooit meer. Ps. Er werd ook geen gedag gezegd toen we weg gingen.

1,4
  19. Doen! Er zijn betere maar ik vind het een verijking voor Barneveld. Altijd een goede sfeer, en prima pannenkoeken!

20. fam v roekel

Afgelopen weekend voor de 3de maal bezocht en weer heerlijk gegeten echt een aanrader!

21. Het personeel vond ik een beetje opdringerig.
    Een tafelgenote had haar bord nog niet leeg of ze kwam al vragen of we genoeg hebben gehad.
    Maar voor de rest was het echt super, lekker en gezellig.

Zeker een aanrader.

22. Gerda vd Lubbe

Vanavond zijn we met kinderen en kleinkinderen hier wezen eten. We waren op de camping Ackersate in Voorthuizen en prikten zomaar dit Elfje.... en we hebben totaal geen spijt.

Goed ingespeeld op de kinderen, leuke grote speelhoek voor de kinderen. En we smulden van de amuses en deden ons toetje ermee! Het hoofdgerecht was prima, ook voor de mannen, die liever geen pannenkoeken namen!

Ga zo door!

23. Jan van Harten

Afgelopen weekend wezen eten en ik kan niks anders zeggen dan : Heerlijk! Hier ga ik vaker komen.

24. Een fantastisch restaurant waar ik vaker terug ga komen.