Restaurant 't Luifeltje in Assen

1319908373 58
1420955863 73
1522003352 71

2. Klamer en Ankie de Jonge

In een woord geweldig! Goed eten en drinken en geweldig personeel. Wij raden dit zeker aan. Goeie kwaliteit voor een zacht prijsje. Komen gauw weer terug!! Bedankt lieve mensen voor everything ♥

3. Zeer goede ervaring. Leuk restaurant waar je rustig en heel lekker kan eten voor een redelijke prijs. Ja voor de mensen die het te duur vinden: voor een dubbeltje op de eerste rij moet je naar een snackbar gaan. Wanneer men commentaar heeft op het eten kan men dat rustig melden bij het personeel en dan wordt er altijd naar een oplossing gezocht. Wij komen er nu regelmatig en vinden dit een zeer goed restaurant. Die zijn er in Assen niet veel te vinden. Wanneer men zich ergert aan de muziek kan men dat ook even aangeven bij het personeel. Wij zijn blij dat we dit restaurant hebben gevonden.

4. Jacqueline en Wiebo

Eindelijk heeft Assen een restaurant waar je lekker kunt eten en ruim voldoende. Menig restaurant is door ons bezocht, we noemen geen namen, maar hier komen wij zeker terug. De bediening is vriendelijk en snel. Er wordt persoonlijke aandacht gegeven aan de gast.

5. Loes 24 punten

Altijd gezellig! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en nergens zo'n schone zaak gezien. En dat is heel belangrijk met een grote open keuken.
    Kaart is niet heel modern en vernieuwend, maar vertrouwd en eigenlijk altijd prima.
    Met ook nog eens vriendelijke en goede bediening.
    Helemaal niks mis mee!

6. Met verbazing las ik de negatieve recensies over het Luifeltje. Het moet dan vast over een andere zaak gaan, maar zeker niet deze. De plek is geweldig! Tegenover de Kolk. En het eten is super! En je kan gewoon meekijken in de keuken. Dat wil iedereen toch? De "crew" is gezellig en vriendelijk. Er is altijd tijd voor een praatje en een grapje. De negatievelingen moeten gewoon lekker thuis gaan zitten zuurpruimen. En degene die een lekkere maaltijd willen en gezelligheid. Ga gerust naar het Luifeltje. Je krijgt er geen spijt van. Top!

7. Wij genieten altijd in dit restaurant, ze zitten nu op een nieuwe plek met geweldig zicht op 'de nieuwe kolk' , personeel is erg vriendelijk en het eten is altijd goed.

Natuurlijk zijn altijd van die mensen die zich kunnen ergeren aan een restaurant, nou blijkbaar zijn er ook mensen die hier voor de tweede keer komen en dan 'ineens' een slechte ervaring met dit restaurant hebben, terwijl ze toch bij de eerste keer een een goede indruk hebben gehad! ( maar ja, dat word niet genoemd!)
    Als een restaurant het erg druk heeft kun je verwachten iets langer te moeten wachten, en om dan over een blik op de bakplaat en op de magnetrons te beginnen.. veel mensen zouden graag een kijkje in de keuken nemen, dus neem je voordeel hiermee! je ziet namelijk wat er met je eten gebeurt...

Conclusie: super plekkie en ga er vooral heen, en als je binnenstapt en is het druk, en heb je daar geen zin in, ga dan fijn naar de chinees om de hoek of kook zelf!

8. Een restaurant is het amper te noemen, eerder een snackbar...
    Wij zijn hier nu 2 keer geweest(de eerste keer kan altijd door omstandigheden slecht zijn) Het "restaurant" heeft met een grote tv(met non stop reclame) en een blik op de bakplaat en magnetrons geen gezellige uitstraling. Het eten is net zoals veel mensen hier zeggen matig...

1,5
  9. Onze ervaring in bij het luifeltje, De bediening is snel je hoeft niet lang te wachten .

Het eten is super lekker ,Het word met liefde gemaakt .

Gr piet

10. marinus

Heb een doorgebakken steak gehad (schoenzool). Met gebakken aardappels (waren schijven uit de frituur). Daarbij een discussie dat het geen gebakken aardappelen waren. Kortom, niets was goed.

2,3
  11. Hankie 21 punten

In een woord super, kan niet anders zeggen en dat voor ons brabanders (lees Bourgondiërs) tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Bediening correct, snel, uitstraling van het geheel mooi, en het belangrijkste het eten fantastisch.

12. Mevrouw Hoekstra

Gisteren voor het eerst bij het Nieuwe Luifeltje gezeten met de intentie om te gaan lunchen, dit was tevens de laatste keer. We namen plaats en moesten meer dan 10 minuten wachten tot onze bestelling opgenomen werd. We bestelde zoals op de kaart stond o.a. een pannenkoek, maar dit was in verband met de drukte niet mogelijk. We keken eens om ons een en concludeerde dat er maar een paar mensen aan het lunchen waren, ook op het terras was het niet druk.. Hoezo druk??. De bediening rent rond in de zaak en hebben totaal geen overzicht. Bij de bestelling werd er aangegeven dat er een wachttijd was van 20 minuten, we besloten toch te blijven, hadden we beter niet kunnen doen. De drankjes werden geserveerd. Na 25 minuten kwam de bediening bij ons en vertelde dat de bestelde hamburger niet meer voorradig was. Ofwel er moest nog begonnen worden aan onze simpele gerechten ( tosti, broodje kroket, broodje hamburger + kinderpatat). Echt ongelofelijk, krijgen wij als excuses dat het hartstikke druk is? en dat de winkels dicht zijn. Tja dat is niet ons probleem, dan moet je gaan werken met een alternatieve kaart of je moet de zaak dicht doen. We hebben de drankjes betaald en hebben de bestelling geannuleerd. We gaan bij dit restaurant niet meer eten en hebben ons ontzettend geërgerd aan de bediening en de organisatie van de zaak. Absoluut geen aanrader en zonde van je tijd.

13. Hebben vanavond heerlijk gegeten! Zowel vegetarisch als met vlees was lekker klaargemaakt en zeer royale porties! Personeel hartelijk, vriendelijk en kundig, al met al een absolute aanrader!

14. Ik miste een afspraak en moest dringend wat regelen m.b.v. mijn laptop. Zag 't luifeltje en vroeg of ik er even mocht zitten bij een stopcontact en een kopje koffie. Heel vriendelijk hoorde ik dat dat geen enkel bezwaar was, men had zelfs gratis wifi en ik kon tot half tien blijven zitten. Heerlijke Cappuccino en daarnaast een schotel stokbrood met knoflookboter genuttigd, dat was haast een complete maaltijd, zo veel! Lekker rustig kunnen werken met gezellige achtergrond muziek. Ik kom terug!! Inderdaad, schone WC.

15. Afgelopen zaterdag hier met mijn zus gegeten. Wat een tegenvaller! Hebben bijna drie kwartier op het bestelde eten moeten wachten en de muziek stond zo hard dat er van enige communicatie tussen ons geen sprake kon zijn. Het broodje was erg oud en de hamburger uitgesproken vies. Zal dit restaurant niet meer bezoeken.

1,5
  16. Wederom heerlijk gegeten. Heerlijk mosterdsoepje vooraf en daarna een fijne biefstuk v/d haas op verzoek bloody en dan toch goed op temperatuur...knap hoor! Personeel als altijd goed te spreken en de nieuwe locatie spreekt mij erg aan. Mooie lichtinval en uitzicht rondom. Alleen meubels zie je oud en nieuw door elkaar en da's niet helemaal mijn smaak, maar zal nog wel goed komen denk ik. Prachtig sanitair trouwens!

17. d laning

Heb er een paar keer gegeten. Van een tournedo wat erg geweldig was. precies zo als je vraagt. en laatst zelf een iets heel anders een geweldige hamburger. een haha sorry MC. maar die kan aan deze big mac een puntje zuigen. ook dat was erg goed.

18. leo 117 punten

We zijn hier diverse keren geweest en het eten was er altijd goed. Voor zover ik weet is dit het enige restaurant in Assen waar het keurmerk aanwezig is van de smaakpolitie.
    Een echte aanrader.

19. Lekker eten. Maar toch wat puntjes: servies oogt erg oud net als het interieur, shirts van personeel oud en aan vervanging toe, erg vaal. Eigenaren mogen van mij wel wat nettere kledij dragen. Personeel ergert zich aanzienlijk op keuken. Voor de rest top! Vriendelijk personeel en ben snel geholpen. Zeer schoon en netjes bijgehouden.

5,7
  20. 1 van de gezelligste restaurants van Assen. Al is het geen modern restaurant, de kwaliteit is altijd super en het is er altijd super schoon, wat iedereen ook kan zien omdat het een open keuken is!

Zeker geen dure zaak als je de andere zaken erbij vergelijkt!

Mensen stellen tegenwoordig te hoge verwachtingen!

Als de zaak vol is kun je toch niet verwachten dat je met 10 min een maaltijd voor je neus hebt staan?

Ik wil graag wachten voor kwaliteit!

1 : schoonste zaak van assen.

2 : goede en correcte bediening.

3 : eten constante kwaliteit.

4 : klantvriendelijk.

21. Vandaag even in Assen geweest, was weer lang geleden in 't Luifeltje... Vandaag waarschijnlijk voor het laatst.

We zijn niet erg bekend in Assen maar 't Luifeltje weten we altijd wel te vinden.

Het is net alsof de tijd daar altijd stil staat, erg verouderd interieur, opmaak van de borden, het gebruikte servies etc.

Maar oke, grote trek dus daar snel ff wat eten...Misschien hebben ze het inmiddels wat leuker ingericht?

Mijn vriend bestelde een uitsmijter met ham, daar kun je op zich weinig aan verkeerd doen.

Lang (45 minuten) moeten wachten op m'n warme broodje met salami, ham, uien, champignons, kaas en tomaat (en hij dus op z'n uitsmijter).

Had me verheugd op een heerlijk gegratineerd broodje, maar dat werd verpest door de lading currysaus die over de bodem was verspreid vòòr het de oven inging- en zodoende zorgde voor 1 zompig en zoet geheel wat totaal niet met de rest van de smaak combineert.

En dat terwijl de serveerster het aanprijst als zijnde een soort van "pizzabroodje".

Geef het er dan apart bij, net als de knoflooksaus die erbij word geserveerd (waarvan de combinatie mij ook totaal niet duidelijk was) zodat ieder het naar wens kan toevoegen, hoe vreemd de combinatie dan ook is, weglaten is beter.

Oh ja tot slot; 24 euro waren we hiervoor kwijt, inclusief 3 drankjes, niet echt goedkoop dus. Volgende keer gaan we op zoek naar een ander restaurant.

2,9
  22. Te duur, rommelige restaurantje. Eigenaren hebben niet meer zo'n plezier in hun werk, zo zien ze er wel uit.

Ga er niet meer heen want even lekker eten, tussen het winkelen door, om daarna te schrikken van de rekening.

Borden worden opgemaakt als 25 jaar geleden, gaan niet met de tijd mee om iets nieuws op de kaart te zetten.

4,1
  23. Dion 39 punten

Kwaliteit is goed, wel vaak te druk waardoor het soms net iets beter zou kunnen. Toch is er goed te eten en is het voor snel een patatje of ijsje zeer goed te doen.

6,5
  24. Gezellig restaurantje echt goed gegeten wel erg druk maar fijne bediening en lekkere sfeer dus alles oke en de koffie was perfect