Op dit adres zit nu: Societea

Entrée Brasserie in Assen

• Honden toegestaan
  6. Betalen pin

1 positieve stem1 negatieve stem

1. erwinharmsen

Tijdens koopavond wilden bij entree wat gaan eten (17:30 uur). De zaak zag er prima verzorgd en netjes uit. Vooraan bij ingang hadden ze een aanbieding staan van een stoofpotje met friet en sla + toetje voor 8.95. Wij bestelden deze 2× bij de kassa we namen er nog 2 frisdrank bij en hebben afgerekend. We maakten de flesjes open en pakten bestek en zouden net een plaatsje zoeken tot dat de kassamedewerkser de mededeling van de keuken kreeg dat de dagmenu op was. We vroegen of er een alternatief was, en ze ging het even aan haar baas/kok vragen. We konden alles uitzoeken wat op de borden stond. We zochten schnitzel uit van 11.95, niet het duurste van de kaart. Toen bleek dat we verschil bij moesten betalen. Hier waren we niet van gediend, zij waren immers fout. Al met al hebben we de geopende frisdrank laten staan, niet teveel bombari gemaakt maar er stonden ondertussen meerdere klanten achter ons. We vroegen ons geld retour, hebben we gekregen en de zaak verlaten.

Als het een beetje zaak was hadden ze ons een alternatief voor dezelfde prijs geboden want we hadden inmiddels besteld en betaald. En bij de volgende klanten hadden ze nee kunnen verkopen en het bord was inmiddels weggehaald.

Maar de baas bleef bij zijn standpunt.

De kassa medewerkser bleef vriendelijk en vond het ook vervelend.

M.a.w. slechte service.

2. Origineel en zeer lekker eten. Bediening =top