Ichiba laten bezorgen?

1650020609 74
1657720125 74
1665419640 74
1673119155 74

1. Heerlijk gegeten, goede bedoelingen, gezellige sfeer.

2. B, B en C.

Op 1e kerstdag 2022 weer heerlijk gegeten hier met onze familie. Ruime keuze met lekkere hapjes en gerechten. We zijn, zoals altijd weer goed in de watten gelegd door de vriendelijke bediening.
    Voor degene die zeggen dat het een soort vreetschuur is zeg ik " Je bestelt zelf, dus doe wat aan je eigen bestelbedrag, niemand dwingt je om teveel te bestellen en je helemaal klem te eten".
    Wij vinden het gewoon een fijn restaurant om naartoe te gaan en hebben altijd een fijne ervaring.

3. Bas van Vliet

We zijn hier regelmatig geweest en waren altijd vol lof over Ichiba. Helaas was onze ervaring gisteren niet goed. Allereerst konden we maar 2 uur lang bestellen. Dit staat nergens en wordt je niet verteld van tevoren. Het warme eten was elke keer lauw en de Sushi was ook lang niet zo lekker als voorheen. Ik hoop dat ze dit eenmalig was want we komen hier graag.

4. Waardeloze ervaring. Ging met volle verwachtingen eten, zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld. Porties waren schaars en smaakloos. Er kon maar 1 personeelslid Nederlands, de rest sprak niet normaal Nederlands of liep rond in een trainingsbroek. De Nederlands sprekende jonge, maakte niet eens oogcontact. Paling zat vol met graten te grote van me vingertop. Vervolgens wilt de ‘manager’ me nog voor alles individueel laten betalen ook. (Klacht was al bij eerste beste bestelde product.

Wat een slechte ervaring.

5. 25-11: Service was echt slecht. Wordt geen contact gemaakt met gasten. Tafels klagen maar worden niet serieus genomen en genegeerd. Duurt lang voordat je eten/drinken er is of je krijgt het helemaal niet en rekenen het wel af. Kwaliteit eten was redelijk oké. Al met al geen aanrader.

3,4
  6. Heerlijk gegeten maar wel 1 min punt, de lijst kregen we niet iedere keer terug daar moesten we iedere keer om vragen.

7. Het is er zeker niet gezellig, het moet vlug, vlug vlug en de kwaliteit gaat achteruit, tonijn smaakte vreemd

4,5
  8. Eten snel op tafel. Soms snel koud, het eten, maar was wel lekker.

9. Was de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar.
    Erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk.
    Goede uitleg over het concept en de gerechtjes werden vlot gebracht, evenals de drankjes. We moeten beslist 'n keertje terug komen, want er was zoveel te kiezen dat we nog lang niet alles hebben geproefd.

10. Vanavond heerlijk gegeten, genoten van de nieuwe kaart, alles was even lekker. De bediening correct en snel. Nieuwe kaart is wat meer uitgebreid en de desserts, super lekker, zijn nu ook inclusief. Wij blijven fan.

11. Bamboek

Jammer dat Ichiba de kwaliteit niet meer heeft wat ze eerst wel hadden. Eten is smaakloos, en de gerechten worden steeds kleiner. De bediening loopt er ook ongeïnteresseerd bij. Jammer, het was echt mijn favoriete restaurant.

4,9
  12. Gisteravond met vrienden die hier op vakantie zijn wezen eten bij ichiba.
    Wij komen zelf regelmatig eten en alles bevalt altijd super goed. Daarom hebben we deze vrienden meegenomen om hun deze geweldige restaurant ook een keertje laten mee maken.
    Zowel onze vrienden als wij zelf hebben een hele gezellige avond gehad.
    Eten was zoals altijd weer lekker, bediening echt heel vriendelijk, komt regelmatig bij ons langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat te eten of drinken bij wilde bestellen.
    Dit vinden we erg knap omdat het ook zo super druk was en dat de personeel toch zoveel aandacht kon besteden aan de klanten.
    Soms moeten we wat langer wachten op de sushi's, maar dat begijpen we ook wel door de drukte. Hopelijk gaat dat beter volgende keer.

13. Afgelopen maandag afgehaald. Was snel klaar en weer overhéérlijk lekker! Redelijk aan de prijs, maar voor iets goeds mag je ook goed geld vragen vind ik.
    Ook al een paar keer in het restaurant gegeten. Aardige en vlotte bediening, en heerlijke sushi en andere gerechtjes (heel veel keus, zelfs tot aan kangaroo en struisvogel toe :-)).

14. Gisteren wezen eten na het winkelen in Arnhem en het onbeperkt eten bevalt mij wel, niet zoals bij de meeste sushi restaurants dat je op je klok moet kijken om 5 rondes te halen. Hier kan je gewoon de hele avond eten bestellen tot je ploft en dat ploffen heb ik wel gedaan, de Thaise kip is erg lekker! Ook gezellig dat het personeel je bestelling komt opnemen en een praatje komt maken. Mij zien ze hier zeker vaker terug.

15. Dit was weer eens genieten! Goed eten, vlotte bediening & een ruime keus aan lekkere dingen voor iedereen. De vlotte bediening was ook een pluspunt want dit terwijl de zaak tjokvol zat; snelle bediening- bravo! Ik zou het iedereen aanbevelen. Het enige puntje van kritiek is: dim het licht iets of pas de verlichting aan. Het voelde iets te veel aan als een kantine. Doe er iets aan en het voelt direct veel knusser en gezelliger aan.

16. Ik was laatst in Arnhem met mijn zus en ging ik hier eten.

Het eten beviel me hartstikke goed, het was lekker en zag er goed uit. Verder was het personeel aardig en kwamen ze op tijd vragen of we nog wat te drinken lustten.

Ik kom zeker nog een keer langs als ik weer in Arnhem ben!

17. Tessa

18. Fantastisch eten, gezellige, super attente bediening en een prima sfeer!

19. Jolanda

Meerdere keren wezen eten geweest en het bevalt nog steeds erg goed. Kwaliteit van het eten is altijd prima, valt nooit wat te klagen. Uitstekende bediening, erg vriendelijk en vlot. Regelmatig wordt er gevraagd of alles nog naar wens was en of we nog wat nodig hadden. We zullen zeker nog vaker hier terug komen.

20. Vandaag wezen eten voor lunch er was een grote groep aanwezig waardoor er minder aandacht werd besteed aan de andere gasten. Erg jammer dat het eten koud was en geen aandacht aan andere gasten werd gegeven. Er is niet eens gevraagd of alles naar wens was. Service was snel maar dat zorgde wel voor koude gerechten ik denk dat alles al in de keuken koud stond.

21. Eten is koud, personeel is onvriendelijk en langzaam ze maken geen oogcontact met je. Vroeger kwamen we altijd bij de ichiba en het was altijd zeer goed maar volgens mij is de management veranderd en dat merk je zeer goed. Alle tafels zitten vol en er werken maar 5 mensen die allemaal door elkaar lopen. Al 2 keer gerechten terug gestuurd omdat het koud is en niemand die je serieus neemt. Oude meneer mag weer snel terug komen.

22. Joop van Weelden

Wij komen hier regelmatig, omdat we er prima kunnen eten, wij voelen ons hier prima op onze plek.

23. Wij hebben hier gegeten en vonden het eten heerlijk, dit was op Valentijnsdag. Helaas zijn wij heel naar behandeld en na een uur vergeten te zijn, zijn we gaan afrekenen. Hier kregen we een kleine tegemoetkoming in, maar de service hierna was vreselijk: in plaats van dat wij een presentje kregen, kregen we niets en moesten we snel gaan. Ook na een aantal mailtjes werd dit gedrag vertoond, vreselijk jammer want het eten was verder heerlijk.

24. Al meerdere malen hier gegeten. Ben tot nu toe nog altijd tevreden naar huis gegaan. Snelle service en goed te eten.

25. Voor de 2e keer in dit mooie restaurant gegeten. Heerlijke sushi gegeten. Veel keus op de kaart, ook als je niet van sushi houdt.

26. Gisteravond heerlijk gegeten, bediening was vlot, vriendelijk personeel, eten was er rap! Enige minpuntje was dat ze mij iets te vaak vroegen of we nog wat wilden drinken. Verder prima avond gehad ondanks dat het vol zat!

27. Persoonlijk vind ik Ichiba het beste sushi restaurant van Arnhem. Heerlijk eten, drinken en een goede sfeer. Reserveren is wel aan te raden omdat het wel druk is, vooral in het weekend. Vind het fijn dat je geen lijstjes hoeft in te vullen, je geeft door wat je wilt eten aan de serveerster. Zowel de sushi als de warme gerechten zijn echt super lekker en er is veel variatie.

28. Mirjam

29. Naar vele sushi restaurants in Arnhem, ook bij deze gegeten. Ze hanteren hier geen 'lijstjes systeem' maar je dient alle nummers stuk voor stuk door te geven aan de bediening.
    Echter dit werkt helemaal niet goed als het al een beetje druk is. Een kwartier wachten was normaal als je wou bestellen en je moest vaker om hun aandacht vragen.

Het is eten is in principe goed, maar niet alles was vers. Ook waren er rare 'fusion' combinaties, zoals garnalen die smaakte naar garnalen met chinees zoetzure saus, wat we niks vonden. Omdat niet alles vers was, geef ik hier geen 6 voor.

5,1
  30. Marian Kers

Bij meerdere sushibars gegeten. Maar Ichiba is tot nu toe de beste! Vriendelijke, snelle bediening. Het eten is *heerlijk* de sfeer is gezellig. Kortom The best of Arnhem.

31. Wij houden niet eens van vis, maar de niet-vis gerechten zijn zo lekker dat wij er meerdere keren heen gaan! Ik lees meerdere dingen over langzaam personeel, maar dat is mij in ieder geval nog nooit opgevallen. Dat kan ook wellicht wel omdat ik nooit in het weekend ga maar doordeweeks. Maar voor de niet-vis liefhebbers is het ook een aanrader!

32. Thomas 277 punten

Erg fan van all you can eat restaurants. Bij verschillend ketens ook geweest. Ichiba kan daar helaas niet aan tippen. Minder keuze en minder exclusieve gerechten. De sushi viel uit elkaar en op drinken was het lang wachten. Personeel wist geeneens wat voor bieren ze hadden, dit moest eerst nagevraagd worden.

Wel lekker, niet voor herhaling vatbaar

6,5
  33. Angela Johanna

Super restaurant, wordt allemaal vers gemaakt. Het is al onbeperkt sushi eten, alleen jammer dat het drinken er niet bij inzit, dat moet je apart betalen. Maar voor de rest een top restaurant!!

34. Meerder keren gegeten. En altijd goede kwaliteit. Lekkere sushi maar ook de smaken van de warme gerechten en salades zijn voortreffelijk. Kom zeker terug.

35. ray

36. Een heel mooi en afwisselend menu, er worden goede en verse ingrediënten gebruikt. De rijst heeft een goede sushi temperatuur, niet te koud. Zelfs de Thaise vissoep komt in de buurt van the real deal. Ik zou wel graag meer groente en salades op de kaart zien, het aandeel gefrituurde sushi is gelukkig al minimaal.

De inrichting is fantastisch gedaan, zeker vergeleken met de vorige bewoners (Tempo Dulu). Bediening is consistent netjes en beleefd gedurende onze bezoeken aan Ichiba. Ik vind het ook erg prettig dat je de bestelling gewoon kunt doorgeven aan de bediening zonder een zgn. "bestel lijst", je begeeft je zowaar in een echt restaurant.

Als Ichiba dit niveau kan vasthouden, dan zitten ze geramd in Arnhem.

37. Ben al meerdere keren bij Ichiba geweest en ik blijf erbij dat dit sushirestaurant de beste en lekkerste is van Arnhem. Wat ik lees over slechte bediening daar heb ik nog geen één keer last van gehad en ook heb ik nooit lang hoeven wachten op mijn eten. De sfeer is heel erg gezellig, echt Japans. De gastheer is een echte gastheer en zorgt ervoor dat de gasten zich op hun gemak voelen. Ik ben super tevreden over Ichiba!!

38. Daisy Doop

Meerdere keren hier gegeten maar de laatste keer viel het vreselijk tegen.
    Sushi's erg klein met sumiere vulling en zevielen uit elkaar, rijst nog te warm. Al met al gewoon niet smakelijk.
    De wijze van bestellen(digitaal bij de bediening ipv een aanvink lijst) vonden wij ook niet handig.

Jammer, vooral met zoveel concurrentie in Arnhem.

4,3
  39. Zojuist sushi aangehaald, te slecht voor woorden voor ruim 45 euro! De Inari was niet meer dan een zeem met een balletje rijst, de zalm en tonijnvulling gewoon uit blik. Nooit meer Ichiba!

40. Super lekker! Ik vind alleen het bestellen onhandig een bestellijst lijkt mij beter.

41. Kwa sfeer is Ichiba helemaal mijn ding, de japanse sfeer is daar terug te vinden.
    De bediening was goed, netjes en vriendelijk.
    De Sushi zag er verzorgd uit en was erg lekker.

42. Jammer dat de service hier zo slecht is, want het eten is heerlijk! Meer dan een uur wachten op het eten. Bediening wel vriendelijk. Maar het geld niet waard! Wij komen hier niet nog eens.

6,1
  43. Als je belt om een reservering te maken wordt je nou niet bepaald vriendelijk ter woord gestaan. Je vraagt of je kan reserveren, dat is niet mogelijk, dan vraag je hoelaat het wel kan en dan word er meteen nee dag gezegd.
    Mij zullen ze de komen de tijd niet meer terug zien!!

44. De eerste keer met de dochter van mijn vriendin gegeten en het was super lekker. Shusi dragon is onze favoriet mmmm gefrituurde garnaal in de shusi. Denk dat we zo maar even een bezoekje brengen. Eens kijken hoeveel ik erop kan deze keer. Ohja, de bediening is goed en vriendelijk. Echt een aanrader!

45. Wij zijn zondag naar Ichiba gegaan, netjes gereserveerd. Wij kregen een tafel en de wijnkaart, en daarna niets meer. Er was heel veel personeel aanwezig, maar dat was te druk met tafel af- en opdekken om ons te helpen. Na een kwartier te hebben gewacht vroegen we of we misschien konden bestellen, en het meisje zei dat ze iemand zou roepen, maar weer een kwartier later hadden we nog niemand aan de tafel. Toen zijn we weg gegaan, en het viel niemand op dat we opstonden, onze jassen aan deden en wegliepen! Ik ben blij dat we weg zijn gegaan, want zo'n tent gun ik het echt niet om mijn geld aan uit te geven.

46. Robbie Otten

Afgelopen zaterdag met het basketbalteam hier gegeten, hele zaak vol en toch superservice, geen moment lang op het eten hoeven wachten.
    Echte aanrader voor mensen die heerlijk willen eten

47. Afgelopen zaterdag wilde ik hier met een vriendin eten. De eerdere ervaringen waren prima. We waren er rond 17.30 a 17.45 uur en de helft van de tafels was nog niet eens bezet. We hadden niet gereserveerd. Dit bleek een probleem.... Wel konden we een uur en een kwartier eten, maar dat vonden wij wel erg kort.
    Ik gaf altijd hoog op over dit restaurant, maar dit vond ik enorm tegenvallen! De meeste horecazaken houden nl. altijd enkele tafels vrij voor binnenlopers. Hier dus niet. Spontaan na het winkelen even wat eten hier kan dus blijkbaar niet.

Vervolgens naar een concurrent gegaan. Plek genoeg en we waren van harte welkom. Service en eten prima!

Voorlopig even geen Ichiba voor mij.

48. We hebben voor de 2 e keer hier overheerlijk gegeten. Prima sfeer en bediening. Alle gerechtjes werden snel geserveerd en zagen er verzorgd uit.
    Alles was super lekker, we komen hier zeer zeker nog vaker terug.

49. Zaterdag avond hier uit eten geweest. Was heel erg druk maar ik heb nog nooit zo'n goede bediening gezien.
    Kwamen regelmatig vragen of we meer wilden bestellen en ook de bestelde items waren erg snel op de tafel geplaatst.
    De sushi (en andere gerechten) smaakten ook weer erg goed.
    Doen we nog eens.

50. Rob 110 punten

Inmiddels enkele keren hier gegeten en de kwaliteit van de sushi is er prima. Zoals bij de meeste 'all you can eat' restaurants moet ook Ichiba het niet primair van de sfeer hebben, maar het restaurant is netjes ingericht en het personeel is vriendelijk en correct. De plakjes avocado op de 'dragon roll' sushi leek inmiddels plaats te hebben gemaakt voor avocado-mayonaise (of iets dergelijks); dat was wel jammer. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding, al zijn de drankjes wel iets aan de prijzige kant.

51. Onlangs, na een aantal keer aanraden en goede verhalen rondom, een bezoek gepleegd aan Ichiba. Ik ben geen sushi-eter, dus ik wist niet wat te verwachten. Maar... na enige uitleg bestelde ik. Na een keer mijn hoofd draaien stond het al op tafel. De bordjes werden ook 1 seconde nadat ze leeg zijn weer weggehaald. Een leeg colafesje (naast vol glas) werd meteen opgeruimd. Lekker tafelen is er dus niet bij. Er hangt ook geen sfeer, dus daar moet dit restaurant het niet van hebben. De tafel naast de mijne is bezet door twee mannen die met hun mobiel op tafel aan het eten zijn... gezellig. De eerste keer en tevens de laatste keer dit restaurant. Het is een veredelde (vr)eetschuur!

52. Met een paar vrienden zijn we bij de Ichiba wezen eten.
    Het was overheerlijk! Goede prijsverhouding, je krijgt echt wat terug voor je geld.
    We hebben goed gegeten en de bediening was erg aardig. Ze beantwoorden je vragen en komen ook vragen of alles naar wens is, wat meestal niet het geval is in andere sushi restaurants. Een echte aanrader dus! Ik kom hier zeker nog vaak terug.

53. De ontvangst was netjes, de muziek stond zo zacht dat je hem niet hoorde en gesprekken van tafels aan de andere kant van het restaurant kon meeluisteren. De sushi was niet lekker, heel koud en je kan de Maki sushi maar per 1 klein rolletje bestellen en ondertussen was de rib-eye zo groot als je hem normaal als hoofdgerecht in een normaal gerecht ontvangt! De bediening kon geen enkele vraag beantwoorden over de gerechten. Ik schrijf dit terwijl ik hier zit aangezien ik echt spijt heb dat ik niet naar een andere gegaan ben, ik schrijf normaal nooit recensie maar ik ben echt zo ontevreden over dit restaurant dat ik het echt kwijt moest!

2,4
  54. Lekker eten, goede relaxte sfeer & bediening en genoeg lekkers om te kiezen naar ieders smaak ....

55. De sushi's zijn goed op smaak en zo te zien met aandacht bereidt. Fijn dat je rustig kunt zitten ondanks dat het all you can eat is. Enige min puntje. De gerechten op de warme kaart zijn niet duidelijk aangegeven. Bestel je gebakken roodbaars krijg je het gepaneerd en gefrituurd. Bestel je biefstuk krijg je het gedrenkt in een of andere saus. Maak dit duidelijker door het op de kaart dr bij te zetten. Zeker omdat je voor verspilling moet betalen en je iets krijgt wat je niet wist dat het dr bij zat is dit vrij onhandig.

56. Mijn Sushi verslaving is 3 jaar terug bij het bekendste sushi restaurant van Arnhem begonnen maar Ichiba is nu met grote zekerheid de nummer 1. Qua kwaliteit (fijn/dun en vers), keuze (Sushi, Roll's, Usu yaki..) en service de beste in omstreken. Af en toe wisselende extra Sushi, maki of rolls zouden dit restaurant onoverwinnelijk maken! De Sashimi-fan moet helaas (voor hun) bijbetalen, maar dit houdt voor ons de prijs/kwaliteit verhouding op top niveau. Ik hoop nog heel lang en heel vaak bij dit restaurant te mogen eten.. Arigato gozaimasu!!

57. Voor de tweede keer hier gegeten. Wederom geweldig.
    Goede verschillende sushi's, en andere warme en koude japanse gerechten die prachtig en smaakvol gepresenteerd worden. De bediening keurig en attent.
    Het is mooi ingericht maar als het niet druk is, vind ik de sfeer door de opstelling van het meubilair wat kil.
    De radiozender als achtergrond muziek vond ik iets minder.

58. Geweldig! Het eten is heerlijk. Geen andere plek in Arnhem kan zulke lekkere sushi maken. Aanrader!!

59. Al verschillende keren heerlijk gegeten, voor een zeer nette prijs. Bediening is zeer goed en vriendelijk en het restaurant oogt verzorgd en gezellig.

60. Gisteren hier voor het eerst wezen eten. Wat me opviel was de fijne sfeer en ontvangst. Je kunt hier heerlijke sushi van de kaart bestellen en hoeft het dus niet 'aan te vinken' op een kaart wat het een stuk persoonlijker maakt. De bediening is dan ook alert zonder teveel aanwezig te zijn, de timing is telkens goed. Naar mijn mening de beste sushi in Arnhem (heb ze bijna allemaal gehad) en de meest ontspannen sfeer. Geen vreetschuur maar echt een restaurant. De volgende keer zijn wij er weer! Ga zo door!

61. Mooi verzorgd restaurant. De sushi is heerlijk en veel verschillende keuzes aan bijgerechten. Aanrader!

62. Concept was veranderd toen we de tweede keer heen gingen en om eerlijk te zijn, vind ik dit toch wel fijner. Alleen dan heb ik nog iets liever dat ze gewoon helemaal als een 'all you can eat' concept gaan werken. Met eigen pen en papier dus. Besteld een stuk makkelijker en dan hoeven zij niet steeds komen vragen of er al is opgenomen. Eten is heerlijk en service is goed.

63. We kwamen om 15.35 uur aan, twee volwassenen en een kindje van 3.
    Het restaurant zag er werkelijk schitterend uit, helaas, helaas, niets van mogen meemaken...

De lunch, tot 16:00 mogelijk, werd ons vriendelijk doch dringend ontzegd, door een nogal kortaf zijnde mevrouw.
    We zouden het niet redden om voor 16:00 uur (!) te eten en daardoor gebruik te mogen maken van de lunch, het eten moest immers ook klaar nog klaar gemaakt worden...

Een vlugge blik in het restaurant, maar liefst twee mensen die zaten te eten.
    Was het dan te druk? hadden ze geen zin, de strenge serveerster was subiet, ik vroeg nog of het niet mogelijk was, immers wij betalen er ook voor.
    Helaas regels zijn regels, opperde de serveerster wederom licht geïrriteerd.
    Met andere woorden, lunch tot 16:00 is tot 16:00 inclusief opeten en laten maken.
    Gelukkig is het in tijden van crisis niet voor elk restaurant van belang om 50 euro te verdienen in een uurtje tijd.
    Voldaan richting Arnhem centrum gegaan, immers als je zo wordt behandeld WIL je er natuurlijk ook niet meer eten.

64. Het eten is heerlijk, de bediening is prima en de sfeer ook en de prijzen zijn niet te duur.

65. Charlotte

Na vele goede recenties te hebben gelezen, langs gegaan. Het was jammer genoeg maar zo zo. We werden weg gemoffelt in een hoekje waar het personeel ons niet heel erg goed kon zien, het concept kende we en ze hadden ook verassende stukjes sushi op de kaart staan, erg leuk! Alleen het was niet strak gedraait en zag er niet altijd even mooi uit, de smaak was oke.

Al met al was het een prima avond maar ik vond het niet super en zal niet snel terug gaan.

66. Perfect restaurant. Heerlijk! Echt een aanrader..dit is het beste sushi restaurant in Arnhem. De service is uitstekend :) eetsmakkelijk!

67. Huib 123 punten

Ik kan alleen maar zeggen perfect.
    We kenne ze allemaal.. maar dit is heel makkelijk te beoordelen. Dit is het beste Sushi restaurant van Arnhem. De eten en de gerechten.. echt ongewoon goed en lekker. Mooi gepresenteerd en uitzonderlijk smakelijk! Alles is lekker, warm of koude gerechten.. maar zeker ook de wijn!
    Dit is een echte aanrader...genieten voor een voortreffelijke all in prijs. Wel reserveren anders verklein je je kans op een tafel. Oh ja... niet 2 uurtjes zitten en oprotten, gewoon onbeperkt lekker en rustig eten binnen onbeperkte tijd. Top dus. Ga en geniet!
    Kan deze eigenaar niet nog een geweldige echte bistro opene met onbeperkt spareribs, grillen, sliptong enz enz?? Deze kwaliteit kunnen we heel goed gebruiken in Arnhem!
    Joost en Lia

68. Geweldig concept.
    Vond de bediening super vriendelijk en vooral de sushi was heerlijk met grote stukken verse vis.
    Bij ons was de wachttijd niet te lang maar het restaurant zat ook niet vol.
    Ik ga er morgen weer eten omdat ik benieuwd ben hoe de andere gerechten op de kaart smaken.

69. Wat ontzettend jammer dat het concept veranderd is. Van 'special treatment' is het nu een 'all you can eat' concept geworden. Kreeg je eerst een samengestelde sushi gang, nu mag je vijf nummertjes opnoemen. Twee keer verkeerde dingen ontvangen.. Helaas. De bediening was was eerst vriendelijk en punctueel, nu is het rommelig en komen ze door elkaar vragen of er al besteld is. Ook de wachttijd is toegenomen en gerechten die eerst op de kaart stonden zijn spontaan verdwenen. Voordeel is wel dat het (nog) niet tijdgebonden is. Kortom, ik hoop dat Ichiba weer op het oude niveau komt.

6,1
  70. Inrichting en uitstraling ( buitenkant lijkt op snackbar ) is echt zonde. Lijkt op een lange,smalle bedrijfskantine.
    Eten is prima. Jammer dat je steeds weer na iedere gang opnieuw moet bestellen. De bediening is vriendelijk, maar door het steeds opnieuw bestellen soms rommelig (constant vragen voor de bestelling, terwijl je dat al lang gedaan hebt )
    Maar zoals gezegd.... eten is prima.

71. Chrissy

Eten is super lekker. Bediening is zeer vriendelijk, echt een aanrader.

72. Wat een fantastisch restaurant! Heerlijke sushi's en andere Janpanse gerechten. De keuze is enorm en alles is even lekker, vers bereid en mooi gepresenteerd. Bediening is uiterst vriendelijk. We hebben genoten en komen hier zeker terug. Een echte aanrader dus!

73. Raymond

Naar aanleiding van een artikel in Arnhem NU nieuwsgierig geworden en meteen een fan geworden. Heerlijke sushi en sashimi en alleraardigste bediening in lekkere sfeer. Aanrader dus.

74. Vorige week hier gegeten om eens een nieuwe sushi tent te proberen. Super lekker en super goede bediening! Echt een aanrader.

75. Ik ben geen sushi eter maar gelukkig staan er ruim voldoende andere gerechten op de kaart.
    Het eten is heerlijk en de bediening was super aardig.

Hopelijk kunnen ze dit niveau vasthouden want dan hebben ze aan ons zeker een vaste klant.

76. Vers, super lekker en niet duur! Wauw, zeker één van de beste restaurants in Arnhem en het beste in all you can eat sushi, japans, teppanyaki!!!

77. Vorige week zaterdag hier gegeten, erg lekkere sushi en andere gerechtjes. ( mooi gepresenteerd) Weinig frituur op de kaart dat is een echt pluspunt. Het is een all you can eat formule. Je mag 1 gang per persoon per keer bestellen. Zodra het is genuttigd mag je weer opnieuw bestellen . We komen snel nog eens.