Barrio Habana in Arnhem

1421951396 49
1519284060 55
1605801983 55
1692319906 55

1. Bij Barrio Habanna kan je enorm lekker eten! Samen met een vriendin lekkere tapas gegeten. Veel variatie in het eten, goede bediening en een leuke sfeer met leuke muziek. We hebben daarna als afloop nog even gedanst op de muziek die daar gedraaid werd door een goede dj!
    Zeker een aanrader voor de mensen die van gevarieerd en lekker eten houden!

2. Harold

Afgelopen zaterdag wilden we cocktails drinken bij Barrio Habana. Tja, en nadat Barrio Habana even dicht is geweest is het er niet beter op geworden. Want, 1e rondjes cocktails duurde 25 min voordat we het hadden (ja, het is druk was de smoes), terwijl er allemaal personeel aan het rondhangen was. 2e ronde B52's ... 15 min voordat we de 1e 2 hadden en we hadden er 5 besteld, wil ze doodleuk de 1e 2 alvast aansteken! We hebben toen nogmaals 10 min gewacht en zijn toen gaan afrekenen. Of we nog wel die 2 B52's wilden betalen, terwijl we die niet hadden opgedronken! Het toppunt. Nooit meer!!

3. Een half uur op een cocktail moeten wachten! 3 keer om gevraagd. Toen maar weg gegaan, ik blijf niet wachten.

4. Anne-Sophie van Uhm

Gisteravond met een vriendin (onbeperkt) uiteten geweest bij Barrio Habana. Na ruim een uur wachten kregen we één van onze bestelde tapas, helaas bestond dat uit oud en droog brood. Een half uur later werd het volgende gerechtje gebracht, koud en nog niet gaar. Al bij de eerste bestelling gaf ik aan dat ik een bepaald gerecht graag zou eten, maar dan wel zonder pepers ivm allergieën. Vervolgens werd dit gerecht mét pepers tot twee keer toe naar onze tafel gebracht, evenals niet bestelde nachos en kabeljauw. Niet één van de gegeten gerechten viel in de smaak, waardoor wij besloten hierover te praten met de bediening. Er werd geen compensatie aangeboden, maar wel de mogelijkheid dat wij zelf iets zouden verzinnen. Na enig overleg besloten wij niet meer te eten en het restaurant te verlaten. De bediening stemde er mee in om maar één keer onbeperkt tapas af te rekenen. Na het afrekenen werd ons niets meer gezegd en kregen we de rug toegekeerd door de bediening.

1,4
  5. Wezen eten bij barrio Habana, binnenkomst goed netjes naar een tafel gebracht met zijn 4en. Het was behoorlijk hectisch in het begin. Maar naarmate de tijd dat we daar zaten is het gewoon gezellig drukjes. Het all you can eat is lekker, het duurde wel iets te lang. Mijn zus was jarig dus die kreeg leuke sterretjes in der toetje. Complimenten voor dat. Een aanrader als je lekker op je gemak wilt eten. Vriendelijk personeel, je merkt wel verschil tussen een aantal personeel mischien nieuw? Al met al lekker gegeten.

6,7
  6. Bizar slecht. 45 min gewacht op het eerste eten. Vijf dingen niet mogelijk om te bestellen en alles meer koud dan warm. Ontzettend rumoerig door het personeel dat rent. Nog nooit zo slecht gegeten.

1,2
  7. All you can eat in 2 uur is een beetje misleidend als het alleen al 45 min duurt om een drankje te krijgen. Personeel is slecht opgeleid en lijkt de meest simpele signalen niet op te kunnen vangen. En dan het eten... wisselend op zijn best! Stokbrood heeft een bite alsof het geroosterd is, maar dat is het niet. Voedsel is zwaar onder de maat in verhouding tot de prijs. Ik kom hier nooit meer terug behalve misschien voor een cocktail (want die was nog wel oke) als ik heeeel veel tijd heb.

2,5
  8. Vanavond gegeten met 4 personen. Wij kwamen aan een hoge tafel te zitten met een felle lamp die steeds van kleur veranderde. Zeer irritant, maar er kon niets aan gedaan worden. We kozen voor " all you can eat". Eerste ronde bestond voor ons uit 12 tapasgerechten. Na ongeveer 3 kwartier kregen we het stokbrood en nog één gerecht. De overige tapas kwamen na weer 10 minuten wachten. In die 10 minuten hebben we onze 2e ronde al ingevuld, want als je maar 2 uurtjes mag eten en alles duurt zo lang, dan is de slogan " all you can eat" nogal misleidend. Inplaats van 2 kroketten kregen we er maar één. Dit was uiteindelijk bij meerdere tapasgerechten het geval. Als commentaar hierop kregen we te horen dat de kaart nog niet was aangepast...Je krijgt dus niet wat er op de menukaart staat. De verschillende soorten vlees zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden en er zit vooral veel zout en saus overheen. Een aantal gerechten waren prima. De derde ronde kwam wel snel. Er was helaas geen muziek. De bediening is heel verschillend. Voor ons geen restaurant om terug te komen!

4,3
  9. Heerlijk gegeten bij barrio habana, goede sfeer en goede service. Het eten duurde even, maar was erg lekker, zeker het wachten waard. De cocktails smaakten ook erg goed, zien er vrolijk uit met die verschillende kleurtjes.
    Al met al een aanrader, wij komen zeker terug.

10. Afgelopen zondag bij Habana gegeten, het was erg druk dus het duurde allemaal ietsjes langer maar dat is begrijpelijk. De bediening was erg vriendelijk en het eten was weer erg lekker. We gaan snel weer terug.

11. Gisteravond gegeten met mijn vrouw met een Groupon. We werden geholpen door 2 vriendelijke dames.. Het eten was erg lekker, eerst dachten we dat het weinig zou zijn maar van de laatste ronde konden we niet eens alles op. Mijn avond was zeer geslaagd. Hou er rekening mee dat het iets langer kan duren voor het eten komt maar wij waren binnen 2 uur en 30 min klaar met het eten, daarna lekker koffie gedronken.

12. Gisteren heel lekker tapas gegeten.
    We aten het tapas 'all you can eat' arrangement. We waren eerst een beetje bang dat er voor mijn vriend (die heeft een gluten intolerantie) misschien niet genoeg op de kaart zou staan, maar gelukkig nam het personeel alle tijd om onze vragen daarover te beantwoorden. Dat wordt erg gewaardeerd!
    Als dessertje beiden een cocktail uitgezocht; echt een aanrader! De glazen waren mooi versierd met rietjes en vers fruit. Wij komen zeker snel weer terug!

13. kim 30 punten

Echt een super avond gehad in Barrio Habana gisterenavond.
    We begonnen met cocktails drinken, deze waren zeer lekker. Daarna hebben we all you can eat gegeten. Soms moesten we eventjes wachten, maar dat vonden we normaal aangezien het druk en vol zat. De gerechten waren heerlijk, vooral de vis tapas zijn een echte aanrader.
    De bediening was vriendelijk en nam de tijd voor een praatje, aangezien de drukte. Een super heerlijke en sfeervolle avond gehad.
    Zeker een aanrader.

14. Wij hadden gereserveerd onder vermelding van Groupon. Echter, eenmaal in het restaurant werd ons onvriendelijk medegedeeld dat dit helemaal niet kon op zaterdag. Ok prima, dus wij bestelden het onbeperkte tapas arrangement.
    Oud stokbrood, tapas vergeten, zeer onvriendelijke bediening en belachelijk grote porties voor 1 persoon. Als je het niet opeet moet je 3,50 betalen. Toen we 3 stukken droge kip kregen en 1 stukje lieten liggen, deelde de bediening op zeer onbeschofte wijze mede dat we daar 3,50 voor moesten betalen. Toen we vroegen om haar leidinggevende, werd ons verteld dat die geen tijd had, we konden de volgende dag na 10 uur terugbellen.
    We hebben bij het afrekenen geweigerd 3,50 bij te betalen. Dat was dus eens maar nooit weer!

15. samira maas

Ik ga regelmatig tapas eten en in Arnhem zijn de tapasrestaurants ruim aanwezig. Voor de afwisseling zijn we naar Barrio Habana gegaan. Als je naar binnen gaat is de sfeer gezellig en de zaak leuk aangekleed. Helaas wordt de sfeer al snel verpest door het personeel.

Een dame in de bediening heeft een gezicht waar nog geen lachje vanaf komt, ze kijkt je nog net niet de zaak uit. Een man doet heel vriendelijk, met een ongemeende ondertoon. Gelukkig waren de dame met krulletjes en de getinte jongen wel heel aardig, maar merkte je dat de andere twee het voor het zeggen hebben. Beetje jammer, want het benadeelt de gezellige sfeer bij de klanten.

De aanbieding zegt 2 uur onbeperkt tapas eten, je wacht wel 3 kwartier de eerste ronde. Drinken moet je om vragen. Er wordt iedere ronde wel iets vergeten of verkeerd gebracht.

Gelukkig smaakt het eten goed! Maar zeker geen tweede keer meer!

16. Al meerdere malen eerder hier wezen eten, wat ons altijd redelijk is bevallen. Gisteren viel het ons helaas enorm, maar dan ook echt enorm tegen.

Slechte bediening en vriendelijkheid was bij het meeste personeel ver te zoeken. We kozen voor het "all you can eat" menu en bestelden voor de eerste gang 2 soorten kroketjes, brood, serranoham met meloen en nachos.

Eerst werden het brood en 1 kroket geserveerd met de mededeling dat de serveerster niet precies wist welk kroketje het precies was, maar, ik citeer: "daar komen jullie zo wel achter, ok?". Daarnaast stond op de kaart dat er 2 kroketjes op 1 bord zouden liggen, maar ook dit was niet het geval; "dat staat fout op de kaart." Het brood was niet vers (afgebakken). Na een kwartier kwam het tweede gedeelte van de eerste gang. De meloen was niet lekker en de serranoham was hard.

De tweede gang kozen we onder andere voor lamskoteletjes, inktvisringetjes, spareribs en patat. Lamskoteletjes waren rood van binnen, het 'krokante' korstje van de inktvisringen viel uit elkaar en de patat hebben we nooit op onze tafel gezien. Meerdere malen aangegeven dat we deze misten, maar hier werd niks op uit gedaan.

Ook is ons geen enkele keer gevraagd of we nog wat wilden drinken, het is bij ons eerste en enige glaasje wijn gebleven.

Als dessert wilden we graag koffie, maar toen er niemand onze tafel kwam afruimen en niet werd gevraagd of we nog een dessert wilden, zijn we maar naar de kassa gelopen om af te rekenen. Er is ons geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was. Al met al dus super slecht!! De rekening had een stuk hoger kunnen zijn als het personeel beter hun best deed, maar het is bij 45 euro voor 2 personen gebleven. Zelfs dat was deze hele avond absoluut niet waard. Hier komen wij niet meer terug!!!!

1,9
  17. Lekker tapas eten dachten we. Nou niet dus. Na 45 minuten kwam de eerste ronde. Wat warm moest zijn was lauw of koud. Misschien was het gasfornuis kapot? Van de tweede ronde kwam een gerecht pas na 2 uur. Er was wat fout gegaan volgens de serveerster. Dat zagen we ook. Overal mensen aan lege tafels, want de tapas kwamen maar niet. De tapas, als ze eenmaal kwamen waren van slechte kwaliteit. Zonde van het geld. Helaas een tent die je beter kan overslaan.

18. Wat een baggertent! Ik ga hier nooit meer eten. We kregen al meteen te horen dat als we een gerecht niet op aten, we ervoor moesten betalen. Het concept van all you can eat is 5 gangen binnen 2 uur tijd bestellen. De eerste ronde kwam al redelijk snel, maar op de tweede ronde hebben we anderhalf uur gewacht. Ook waren er regelmatig gerechten, die niet in voorraad waren. Na 2 x appelsap was ook die op. Het personeel loopt zwaar ongeïnteresseerd en chagrijnig rond. We liepen met honger de deur uit, omdat we geen zin hadden om nog een tijd te wachten op de volgende ronde. Al met al 20 euro kwijt voor een paar ondefinieerbare gerechten, die helaas ook niet echt lekker waren. Hele beroerde ervaring. Mijn advies is: deze deur voorbij gaan en een goede tapastent zoeken.

1,5
  19. Wat een baggertent, we hadden een groupon. Nog 2 andere stellen hadden een groupon. We kregen allemaal wat anders of de porties waren verschillend. Ze doen maar wat daar. We kwamen 18.30 daar en pas 22:20 klaar. Het liep voor geen meter, veel te lang wachten op zulke simpele gerechtjes, onvoorstelbaar!! Hapjes waren niet veel bijzonders a la Febo hapjes. We liepen eigenlijk nog met honger de deur uit en hebben nog een menu gehaald bij de Mac. Mensen ga daar niet eten, echt bagger.

2,4
  20. Vorige week heb ik met collega's gegeten in Barrio Habana. We waren met een grote groep en hebben daarom gekozen voor een menu waarbij iedereen 11 verrassingstapas zou eten. De tapas waren helaas van het niveau Febo: kaaskroketten, kippenvleugels, friet, gehaktballetjes in tomatensaus, inktvisringen etc. Elk van deze gerechten gold als één gang. Deze gerechten hadden werkelijk niets met een Cubaans restaurant te maken. Verder was het personeel niet altijd even scherp met het opnemen van de drankjes en tussen de gangen zat ook erg veel tijd. Al met al geen beste ervaring en daarom een afrader.

21. Erg onvriendelijk personeel. Komen heel ongeinteresseerd over en doen helemaal niet hun best om het je naar de zin te maken. Het eten was wel oké, maar werd zo voorgeschoteld dat je niet eens meer zin hebt om het te eten. Het enige wat het een beetje goed maakte was de aankleding van de tent. Kortom: niet doen. En al helemaal niet als je met een groupon gaat! Dan wordt de ervaring alleen maar erger.

22. Wat een slechte tent is dit. Met 7 man wezen eten, ik heb nog nooit zoveel chaos bij elkaar gezien, terwijl het niet druk was. Mensen die boos weg liepen, je moet héél lang wachten op je eten. Eten was koud en smaakt nergens naar. De barman had stress omdat er 4 cocktails werden bestelt, 25 min op moeten wachten. We hadden gereserveerd, maar was niet bekend bij hun. Ze zeiden heb je niet aan de overkant gereserveerd?? Wilde ons wegsturen. Personeel super chagrijnig en niet geïnteresseerd. Stonden steeds met 4 a 5 man aan de bar te hangen. Nee dit nooit meer!

1,4
  23. Op zaterdagavond gingen we wat drinken. Ten eerste was de bediening erg slecht, de serveerster kwam ongeïnteresseerd over en kon haar echt niet verstaan, daarbij had ik het idee dat ze niet wist waar ze mee bezig was. Een van ons had een Mango Daiquiri maar ze hadden daar de likeur niet meer van, dus wou ze de Aardbei Daiquiri. Vervolgens kreeg ze een superklein glaasje met wat leek limonade. Een Aardbei Daiquiri hoor met crushed ice.. Vervolgens ging de muziek superhard aan waardoor we elkaar echt niet meer konden verstaan. Sorry maar ik ga hier nooit meer heen.

24. WAT EEN ELLENDE!!

Bij binnenkomst staat er niemand die je ontvangt, je moet zelf opzoek gaan naar het personeel. Als ze je eindelijk naar de tafel hebben gebracht moet je vervolgens 10 min wachten voordat je überhaupt pas je drinken kan bestellen. Hier word wel netjes gemeld dat de wachttijd iets langer is dan normaal(ong. 30 min) maar daar is ook niks van waar. 1,5uur wachten alleen op een stokbroodje en een stukje meloen ging ons echt te ver. Zijn toen maar weggegaan zonder wat te eten, blijkbaar waren we niet de enige die al zo lang wachtte, want toen wij opstonden om weg te gaan gingen gelijk nog 3 tafels opstaan om ook maar te gaan na het niet krijgen van het eten.

25. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Habana!

26. All you can eat was heerlijk. Restaurant ziet er gezellig uit en de bediening hielp goed en was vriendelijk. Al met al een leuke ervaring.

27. 50 minuten wachten op mijn rode wijn en ik heb hem nog steeds niet, bovendien zitten we al 2,5u en hebben we 2 rondes gehad van de geplande 5 rondes in 2 uur. Het eten is prima van smaak, maar ik heb het gevoel dat ze de kip nog moeten slachten... Verder wel gezellig maar ik wist niet dat er zoveel chaos kon zijn in een restaurant, zelfs al is dit de 4e dag dat je het concept all-you-can-eat aanbiedt!

28. Best gezellig, prima bediening, maar wat een bagger wordt hier geserveerd.

29. Fantastische sfeer en heerlijk gegeten bij Barrio Habana!

30. Afgelopen zaterdag met vriend en vriendinnen gezellig wat wezen eten en drinken bij Habana. Niemand die ons ontving. Bij de kassa stond een Chinees/Koreaans mevrouw zij verwees ons om door te lopen naar achteren. Aangekomen bij ons tafeltje kwam de bediening vrij snel voor drankjes en de kaart. Na 10min kregen wij onze drankjes (iets te lang). Eten heeft heerlijk gesmaakt en ook goede uitleg gehad over de kaart door een van de bedienings meisjes. Wat wij wel jammer vonden en opmerkten was dat er onenigheden waren tussen personeel.

31. Vol enthousiasme gisteren meegenomen naar Habana, wat zou dit een lekker restaurant zijn!
    Helaas… Overgenomen? Aziatische keuken of tapas restaurant?! Dat vroegen wij ons gisteren af!

Het eten is bedroevend treurig en je wat je besteld lijkt niet eens op de omschrijving van het gerecht. De wraps lijken wel loempia’s, gevuld met geitenkaas en pijnboompitten?! Blijkbaar is dat bleekselderij en geraspte wortel.. Het vlees is taai en droog bijna niet te definiëren. De garnalen zijn zompig en melig, hoe lang liggen deze er al? Bediening staat een partij te stuntelen met die zogenaamde hete bakjes!
    Je kunt je afvragen of ze zitten te wachten op gezellige tafelaars.. Als je namelijk met z’n 2en 3 gerechtjes hebt besteld en deze genuttigd hebt vragen ze meteen of je al klaar bent met dineren, dit was tevens na elke ronde. Heel gek als je je bestek open laat liggen. Prijs-kwaliteit is bedroevend, ook bij ons klopte de rekening niet en toch was deze alsnog hoog.
    De ambiance in dit restaurant is gezellig maar de kilte straalt door het pand heen.
    Stilzwijgende tafels en overal rare blikken naar het eten.. Nee hier nooit meer!

1,2
  32. Beste Tapas restaurant van Arnhem, staat buiten aangegeven, zeg maar gerust het slechtste tapas restaurant wat ik ken. We kwamen binnen en er werd door niemand van de bediening gereageerd. Wij hebben toen zelf gevraagd of we wat konden eten, antwoord was : Ja, daarboven. Boven waren er drie mensen van de bediening die aan de bar aan het hangen waren en verder niks deden. We moesten 10 minuten wachten voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken en laat ik maar ophouden hoelang het duurde voordat de bestelling werd opgenomen. Voor ons was het de eerste keer eten bij Habana, dan verwacht je toch dat er uitgelegd wordt hoe de menukaart werkt, dit moesten we vragen, voordat ze alweer weg was gelopen. Toen ons eten werd opgediend, deed de serveerster of dat de schaaltjes zo heet waren dat ze niet wist hoe ze ze moest vasthouden. Nadat we dus 1 hap genomen hadden, vonden we dat het eten nu al lauw was. Dus aan de schaaltjes gevoeld, nou dat was echt niet warm. Ik vind het behoorlijk slecht dat eten lauw is als je het op tafel krijgt en als het daarna taai is en niet smaakt..
    Tijdens het eten kwam er niemand vragen of het smaakte. En toen we uitgegeten waren, kwam er ook niemand afhalen. Na 20 minuten gezeten te hebben, zijn we maar gaan afrekenen. Zelfs daar worden fouten gemaakt. En hebben ze zichzelf in de vingers gesneden, door ons te weinig te laten betalen. We wilden de rekening delen door twee, dus dat werd uitgerekend op de rekenmachine, en dan nog ging het fout. Dit vonden wij natuurlijk niet erg na zo'n avond... De volgende keer lopen wij met een grote boog om Habana heen.. De sfeer is die er hangt is super, er mag alleen echt iets gedaan worden en bediening en kok!!

1,9
  33. Afgelopen week wezen eten met een aantal vrienden. Onbeperkt tapas met tien man blijft altijd een uitdaging. Het eten was heerlijk. In eerste instantie moesten we wat lang wachten, maar na dit aangegeven te hebben bij de vriendelijke bediening werd ons dit ruimschoots gecompenseerd. Het enige minpuntje was het gebruik van stapelglazen in het restaurant. Verder was het helemaal top en hebben we genoten. Ik zeg doen!

34. Edwin Stokkink

Ik eet regelmatig bij Barrio Habana en blijf enthousiast over de kwaliteit van het eten.
    Soms duurt het misschien even iets langer voordat het eten opgediend word, maar dat word dan ook vaak van te voren aangegeven door het bedienend personeel.
    Het heeft veelal te maken met de drukte in het restaurant en is iets wat ik dan ook als gast accepteer.

Al met al vermaak ik mij opperbest in deze volledig in Cubaanse stijl ingerichte ambiance.

Een lekker drankje of een vers gemaakte cocktail zorgt ervoor dat je zelf ook echt de tijd neemt om lekker te ontspannen om een heerlijke avond te genieten van de beste Tapas gerechten!

Mooie, heerlijke Tapas maken kost tijd en verdiend het om in eenzelfde rust te worden genuttigd.

35. Afgelopen zaterdag met een grote groep dames (vrijgezellenfeest) wezen eten.
    Het viel heel erg tegen. Er was ruimschoots op tijd gereserveerd, maar kregen het idee dat ze ons waren vergeten. De tafels waren nog niet afgeruimd, we moesten plaatsnemen aan twee verschillende tafels, heel ongezellig. Ondertussen was één van de tafels ook al verzegd aan een ander gezelschap.
    Toen we eenmaal zaten verwachtten we dat het nu wel goed zou gaan, maar niets was minder waar.
    Toen er eindelijk eten op tafel kwam (er werd niet bij verteld wat het was), duurde het een half uur voordat we een bord kregen en daarna een kwartier voordat er bestek kwam (werd zelfs bij iemand op het bord gesmeten). Het eten was inmiddels koud geworden. Na drie keer vragen en héél lang wachten kregen we ook waterglazen. Het eten wat we kregen was veel minder dan we van te voren hadden afgesproken, er was echt niet genoeg voor iedereen. Het eten moesten we zelf van de ene naar de andere tafel doorgeven, omdat alles op één tafel werd gezet. Omdat er zoveel misging hebben we de manager hebben we aangesproken. Een serveerster werd in bijzijn van ons helemaal afgeblaft, schandalig. Daarna probeerden ze het goed te maken met een paar borrelhapjes, weer op één tafel geserveerd. Ondertussen waren we er helemaal klaar mee en willen alleen nog maar weg.
    Eén tip voor iedereen, loop dit 'restaurant' voorbij!

1,3
  36. Joost 153 punten

Al meerdere keren hier wezen eten,eten altijd lekker allen jammer dat niet alles altijd op voorraad is zeker als dit ossenhaas betreft en dit toch 1 van de gewilde producten is.Bediening is wisselvallig maar kan echt beter.Als je gewoon ergens even lekker wilt eten/drinken is het zeker goed genoeg en kom ook zeker nog weleens langs.

37. Leuke sfeer, goede muziek, lekkere cocktails en heerlijk eten! Vooral de 'sigaren' met gehakt vinden we erg lekker. Goed restaurant, oké prijs.

38. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Habana. Ondanks dat het erg druk was werden we snel en vriendelijk naar een tafeltje gebracht en hier hebben we de halve avond mogen tafelen. Geen gevoel dat ze ons snel weg wouden hebben toen we een tweede ronde bestelden, echt fijn!
    De cocktails zijn echt goddelijk, hebben er een boel geprobeerd en de favoriet bleek de nieuwe cocktail van de week. Het eten duurde wel iets langer dan enkele weken geleden, dat is ook wel begrijpelijk door de drukte, maar stond met een kleine 20 minuutjes op tafel dus dat is goed te doen wanneer je een hapje vooraf besteld! Tip: bestel de tortilla chips maar dan met aioli ipv guacamole!
    Enige nadeel is de bereikbaarheid met de auto, maar dat is met alle restaurants in de stad wel dus volgende keer lekker met het OV! We komen zeker weer!

39. Gisteren bij toeval hier terecht gekomen. Super sfeervolle tent waar je je door aankleding en muziek in Cuba waant. Hierbij hielp het prachtige pinkersterweer ook mee.

Eten was prima. Geen haute cuisine maar dat je verwacht je ook niet snel bij een tapasrestaurant. Wat wel opviel waren de enorme porties die geserveerd werden. We hebben lang niet alles opgekregen en hadden achteraf minder moeten bestellen (bijbestellen kan altijd nog).

Cocktails waren helemaal prima en op zich al reden genoeg om hiernaar toe te gaan. Bediening was i.t.t. eerdere berichten hieronder ook prima, vlot, nederlandstalig en aardig.

40. Janneke

Vanavond bij barrio habana gegeten. We hebben al bij meerdere tapa's-restaurants gegeten, maar dit hadden we nog niet eerder meegemaakt. Als voorgerecht kregen we taai en droog stokbrood. Daarna ossenhaas waar je een half uur op moest kauwen. De ossenhaas dreef samen met een aantal champignons in een bakje bruin vocht, beslist niet lekker dus. Daarbij gebakken aardappelen die opnieuw opgewarmd leken te zijn. Helaas bleken ook de andere gerechten ronduit flauw en smakeloos te zijn! Een rekening van 50 euro leek ons dan ook iets teveel. Na overleg met de chef is er een gedeelte van de tapa's niet in rekening gebracht. Niet echt een aanrader dus!

1,9
  41. Gisteren heerlijk gegeten bij Habana's! Bediening deed erg haar best en de Tapa's waren heel lekker! OK fine dining is het niet, maar als je een gezellige avond wilt met heerlijke hapjes dan ben je hier aan het goeie adres! En nog even een tip bestel geen guacamole, die komt namelijk uit een potje!?

42. Super lekker eten!
    Bediening is helaas echt heel slecht. Als je een coctail bestelde (welke wel heerlijk waren) was het eigelijk al te veel moeite voor ze. Personeel gaf elkaar onderling ook steeds commentaar op een niet al te vriendelijke manier. De meid die ons bediende heeft duidelijk geen plezier in d'r werk. Je bent er immers voor om het je klanten naar je zin te maken. Nou, dat was absoluut niet het geval. Gelukkig was het eten goed maar we gaan er hierdoor niet meer heen.
    Op een gegeven moment bestelde we maar geen drinken meer omdat we er steeds commentaar op kregen als we wat bestelde, want dan moest ze heen en weer lopen.. (???)

43. Hier vorige week Dinsdag 24 Januari een Meet and Greet gehad met Jonathan Drew Nicaragua georganiseerd door Lensen Tabak Arnhem inclusief een 3 gangen Diner met een grote keuze.
    Voorgerechten waren grote porties en erg lekker, zo ook de Hoofdgerechten, lamshaas,ossenhaas ook lekker van smaak zo ook de frieten en verse salade.
    Nagerechten waren ook prima prijs/kwaliteit kan ik niet beoordelen omdat ik de prijs niet weet.
    Personeel was vriendelijk al met al een fijne avond.

Gr Bert

44. Leuke sfeer. Bediening niet echt vriendelijk. Wijn smaakt naar water en het eten is ver onder de maat. Ik zou het helaas niet aanraden.

45. Erg slechte bediening. Onervaren en lange wachttijden.
    Eten is redelijk, wel een aantal keer opgewarmde tapas gekregen. Cocktails zijn echter wel heerlijk.

46. C.v.d.B

47. Hier met 10 dames uit eten geweest tijdens een vrijgezellenfeestje.

Leuke locatie en supermooie aankleding, zag er echt tof uit.

Werden boven gedropt aan een krappe tafel voor 10 personen, was het ook behoorlijk warm, wel sfeervol.

Werden bediend door een Engels sprekende serveerster, lastig omdat ze een aantal keer niet goed begreep wat we bedoelden.

Hadden een keuzemenu voor €27.50 p.p. En daarbij voor €5,- p.p. onbeperkt drinken (bier, wijn fris) voor 2 uur.

Kregen eerst een glaasje cava, om de bijbehorende amuse moesten we vragen en deze werd volgens mij snel even voor ons in elkaar gezet (crostini's met beleg). Waren er duidelijk niet op voorbereid. Voorgerecht prima, voor sommigen van ons teveel en bij een aantal mistte er het e.e.a. (waar is de krokante cassave?).

Hoofdgerecht prima, ook voor een aantal van ons veel te veel, wel lekkere malse ossenhaas. Frietjes en sla prima.

Beetje bizar: De potjes waar mayo in had gezeten of nog in zat werden terug gezet bij de andere potjes die klaar stonden om eventueel uitgeserveerd te worden...Toetje (grand dessert) niet heel spannend, chocomousse leek wel vla en alles was bij elkaar op één bord geflatst, hier en daar een bakje was al leuker geweest. Fruit bestond bij mij uit stukjes appel en 2 halve aardbeien, anderen hadden weer meloen en/of ananas dus niet echt continuïteit.

Samenvatting: Mooie aankleding, eten op zich prima maar niet heel spannend, wel grote porties. Personeel mag wat alerter zijn en beter Engels spreken als ze geen Nederlands spreken.

48. Denise 100 punten

Mooie tent! Ze hebben het Zuid-Amerikaanse concept tot in detail doorgevoerd. Aanrader na een dagje Arnhem, je zit middenin een gezellig uitgaansgebied.

Het eten is prima, niet heel bijzonder. De lokatie is met de auto wat lastiger te bereiken.

Cocktails duur maar top!

49. Leuk restaurant, erg gezellig, eten is ook prima, service wat minder.

Het concept is leuk, steeds kleine tapas bestellen.

50. M. 20 punten

Het is altijd gezellig in Habana!

51. Vriendelijke, alerte bediening, lekker eten, meer dan genoeg!

Gezellige sfeer!

52. De bediening is langzaam. De bestelling die we hadden geplaatst kwam 3 kwartier later. Het eten is matig.

Heb vaker tapas gegeten maar alles beter dan dit!

53. Leuk.

54. Het eten is heerlijk in Barrio Habana en de sfeer is ook altijd heel erg goed, een absolute aanrader om daar naar toe te gaan!

30-01-2010

55. Lekkerste tapas die ik tot nu toe heb gegeten en ik ben toch wel op vele lokaties geweest, o.a. in Nijmegen en Utrecht.

Bediening was heel aardig en het eten kwam snel, niets mis mee.

56. Vandaag met 4 man en 1 kind tapas gegeten. Netjes en vriendelijk geholpen, ook ons kind kreeg hun aandacht. Na het aannemen van de bestelling kwam het meisje even terug om ons te waarschuwen dat we erg veel hebben besteld en dat er per portie ( schaaltje) rustig twee personen kunnen eten.
    Ze legde uit hoeveel en hoe groot de porties zijn.
    Gelukkig hebben we geluisterd en nog bleef er wat over aan het eind van de maaltijd.
    Het eten was heerlijk, op enkele gerechten na en dat was de broccoli met courgette en de patatas met tomatensaus.
    De calamares, de gehaktballen en de garnalen en de champignons waren heerlijk en niet te vergeten de spinazie salade en salami en de ham .
    Jammer is wel dat als het eten wat kouder was, het dan wat minder smaakte. Dus het was beter geweest ca. tien porties te nemen ipv. vijftien. Vooraf hebben we ook nog 2 porties brood met alioli gehad.

! Bij een bestelling van garnalenspiesjes zou standaard een kommetje met warm citroenwater neergezet moeten worden.

Dit bezoek was voor herhaling vatbaar.

57. Na lang wikken en wegen weer eens gaan eten. Slechte ervaringen met onbeschoft personeel, vergeten en slechte maaltijden. Vandaag in ieder geval een oplettende, nette bediening, wellicht omdat het deze keer mannen zijn?
    Het eten daarintegen is onder de maat. Vlees is goed, maar mijn bord is bedekt met eerst een tortilla, daarop sperziebonen, tomaten en paprika en daarop vleesspiezen. Tussen de vlees, de kip en de vis van de spiezen heel veel (weer) groene paprika. Ernaast friet (lekker), patatas bravas (gewoon gebakken aardappeltjes in schil met een beetje tomatensaus), een zeer saaie salade en drie sausjes met zeer uitgesproken smaken. Mijn vriend heeft een visschotel in tempuradeeg besteld. Helaas lijkt veel van de vis gewoon uit de groothandel te komen en is het 'jasje' van de vis geen tempura, maar lijkt het meer op oliebollendeeg. Aardige bediening, leuke ambiance, eten is ver onder de maat, prijs-kwaliteitverhouding slecht.

58. Helaas een mooie zaak met een mooie ambiance wordt verpest door slecht en onbeschoft personeel.

59. Voor Tapa's kun je hier goed terecht.