Deze zaak is verhuisd naar Johannes Huddeweg 10, 6827 CB, Arnhem

Op dit adres zit nu: Meet & Ribs

Parkeergarage Arnhem Centraal schuin tegenover het restaurant van Ask de Chef.

• OV

Uitstekend bereikbaar via bus en trein. Halte Willemsplein en Centraal Station.

• Suikervrij

1501208362 75
1571966556 74
1616190427 74

1. Renee Communicatie

2. Onlangs bij Ask de Chef Arnhem gegeten. Heerlijke sushi gehad! Ze hebben daar ook warme gerechten (vlees), handig voor mijn vriend die geen vis lust. De bediening is heel vriendelijk en er hangt een fijne sfeer in het restaurant. Kortom, ik vind het een aanrader en kom er zeker terug!

3. J. Verheul

Helaas geen sushi ontvangen nadat wij online 2,5 uur geleden een bestelling hebben geplaatst via internet (thuisbezorgd.nl). Meerdere malen geen gehoor op 088- nummer.
    Uiteindelijk wel gebeld om 21:00 door personeel en is er excuses aangeboden. Bestelling geannuleerd, hopelijk wordt geld spoedig teruggeboekt.

4. Loes Scholten-vd Ven

Werkelijk ge-wel-dig!! Behalve dat het eten fantastisch is, in tijden niet zulke vriendelijke en leuke bediening meegemaakt! Absolute aanrader voor de echte goede vlees- én visliefhebber! Die green-egg is echt een wonder barbeque!

5. Ik vond het nergens naar smaken.

6. Gisteren met 2 personen hier gegeten. De problemen met de service die ik vaak voorbij zie komen in de recensies, zijn ons gelukkig bespaard gebleven. Waren twee obers werkzaam, beide niks mis mee. Hetzelfde geldt voor het eten eigenlijk: ook niks mis mee, maar niet legendarisch. Heb lekkerdere sushi gehad. Te duur voor wat je krijgt.

6,7
  7. michel van eijk

Gisteravond een geweldige 4 gangen diner gehad. Met 2 meiden wezen eten, we werden in de watten gelegd. Vooraf kilo lamsrack, daarna 5 items sushi kaart, toen hoofdgerecht sashimi zalm, toen een grand dessert met 5 desserts. Ik kom zo snel mogelijk terug als er weer een deal komt. Geweldig.

Michel van eijk

8. Zit momenteel bij Ask the Chef en het is zeker niet meer wat het is geweest. De nieuwe kaart is kleiner geworden en alle lekkere dingen zijn eraf gehaald (de champignons / witte chocomousse ipv dragon saus nu met kokos / rundvlees met yoghurtsaus / gefrituurde garnalen) en ga zo maar verder. Net eerste ronde gehad van de nieuwe kaart en de kip was ontzettend droog en de zeewier salade was niet doorheen te kauwen. En het lijkt wel of ze hun kikoman (sojasaus) extra zout maken, want die wat ik thuis heb is lang niet zo zout.
    Ik kom hier al vanaf het moment dat zij hun deuren openden en het is bergafwaarts gegaan. Dit is voor mij helaas de laatste keer dat ik hierheen ga.

3,6
  9. Gerritjan Tintelen

10. Afgelopen zaterdag hier gegeten met een social deal bon (4 gangen voor € 22,50). We kwamen om 18.45 uur binnen met de bedoeling om om 21.45 uur in de bisocoop te zitten. Over het algemeen kan ik zeggen dat alles lang duurt. De zaak was gevuld maar zeker niet propvol. De eerste gang kregen wij om 19.30, de tweede om 20.30 uur. Sushi van wisselende kwaliteit. Sommige ok. andere soorten vooral heel veel rijst. Heb in Arnhem zeker veel betere gehad.

Na de tweede gang ruim een uur op het vleesgerecht zitten wachten. Bij navraag bleek er iets mis te zijn met de big green egg maar mijn ribeye was bijna klaar. Na een kwartier kwam de bediening melden dat het toch nog even ging duren en boodt men de bavette als alternatief. Dat was namelijk sneller klaar volgens de bediening. Raar verhaal, een ribeye zal toch ongeveer dezelfde bereidingstijd hebben. Uiteindelijk het vleesgerecht maar afbesteld. Jammer, want deze zagen er op andere tafels goed uit.

Samengevat, niet echt een geweldige ervaring. Was voor ons de eerste keer Ask de Chef en denk dat het hierbij blijft.

5,3
  11. We komen hier vaker en hebben op 16 juni weer heerlijk gegeten bij Ask de Chef. Was de eerste dag van de nieuwe kaart. Heerlijke nieuwe gerechten. Zeer tevreden over de nieuwe kaart, het enige wat we een beetje misten waren de champignons. Vriendelijke en snelle bediening.

12. Woensdag 24-6 hier door eerdere goede ervaringen gegeten wegens een jubileum. Vorige keren merkten we al dat het achteruit ging, maar dit keer was het een abominabele avond. Het was redelijk druk, prima, maar we hebben tussen 18u en 20.45u maar twee rondes eten gehad, die ook nog incompleet waren. Ze "konden de drukte niet aan", bel dan iemand bij! Om ons heen ook nog 4-5 tafels met hetzelfde probleem. Geen bediening die vroeg of alles naar wens was en niet of we überhaupt nog iets wouden drinken. Enige pluspunt was Andries van de bediening, die liep letterlijk de benen onder z'n lichaam vandaan. Wij komen hier niet meer terug.

13. Weinig bestaansrecht dit restaurant. Geschikt voor liefhebbers van slechte sushi en nors personeel.

Op een doordeweekse dag dit restaurant bezocht en gekozen voor het all you can eat concept. Het eerste wat opvalt is het personeel, wat bijna boos wordt als je een bestelling probeert door te geven, blijkbaar verstoor je hun rust.

Vervolgens komt de sushi op tafel. Zoals eerder aangegeven, hele dikke handrollen met een dikke laag smakeloze rijst (de bril moet op om het visje te kunnen zien). Resultaat; na 1 ronde zit men al vol met rijst (wellicht kunnen jullie het 'all you can eat rice' noemen? Past wat beter bij het concept..) In de tweede ronde enkele warme gerechten besteld. Ook deze zijn helaas gewoonweg niet lekker: alles komt uit de frituur, en is daarbij veel te lang gefrituurd. Ik denk dat de FEBO betere kwaliteit biedt.

Bij het afrekenen werd norsig gevraagd of alles naar wens was, toen slechts aangegeven dat de rijst wat aan de smakeloze kant was, en dat dit wellicht verbeterd zou kunnen worden; de blik terug van de gastvrouw was er een in de trant van ''dan doe je het toch lekker zelf?''. Ik denk niet dat er iets met ons advies is gedaan. Blijkbaar houd men niet van goed eten of van gasten? Open dan geen restaurant..

3,4
  14. Na een paar mindere ervaringen toch maar weer eens wezen eten bij ATC in de hoop voorgaande keren goed te kunnen maken.

Toch blijkt dat na de goede start een aantal jaar geleden de service en kwaliteit erg is afgenomen.

De handrollen zijn zo groot en gevuld met rijst dat je na 2 rondes al vol zit. Laat je de handrollen thuisbezorgen dan is het formaat ineens een stuk kleiner.

Er werd ons aangeboden of we iets willen proeven van de nieuwe kaart omdat men benieuwd is naar de mening van de klant, echter moet je voor dat gerecht wel extra betalen! Toch vreemd wanneer je de klant graag wil laten meedenken met een nieuwe kaart.

Op een doordeweekse avond maar 1 "sushi-chef" in de keuken, dit zorgt uiteraard voor problemen en vertraging bij de bestellingen.

Ontvangst van gastvrouw erg nors, "oh niet gereserveerd, zoek dan maar een tafel". Waar is het stukje service?

Na mijn vorige recensie benaderd door ATC voor een goedmakertje, daarna werd er gevraagd om mijn mindere ervaring te verwijderen. Toen ik dit na een week nog niet had gedaan, zelfs nog een telefoontje er achteraan.

Nee, voor ons was dit bezoek aan ATC echt de laatste, wij gaan liever naar de bediening. Veel bediening, snelle levering en altijd een welkom gevoel.

15. Afgelopen donderdag met een groep van 5 vrienden hier gegeten. Bij de ontvangst ging het al mis. Wij hadden gereserveerd maar pas 20 minuten later was onze tafel gereed. Vervolgens duurde het 25 minuten voordat wij ons eerste drankje kregen. De bediening verliep voor de rest van de avond erg rommelig. Hiervoor werd meerdere malen excuses aangeboden, er veranderde helaas niks. Enkele gerechten waren koud toen die geserveerd werd.
    Al met al komen wij nooit meer terug bij dit restaurant.

16. Eric Huizer

Gisteren zoals vanouds weer heerlijk gegeten bij dit Sushi restaurant. Sushi is zeer zeker vele malen beter en smakelijker dan bij andere Sushi restaurants in Arnhem. Gebruik van verse ingredienten merk je echt als je hier eet. Hebben bij diverse Sushi restaurants gegeten inmiddels, maar dit is echt de beste in zijn categorie. Bediening ging in het verleden nog wel eens mis, maar eigenaar heeft onze mindere ervaringen gelukkig ter harte genomen en moet zeggen dat wij zeer positief verrrast waren gisteren hoe het opgepakt is door jullie. Bedankt voor de uitstekende verzorging gisteren en wij komen heel graag 20 april weer bij jullie eten!

18. Juliette

Erg goede sushi en een heerlijke sfeer! Ook de service is goed!!

19. Tessa

20. Perfect, heerlijk eten. Goede en snelle service. En niet al te onbelangrijk, betaalbaar!

21. Een kwartier moeten wachten ondanks een reservering: geen lekker begin van de avond. Vervolgens mocht de bediening geen bestelling opnemen, omdat de keuken te druk was(???). Daardoor hadden we gelukkig tijd genoeg om wasabi en bestek te vragen aan de bediening, want die waren niet aanwezig op tafel.

De kaart is niet alleen kleiner dan bij de concurrentie, kwalitatief zijn de gerechtjes over het algemeen ook nét een stukje minder. En bij de concurrentie kun je bijvoorbeeld 2 porties van 5 verschillende gerechten bestellen. Maar niet bij Ask de Chef! Je mag maar 5 gerechten –in totaal– bestellen per ronde, wat betekent dat je als grote eter con-ti-nu eten aan het bestellen bent, omdat je het anders niet red binnen de 2 uur. Heel vervelend, en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Kortom, het is het allemaal nét niet bij Ask de Chef.

22. Christian

Heerlijk gegeten! Zaterdag 17 januari. Goede sfeer in de zaak en lekker druk. Bediening was goed en als je voor half 6 binnen komt, betaal je 5,- per persoon minder. Nogmaals, heerlijk gegeten en dus voor herhaling vatbaar.

23. Roswitha Maibaum

Jammer dat het in de keuken en de bediening zo slecht loopt. Zo gauw het drukker wordt kunnen ze het niet meer aan. Eten moet zeker niet te snel worden opgediend maar 3 uur zitten en dan maar 4 rondjes te hebben gehad is wel erg lang. Als je de bediening erop aanspreekt geven ze je het gevoel dat je zeurt! Zijn zeker niet klantvriendelijk. Eigenaar probeerde het de laatste keer wel goed te maken door wat van rekening af te doen, maar zijn belofte om nog telefonisch contact met mij op te nemen moet hij na 2 weken nog doen. Dit zegt genoeg!

24. Helaas hebben wij vandaag met het callcenter een wat mindere ervaring beleefd. Er werd niet naar ons geluisterd, dit zorgde ervoor dat er veel onrust tijdens de bestelling ontstond en eenmaal in het restaurant kwamen we erachter dat er na veel gekibbel aan de telefoon nog steeds veel fouten in onze bestelling zaten.

Dit werd echter in het geweldig opgelost. Zo kregen we de 'verkeerde' bestelling mee, waar enorm veel lekkere dingen bij zaten die we anders niet hadden genomen. Dit kregen we dan voor een minder bedrag. Dit vond ik zeker top gedaan! Wij komen vaker bij Ask De Chef en vonden het dus zeker nodig dit te melden, omdat we dit totaal niet van hen gewend zijn.

De mannelijke medewerker stelde het zeer op prijs dat wij dit meldden en deed er alles aan ons toch met een goed gevoel de deur uit te sturen. Dit is zeker gelukt, we hebben van de hapjes genoten ondanks de situatie er omheen. We willen deze vriendelijke man nogmaals bedanken, wij hebben genoten van de sushi die we tegen alle eerlijkheid goedkoper mee hebben gekregen. Ook het meisje van het callcenter heeft ons teruggebeld en haar excuses aangeboden.

Top gedaan Ask De Chef, top opgelost. Ons zie je zeker vaker terug!

Met vriendelijke groeten,

Laura Leenders en Laura van der Reest.

25. Een hele tevreden klant! Lekkere sushi, goede warme gerechtjes en persoonlijke aandacht van het personeel. Aangezien men dit niet meer gewend is wordt het regelmatig op de noemer 'langzaam' gegooid, maar dit zijn denk ik recensenten die normaliter in een vreetschuur plaats nemen! ;)

26. Robert en Rebecca

Zaterdag 6 december met vrienden gegeten, was heerlijk, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer, enige aanmerking dat er geen dessert bij het all you can eat arrangement zit. Aanrader voor iedereen om na een dagje gezellig winkelen in Arnhem mee af te sluiten.

27. Lekker gegeten. In het begin ging de bedoening wat stroef maar uiteindelijk helemaal goed gemaakt. Aan het einde van de avond zelfs nog een leuke verrassing gekregen voor mijn jarige vriend (op kosten van de zaak uiteraard), helemaal top!

28. Vanavond een lekker hapje gegeten bij Ask the chef. Heerlijke verse sushi en ook de warme gerechten waren stukken beter dan bij de meeste andere sushi restaurants. Over de service van vanavond ben ik ook erg te spreken. Na een eerdere slechte ervaring is het vanavond weer helemaal goed gemaakt!

29. Vandaag met z'n drieën heerlijk genoten bij Ask de Chef! In eerste instantie aan een heel klein tafeltje geplaatst maar gelukkig kregen we zonder enig probleem een andere. De bediening en gastheer waren super attent en vriendelijk. Het eten was heerlijk, snel op tafel, royale porties en vers van kwaliteit! Al met al een top avond gehad! Bedankt!

30. Emmelie Barink

Afgelopen vrijdag was ik met mijn vrienden eten bij Ask the chef in Arnhem, want wij hadden allemaal een social deal voucher gekocht. Ik heb erg van de avond genoten, gezellig mensen in de bediening en de sushi was natuurlijk lekker.

De gastheer van het restaurant was ook een attente man en zorgde er ook voor dat wij een leuke avond hadden. Al met al ga ik hier zeker vaker eten met mijn vrienden. Leuke service, lekker eten en dat allemaal voor een prima prijs!

31. Van Tibben

Net op tijd onze social deal vouchers in kunnen leveren bij Ask de Chef. Ook al was het pokke druk (verbazinwekkend voor een maandag aangezien we laatst ook op een maandag er waren), hebben we lekker kunnen zitten en eten. De bediening kwam ons melden dat het wat langer kon duren maar het duurde uiteindelijk niet zo lang, wat liep ze hard zeg! De beef terijaki was vooral erg smakelijk en de nummers 1 en 2 waren mijn favoriet.

32. Wat een top restaurant is dit! Gister wezen eten met mijn man voor onze trouwdag. We werden vriendelijk begroet en mochten plaats nemen bij het raam. Al binnen 5 minuten stonden de drankjes op tafel en mochten wij bestellen. Het eten smaakte zeer goed en zag er allemaal netjes en vers uit. Na ruim ander half uur voldoende gegeten te hebben, namen we als afsluiter een cappuccino. Jullie zien ons zeker weer terug!

33. Mirjam

34. Voor ons geen ask the chef meer. Na aandringen 2 keer in een uur kunnen bestellen.

De sushi was niet vers en viel bij het oppakken uit elkaar. 20 minuten wachten tot je drankje op tafel staat.

Dit restaurant behoord zeker niet tot de top!

35. Voor een hele tijd terug hier sushi gegeten, toen 2 keer kunnen bestellen in 2 uur: na aandringen van ons. Via Eet.nu een recensie geschreven en toen een compensatie gehad. De tweede keer dat we zijn wezen eten was super, ze wisten toen dat wij een klacht hadden in gediend. Vol vertrouwen gingen wij de 3e keer naar Ask, helaas weer hetzelfde als de eerste keer. Amper kunnen bestellen en de communicatie liep niet goed.
    Vrienden van ons hadden precies hetzelfde gehad, ook dat de service slecht was.
    Voor ons geen Ask meer!

36. Vanavond heerlijk gegeten bij Ask de Chef. We kregen een leuke combinatie van eigen keus en suggesties van de chef. Ik ben geen echte Sushi kenner, maar ik vond de gerechten duidelijk beter dan in de andere Sushi restaurants waar ik ben geweest in Arnhem. Ook werden we door het personeel uitstekend geholpen en hoefden we nooit irritant lang te wachten.

37. Het bezoek aan het restaurant is zeer goed bevallen. Eigenlijk was het enige minpunt dat er een gerecht aan onze tafel werd gebracht wat we niet hadden besteld, overigens is dit ook maar een keer gebeurd en zijn er heel wat gerechten langs gebracht.
    Behalve dit kleine minpuntje zijn een aantal zaken opgevallen:
    - de drankjes werden zeer vriendelijk opgenomen en vlot gebracht;
    - het eten was van zeer goede kwaliteit;
    - de zaak ziet er verzorgt uit.
    Al met al een zeer geslaagd bezoek aan een kwalitatief goede zaak. Ik kan het iedereen aanbevelen!

38. Familie de Mooij uit Utrecht

Wij stapten vanavond rond 19.00 uur binnen in een overvol restaurant maar de vriendelijke dame met blonde krullen verwees ons even naar buiten om daar een drankje te drinken en kwam ons netjes na 10 min. al ophalen want onze tafel stond reeds klaar.
    Wij waren aangenaam verrast! Het eten was heerlijk, de bediening vlot en vriendelijk en geen lange wachttijden!
    Dat het druk was konden we zien maar alles verliep op rolletjes en wij hebben een hele fijne avond gehad.
    Naast alle mensen die hier alleen klagen was het voor ons uitstekend.
    Wij komen snel terug.

39. Waardeloos, wat een zoute smakeloze rommel, dit mag geen ster hebben. De warme gerechten waren zo zout, alles smaakte hetzelfde. Wij zijn al in héél véél sushirestaurants geweest, maar deze is ronduit de slechtste. Toen deze zaak net werd geopend was hij prima, maar nu ik raad niemand aan daar te eten.

40. Tim en sami

Heerlijk gegeten en goed geholpen. We doen het zeker nog een keer! Goed uitgebreid menu, verse ingrediënten en geweldige smaak combinaties!

41. Heb hier heerlijk gegeten. De sushi kwaliteit is top, het personeel is vriendelijk, en we kregen een warm ontvangst van de eigenaar. Ik kom zeker weer terug! Ask de chef is een echte aanrader als je heerlijk sushi wilt eten en een gezellige avond wilt hebben.

42. Lekkerste sushi zaak van alle sushi zaken in Arnhem! De banken zitten ook superlekker. Soms duurt de bediening een beetje lang maar het was ook helemaal vol. Snel weer sushi eten hier!

43. Mw. Eeuwes

Ik kom regelmatig bij Ask de Chef (lees; eens per maand minimaal, exclusief de momenten waarop we de sushi thuis laten bezorgen), de service is top, altijd even vriendelijk en accuraat. Een echt 'thuis' gevoel...
    De sushi vind ik veruit de beste van Arnhem, en ondanks het grote aanbod aan sushi bij ons in Arnhem steekt Ask de Chef er qua smaak, kwaliteit en bediening met kop en schouders bovenuit. De slogan: "Vers bereid kost even tijd" is niet voor niks bedacht, dus moet je soms even wachten. Ondanks dat kun je voor weinig geld jezelf een hele avond goed vol eten. De smaak van de verse vis is subliem en ook de warme gerechten, waar mijn vriend gek op is, zijn met zorg en smaak bereid. De mensen die er werken geven mij altijd het gevoel dat ik belangrijk ben en je wordt perfect en vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Voor iedereen die hier nog nooit geweest is een echte aanrader.

44. We hebben een buitengewoon leuke avond gehad. We kwamen binnen met 6 personen, en er werd direct een tafeltje gemaakt, ondanks de drukte. Wat een service. Daarna kregen we van de kok een soort verrassing, echt helemaal super. Ondanks de drukte hadden we constant het idee dat we bijzondere gasten waren. Daaraan kunnen meerdere bedrijven een voorbeeld nemen! Gewoon grote klasse, een aanrader en mij zien ze snel terug!

45. Schouwenaar

Heerlijk gegeten, goed en gezellig personeel, goede service.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.

46. Afgelopen zondag hebben wij gegeten in dit restaurant. Het was sfeervol, het eten buitengewoon vers en goed verzorgd en het personeel buitengewoon vriendelijk. Er heerste een lekkere ontspannen stemming in het restaurant.

Al met al zeker weten een aanrader. En we zullen hier ook zeker terugkomen.

47. Afgelopen zondag heb ik met 6 andere gegeten in dit restaurant en heb daar een geweldige avond gehad. Wij mochten plaatsnemen aan de zogenaamde Chef Table, waarbij we in een tweetal rondes een grote variatie van eten voorgeschoteld kregen. Het eten was heerlijk en de fusion elementen die zijn toegevoegd aan de sushi voegen heel veel positiefs toe.

De service was ook prima. Binnen 20 minuten zaten we aan de eerste gerechten, we konden een aantal leuke gesprekken voeren met de kok en ze hadden vrolijke en leuke serveerders/sters.

Al met al hebben we een erg goede avond gehad en we gaan er nog zeker terug keren!

48. Heerlijk gegeten hier en een geweldige avond gehad! Gerechten zijn supervers en worden voor je neus klaargemaakt, vooral de chef table is aan te raden. Bediening is netjes en legt duidelijk uit wat de gerechten zijn.

49. Super lekkere sushi in een sfeervol restaurant met super bediening. Beste sushi restaurant van arnhem!

50. Heerlijke gerechten gegeten, zowel koud als warm. De sushi is heerlijk, maar sinds mijn laatste bezoek zijn de warme gerechten op de kaart aangepast. Ze serveren nu echt andere dingen dan andere sushirestaurants.
    Spiesjes met leuke dipjes bijvoorbeeld.
    Aanrader.

51. Erg lekker gegeten vandaag. Vriendelijke bediening die weten wat ze doen. Gezellige sfeer en goed eten! Wij komen zeker terug.

52. Lekkere sushi, vlotte en leuke bediening, lekkere warme gerechten. We gaan vaak afhalen, maar eten in het restaurant is een echte aanrader!

53. Wij hadden al vaker sushi thuis laten bezorgen en wilden dit nu ook eens in het restaurant gaan uitproberen. De eerste keer dat wij kwamen eten in het restaurant was niet geheel geslaagd, maar door de goede service zijn we tot een uitstekende oplossing gekomen. Na de niet geheel goede ervaring, zijn wij nu twee keer weer geweest en deze ervaringen waren top!

54. Wat een geweldige avond. Super gegeten. Écht een aanrader om verrassingsbord te vragen. Bevlogen chef met passie voor 'zijn' keuken. Gezellig en goed zitten met top gastvrije bejegening van personeel. Kom hier zeker terug!

55. Wat een heerlijke avond sushi eten! Goede gastvrouw, attent personeel maar bovenal heerlijke sushi! Aanrader dus.

56. Donderdag 22 augustus voor de tweede keer met 14 man gegeten bij Ask the Chef in Arnhem. Het eten was goed bereid en smaakvol en de menukaart goed gebalanceerd. Kortom, we hebben een topavond gehad.

57. Erik van G

Afgehaald; een chef dingetje/iets voor € 36,50 achter op de take away menukaart. Gewoon top en de volgende keer nemen we er gewoon 2. was ongever binnen 10 min klaar.

58. Lekker met mijn vriendinnen hier gegeten. Een van de meiden was jarig en dat werd leuk opgepakt door de bediening!

59. Hier heerlijk met 6 mensen gegeten. De sushi werd klaargemaakt waar je bij stond en wij mochten zelf aangeven wat wij wilden en lekker vonden. Dat werd vervolgens gemaakt. Bediening was goed en vriendelijk. Verse producten, vakkundig gemaakt. Inrichting was strak en modern (zwart wit) wij zaten aan hoge tafels. Geslaagd etentje!!

60. Heerlijk eten (zoals altijd, we komen hier vaker) en veel keuze uit 'uitgebreide' sushi met meerdere ingrediënten. Helaas liep het de laatste keer helemaal fout. Het was druk en er werden fouten gemaakt. Erg fijn dat er naderhand contact met mij is opgenomen om mijn zegje over de avond te doen. Er is excuses aangeboden en een nieuw diner. Een recensie over het volgende etentje bij Ask the chef plaats ik zeker ook!

61. Een echte aanrader. Net een nieuwe kaart en heerlijk gegeten. Bediening super aardig!

62. Zeer trouwe bezoeker van deze toptent. Een uitstapje naar een ander (sushi)restaurant draait elke keer uit op een deceptie omdat het nooit kan tippen aan de kwaliteit die daar wordt aangeboden.

Eten (koud én warm) is van een constante kwaliteit en het personeel is betrokken bij dat wat er in de zaak gebeurt. Goed bereid kost even tijd, dus soms is het even wachten tot je weer mag genieten van de volgende ronde. Groot deel van de keuken is open, waardoor je ook echt kan zien hoe het eten wordt bereid.

Niets dan lof! Met afstand voor mij de onbetwiste topper in de regio (en daar buiten!)

63. Bij Ask de Chef kun je heerlijk terecht voor een gezellige avond met lekker eten. Gisteravond zijn we er geweest omdat het op maandag lekker rustig is. Het voordeel hiervan is dat je wat makkelijker met elkaar kunt praten. De service was uitstekend. Een gepassioneerde man bood ons een verrassing van de chef aan. Deze verrassing smaakte super (sushi met zowel zalm, tonijn). Daarna zijn we lekker van de kaart gaan bestellen. De kaart bevatte heel veel dingen die wij lekker vonden. En een aantal zaken waar we ons eerder aan gewaagd hebben, maar niet zo bevielen. Echter is dit niet negatief bedoeld. Ask de Chef zorgt er namelijk voor dat er veel variatie is, zodat er voor iedereen wat wils is. (bijvoorbeeld sushi met kaas daarin verwerkt, garnalen in combinatie met fruit of zelfs gebakken garnaal in de sushi verwerkt.)

Bij Ask de Chef kun je heerlijk zitten. Er zit echter wel verschil in plaatsen. Op de bank zit het super, aan een hogere tafel zit het super, en aan de lagere tafels voor twee personen zit het opzich goed, maar toch wel erg dichtbij de andere personen, waardoor het gevoel van privacy in de gesprekken af en toe afneemt.

De serveersters zijn over het algemeen leuke meiden waardoor je je volkomen op je gemak voelt. En als er een klein dingetje fout gaat, dan kun je ze dit moeilijk kwalijk nemen, aangezien ze zich uit de naad werken om je in goede service te voorzien. En over het algemeen is dit dan zeker ook het resultaat. Als het rustig is zijn ze ook niet te beroerd om een praatje te maken (, wanneer je ze aanspreekt, tijdens het eten storen ze totaal niet). Af en toe duurt het nog wel wat langer voordat de drankjes komen of de gerechten in de keuken bereid zijn. Echter komen de serveersters dit altijd even melden. Vervolgens gaan ze het voor je regelen.

Je kunt merken dat een aantal dingen nog niet optimaal geregeld zijn wat betreft de logistiek. Echter doet dit in het merendeel geen afbreuk aan de ervaring. Die is namelijk super! Daarom zou ik het restaurant aan iedereen aanprijzen (wanneer je sushi fan bent). Je kunt er gezellig zitten, krijgt lekker eten, goede en gezellige bediening en het prijskaartje staat erg gunstig in verhouding met de ervaring die je bij Ask de Chef voorgeschoteld krijgt.

64. We wilden even lekker snel iets eten vlak vóór de start van een concert aan de overkant van de straat (Luxor Live). Ik had even gebeld; we hadden maar een uurtje; konden ze dan iets regelen; geen probleem ze hebben de Chef's Table; gewoon zitten aan een tafel voor max 8 personen en dan komen de schaaltjes met eten gewoon op een band voorbij draaien.

Helaas waren we de enige 2 en was de keuken zo druk met take-away orders dat het concept van Chef's Table even niet kon (voor slechts €17,50 een uur onbeperkt eten). Maar dat was geen probleem; we mochten gewoon aangeven wat we wel of niet wilden qua eten en er werd een verrassingsmenu verzonnen. We kregen een lekkere mix van écht goeie sushi en lekkere warme hapjes; stuk voor stuk écht lekker!

Het is een sfeervol stekkie, de bediening was vriendelijk en professioneel en uiteindelijk hebben we voor €17,50 net zo veel gekregen als we maar op konden dus zijn we daar een uurtje later zeer tevreden weer uitgerold.

Kortom; echte aanrader, zeker vanwege de sushi!

65. Afgelopen donderdag hebben wij hier heerlijk gegeten. Alles is vers gemaakt, dat proef en zie je terug in de gerechten die op tafel komen. Wat een plus punt voor mij in het bijzonder was, is dat ze je precies kunnen vertellen wat je wel aan sushi mag eten als je zwanger bent! De bediening was vlot en vriendelijk, duidelijk georganiseerd. Ook bij aankomst een hartelijk welkom. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

66. Wij gaan elke week wel een (aantal) keer eten bij Ask de Chef waar het eten en de service altijd top is! Ook vooral door Desmond die heerlijke sushi gerechten met liefde klaar maakt voor zijn klanten.

67. Eten bij Ask de Chef was geweldig, het eten was super, de service was geweldig, het personeel is super vriendelijk. Verder wordt men snel geholpen doordat het bestel systeem goed uitgewerkt is.

68. Bijna om de twee weken gaan mijn vriend en ik sushi eten en we hebben dan ook bijna alle sushi restaurants in Arnhem gehad. Elke keer weer als we ergens gegeten hadden, kon dit niet op tegen de sushi die we bij Ask de Chef op hadden. Wij vinden de sushi zeer lekker en alles is vers, netjes verzorgt en wat ik belangrijk vind: de rijst is niet te zoet of te zuur. De bediening is vriendelijk en de eigenaar is bijna elke avond aanwezig en altijd even vriendelijk.

69. lady's night

Heerlijk gegeten aan de Chef's Table, heerlijke sushi en andere fijne gerechtjes voorgeschoteld gekregen. Er werd heel erg rekening gehouden met de wensen van ons (1 allergie en 1 vegetarisch). Verrassende gerechten gekregen. Het dessert was helemaal top.
    Bediening vriendelijk en attent.

70. lekkere eter

Heb heerlijk gegeten, echt een aanrader. Nieuwe gerechten gehad, super, voor mij een 10.

71. Afgelopen week weer bijzonder lekker gegeten bij Ask de Chef. Erg lekkere nieuwe gerechten geproefd. En, wat blijft de sushi van een topkwaliteit, altijd super vers. Erg prettig vind ik het ook dat je de koks de sushi's ook ziet maken.

Ik ben geen groot fan van de all-you-can-eat-restaurants, maar wat is Ask de Chef een verademing vergeleken met sommige andere soortgelijke restaurants.

Volgende keer maar eens plaats nemen aan de Chef's Table om ons te laten verrassen.

72. Deze week weer bij Ask de Chef genoten van de Sushi. Nieuwe gerechten op het menu smaakten uitstekend. Sfeer in het restaurant is prima en de service is ook dik in orde. Bij Ask de Chef is het goed vertoeven, ons volgende bezoek staat al weer op de agenda. Geweldig!

73. Erik van G.

Weer een keer bij Ask de Chef. Was weer even geleden maar de kwaliteit was als vanouds. Een paar keer (op uitnodiging) geweest bij andere Sushi tenten (ook in Arnhem) maar dan valt het verschil in kwaliteit en beleving behoorlijk op. Stijl en ongedwongenheid gaan naadloos samen en het maakt weinig uit of je er zakelijk eet of met je vrouw en kids zoals in mijn geval.

Ik ben bang dat ze mij/ons nog vaker gaan zien. Eet veel buiten de deur maar een traktatie is het vaak niet; dit ligt bij Ask de Chef wel even anders. Als ik trakteer of voorzie de rekening te moeten betalen: zit ik/wij bij Ask de Chef.

A.s. zaterdag ga ik de bestellen en laten bezorgen, kijken hoe dat werkt!

74. Afgelopen donderdagavond het all-you-can-eat menu gehad. Konden plaats nemen aan de chef's table wat echt een aanrader is. Zo kun je een kijkje nemen in de keuken en zonder te bestellen zorgen zij voor alle specials! De service kan op sommige punten verbeterd worden maar de sfeer is perfect, iedereen is aardig en geen chaos en stress te voelen, daar gaat het toch om? Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

75. TJ 7 punten

Heerlijk gegeten hier vanavond. Toen we binnenkwamen was het erg druk, waardoor we even hebben moeten wachten op een tafel. Het personeel loste dit erg netjes op. Door de drukte af en toe wel iets langers moeten wachten op de bediening, maar uiteindelijk toch echt heerlijk gegeten.

76. Heerlijk gegeten met perfecte bediening...heb echt leuke avond gehad. Helaas doet een bezoek aan het toilet je maag omdraaien! Verschrikkelijke stank van riool en ze doen er weinig aan om de geur te maskeren, in de gang komt de stank je tegemoet. Naast de stank zijn de toiletten niet echt schoon of hygiënisch wat ik wel had verwacht bij dit restaurant. Begrijp me verkeerd het is echt een leuke tent met heerlijke sushi en andere gerechten. Door de toiletten heb ik de service een lage score gegeven.

77. Net terug van een geweldige avond eten bij Ask De Chef. Eerlijk gezegd ben ik niet zo van de 'all you can eat' concepten. Ik was echter erg verrast over de kwaliteit van het eten, de wijn en zeker ook de bediening (Sam, wat een plezierige vriendelijke gastheer!). Ask de Chef is echt een aanrader, ik kom zeker binnenkort terug!

78. Fam.Prins

Gisteravond heerlijk gegeten bij ask the chef. Heerlijke, verse gerechten! Leuke opzet d.m.v. 5 hapjes per ronde, zo proef je van alles wat! Bediening was erg snel en het stond na een bestelling ook elke keer heel vlug op tafel. Echt een aanrader!!! Ook als je niet van sushi houdt!

79. Ik heb hier in totaal 3x gegeten, door de weeks en het restaurant redelijk gevuld.
    Bediening in orde, de sushi is erg lekker vooral hun specialiteit de crunchyroll.
    Zeker een aanrader voor de sushi liefhebber

80. jeff & fem

81. Gisteravond weer heerlijk sushi gegeten. Eten was heerlijk en dat in een prima atmosfeer!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

82. Aantal malen heerlijk gegeten, de sushi is echt super vers. Ook afhalen is lekker en betaalbaar.

83. Als groep hebben wij aan de cheftafel gezeten. Een aanrader. Je zit aan een tafel bij de open keuken waar de heerlijke gerechten voor je langs komen. Tevens zie je hoe de koks de gerechten klaar maken.
    Kortom een erg leuk restaurant om met een groep te gaan eten.

84. Super gegeten en goede service, aanrader.

85. Heerlijk gegeten en prima bediening!

86. Kelly van der Wal

Ik kom hier erg vaak met mijn moeder of vriendinnen, en ben erg tevreden over het eten en de bediening! Het enige restaurant waar de sushi zo lekker is. Ga zo door, dan zien jullie me zeker vaker terug.

87. Marleen & Enno

Wij zijn hiervan af de nieuwe opening vaste klant en genieten elke keer dat we komen nog volop van het lekker en vooral verse eten en goede bediening. De bediening is goed en vriendelijk, soms zou een extra handyloper een aanrader zijn, omdat je soms lang moet wachten voor je kan bestellen (ze maken er dan overig geen punt van dat je langer zit). De sushi is voortreffelijk, altijd vers, goede rijst die niet te plakkerig en in juiste porties. Het warme eten wordt mooi gepresenteerd en is altijd goed op smaak. Wij raden Ask de Chef zeker aan en gaan zelf aanstaande vrijdag weer een hapje eten.

Groetjes,
    Marleen & Enno

88. Erg lekker eten vers bereid en goede smaken in de sauzen! Snel en vriendelijk personeel. Toch vind ik persoonlijk de regel; dat als je iets niet op eet, je er extra voor moet betalen niet helemaal op zijn plaats in een restaurant.. zo lieten wij 2 rolletjes sushi liggen en 1 mini loempia. Wij vonden deze vissoort achteraf niet lekker. Wij zijn ook juist hier gaan eten om sushi te proeven en te leren kennen. Dus in hoe ver moet je dit doorvoeren? We werden er gelukkig alleen op gewezen "deze keer zien we het door de vingers". Verder is mijn sushi kennismaking erg goed verlopen! Heerlijk avondje gehad, sfeervol interieur en dat alles voor een goede prijs!! Ga zo door!

89. Onno / Mirjam

Wij hadden gereserveerd voor twee personen, bij de kassa was het erg druk en er werd ons terloops een plaats aangewezen vlak bij de kassa. Verder duurde het ruim 35 min voor er een bestelling werd opgenomen, eenmaal besteld verliep het verder goed, helaas moesten wij minstens 15 min. wachten op onze koffie die overigens koud was, na een opmerking hierover werd er wel nieuwe aangeboden, het eten was lekker.

Groetjes

Onno Mirjam

90. trudi hendriks

Via de website voor 2e kerstdag sushi set voor 4 personen besteld: de sushi werd keurig op de aangegeven tijd bezorgd ( gratis) en was echt heel erg goed! Aanrader.

91. Joey&Manon

De sushi was heerlijk! Bediening kon wat ons betreft wat sneller moesten soms 30min wachten op de volgende ronde en dat is dan jammer gezien je ong. 2uur kan/mag blijven zitten voor 5 rondes. De tijd van wachten op je gerecht was daar in tegen kort wat 1x als gevolg had een niet goed doorbakken zalm. De beaf was 2x toe net een schoenzool; dit werd 1x perfect door de bediening opgepakt en geregeld zonder problemen. De rekening was ook een meevaller; €49,50, 2 personen en 7 drankjes. Wat ons betreft misschien tot een volgende keer.

92. Ralph Schuijers

Heel erg gezellige, maar vooral lekkere avond gehad. Mooie sushi, leuke bediening. Personeel met aandacht voor de gast. Goed bereikbaar, ruime parkeergelegenheid in de buurt. Echt een aanrader!!

93. Met groep van 13 zeer goede sushi gegeten in veel variaties. Professioneel maar bovenal zeer vriendelijk personeel. Met een jarige in de groep maakt de chef (en de rest van de staf) er echt een feest van, zeker ook culinair! Ongedwongen ambiance in een niet te groot restaurant. Een prima formule! Goede bereikbaarheid zowel met de auto als met de trein.

94. Heleen Hogervorst

Een heerlijk avondje sushi eten achter de rug.
    Na een goed ontvangst ziijn wij verwend met verschillende sushi gerechten.
    De Chef heeft een top bijdrage geleverd aan een gezellig avondje uit.
    Voor herhaling vatbaar.
    Heleen Hogervorst

95. Wij komen hier elke week met veel plezier. De sushi is altijd van prima kwaliteit en ze hebben nu een prima aanbieding. Op tijd aan tafel tegen een goedkoper tarief. Door de weeks is het altijd prima te doen qua drukte. In het weekend zit het altijd vol waardoor je soms iets langer moet wachten maar de kwaliteit blijft altijd super. Je merkt dat het team nu wat beter op elkaar is ingewerkt. Leuk jong, enthousiast team. En als vaste klant voelen we ons altijd erg welkom.
    Een minpuntje, sinds 2 weken is er een nieuwe 'floor manager', hij heeft nog niet helemaal door hoe je je klantvriendelijk moet opstellen. Werden vanavond niet heel vriendelijk ontvangen, kon geen glimlach vanaf. Wat toch jammer is, in zo'n geweldige sushibar!

96. Anne-Marije Heijmen

Dit is het beste sushi restaurant in Arnhem. Ik heb overal gegeten maar is niet te vergelijken met Ask de chef. Er wordt hygiënisch gewerkt met de verste producten dat kan je zien en dat proef je. Het volgende zou per persoon verschillen maar ik vindt het juist fijn dat niet alles achter elkaar komt, heb je tijd om een sigaretje te roken en je eten te laten zakken. Het personeel is altijd vriendelijk en willen je echt laten voelen dat je een avondje uit bent, en ze hebben kennis van de producten. Al met al een hele beleving en als je dol bent op sushi het restaurant om te gaan eten, zelfs als je met iemand gaat eten die niet van sushi houdt want er zijn heerlijke warme gerechten waarmee je ook een heerlijke avond hebt. AL met al een super restaurant

97. Ontzettend lekkere sushi! Jammer dat de bestelling veelal niet (volledig) komen en dat de bediening ronduit slecht en veel sacherijnig is. Ook duurt het veel te lang. In twee uur tijd maar twee keer kunnen bestellen, waarvan een deel gewoon niet op tafel kwam. Op een vrijdag of zaterdag zal ik hier zeker niet terug komen.

Op een maandag heb ik hier een keer ontzettend leuk zitten eten, de bestellingen kwamen toen ook snel en volledig. Het hangt dus waarschijnlijk erg van de dag af en welke personeel er loopt of het iemand bevalt of niet.

98. Läslo Brouwer

Heerlijk gegeten bij AskdeChef. Gelukkig is het na de verbouwing nog steeds een top tent! Ondanks de negatieve verhalen.

De sushi is TOP. De bediening is een voorbeeld voor andere restaurants. Vriendelijk, snel en geeft smaak advies, prima!
    De sushi komt netjes verspreid over de hele avond, zodat je niet de hele tafel in 1x vol hebt staan.
    Al met al een heerlijke avond gehad. Op naar de volgende keer. :-)

99. Wederom echt super gegeten. Heerlijk verwend met allerlei creatieve gerechten. Alles heel vers en super smaakvol. Genoten van de chef en z`n kunsten. Aanrader om eens lekker aan de bar te eten! De heerlijkste dingen komen voorbij en het is echt een avondje " uit" Top!

Volgende pagina