Don Quichotte in Apeldoorn

di Gesloten
wo Gesloten

Omschrijving

Traditioneel en avontuurlijk
Don Quichotte: smakelijk en betaalbaar eten in het hart van Apeldoorn.

Restaurant Don Quichotte in Apeldoorn is al sinds 2000 een vertrouwd adres voor ongedwongen tafelen in een sfeervol monumentaal pand uit 1897.
De kaart kent vele klassieke gerechten. Daarnaast werken wij met een specialiteitenbordje, de seizoenen of Bourgondische ingevingen volgend.
De veelzijdige keuken wordt hoog gewaardeerd door zowel vaste gasten als vele passanten, evenals de gastvrijheid van de persoonlijke bediening.

Vaak wordt gedacht dat Don Quichotte een Spaans restaurant is, maar de keuken is eerder Frans/Internationaal georienteerd.
De naamgeving verwijst dus meer naar de zeggingskracht van deze grote held uit de wereldliteratuur, dan naar zijn land van herkomst!

Wij heten u van harte welkom om het avontuur of de traditie te komen proeven!

Prijzen

1362061330 90
1383820738 89
1438219259 89

1. Paul van der Poel

Wij hebben al eerder bij Don Quichotte gegeten, maar zijn vanavond voor het eerst met Kerst bij DQ geweest. Het 6 gangen menu was van begin tot eind geweldig! Heerlijk met een grote H. Daarbij is de vriendelijke en persoonlijke bediening super! Wij komen graag weer! Mooie feestdagen en en fantastisch nieuw jaar gewenst!

2. Afgelopen weekend hadden we een hotel in Apeldoorn geboekt en dus was ik ook al bijtijds opzoek gegaan naar een leuk restaurant. Vanwege de goede recensies hier op eet.nu heb ik voor Don Quichotte gekozen. Schriftelijk gereserveerd en al snel een vriendelijke bevestiging terug gekregen. Het restaurant zit in een mooie villa in het centrum van Apeldoorn.

De ontvangst was al gelijk heel hartelijk en de inrichting was heel knus. Wij kregen een plekje in de mooie serre waar drie tafeltjes konden staan. Meneer en mevrouw lijken de eigenaar te zijn, maar wij werden bediend door een jonge serveerster die de kneepjes van het vak nog moest leren denk ik, maar ons verder wel uitstekend bediende. En ook in dezelfde hartelijke sfeer als de eigenaren. Leuk was dat alle gasten persoonlijke aandacht kregen en dat er uitgebreid de tijd genomen werd om het menu aan iedereen uit te leggen. Aangezien wij dus in de serre zaten en ieder tafeltje door een ander bediend werd konden we het verschil goed beoordelen. Meneer deed het het uitgebreidst, maar ook best lang. Voor ons waarschijnlijk te lang. Onze serveerster deed het het kortst omdat ze nog niet alle ingrediënten van de gerechten uit het hoofd wist, en dat is ook best veel. Zo was er voor de dorade vanavond een alternatief waarvan ze de naam vergeten was. Ze noemde het een monstervis. Heel grappig. Later bleek het om een zeeduivel te gaan hoorden we aan het andere tafeltje. Mevrouw zat er met haar uitleg precies tussenin. En dat was eigenlijk het meest perfect. Maar goed, al die uitleg waardeer ik sowieso al heel erg. De meeste restaurants besteden daar niet veel aandacht aan.

Op tafel staat een fles kraanwater en glazen. Dat is al gelijk een gastvrij gebaar, dat niets kost maar waarbij je bij mij wel punten scoort. Verder is leuk in het menu dat je zelf kan bepalen of je grote of kleine porties wil. Afhankelijk van hoeveel honger je hebt. Maar het heeft ook het voordeel dat je het budget beter in de hand hebt en dat je daarmee sneller kiest om eventueel ook nog wat anders lekkers van de kaart te kiezen.

Vooraf had ik slakken die verrassend gemakkelijk uit hun huis te halen waren en perfect smaakten zoals ik van slakken in knoflookboter verwacht. Attent was dat de serveerster de lap waarmee ze het hete bord droeg op tafel liet liggen zodat ik het bord later ook kon verschuiven. Alleen jammer was dat er standaard geen brood bij zat om de lekkere knoflookboter mee op te deppen. Maar dat was snel geregeld toen ik daar om vroeg. Mijn vrouw had een heerlijke kokos/kerrie soep die heel bijzonder en erg Aziatisch smaakte.

Als hoofdgerecht had ik de boeuff au bleu die al ruim 15 jaar op de kaart staat hoorde ik meneer zeggen. Ossenhaaspuntjes met een gorgonzolasaus en cashewnoten. Simpel maar wel erg lekker. Mijn vrouw had biefstuk en die smaakte ook erg lekker. Achteraf hadden we wel allebei dat we een volgende keer waarschijnlijk weer wat anders zouden kiezen. Want er staat veel meer interessants op de kaart. En waarschijnlijk ook meer bijzonders. Maar verder was over ons eten niets negatiefs te vermelden.

Toe namen we koffie met een "postzegel" cheesecake met aardbeiensmaak en ik had een eigengemaakte Sancho Panza likeur bij mijn espresso. Oh ja, en ook de wijn was erg lekker. De eindafrekening was 90 euro voor twee personen. Niet echt supergoedkoop dus, maar zijn geld wel dubbel en dwars waard.

Dit restaurant is ons absoluut niet tegengevallen en is de goede recensies terecht waardig. Het springt ruimschoots boven het gemiddelde uit van de restaurants waar we normaal gesproken komen.

3. Jolanda

Een super gezellige gastheer en gastvrouw bezorgen je een gezellige avond met heerlijk eten.
    We hebben (weer) genoten!!!

4. Topavond met heerlijk eten! Geweldige service. Super vond ik de karaf water die kosteloos bijgevuld werd. We mochten ook langer natafelen, waar je in sommige restaurants weggekeken wordt. Wij komen hier zeker nog eens!

5. Kitty Wagenaar

In deze Coronatijd 4x het driegangenmenu besteld en het was voortreffelijk! Heerlijk gegeten tegen een keurige prijs.
    De mailwissel verloopt al heel prettig, vlot en attent. Bij het ophalen is alles perfect geregeld. En de menu's zijn super lekker. Kortom een aanrader om bij Don Quichotte in deze barre tijden een heerlijk menu te bestellen. Daarmee doe je zowel jezelf als ook de ondernemer een groot plezier. Hier krijg je zeker geen spijt van!
    Zodra het weer kan en mag komen we natuurlijk ook weer heel graag in het gezellige restaurant eten want ook dat is altijd allemaal perfect en ontzettend gezellig! Een tien met een griffel!!

6. Super gezellig restaurant en het eten is erg lekker.
    Het personeel is super aardig

7. Heerlijk gegeten in een geweldige ambiance, erg gezellig restaurant, met heel erg vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug.

8. Top avond.
    Heerlijke eten, keus genoeg ook vegetarisch.
    Bijzonder hartelijk, als gast ben je echt een heerlijk avondje uit.

9. Heerlijk genieten was het weer! Ook fijn dat je met zijn 2en kan genieten van 1 voorgerecht, zo flexibel, Heerlijk! Echt genoten en alles was super, heerlijke avond gehad.
    Volgende keer de toetjes! ;-)

10. Heerlijk eten, uitstekende, vriendelijke en gastvrije service. Men weet echt wat men serveert. Grote porties, waardoor drie gangen een uitdaging is en dat is jammer omdat de smaak erg goed is. Wij komen er graag!

11. Bep, Ans, en nog 2 vriendinnen

Het was weer genieten bij Don Quichotte

Van de gastvrijheid, sfeer en het heerlijke eten.
    Eén van onze vriendinnen is vegetarisch en ook zij heeft "gesmuld".
    Dat is dikwijls niet het geval bij restaurants!

Kortom een heerlijke avond met uitstekend eten.

Ans de Beer/Bep Kuipers.

12. Carla de Laet

Al eerder hier geweest en ook nu weer heerlijk gegeten. Alles is mogelijk in dit gastvrije restaurant. Super gezellig.

13. Erna 24 punten

Over het eten kan ik helaas niks zeggen. Het was afgeladen vol door de albert heijn actie. Personeel kon het duidelijk niet. Na 20 min wachten nog niemand aan onze tafel geweest. Wij zijn dus weggegaan.

14. Ingrid spaargaren

Heel goed glutenvrij gegeten!

15. Wij hebben heerlijk gegeten bij Don Quichotte in een prima sfeer. Zeer attente gastheer en gastvrouw. Voor herhaling vatbaar!

16. Harca

17. Bediening uitmuntend. Plezier spatte er van af. Gezellige sfeer en heerlijk eten. Wij komen graag nog eens terug.

18. Gerrit Ouwerkerk

Prettige ontvangst door gezellig personeel in een gezellige ambiance. Op Valentijnsdag sfeer aangepast met gedimd licht en kaarsen. Aangepast Valentijns menu inclusief drankjes met vooraf glaasje prosecco voor een schappelijke prijs. We hebben de intieme sfeer en vakkennis gecombineerd met heerlijk en smaakvol eten erg gewaardeerd.

19. Mooie kaart, mooie gerechten, mooie mensen. Erg gastvrij, keurige en attente bediening en vooral: zeer smaakvolle gerechten. Een aanrader!

20. Het blijft een geweldig restaurant. Een hoge gastvrijheid en ontzettend bereidwillig om iedereen een plekje bij drukte te kunnen geven. De eigenaar en zijn vrouw zijn ontzettend vriendelijk. Qua kwaliteit is dit restaurant eigenlijk on-Apeldoorns. Het niveau van de gerechten steekt hoog boven velen uit.

Wij komen graag nog een keer terug! En nog bedankt voor de wijntip.

22. Fantastisch restaurant, eigenaar Kees is een gezellige en gastvrije man! Heerlijk eten voor een goede prijs, mijn favoriete restaurant!

23. Erg klantvriendelijk en lekker eten.

24. Nelleke Stalmans

25. Taksen en Kirsten

Wat een goede tip! Geweldige start met de Don quichotterie, veel smaak en ook veel eten! Daarna goede mixgrill met heerlijke peper-cognac saus en blauwkaas saus. En als afsluiter is de brownie top! Lekker smeuïg. Fijne mensen en een gezellige atmosfeer. Ook als je pas om 21.00 komt eten, er wordt niets overhaast. Een restaurant om bij terug te komen!

26. Nicole & Valentijn

Gisteravond zijn wij hier wezen eten. Heerlijke gerechten voor een goede prijs. Ook de bediening laat niks te wensen over. De ambiance is goed en het eten heerlijk. We komen zeker een keer terug!

27. Weer heerlijk wezen eten in dit gezellige restaurant!

28. Gisterenavond weer eens bij dit restaurant gegeten. Het is en blijft geweldig. Leuke, smakelijke gerechten, zeer toeschietelijke bediening; en dat alles tegen een prettige prijs. Bijzonder knap dat ze al zo lang deze kwaliteit kunnen blijven leveren. Chapeau!

29. Wij hebben er op 13 februari gegeten en hebben een top avond gehad. Vriendelijke bediening met veel kennis en heerlijke gerechten. Een aanrader! Wij komen hier zeker nog vaker terug.

30. Kloezeman

We hebben er gisterenavond gegeten. Heel gezellig, lekker eten, vriendelijke bediening en goede kennis van de menu- en wijnkaart. Complimenten.

31. Top ontvangst, en een uitgebreide uitleg van de gerechten. Voorgerecht was de salade met lauwe beenham, een streling qua smaak. De varkenshaas was iets te well-done, maar heb het niet aangegeven, anders hadden ze dit zeker verbeterd. Een zeer goed restaurant voor een mooie prijs, en een topservice.

32. Mijn familie en ik eten al heel lang bij Don Quichotte. We eten er altijd super lekker en het is altijd gezellig! Ook is het super voor ons (de kinderen). Het personeel weet dat ze extra kappertjes moeten inslaan als wij komen, want die vinden wij zo lekker. Ook mogen we, als het rustig is in het restaurant, ons eigen toetje maken in de keuken met de echte koks! Het is altijd een plezier om naar Don Quichotte te gaan! Het is ons lievelings restaurant en daarom verdient Don Quichotte namens mij en mijn familie een dikke 10!!

33. Fam Wesselius

Met acht personen Bij "Don" gegeten.
    Het eten was heel erg lekker.
    De sfeer was helemaal goed.
    De muziek niet te hard, maar net gezellig en goed.
    De bediening verdient een extra sterretje. Warm, hartelijk, goede uitleg over de gerechten.
    Als er een schaaltje bijgerechten leeg was hoefde je niet te vragen om meer, het werd goed in de gaten gehouden en automatisch bijgevuld of gevraagd of er meer wenselijk was.

Wij hebben er genoten en er is een fijne herinnering aan overgehouden.
    Dank Don Quichotte!

34. We zijn gisteren hier voor de eerste keer gaan eten. Wat een gezellig leuk restaurantje!! Hele vriendelijke bediening. Helemaal top!

35. Onze 24 jarige trouwdag wilden we feestelijk vieren met een etentje. Aangemoedigd door de prachtige recensies op deze site besloten we naar Don Quichotte te gaan. Eigenlijk kunnen we alleen maar lovende woorden toevoegen aan eerdere reacties. De prachtig opgediende gerechten smaakten verrukkelijk en mandjes stokbrood en karaf water werden vanzelfsprekend bijgevuld. Wat ons uitermate blij maakte was de vriendelijke sfeer en de attente en persoonlijke bediening: wij als "nieuwe" gasten voelden ons heel welkom. Verrassing.. we kregen bij de koffie een trouwdag cadeautje aangeboden: home-made brownies met sterretjes regen. Onze avond kon niet meer stuk. Hartelijk Dank.. we komen graag terug. Apeldoorn boft met Don Quichotte...

36. Marco & Inge

Wij zijn nu een aantal keren bij Don Quichotte wezen eten. Wij zijn hier op geattendeerd door vrienden van ons die al jaren bij Don Quichotte komen om oa hun trouwdag te vieren. De sfeer is er, naar onze bevinding, altijd uitstekend en het eten idem. Wij zullen hier nog vaak gaan eten.

37. We hebben hier pas gezeten met 13 personen, allemaal goed en lekker gegeten, diverse gerechten kunnen kiezen, ondanks dat vooraf al was aangegeven dat er een beperktere kaart zou gelden vanwege de groep. Een aanrader voor een prettig avondje uit!

38. W. Heijerman

Voor het eerst bezocht, op basis van recensies van anderen. Obv foto's op site wist ik niet goed wat te verwachten.
    Geen woord teveel, uitstekende service en bediening, goede afwisselende kaart, het eten was formidabel.
    Staat zeker in mijn favorietenlijst!

39. Vaker geweest. Ook op koninginnedag dit jaar. Niet verrassend, maar wel lekker. Je zit er comfortabel. Misschien iets te veel fratsen aan de muren, maar het draait om lekker eten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

40. Geweldig was dat wij een groep van 15, 3 mensen hadden met verschillende dieten en dat er toch voor hun allemaal iets lekkers was! Geweldig! Superleuk en vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar,

41. Het was al weer een tijdje geleden dat we bij Don Quichotte geweest waren. Afgelopen maandag was het weer zover. We werden enthousiast verwelkomd door Kees. We hebben weer HEERLIJK (maar veel te veel ;)) gegeten! Aangezien ik zwanger ben, heb ik al een hele tijd geen rood vlees meer gegeten. Maar de Angus-lende was zelfs doorbakken nog mals, dus een aangename verassing voor iemand die gek is op rood vlees, maar even niet mag!!!!
    Kees, bedankt weer en tot de volgende keer!!!

Groeten Mike en Keetie

42. Danny & Diana

Vandaag precies tien jaar geleden op 20-02-2002 zijn wij getrouwd en elk jaar vieren we dat bij Don Quichotte. Ook vanavond zijn we weer verrast met een overheerlijke en super malse Angus lende biefstuk met knoflook jus na ons favoriete voorgerecht don quichotteriën (alle voorgerechten gecombineerd). Als dessert wordt het weer een grande dessert.

Na al die jaren worden we nog steeds verrast door de heerlijke gerechten die elke keer weer op ons bord geserveerd worden.

43. 4 februari 2012 met 4 personen weer gegeten bij Don Quichotte. Het eten en de sfeer waren wederom super. Kees zorgt voor een zeer huiselijke sfeer. Wij vinden wel dat er verschil in bereiding van het eten zit. De kokkin kookt naar ons idee net iets beter, maar al met al zeer tevreden.

44. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Dagmenu's zijn goede aanvulling op de menukaart. Uitgebreide toelichting op dit menu. Wij gaan zeker terug!!!!!!!

45. Gisteren hebben we hier met z'n vieren gegeten. Als eerste valt op: de service. Vriendelijke bediening, uitleg over de gerechten en wijnen, speciaal een stoel geregeld voor iemand die slecht ter been is. Het was erg druk, maar de sfeer bleef prettig! De gerechten waren zeer smakelijk en meer dan voldoende. Een aanrader dus!

46. Christine

47. Hier weet men wat goed koken is en je kan hier dan ook stijlvol en prettig en heerlijk eten!

48. Marie-Louise

Afgelopen week waren we toevallig in Apeldoorn (2 volwassenen) en zochten een leuk plekje om te eten. Maar kies maar eens uit al die restaurantjes waar je voorbij loopt. Bij Don Quichotte dachten we: dat ziet er gezellig uit en na een snelle blik op de kaart besloten we daar te gaan eten. En dat was een heel goed besluit. Een leuk restaurant, maar die zijn er meer. We werden meer dan aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de bediening cq. service. Het was allemaal net dat beetje meer, zonder opdringerig te worden. Heerlijk om te eten met mensen om je heen die er echt plezier in lijken te hebben om goed voor hun klanten te zorgen. En over de prijs/kwaliteit verhouding kan ik zeggen dat we al een hele tijd niet zo goed heb gegeten voor deze prijs. Al met al een echte aanrader!

49. Mijn vriendin en ik zijn vanwege ons jubileum bij Don Quichotte gaan eten.
    De reden dat we hier naartoe zijn gegaan, zijn de goede recensies op internet.
    We hadden een erg leuk tafeltje bij het raam, hoewel het wel vrij druk was. Je krijgt er een beetje een 'huiskamer' gevoel bij.
    Als voorgerecht hadden we 'Don Quichotterieën' voor 2 personen. Erg leuk om te bestellen, aangezien je van alles wat krijgt. Kwaliteit en kwantiteit waren erg goed.
    Als hoofdgerecht hadden we 'Tongrolletjes gevuld met verse Zalm' en de 'Mixed Grill'. Beiden erg lekker, leuk gepresenteerd, vlees en vis goed op smaak en de hoeveelheid was ook weer uitstekend.
    We hadden graag nog een Grand dessert voor 2 gedaan, maar we zaten al helemaal vol. Daarom aan de Irish koffie gegaan en we kregen er ook nog een leuke verrassing bij vanwege ons jubileum.
    Een aanrader dus!

50. Mijn standaardmenu:

* Verse salade met kipfilet.

* Varkenshaas of sliptong.

* Koffie.

Omdat het gewoon nergens anders beter smaakt dan bij Don Quichotte!

We komen snel weer een hapje eten.

51. Vaak reserveren wij maar dan toch is er altijd de herkenning en de aandacht voor. De keuze van de drank als aperatief wordt net zo enthousiast uitgelegd als ook het bordje en de menukaart.

De keuze van de wijn is niet al te groot maar voor ieder wat wils.

Met regelmaat wordt er een verassing vanuit de keuken voorgezet. Voldoende brood en water wordt gauw vergeten maar is bij Donq. nooit aan de orde. De stoelen als op zijn Frans hard maar na het voorgerecht ben je dit al snel vergeten.

De prijs kwaliteit is in verhouding daarbij niet vergeten dat de tussendoortjes er gewoon bij horen.

52. Don Quichotte!

Zeer verrast waren wij dat er toch nog een plekje te vinden was voor ons. De bediening was van alles aan het 'puzzelen' zodat we even aan de bar konden wachten en binnen 10 minuten zaten we aan een gezellig tafeltje.

Vooral de persoonlijke aandacht viel ons zeer op, mooie uitleg over dagspecialiteiten, uitleg over welke wijnen ze schenken en vooral veel keus op de menukaart.

Op aanraden van de bediening de overheerlijke scampi's gerold in bacon gegeten, wat een lekkere combinatie! En als hoofdgerecht de Angus lendebiefstuk van het dagspecialiteiten plankje, zo lekker mals vlees! En ook echt voldoende, mijn partner is een grote eter maar zelfs voor hem paste er geen heel dessert meer in.

Wel konden we een half toetje krijgen want de witte chocolademousse zag er toch wel erg aantrekkelijk uit.

We hebben echt een fijne avond gehad in Don Quichotte, je voelt je als gast echt gewaardeerd en ze vinden het echt fijn dat je komt eten, iets wat in de Nederlandse Horeca toch niet echt meer vanzelfsprekend is.

Don Quichotte heeft er weer 2 hele tevreden gasten bij!

53. Gisteren gegeten in dit restaurant. Had van tevoren even gebeld of we vanwege het warme weer een terrasplekje konden krijgen. Bij aankomst bleek dat te kunnen.

Eten heeft prima prijs/kwaliteit verhouding. Als voorgerecht samen met partner Don Quichotterieen genomen, dat zijn verschillende warme en koude voorgerechtjes. Vervolgens puntjes ossehaas met blauwe schimmelkaas en toe een huisgemaakte tiramisu. Het was allemaal even lekker. Bovendien een vriendelijke en correcte bediening, je merkt dat ze er plezier in hebben.

Kortom, een restaurant om nog eens vaker te gaan eten.

54. Gisteren heerlijk gegeten, waarbij het glutenvrije dieet van een van ons geen enkel probleem was, haar verjaardag in stijl gevierd werd en we ook nog een plekje op het terras kregen! Service was heel goed en het eten heerlijk!

Absolute aanrader!

55. Benjamin & Jennifer

Tijdje terug hier gegeten en het was super druk! Dat zal wel veel goeds betekenen! De bediening deed veel moeite om een plekje voor ons te vinden... Dit stelden we zeer op prijs.

Prijskwaliteit van het eten was ontzettend goed!

Kan eigenlijk niks negatiefs bedenken... We komen hier zeker terug!

56. Omdat het zo druk was in dit restaurant, waren we toch wel nieuwsgierig geworden. We hadden niet gereserveerd, maar konden een uur later toch een tafeltje krijgen op een zaterdagavond. Een leuke kaart met voldoende keus (misschien zelfs te veel keus?). Erg vriendelijke en attente bediening. Porties waren groot genoeg, we kregen het gerecht niet eens op! Leuke sfeer, wel wat krappe plekjes. Zeker een restaurant om weer eens naar toe te gaan als we in Apeldoorn zijn!

57. Vriendelijke en attente bediening, heerlijk eten voor de gevraagde prijs en een fijne sfeer. Kortom top-restaurant om voor weinig geld lekker te eten!

58. Ivo 19 punten

We hebben super gegeten! Het eten was lekker en de bediening was erg aardig. Gewoon helemaal super.

59. Thea Holtman

60. Wij zijn hier met een grote groep gaan eten. Het is een gezellig klein restaurant en alles werd eigenlijk perfect geregeld.

Het eten was verder uitstekend! Al met al een aanrader dus!

61. OL 279 punten

Naar mijn idee een van de betere restaurants van Apeldoorn.

De gerechten die op de kaart staan zijn allen van hoge kwaliteit en zien er goed uit. De smaak van het eten is perfect en de porties zijn normaal van formaat.

De bediening is professioneel, vriendelijk en behulpzaam zoals je mag verwachten.

Het restaurant is niet heel groot maar wel erg gezellig. Wij hebben hier voortreffelijk gegeten zonder dat we weggekeken werden na 3 uur tafelen.

De prijzen zijn niet goedkoop, maar je krijgt waar je voor betaald.

Een aanrader!

62. Don Quichotte staat goed bekend in Apeldoorn, maar ik ben niet echt laaiend. Slecht is het zeker niet, maar ik mis de ware smaaksensaties. Met iets meer fantasie en aandacht wordt het vast echt top. Er aan werken zou ik zeggen. De sfeer is altijd goed, mooi restaurant.

63. Ik zag op deze pagina dat het restaurant zo'n hoge beoordeling had, daardoor gingen we zelf ook even kijken.

We kwamen binnen op een woensdag avond zonder te reserveren. Met geluk was er nog 1 tafel vrij voor 2 personen.

Er hing een gezellige sfeer en we werden vriendelijk te woord gestaan.

Ik heb voor de kalfslever gekozen die super goed smaakte.

Tot mijn spijt moest ik het laatste kleine stukje laten liggen omdat het er echt niet meer bij inpaste. Zelden zo goed gegeten ergens. Minder vond ik dat het tussen de gangen door best lang duurde voordat we weer wat anders kregen. Maar al met al valt er absoluut niet over te klagen.

64. We hebben heerlijk gegeten! Bijzondere combinaties en prima hoeveelheid! Het was er druk en wij zaten in de serre naast een wat drukker gezelschap... er werd ons zelf aangeboden op een andere plek plaats te nemen! Gastvrij toch?!

65. Tja, al vaak geweest, de laatste tijd veel minder.
    Andere ontdekkingen gedaan en verandering is goed.
    Erg goed restaurant in leuke sfeer...zeker een aanrader, boven gemiddeld.

66. D. Reiman

Geweldig!

Ik ben fan van chique restaurants met bijpassende bediening maar een nog grotere fan ben ik van dit restaurant.

Laatste keer scampis met bacon gegeten...Perfect.
    Maar het maakt niet uit wat je hier eet, alles is in orde en het is altijd "gezellig" uit eten.

67. gré 30 punten

We hebben hier gisteravond samen gegeten; zomaar binnengelopen en we kregen een mooi plekje in de serre bij het raam. Wat opvalt is de gezellige sfeer, de gastvrije ontvangst en dat gevoel blijft de hele avond. Wij voelden ons welkom; het personeel is niet gejaagd maar heeft aandacht voor de klant. Positief ook dat je gelijk een mandje stokbrood krijgt en dat gevraagd wordt wanneer het hoofdgerecht mag komen, kortom een aanrader om lekker te eten met keuze uit verschillende wijnen per glas (vind ik ook heel belangrijk). En last but not least; ze hebben ook petit desserts. En ik nam koffie en wilde graag een brownie (uit een ander dessert) en toen kregen we postzegels d.w.z. 6 kleine reepjes brownie met aardbei en slagroom...voor ons samen, geweldig!

En de prijs is ook heel aangenaam, een verademing in "uit eten land"

We komen zeker terug!

68. Mart 32 punten

Fraaie locatie, mooi restaurant, gezellig interieur.

Prima eten ook, alleen veel te weinig.

Dit is een van de weinige keren geweest dat ik na het eten thuis zelf nog een extra sateetje heb klaar gemaakt.

Niet alleen het hoofdgerecht was te klein, ook de hoeveelheden meegeleverde patat en groenten waren lachwekkend klein. Dan kun je wel weer meer gaan vragen, maar voordat dat er dan ook staat............

Jammer..........

5,1
  69. Heerlijk gegeten voor een keurige prijs. De bediening verstaat hier zijn vak uitstekend! Zo maar binnen gelopen maar aangenaam verrast! De volgende keer zeker weer!!

70. diana kramer

een erg gezellige sfeer, fantastische bediening en zalig eten. een aanrader dus

71. Erg lekker eten, goede keus uit wijnen. Bediening vlot en gaan op een leuke manier met de klant om. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

72. De moeite waard, alleen al vanwege de sfeer. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, veel keuze, gemoedelijk maar niet nonchalant, echt, gewoon doen!