Ichi-E laten bezorgen?

di 11:30 - 22:00

1620887982 73

1. Nayudel
    Vertaal van English naar Nederlands

From the beginning was a really bad service from the waitress. The place looks dirty.
    Terrible customer service! Don’t spend your money in this restaurant.👎

2. Johan Willem

Om mee te beginnen: Voor zo’n deze prijs verhouden verwacht je dat je verwelkomt wordt door een gastheer/vrouw maar dat is in dit geval niet zo je wordt aan tafel gezet en met een tablet voor je neus niet bepaald gastvrij apart van dat sfeer niet erg mooi en medewerkers niet ervaren de gerechten niet zo bezonder en het niet waard.

2,2
  3. Afgelopen 3 maanden 2 x geweest en het personeel is veranderd:(
    Hoorde van ze dat ichi e nu uitzendkrachten inhuurt om de 1/2 weken? Zooo jammer!!! Wil het oude personeel weer terug dat er jaren heeft gezeten.
    Heb vandaag 30 min gewacht op mijn groene thee en de bediende wilde me extra laten afrekenen.

Vroeger was het personeel ook een aandachtspunt, maar dat hadden ze toen goed aangepakt. Helaas weer terug bij af.

4. Mila Soen

Vaak bij Ichi-e gegeten nooit klachten
    Maar de laatste keer bij Ichi-e 40min gewacht oo mijn eten omdat we gewoon vergeten waren
    Zou het wel op prijs hebben gesteld als we een drankje op iets hadden gekregen voor het lange wachten!!

5. Elizabeth

Heerlijk gegeten; wat ons betreft de enige goede eetgelegenheid in de buurt van de Arena!

6. Als je van Sushi houdt, heerlijk eten hier. De sfeer is goed. Het restaurant mooi. Wel een beetje prijzig maar het eten is heerlijk en het personeel vriendelijk.

7. Heerlijk!
    Erg snel achter elkaar, mag wel iets meer tijd tussen zitten.
    Vriendelijke bediening.

8. Het eten is hier allemaal even lekker en even vers! Niet te vergelijken met een all you can eat restaurant. Wederom heerlijk gegeten. Maar helaas ook wederom ervaren dat de bediening slecht is. Het begon bij binnenkomst, meisje vroeg ons reserveringsnummer, kon de lijst niet vinden en liet ons toen maar staan. Daarna kwam een mevrouw, volgens haar kon mijn reservering niet om half 5 zijn want restaurant boven ging pas 5 uur open. Drankje beneden gedronken, bedrijfsleider (??) deed het enige juiste, bood ons ons drankje aan. Boven in het restaurant 2-persoons tafeltjes veel te dicht op elkaar. Bediening kijkt je niet aan! Je moet vragen of ze vertellen wat gerechten zijn! Moeten zelf om drankjes vragen. Wc's om 5 uur al vies, wc rol op, duurde 10 minuten voordat er een nieuwe hing, terwijl er inmiddels een flinke rij stond. Met zo'n goede kwaliteit eten, zou ik als management heel snel zorgen dat de rest niet gaat lijken op een vreetschuur, daar is de prijs nl niet naar!

9. We hebben met zijn zessen hier uitstekend gegeten, op tijd gereserveerd op de 1e verdieping voorafgaand aan een concert. Allemaal goed geregeld, er liep genoeg personeel om de drukte aan te kunnen.

We hebben ons laten adviseren door Mehri, een super vriendelijke serveerster, waardoor we ons hebben laten verrassen met heerlijke sushi/sashimi en daarna nog tempura hapjes. Werkelijk verrukkelijk!!

Zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer!

10. Tijdens evenementen moet je hier niet zijn. Voor ruim 18 euro krijg je 18 voorgesorteerde mini stukjes. Kwaliteit is zeer mager en veel te kleine porties. Ga vooral naar een andere zaak, met all you can eat en grote porties. Wedden dat je de 5 beurten niet op krijgt! Misschien daarom verwend dat het bij Ichi-E zo waanzinnig tegenvalt!

3,3
  11. Hier gegeten toen we de dochters bij een concert brachten. Wat een toptent! Wat een zálig eten! Beetje ad prijs misschien als je net als ons makkelijk voor 100,00 op kan.. Maar zou het zo weer doen! Even de namen vanaf de bon lezen; de Saikoro beef, Usuyaki, Tori Gyoza hebben we (zelfs 2x) besteld vanaf de kaart. Ook vanaf "de band" namen we sushi. Geen idee wat het meer was, maar het was zalig. Lerice hielp ons deze avond, zo aardig en kundig! De laatste tip die ze gaf was de Mango Prawn. Zoals de omschrijving klonk dacht ik eerst, mwah.. mango.. maar echt niet normaal zò lekker! Chapeau voor het hele team daar en de gezellige entourage. Is er niet een Ichi-E in de buurt van Leeuwarden...!

12. De gerechten waren heerlijk, ook combinaties die wij niet kenden. Heerlijk gegeten. Het restaurant is erg groot en voelt wat onpersoonlijk met weinig sfeer. De bediening deed haar/zijn best maar door de drukte duurde het meerdere keren wat lang om te bestellen. Prijs kwaliteit is meer dan prima.

13. Ria 2269 punten

Afgelopen vrijdag hier gegeten. Wat een massale indruk krijg je van het eetgedeelte boven. Veel tafels hutje mutje op elkaar. Schikking van tafels dusdanig krap op elkaar dat de dunste serveerster haar buik in moet houden om er tussen te komen. Uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Garnalensalade besteld: is een frutje sla met 6 garnalen. Erg lekkere garnalen met een lekkere dressing, maar het mag de naam salade niet hebben. Ik verwacht meer rauwkost bij de naam salade, geen garnering. De tempura sushi is geen aanrader. Sushi met sesamzaad, avocado (weet naam niet meer) was een beetje een teleurstelling. Sushi met pittige kip en die met krokante beef, zeker een aanrader. Sfeer was luid, ongezellig. Hier zal ik niet snel meer komen.

6,3
  14. Een sushi restaurant waar je a la carte besteld, dus duurder uit bent. Geen probleem, maar dan moet de kwaliteit van het eten vele malen beter zijn dan die van de all you can eat restaurants. Vond het eten helaas niet lekker, het proefde allemaal een beetje droog. Overigens wel mijn complimenten voor de bediening! Uitermate klantvriendelijk.

15. Renos

16. Renos

17. Lisa 27 punten

Eerst op het terras gezeten en daar werden we heel ongastvrij uiteindelijk geholpen door een meisje, heel onvriendelijk en zelfs arrogant.
    Gelukkig binnen andere bediening en heerlijk gegeten, echt super!
    Jammer van onze reservering, ook dat ik wilde reserveren voor 2 pers, zaten ze vol. Heb mijn man laten bellen 2 sec later en die kon wel reserveren voor 3 pers.
    Beetje stom.

18. Zonder enige voorkennis van wat hier op het forum geschreven wordt dit restaurant bezocht. Laat ik voorop stellen dat je hier niet erg goedkoop uit bent maar wat je betaalt is het geld waard. Je bestelt hier per gerecht waardoor je voor de meer exotische gerechten meer kwijt bent dan voor meer standaard gerechten. Sommige bestellingen kwamen vrijwel direct door, voor andere duurde dat wat langer waardoor ik de indruk had dat veel pas op bestelling bereid werd. Opvallend was in ieder geval dat wat als krokant werd aangeprezen ook daadwerkelijk krokant was, voor mij het bewijs dat het helemaal vers was. Bediening is prima en heb ik weinig op aan te prijzen. Lokatie is niet superknus, maar sluit daardoor wel helemaal aan bij de omgeving die ook niet het toonbeeld van gezelligheid is. Ik vind dit echt een aanrader, zeker door de kwaliteit van het gebodene.

19. Gisteravond voorafgaand aan het alicia keys concert hier naar toe gegaan...! En helemaal 100% het geld waard!

Uitstekende service van professioneel, betrokken, zorgzaam en super relaxt en ontspannen goed bedienend personeel! En het eten was op en top klaar gemaakt door zeer goede professionele koks die er iets moois maar vooral bovenal iets super lekkers wisten te maken van het eten! Heb heerlijk genoten en kom zeer zeker terug en raadt ook iedereen aan hier wat te gaan eten alvorens naar een concert te gaan want je zult niet teleurgesteld zijn...! Eerder het tegenovergestelde en dat is dik te tevreden!
    Ik heb dan ook die goede mensen laten weten via een mail hoe erg ik heb genoten van mijn uit eten gaan bij hun! Ik raad dan ook iedereen aan hier heen te gaan en misschien zelfs ook even een korte bedank mail te sturen voor het lekker eten en de goede service naderhand want die mensen reageren zeker terug, zijn heel blij met de complimenten en zullen dan nog veel harder hun best doen de volgende keer als ze al hebben gedaan! Ik voelde me daar de koning te rijk! Wilt u zich ook eens de koning te rijk voelen bij een restaurant dan is ichi-E een absolute aanrader!!!

20. Maurice

Er is een evenement in de Arena, dus een vol terras, een beperkte kaart en veel drukte. Toch geweldig eten en super nette service. Echt fantastisch.

21. Harma 73 punten

Dit is mijn 'stam' restuarant.

Afgelopen maandag weer hier gegeten en ik kom vaak minimaal 1 keer in de maand terug, waardoor het personeel ons ondertussen zodanig goed kent dat de drankjes al naar de tafel gebracht worden voordat we ze hoeven te bestellen.

Het personeel is altijd super vriendelijk en geinteresseerd, heel prettig. Soms kan het ietsje langer duren omdat er een evenement is aan de Arena boulevard en de tent helemaal vol zit, maar dat is geheel begrijpelijk en het personeel loopt zich dan de benen uit het lijf om alles bij te houden.

Het eten is altijd zalig en vers, vooral de aburi sushi is favoriet. De kwaliteit is hoger dan menig 'all you can eat' restaurant en naar verhouding ben ik vaak minder kwijt als een aal you can eat restaurant gezien ik niet zodanig veel eet.

Naast dat ze soms lekker experimenteel zijn met de sushi (sushi met aardbeien is een absolutel aanrader), zijn ook de smoothies heel erg lekker.

Hier kom ik zeker vaker terug.

22. Kim 26 punten

Gisteren weer hier gegeten met mijn vriendin, en zoals bijna gebruikelijk, Aburi Shusi (geflambeerde nigiri sushi met zalm, tonijn en zeebaars) en groente tempura gegeten, en daarna nog wat van de sushi band.

Alle sushi is altijd vers en ook op de sushi band komen op regelmatige basis nieuwe creaties.

Zeer vriendelijk personeel, en gemakkelijk gesitueerd tegenover de bioscoop.
    Mooi en net restaurant met goede moderne ambiance.
    En de kwaliteit / prijs verhouding is erg goed. Wij eten niet zoveel en we zijn hier altijd goedkoper uit dan in een all you can eat restaurant.

Een absolute aanrader!

23. Heb wat afgehaald. Sushi was goed, bediening was kansloos. In eerste instantie werd er gezegd dat het met 10-15 min klaar zou zijn, na 15 min kwam een ander of ik vast wilde betalen.. Het zou nog 10 minuten duren. Heb daar vervolgens nog 35 minuten moeten wachten op de sushi, het is dat ik al betaald had...
    Is eens maar nooit meer voor mij

24. Mirjam Vreezen

Gezellig sushi bar met daarom heen hoge en lage tafels. Heerlijk eten en prima service.
    Een aanrader.

25. Wij hadden een bedrijfsuitje, het begon al bij binnenkomst. Zeer onvriendelijk werden wij tegengehouden er waren al een paar collega's naar boven en wij wisten het thema niet, wel de bedrijfsnaam. Dan bestel je een cocktail toppers wordt er gezegd dat is alleen beneden, wat een onzin dan ga je hem halen beneden. Van tevoren waren er 2 die dieet wensen hadden, dit was op tijd doorgeven. Die moesten erg lang wachten waardoor de rest uit beleefdheid ook maar wachtte. Het menu was niet in verhouding, ook niet tot de prijs. Hoofdgerecht vlees was koud. Toetje was vreselijk weinig .
    Toiletten 1 dames en 1 heren, dit is veel te weinig, we stonden in een rij te wachten. Wij waarderen wat ons bedrijf voor ons doet. Wat we er voor kregen daar klopt helemaal niks van. Bediening heel erg onvriendelijk op een enkeling na.

26. Wat hebben wij heerlijk zitten eten zeg! Moesten helaas weg voor Cirque du Soleil, anders hadden we nog meer besteld. Echt verschil met alle uit de grond schietende onbeperkte sushi restaurants. Je proeft kwaliteit. Daar betaal je uiteraard ook voor. Prijs mag iets minder of porties iets groter. Entourage was ook super! Erg rustgevend. Zou graag 1 vestiging in de buurt van Rotterdam/Dordrecht willen hebben.

27. Beste Jorn,

Wij reageren even via deze weg. Allereerst hartelijk dank voor uw commentaar ten aanzien van ons restaurant.

Wij zijn sinds vorig jaar september gestart in deze nieuwe en fantastische onderkomen aan de levendige Arena Boulevard en hopen qua onderkomen, eten en service, één van de paradepaardjes van het nieuwe Amsterdam Zuidoost te worden. Ook op evenementendagen (bijvoorbeeld tijdens concerten in de HMH / ArenA / Ziggo Dome) willen wij de kwaliteit leveren die wij op normale dagen leveren, door de gewone menukaart te gebruiken.

Het gaat ons dan ook zeer aan ons hart dat u niet tevreden was over de kwaliteit van het eten en het handelen van de bediening. Ook de lange wachttijd is bij ons niet gebruikelijk en iets waar wij in de toekomst zeker extra aandacht zullen besteden tijdens drukke evenementendagen.

Zoals ik al aangaf zijn wij continue bezig om onze kwaliteit in eten en service te verbeteren en onze prioriteit ligt op dit moment dan ook bij het waarborgen van onze kwaliteit op drukke dagen.

Bij deze wil ik u dan ook een dinercheque aanbieden ter waarde van 50 euro, zodat u met twee personen bij ons kunt komen dineren op een door u te kiezen dag.

Wij hopen u binnenkort nog eens te mogen verwelkomen.
    Graag ontvang ik uw reactie op: info@ichi-e.nl.

Met vriendelijke groet,

Daphne Koekkoek
    Assistent Bedrijfsleider ichi-E

28. Slechste ervaring ooit!

Het positieve is de sfeer.. super mooi gebouw! Alleen hierbij is wel echter alles gezegd.

De bediening liet zwaar te wensen over.. bediening was zelfs onbeleefd. Het eten kwam niet tegelijkertijd. Uiteindelijk hebben we voor hoofdmaaltijd + voorgerecht 2,5 uur gewacht. Deels onze gerechten werden tevens vergeten. Waarop weinig begrip van de bediening.

Het eten was tevens erg weinig en smaakte niet speciaal. Kortom bezoekje waard om de inrichting te bekijken en daarna ergens anders eten.

1,5
  29. Beste sushi die tot nu toe in Amsterdam heb gegeten. Top kwaliteit! Hapjes zijn allemaal hartstikke lekker. Heel erg fijn ook dat er duurzame vis gebruikt wordt. Echt een aanrader.

30. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
    Tip; laat gewoon wat op tafel zetten...er wordt keurig gevraagd waar je niet van houdt en de lekkerste gerechtjes komen op tafel. Tegenover de HMH dus prima te combineren voor een avondje uit. Komen zeker nog eens terug.

31. Het eten was super lekker en vers. Goeie service bediening neemt de tijd om je zo goed mogelijk te helpen en waren heel vriendelijk. Kan niet wachten op de opening van sake lounge.. Zeker de moeite waard om terug te komen.

32. Rik 5 punten

Sushi in een 'nieuw jasje' zoals de ober dat zei. Hij heeft ons met een aantal gangen erg weten te verrassen. Ik kom hier zeker nog eens terug!

33. Super lekker gegeten! De vriendelijke ober heeft ons allerlei kleine gerechtjes laten proeven en dit was erg lekker!

De bediening was goed en snel, en de prijs viel uiteindelijk ook reuze mee (4 kleine gangen voor € 26 incl. Drankjes).

Zeker een aanrader!

34. Dit nieuwe restaurant is echt een aanrader! Wij hebben hier met een groep gegeten en konden moeilijk kiezen van de uitgebreide kaart. De vriendelijke ober heeft ons goed geadviseerd en we kregen de heerlijkste gerechtjes. Met name de new style sushi was top. We komen allemaal zeker terug!

35. CH 15 punten

Zeker geen aanrader.

Is duur voor wat je van terug krijgt. Dus weinig en kwaliteit niet echt super. Je kan beter naar een all-you-can eat gaan.

Frisdrank niet eens uit een flesje, voor de prijs wat je er voor betaalt is zeker niet waard. En je moet dubbel je drinken vragen. Eerste keer vragen en tweede keer voor om te herinneren. SLECHT!

Vind het erg onbeleeft als je de rekening vraagt en ze staan gewoon aan tafel te wachten tot dat je betaald. We rennen heus niet weg.

Warme gerechten op de lopende band, niet nemen, vers laten bestellen bij de ober, dit zei de bazin tegen chineze kennis.

Nog pluspunten? Jawel, alleen de mooie interieur, de rest gewoon weg blijven.