The Palmtree in Amersfoort

1431935466 72
1561938793 64
1691942121 60

1. Ruth Swart

In het verleden hadden ze hier de beste Spare ribs. Nu valt het tegen. De marinade lijkt totaal niet meer op de oude de Spare ribs zijn van mindere kwaliteit en valt zeker niet van het bot af. De patat en knoflook was goed. Op de website staat €21,50 en ik heb €49!!!! Voor 2 bezorgde porties betaald. In weet niet waar die prijs vandaan komt.

2. Eten goed, bezorging belabberd. Zonder mondkapje hoeste bezorger mij recht in het gezicht....happy Covid19

3. Heerlijke spareribs, lekkere patatjes en fijne saus. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

4. H.J. van Tiel

Om 17 uur besteld. 18.30 uur geleverd MET bezorg kosten. Anderhalf uur om vijf uur in de middag. Mijn 5 mei vern@#$t. Het Ola ijsje uit de vriezer was het lekkerste van de avond. Anderhalf uur wachten en toch bezorgkosten betalen. Geen fooi voor bezorger. Hij kon er niks aan doen.

5. Jan Janssen

Het eten is uitstekend en vooral de Spare-Ribs, mmmmm. Service is geweldig. Vriendelijk bediening. De sfeer is warm en gastvrij.

6. Gezellig en Betaalbaar uit Eten maar ook thuisbezorgen! Alles even lekker en van hoge kwaliteit. Is wat mij betreft zeker een aanrader. Kortom The Palmttee is the place to be als het gaat om lekker eten, drinken, service, sfeer, kwaliteit en prijsverhouding.
    De beste (ook uit de test) shoarma en Spare-Ribs van de Grill in Amersfoort en omstreken.

7. Totaal geen service en klantvriendelijkheid nav een bestelling die zelf fout hebben opgenomen.

8. Twee broodjes shoarma besteld, bezorger was precies binnen een uur hier. Maar de kwaliteit die je normaal in de winkel krijgt was hier ver te zoeken. Het vlees was koud aangebrand en vet. Pita broodje koud en erg klein. IJsbergsla verlept. Dit is geen aanrader om hier te bestellen. Ik bestel hier nooit meer wat.

2,4
  9. Super slechte service. Je besteld wat. Bezorger is onderweg komt daarna meteen. 1 uur later komen ze een keer aangekakt en dan nog bezorg kosten rekenen ook. Wees dan eerlijk en zeg het kan even duren.

10. Al 2 uur aan het wachten op een bestelling. Twee keer gebeld. Ze zijn zogenaamd al een uur onderweg. Wat een slechte tent. Zit je dan met je kinderen zonder eten. Nooit meer.

4,3
  11. 2 x shoarma en 1x shoarma bonen-schotel besteld en palmtreesalade 2 pers.
    Erg rumoerig aan de telefoon ik kon bijna niks verstaan, dus heb maar geroepen wat ik hebben wilde dat is overgekomen.
    shoarma was wel ok, niet heel speciaal, de schotel was wel veel alleen zat daar geen saus en ook geen patat bij zoals op de site staat, De salade was lekker maar niet erg veel voor 2 personen.
    De bezorgkosten á 2.50 waren een verrassing, dat staat nergens vermeld. Wel snel bezorgd.

12. 100% de beste spareribs van Amersfoort en omstreken!
    Betere marinade bestaat niet!!!

13. Michel Mulders

Jammer, altijd hetzelfde. Elk jaar probeer ik het weer, zo lang wachten op je eten!! Weer 2 uur. De ribs zijn lekker, maar dat komt vooral door de marinade. Met saus maak je alles lekker zeg maar!!

14. cisca vos

15. Gert van dijk

Bestel je voor 112 euro komt er 1,50 bij voor bezorgdsten. Pffff kan dat niet anders? Eten is goed, maar die regel is slecht.

16. Opnieuw weer heerlijk gegeten bij Palmtree tegen een mooie prijs. Onlangs eten opgehaald en dat was ook helemaal top!

17. De beste spareribs van Amersfoort, nou ik heb ze nog nergens beter gehad. En ik heb wat verschillende geprobeerd! Ook de porties zijn enorm, ook hierin zijn ze nummer 1.
    Salade en friet zijn redelijk maar niet meer, het gaat dus om de ribben.

18. Arelys Josepa

19. Ben hier zaterdag zelf gaan halen omdat bezorging belachelijk slecht geregeld is. Ik gaf ook aan dat ik daarom kwam halen maar de beide broers leken het totaal niet te herkennen! En dus zullen ze het ook niet erkennen.. Voor mij ook bezorgtijden die dicht bij de twee uur liggen. Daarnaast.. de ene keer zijn ze de saus vergeten.. de andere keer de salade.. volgende keer zwarte stukken.. er lijkt altijd wat te zijn! Wanneer ze wat doen aan de bezorging zou ik zeker vaker bestellen. Nu haal ik alleen wanneer ik er weer echt een keer zin in heb en/of de ergernis kan weerstaan.

20. Om 18.00 uur besteld. Nu om 20.00 uur nog niets ontvangen! Palmtree 19.30 uur nagebeld. Zou elk moment voor de deur staan. Ronduit schandalig! Nooit meer voor mij. Jammer, spareribs waren hier altijd goed, maar dit kan echt niet.

21. De beste spareribs van amersfoort, alleen het bezorgen duurt iets meer dan een uur en er zijn stukjes verbrand.

22. Beste Spare-ribs in de omgeving Amersfoort en omstreken.
    Overheerlijke marinade, mals vlees wat bijna van het bot valt.
    Goede prijs, vriendelijke medewerkers, top!

23. teleur gestelde klant

Vorige week groot broodje besteld. Sommige stukken vlees koud, geen blaadje sla of niets. Gelijk gebeld. Zou een nieuw broodje mogen bestellen, maar nu kan ik alleen korting krijgen. Was niet afgesproken.
    Bye.

24. Gisteren om 18.00uur overheerlijke spareribjes besteld, 18.30uur zat ik aan tafel met mijn handen in de lekkerste marinade die ik ooit geproefd heb. Geen bestek nodig, vlees valt al bijna van het bord, heerlijk! Spareribs waren goed op temperatuur en de patat niet slap en de salade lekker fris. Grote klasse jongens!

25. Vandaag sinds jaren weer eens besteld bij the palmtree. Ik weet nu ook weer waarom het zo lang geleden was.

1.45 uur totdat het eten voor de deur stond, eten was nu ook weer lauw bij bezorging.

Het is zo jammer want ze hebben echt de beste spareribs van Amersfoort alleen ze hebben nog steeds niet begrepen dat het ook draait om een correcte en snelle/goed bezorging.

De volgende keer zal weer even op zich laten wachten of dan ga ik het even halen daar misschien dat dat wel werkt..

5,3
  26. Zojuist spare ribs gehaald, even gebeld van te voren en met 10 minuten klaar. Kwalitatief uitstekend vlees met een onverbeterbare marinade en dit onder de gemiddelde prijs voor goede spare ribs. Super en kom er zeker vaker!

27. Ribjes zijn goed. Alleen bij bestellen moet je altijd erg lang wachten! (Min. een uur)

28. Ooit in 2000 kennis gemaakt met jullie spareribs. Zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten. Alles is goed bij jullie. Wij komen er speciaal voor uit Maastricht of rijden om, om hier van te genieten. Houden zo.

Nico.

29. Eten is heerlijk! Bij ons zijn ze helemaal gek van de spareribs natuurlijk met de heerlijke marinade (ook te gebruiken als saus voor je patat :) ). Helaas is het inderdaad zo dat als je wilt bestellen en het laten bezorgen, dat je lang moet wachten... Maar goed, dat weet je van tevoren dus kan je er ook rekening mee houden. (vroeg bestellen en dan een uur wachten)
    Mag de pret niet drukken en je kan het natuurlijk ook altijd telefonisch bestellen en ophalen als je snel wilt eten.

30. Jan-Willem

Al 25 jaar mijn favoriete shoarmazaak! Kwaliteit altijd goed...en een knoflooksaus waar anderen alleen maar van kunnen dromen! Abdul, je bent nog altijd de Shoarmakoning van Amersfoort.

31. joost christiaanse

Super lange wachttijd. Het erge is dat als je na 1,5 uur belt waar het blijft het net de deur uit is. Als je vervolgens nog 45 minuten moet wachten word je in mijn ogen gewoon voorgelogen. Voor mij is het dan ook eens maar nooit meer!

32. Spareribs zijn geweldig, maar je moet soms lang wachten. En het is ook duur. Nog steeds mijn adres om spareribs te halen omdat ze gewoon zo goed zijn.

33. Spare Ribs kenner!

Helaas heeft Palmtree mij weer teleurgesteld. En nu bestel ik er niet meer. Steeds minimaal een uur tot max 2uur wacht/bezorg tijd. Mij best! Maar dan wel op zijn minst een warme maaltijd! In de afgelopen jaren is de kwaliteit drastisch naar beneden gekelderd... Spare Ribs zijn koud, niet meer mals, verbrand, slappe friet ook koud, en het slaatje ziet er zelfs niet meer gezond uit! Heb niet kunnen genieten voor 17,00,- euro.

34. Eten is best te doen, alleen vind ik 14 euro voor een schotel en een glaasje prik best veel geld!

Laatste keer niet erg vriendelijk behandeld!

3,5
  35. Het eten is hier altijd super lekker!
    Maar..... de bezorgtijd is super lang!
    Ik heb de laatste keer bijna 2 uur moeten wachten, maar het eten is wel heel erg lekker, vooral de spare ribs!
    Maar doe wat aan die bezorgtijden, Palmtree!

36. Alex Pimentel

Denk je na een zware dag werken wat spareribs te bestellen, wordt het koud geleverd!
    Het leek wel of de patat rechtstreeks uit de diepvries kwam, zo koud was het.

Om half 10 werd mijn bestelling geleverd.
    Wat normaal binnen 45 min. had moeten geleverd worden, duurde nu zowat 2 uur.

Eerste en laatste keer voor mij!

37. Naar mijn mening worden spare ribs altijd warm geserveerd!

Maar niks is minder waar bij deze tent, de patat en de spare ribs hadden dezelfde temperatuur als de bijgeleverde salade!

Als je 1,5 uur moet wachten op je eten verwacht je toch iets heel lekkers en goeds.
    Geloof mij, dan valt dit vies tegen! (letterlijk en figuurlijk)

38. Broodje shoarma of schotel goed te doen. Bezorgen tot een uurtje of 24.

39. Patjakker

Onbeschrijvelijk lekkere spare-ribs!
    Alleen die marinade erover al!

TOPPERTJE DIT!

40. lekkere spare ribs hebben ze hier!! overheerlijke saus!!

41. Hans Wijsbeek.

Klein maar gezellig restaurant waar je uitstekend kunt eten. Vooral de spareribs zijn geweldig lekker!
    Echt een aanrader om even lekker te eten voor een juiste normale prijs.