Parkeergarage de Flint en Stadhuisplein (is wel prijzig).
    Op zondag (behalve koopzondagen) gratis parkeren in de binnenstad.

Als je het niet erg vindt om tien minuten te lopen, kun je ook in de Abel Tasmanstraat parkeren. Let wel op: als het hier vol is, sommige omliggende straten zijn alleen voor vergunninghouders.

• OV

15 minuten lopen vanaf station.

Bezorgrestaurants in de buurt van Queens

Online eten bestellen

zo lunch 10:00 - 18:00

1267199526 100
1567320028 64
1630981953 62

1. Wat een tegenvaller deze zaak.Queens vorstelijk genieten doet haar naam totaal geen eer aan. Thee doos geplakt met duke tape. Droog brood . Hartig en zoet tegelijk gebracht . Tafel werd slecht opgeruimd. Lamp toilet kapot briefje gebruik telefoon voor licht Bizar
    Ga er nooit meer heen .

2. Prima ligging in hartje centrum. En ook bij binnenkomst is het allemaal nog prima.

Besteld:
    - pot thee voor 2 personen
    - soep van de dag (tomatensoep)
    - pancakes

Tot dan toe lijkt het allemaal redelijk Engels, zoals de zaak zichzelf pretendeert.
    Echter:
    Thee geserveerd in koffiemokken. Smaak is wat flauw (1 schep per kop is het advies, haha nee), geen melk en slechts 1 zakje suiker voor twee personen.

Ondanks dat het niet druk was duurde het allemaal wat lang. De bediening is niet attent en in de tussentijd zien we 3 stellen die komen en zonder iets te zeggen weer gaan. De smartphone achter de bar krijgt daarentegen wel genoeg aandacht.

Het eten is goed. Dikke soep en goede pancakes. Prima voor een lunch.

Bij het afrekenen betalen we €26,95. We hebben de kaart misschien niet goed bekeken, maar dit sloeg alles. Te verbouwereerd om de discussie aan te gaan betaald en weggegaan. Thee voor €6,95 is al stevig, maar €20 voor tomatensoep en pancakes is natuurlijk veel te veel.

Je kunt een hoop met deze locatie doen. Heeft echt mogelijkheden. Maar dan moet er een hele hoop veranderen.

3. Een nachtmerrie! Broodjes waren niet vers en smaakte niet.
    Overal piepende muizen!

1,5
  4. Vriendelijk personeel met hart voor hun werk. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Heerlijk verse producten, met zorg bereid. De eigen theekaart en de scones zijn een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.

5. f.van valkenhoef

Geen leuke ervaring in verleden goeie high tea daar gedaan en nu grote brokken, high tea onwaardig ieder halve bagel te gemakkelijk het zoet bestond allemaal uit cake sommige droog om vervolgd te worden van niet gare scones viel zo ontzettend tegen.
    Ik ben er even klaar mee.

4,3
  6. rob en joke

Uitzonderlijk goede service en topkwaliteit voor een goede prijs. Een keur aan unieke theesoorten. Veel uitleg en je zit er uren te genieten in een ambiance die zo in een Engels dorpje kan worden geplaatst. Ik heb in Nederland nog nooit een high tea gehad die zo goed werd gepresenteerd. Absolute aanrader.

7. Wij zijn bij de vesteging op het eemplein geweest, met 4 personen voor een lunch..

Na ruim 20 minuten (met te veel mensen in een te kleine ruimte) was er nog steeds niemand bij ons geweest, heb toen zelf gevraagd wat de bedoeling was..

Na ruim 1,5 uur kwamen de broodjes dan eindelijk! Helaas kreeg ik hierbij wel een enorm vies mes, 10 minuten later kon ik beginnen aan de broodjes met een schoon mes..
    De broodjes smaakte goed, maar ik denk dat alles goed smaakt na ruim anderhalf uur wachten!!

Voor mij een absolute no go! Ga er nooit meer heen, echt te belachelijk voor woorden zo lang wachten

8. Met de giftfor2 bon een high tea gereserveerd. Na lang wachten, 30 min, zelf maar gaan vragen om deze traktatie. Het duurde erg lang voordat er uitgeserveerd werd. En het beloofde zoete lekkers viel enorm tegen. Scones waren geen scones zoals ze horen te zijn en ook een andere soort koek was erg vet en meer een hap boter dan cake. De bediening was echt slecht. Een 2de rondje drinken werd niet aangeboden. Men was ook te beroerd om tafels af te ruimen. Alles liet men staan. Wc was niet schoon en binnen in het restaurant was het rommelig. Geen aanrader!

1,8
  9. Leuk adresje! We hadden er gereserveerd voor een High Tea. De zelfgemaakte zoete hapjes waren heerlijk! Ook de koffie was erg goed. Zelf hadden we het leuker gevonden als er bij de high tea ook hartige hapjes werden geserveerd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!

10. Paula Bouwer

11. Vorige week genoten van een heerlijke high tea bij Queens in het centrum van Amersfoort. Alles huisgemaakt (en echt super lekker!) en vriendelijk personeel; voor we het wisten waren we 2 uur verder. Een aanrader!

12. Leuk tentje in het centrum van Amersfoort! Na een maand in Indonesie op doorreis te zijn geweest, had ik weer eens zin om bij te kletsen met wat vrienden. Dit hebben we gedaan bij Queens, omdat het daar zo gezellig is!

We namen een potje thee met een stukje chocolade taart. Chocolade taart is (natuurlijk!!!) huisgemaakt, en dat proef je echt!! Geen vieze synthetische of fabrieksachtige smaak, gewoon lekker! Ook hebben ze heerlijke thee! En heel leuk is dat je de thee nu mee naar huis kan nemen, door een zakje te kopen! Met zulke lekkere thee wil je geen andere thee meer drinken thuis, hihi! :)

Verder werden we vriendelijk begroet bij binnenkomst en werd er tussendoor gevraagd of alles naar wens was geweest. Al met al weer een leuke ervaring rijker!

Echte aanrader dus!

13. Ik ben vanmiddag weer even bij queens geweest, lekkere chocolademelk gedronken met lekkere koekjes erbij was zalig!!! De eigenaresse is ook heel vriendelijk, kortom een hele leuke zaak!!!

14. Beetje apart, vooral de inrichting. Lang zitten is niet comfortabel. De producten zijn wel heerlijk.
    Jammer dat je er geen cadeaubox bon en Bongo-bonnen kunt inleveren, erg jammer.

15. Genoten van een verrukkelijke high tea! Alles was huisgemaakt. Het zat bomvol, was maar goed dat we gereserveerd hadden. Heerlijke chocola, huisgemaakte scones, worteltaartjes, verrukkelijke koekjes. Alles was met zorg gemaakt en smaakte top! De sandwiches vonden we ook ontzettend lekker. Ideale plek voor een groepje vriendinnen, een vrijgezellenfeest of een bedrijfsuitje ook!

16. Ik ben hier afgelopen zaterdag geweest met een vriendin. Ik had een cadeaubon voor 2 pers. (twv €40) high-tea. Duurde even voor we geholpen werden, kregen ook geen uitleg o.i.d. Toen kregen we uiteindelijk de thee en de warme chocomel (heerlijk zelfgemaakt). Daarbij een schaaltje met lekkere mini taartjes en chocola. Na 45 minuten toch maar gevraagd of we nog wat kregen, en jawel we kregen nog sandwiches. Theepotje was al even leeg maar er werd ook niet gevraagd of alles naar wens was o.i.d. Service was dus onvoldoende, uitleg en dergelijke zou zeker welkom zijn! Al met al was het de €40,- niet waard..

17. We moesten 30 min wachten op een drankje en 50 min op een bagel die we besteld hadden en toen nog niet hebben gekregen. Maar wel de rekening daarvoor kregen. Dit kan toch niet.

18. H. C. Visscher

We moesten 40 minuten wachten op 2 uitsmijters terwijl het restaurant nog niet half vol zat. Kwaliteit was goed en de bediening was vriendelijk. Het restaurant, ramen, tafels, vitrinekast, piano, vloer, enz., waren vuil!

19. Paula & Lisette

Reactie van Queens.

Wij vinden het jammer dat Willemien andere verwachtingen had tav onze tapas en onze service.

Speciaal voor deze groep hebben we de avond besloten gehouden en andere boekingen niet aangenomen. Daarnaast is er ook een korting gegeven, zodat de prijs voor 3 gangen 23,00 was. We hebben flessen wijn op tafel gezet voor de prijs van 13,50 waar je ongeveer 6 glazen wijn uit kunt schenken. Zo'n 2,25 per glas dus!

Tekst van de site:

Tapas @ Queens: v.a. € 17.50 p.p.

2 gangen v.a. :€ 22,50 p.p.

3 gangen v.a.: € 24,50 p.p.

(Reserveren noodzakelijk, mogelijk vanaf 8 personen)

Diverse huisgemaakte tapas; Honing/gember kip uit de oven, aardappeltjes met rozemarijn en thijm, vis van het seizoen, gehaktballetjes met limoen-koriander mayonaise, gevulde tomaten, met roomkaas en pesto gevulde champignons uit de oven, frisse salade.

Kort voordat de groep zou komen kregen we een bericht dat een van de gasten vegetarisch was, maar wel vis at. Volgens de viswijzer. Om die reden hebben we hollandse garnalen aangeschaft omdat deze het meest aan de vraag voldeden.

Naast wat we standaard bij een tapas maken (zoals hierboven) hebben we een aantal dingen extra gemaakt. Fruitsalade van vers fruit, gebakken groenten met garnalen (volgens de viswijzer), broodjes met zelfgemaakte tapenade en pesto. Ook waren de turkse gehaktballetjes met versgemaakte Marokaanse tomaten/paprikasaus, dus niet bepaald hollands te noemen. Daarbij hebben we (rekening houdend met de wensen van mevrouw) verse pompoensoep gemaakt met lekker kaas/ui foccacia. En als nagerecht een versgemaakte citroenkokostaart met slagroom en een notenkoekje.

We vinden het dus erg jammer dat Willemien ons niet heeft verteld dat ze het niet naar haar zin had. Wij waren van mening dat wij extra gerechten hadden gemaakt zodat Willemien ook voldoende keus had.

Ook heeft zij niet willen reageren op een email van eet.nu om met elkaar hierover van gedachten te wisselen.

Willemien, je mag altijd even langs komen om erover te praten. Misschien breng je ons op leuke ideeen! Een klacht is immers ook een kans!

20. Willemien

We hadden hier een avondje met "tapas uit alle windstreken". Van te voren aangegeven, dat er een niet-vleeseter bij was. Het eten viel tegen. De soep vooraf was oké, maar wat daarna kwam noem ik geen tapas maar eenvoudige hollandse kost: kippepoten, gebakken aardappels, sla, fruitsla en voor de niet-vleeseter groente met garnaaltjes. Tja, niet zo bijzonder.

4,9
  21. Vanmiddag zijn wij bij Queens geweest voor een heerlijke high tea. Gezellig een middagje uittrekken om thee te drinken doen wij vaker, vandaag was Queens aan de beurt. Een erg leuke zaak, gezellige sfeer en een originele inrichting. De thee was heerlijk, net als de sandwiches, de scones, de taart, de chocola en de koekjes, allemaal huisgemaakt. Vooral dat laatste was echt top, en je proeft 't! "De Queens" waren erg gastvrij, in voor een praatje, erg gezellig!

Echt aan te bevelen en we komen zeker nog eens terug!

22. Afgelopen middag weer eens langsgeweest bij mijn favoriete plek in Amersfoort - Queens! Een echte, goede cappuccino gedronken met een heerlijk stukje kokoscitroen taart, je proeft echt dat alles hier huisgemaakt wordt. Zag 's middags ook nog een verse chocoladetaart uit de keuken komen. Einde van de middag kreeg ik wat trek en heb toen nog bij Queens een grote schaal spaghetti gegeten, met lekker veel groente en parmezaanse kaas. Je proeft echt dat alles hier zelfgemaakt is, absoluut een aanrader als je houdt van 'vorstelijk genieten'.

23. Heerlijk ontbeten en overnacht bij Queens. Gastvrijheid zoals het hoort te zijn. Het ontbijt was uitgebreid, gezond en voedzaam. Heerlijk om daar de dag mee te beginnen. Daarnaast ook nog hulpvaardig met het uitzoeken van een leuke wandeling en restaurantjes voor de avond. Zeker een aanrader!

24. Heb hier een afscheidsfeestje gegeven. Veel mailwisseling met de eigenaar; zij heeft precies mijn wensen ingevuld. Top geregeld! Eten is echt met liefde bereid, heerlijk!