1. Chris

2. mark van winden

Heerlijke broodjes! Zeker aanrader!

3. Odette Oosterveer

Heerlijke sandwiches en veel variatie. Ik ben zelf fan van de BLT-sandwich, oh en die fruitshakes, mmmm! Ik wil nog steeds eens van die maaltijden proberen die iedere week weer varieeren. Goede cateraar!

4. Heerlijk gegeten (lekkere broodjes en salade)!

5. Bo Barnhard

Waanzinnig lekkere maaltijden, erg handig als je geen tijd of zin hebt om te koken. Goeie kok!!!

6. Vriendelijk personeel, goede afhandeling van bestelling, altijd verse producten (vaak biologisch) en heel veel variatie en, seizoensaanbiedingen. D?roodjeszaak wanneer je op zoek bent naar goede kwaliteit en iets aparts! En niet alleen voor broodjes, ook de salades en speciale paketten voor barbeque en pick-nick zijn super, niet te vergeten de buffeten die te bestellen zijn! Maar een advies PROBEREN!

7. markvanwinden

heerlijk broodjes en erg goeie salades.
    Zeker een aanrader, prijs niveau ook goed.

groet mark

8. Jasja van Winkel

Ik heb al verschillende malen het enorme genoegen gehad om van de kookkunsten van Tanja te genieten. Fantastisch lekker!!! Vergeet ook zeker de maaltijden en slades e.d. niet!

9. Super broodjes. Altijd vers en zien en goed uit. Goede keuze. Ook voor in het weekend!

10. Origineel en erg lekker die sandwiches! Mijn favoriet is absoluut de Club Sandwich met gegrilde kip en spek, jammie