El Caballo in Alphen aan den Rijn

Gezellig, Knus en vooral genieten op zijn Zuid Amerikaans!

Online bestellen bij El Caballo

Afhalen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Bestel kaart

ma 17:00 - 22:00
di 17:00 - 22:00

Omschrijving

WIN een heerlijke tegoedbon van El Caballo ter waarde van € 50

Bij El Caballo kun je genieten van de authentieke Argentijnse keuken. Heb jij zin in een avondje lekker uiteten? Doe mee met de winactie en maak kans op een tegoedbon ter waarde van € 50!

Wat kun je winnen?
Alphens.nl geeft één tegoedbon ter waarde van € 50 weg. Deze tegoedbon kun jij in de hele maand maart en april van maandag tot en met donderdag gebruiken. Van deze tegoedbon kun jij optimaal genieten van een heerlijk etentje bij El Caballo. Loopt het water jou ook al in de mond? Lees dan snel verder hoe je kans maakt op deze prijs.

Wat moet je hiervoor doen?
Om kans te maken op deze verrukkelijke tegoedbon moet je dit bericht op Facebook liken, delen en in de reacties degene taggen met wie jij een hapje komt eten bij El Caballo.

De winactie wordt maandag 27 maart bekend gemaakt. Houd Alphens.nl die dag dus goed in de gaten.

Welkom bij Argentijns Grill Restaurant El Caballo te Alphen aan de Rijn.

El Caballo betekent letterlijk 'het paard', maar heeft ook te maken met de kracht en de kwaliteit van het Argentijnse vlees. De kracht komt doordat de kudde gelukkig nog de ruimte heeft om te grazen. Het Argentijnse vlees met de hoge kwaliteit wordt met kennis van het vak voor u gegrild op een houtskool grill.

Kom en proef ons eten in een fijne ambiance.

Restaurant El Caballo Rhenanialaan 1 (zijstraat van de hoofdstraat)
2406 GS Alphen a/d Rijn Tel: 0172-424843.

In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

4 april 2018 -
In april voordelig eten bij restaurant El Caballo

De hele maand april kun je voordelig én lekker eten bij Argentijns Grill restaurant El Caballo in Alphen aan den Rijn. Van maandag tot en met donderdag kun je gebruik maken van twee verschillende acties.

Actie: spareribs
De bekende spareribs van El Caballo kun je tijdens de maand april afhalen van 13,50 euro voor 9,95 euro!

Dus heb jij trek in deze smakelijke spareribs? Of geen zin om te koken? Kom dan op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag langs om een portie op te halen!

Actie: driegangenmenu
Alleen in april serveert El Caballo een driegangenmenu voor slechts 18,95 euro. Benieuwd wat er op het menu staat? Lees dan verder!

Voorgerecht
Pollo ala Brasil - gefrituurde stukjes kip met zoete chilisaus

- OF-

Carpaccio - dun gesneden ossenhaas met een dressing en Parmezaanse kaas

Hoofdgerecht
Costillas el Caballo: onbeperkt spareribs

- OF -

Bife de lomo stroganoff - ossenhaaspuntjes met stroganoffsaus

Nagerecht
Dama Blanca - vanilleijs met chocoladesaus en slagroom

- OF -

Argentijnse koffie

Live muziek
Terug op het oude nest is zanger Freddy Purcachi. Deze muzikant verzorgt zoals vanouds op vrijdag en zaterdag live muziek in het restaurant.

Prijzen

1207787700 96
1319754557 78
1420524728 75
1622065070 73

1. 1 man bediening voor complete restaurant... de andere man stond beetje op gitaar te spelen alsof alles goed liep. Eerste ronde spareribs was na 1.5 uur wachten erg lekker, echter de 2e ronde was enorm aangebrand en niet te eten. Ik kom hier nooit meer!

2. Na een jaar of 10 hier weer eens gegeten. Jaren geleden prima ervaring, destijds heerlijk eten voor een schappelijke prijs.
    Het eten was weer prima in orde. We hebben alleen ruim een half uur moeten wachten op ons voorgerecht (en op dat moment waren we de enige gasten in het restaurant, dus druk was het nog niet), daarna ook weer ruim een half uur op het hoofdgerecht.
    Het was erg koud in het restaurant, kippenvel op de armen. Qua aankleding mag er wel het een en ander opgeknapt worden. De huiden op de banken laten los, her en der scheuren in de bekleding.
    En de prijs viel nogal tegen.
    Kortom, voor ons geen aanrader om in het restaurant te gaan zitten. Maar misschien dat de thuisbezorgd afdeling wel voldoet, want het eten was prima.

6,5
  3. Griffioen

Erg traag, lang wachten

4. C.van Vliet

Heerlijke spareribs!

5. Jeffry van Amson

Wij waren op een plek waar het heel koud was. De medewerker zei dat hij niks kon doen, het kwam van de oude gebouw. Het duurde bijna een uur tot wij onze bestelling kreeg.

6. Sandra frelink

Wij hebben heerlijk gegeten, en de service was perfect. Alles was naar wens en de sfeer in dat restaurant vond ik ook erg gezellig.
    Was er nog nooit geweest maar ga er zeker nog een keer heen!

7. Gereserveerd om met de familie (2x volwassen, 3x kids) te gaan eten op 2e kerstdag. Was voor ongeveer de helft vol, erg stil en wat ongezellige sfeer.

Eten besteld, alleen hoofdgerecht, dat duurde ruim een uur voordat het er was. We kregen 1 klein bakje patatjes voor 3 schotels, en 1 bordje salade voor 3 personen.

Eten was nipt voldoende. Wat je verwacht als je thuisbezorgd besteld. Echter zijn de prijzen (24 tot 38 euro) per schotel van dusdanige aard dat elke prijs/kwaliteit scheef loopt.

3,5
  8. Nog nooit met het gezin zo fijn ergens gegeten, het is vrij klein maar mega gezellig ingericht. Top geweest, erg bedankt voor de fijne avond en de goede service.

9. Angelique Duijn

Bediening spreekt slecht Nederlands. Interieur kan een flinke update gebruiken. Licht boven de tafels is irritant. Doorspoel knop heren toilet is kapot. Zijn maar details maar bij elkaar opgeteld maakt het dat wij niet zo snel meer terug gaan ondanks dat de spearribs uitstekend waren. Bijgerechten en bordopmaak erg armoedig terwijl je daarmee juist heel veel kunt winnen. Sorry Guys maar er valt nog wat te verbeteren daar.

10. Was gezellig met live muziek. Eten was ook heel goed, klein kritisch puntje dat het diner 3 uur geduurd heeft wat een beetje lang was
    Maar het was goed!

11. Eten was uitstekend.

12. Meer ham dan meloen 🙃 hoofdgerecht was heerlijk, maar mag wel wat minder saus op bord bij de spareribs. Toetje was simpel, met spuitslagroom ipv echt🫣 komen zeker nog keer terug voor een hoofdgerecht 😁

13. Antoinette

Zoals altijd waren de spareribs top. We waren verbaasd dat het zo rustig was. Als je de beste spareribs in omstreken wilt eten moet je toch echt hier zijn! Bediening vond ik vanavond niet helemaal scherp. Kwam ijsthee met fles bijschenken aan tafel. Voor zulke prijzen voor de drank verwacht je dan wel een flesje.
    3,80 voor een cola zero die dus hoogstwaarschijnlijk ook rechtstreeks uit de grote fles komt in standaard longdrink glas zonder ijs vind ik een absurde prijs.

14. Gouda's Glorie

Heerlijk gegeten in knusse sfeer, met vriendelijke bediening. Smakelijke zalm en spareribs die zo van het bot vallen.

15. F.van Leeuwen

Het was allemaal geweldig.

16. Nee helaas, hele vriendelijke man, maar het eten was echt slecht.

1,9
  17. We hebben weer genoten van de spareribs.

18. Melanie

Wat een leuke tent, niet al te groot, maar super ingericht.
    Eten (spareribs) waren zo mals dat het vlees van het bot afviel.
    Bediening was prima en erg vriendelijk.
    Aangezien je voor maar € 25,50 onbeperkt sparibs mag eten ben je super goedkoop uit!
    Dus echt waar voor je geld!
    Wij komen zeker een keer terug.

19. Gingen spontaan eten bij el caballo, gelukkig hadden ze nog een plekje. Lekker dubbel gemarineerde spareribs gegeten. Leuk restaurant. Goede service, wel erg gehaast, in t langs rennen vragen of t smaakte of we wat wilde drinken. Ze hadden het druk. Leuke sfeer verder.

20. M. Dagevos

Vlees was goed, alleen de patatjes worden denk ik in oud vet gebakken.

21. Eten was zoals altijd top!! De meneer in de bediening was super, maar stond helemaal alleen, op een Valentijnsdag, dit was echt heel jammer hierdoor hebben wij bijna 2 !!uur zitten wachten op ons eten. Jammer want het eten is heerlijk.....maar misschien toch nadenken als je alleen staat of je dan het restaurant helemaal vol wil hebben.

22. Jessica Mulder

Heerlijk Argentijns gegeten. Bij El Caballo is het altijd gezellig, knus en lekker eten. Leuk detail met Valentijnsdag bij binnenkomst; een roos voor de gasten. Het personeel is uiterst vriendelijk wat zorgt voor een leuke en ontspannen sfeer. Wij gaan vaker komen!

23. G van Holland

We gingen een avondje gezellig uiteten voor Valentijnsdag, dachten we. Er was 1 man voor de bediening voor een vol restaurant. Er was geen aandacht voor de gasten. Je moest smeken om wat bestellen. Uiteindelijk een 3 gangenmenu besteld. We waren er om 18.45 en om 20.15 kregen we ons voorgerecht. We zijn uiteindelijk zonder nagerecht naar huis gegaan omdat we de volgende dag ook weer gewoon aan het werk moesten maar wel 95 € afgerekend. Wij gaan er nooit meer naar toe. Zonde van ons geld. En een gezellige avond verpest.

1,4
  24. Spareribs waren fantastisch! Klein minpuntje is wel de enorme wachttijd, t duurt gewoon erg lang voor je uberhaubt kan bestellen, en voor je ook iets hebt. Ik heb het idee dat de capaciteit van de keuken te klein is voor de populariteit van het uitstekende eten, want daar is echt niets op aan te merken. Wij gaan zeker nog vaker!!

25. Het eten was lekker maar de rest is bar slecht.
    Na 45 minuten gevraagd of we misschien konden bestellen. Voorgerecht vrij snel gekregen maar daarna 1 uur moeten wachten op onze spare ribs. Eten niet netjes opgediend maar letterlijk op het bord gegooid. Geen 2e ronde spareribs besteld omdat iedereen om ons heen 1 uur op de 2e ronde moest wachten.
    Snap dat je personeel problemen kan krijgen, maar neem dan geen bestellingen aan en zorg dat je restaurant niet vol zit als je het niet aan kan.
    Erg jammer, maar wij komen hier nooit meer.

2,9
  26. Jetze de vries

De bediening was top erg vriendelijk en gezellig. Zoals gewoonlijk ook weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht 2 soorten ham en carpaccio met een sausje, was echt super, de spareribs blijven heerlijk en alleen daarom kom je al terug. De biefstuk en gevulde paprika die mn vrouw gegeten heeft waren top. We komen zeker weer terug

27. Els Hoogervorst

Het eten was heerlijk. Goede sfeer en fijn personeel.

28. Zoals altijd, was het eten prima. De ober was erg aardig, maar was best wel een beetje onhandig of hij had er eigenlijk niet echt zin in. Ik weet het niet, het was niet zoals vroeger.
    Het grootste minpunt, was de kou in combinatie met de deur die de bezorgers de hele tijd open lieten en de verwarming die niet aan stond.

6,1
  29. Gereserveerd, op de site staat dat ze open zijn vanaf 17:00. We waren er om 17:45 en het restaurant was dicht! Zeer slecht.

30. Richard bek

Spare ribs TOP beste vd randstad

31. Eef Wasrmerdam

We hebben genoten van de kwaliteit en hoeveelheid eten. Ook de prijsverhouding vond ik okee. Ook het interieur vind ik gezellig. De bediening was vrolijk en vriendelijk.

32. Vriendelijke bediening en goed aanbeveling op de lekkerste spareribs.

33. Lekker gegeten. Hard werkend en vriendelijk personeel.

34. Mijn jongens zijn gek op spareribs en ze hebben al verschillende gegeten maar bij El Caballo vonden ze de lekkerste van allemaal.

35. Ruud Mooy

Eten prima.
    Sfeer normaal.
    Service goed.

36. Bediening sprak geen nederlands, eten was smakeloos en of te gaar of rauw. Kortom geen aanrader.

2,1
  37. Heerlijk gegeten, vlotte bediening en leuke sfeer.

38. Jessica

Onwijs lekker gegeten. Spareribs zijn geweldig

39. A. de Jong

Prima service en goed eten!

40. Goed eten op een ambachtelijke manier bereid.

41. Hannie

De heerlijke spare-ribs gegeten! Wat zijn die lekker!

42. Perfect vlees! Zeer goede kwaliteit, tot perfectie gebakken. Groenten bij het vlees waren ook heerlijk. Nieuw favoriet restaurant!
    Zou alleen wel saus bij de patat geserveerd mogen worden.

43. De spareribs waren zoals altijd heerlijk. Echter: hadden een radler besteld, kregen een 0.0 biertje, bij het vlees hoofgerecht werd geen patat en salade geserveerd tot we erom vroegen, en wat nog wel het ergste was: voor het toetje een bananensplit besteld, we kregen duidelijk wat anders dus gevraagd of we alsnog de bananensplit mochten. Kregen we hetzelfde toetje terug maar met wat plakjes banaan erop... Ik hou het voortaan bij bestellen, want zoals ik al zei, het vlees is heerlijk.

44. Lekker gegeten en zeer aardige man

45. Ans kinkel

Het was niet echt een warm onthaal. Het duurde best lang voor dat we het eten kregen om 18.00 Gereserveerd en pas om 20.00 Uur eten we hadden het vermoeden dat de bezorgen van eten voor gingen als voor die klanten die binnen zaten te wachten ik zou er niet meer voor de tweede keer heen gaan.

4,3
  46. Sander Van Den Broek

Ik eet nérgens anders ter wereld meer spare-ribs! De zoete marinade is le-gen-da-risch. Punt!

47. Jolanda

Lekker gegeten. Vlees heerlijk gebakken. Beetje krap en weinig bewegingsruimte bij en om de tafels. Aardige bediening en leuke entourage.

48. Kevin L
    Vertaal van English naar Nederlands

Altijd heerlijk eten. Rundvlees van hoge kwaliteit... en de houtgrill ruikt "awesome' !!

The only issue for some people may be that it is a bit cold inside, especially for your feet. But not too uncomfortable to enjoy the fine cooking!

I would (and always do) choose El Caballo over other restaurants at the Rijnplein center of Alphen. The other similarly "upscale" establishments do not match the grade of meats and cooking experience of El Caballo. And they also charge more money for their meals... which are not as good as El Caballo.

But don't tell the tourists! ;~}

49. Marcel Pouw

Voor de 2e keer binnen enkele maanden hier gegeten, het eten is een aanrader, veel en erg lekker. Helaas hebben wij voor de 2e keer heel lang moeten wachten op het eten, 1e keer was oorzaak gebrek aan personeel door zieken, alle gasten moesten daardoor lang wachten waardoor gasten zonder te eten vertrokken. 2E keer gekozen voor het 3 gangen menu, waren als eerste gasten binnen en pas bijna 4 uur later gingen we naar huis, diverse keren gemeld dat het weer lang duurde maar moesten telkens weer wachten… verklaring : jullie maken gebruik van het 3 gangen menu en het voorgerecht reeds ontvangen en dus duurt het langer voordat het hoofdgerecht geserveerd wordt waar we het niet mee eens waren, alle andere tafels werden veel sneller bediend!

50. De beste spare ribs in de regio!
    Het eten en drinken is prima. Niet alleen de beroemde spareribs, maar ook het vegetarisch gerecht en de tournedos, welke bij ons aan tafel gegeten werden.
    De sfeer is lekker Zuid Amerikaans en de bediening is vriendelijk.
    De service is echt uitstekend. Er wordt regelmatig heel vriendelijk gevraagd of er nog iets nodig is. Aan een 2e vraag naar de "onbeperkte" spareribs wordt snel gehoor gegeven.
    De prijzen zijn gemiddeld. De kwaliteit is goed.

51. 14 feb 2022
    Wij hebben heel gezellig gedineerd.
    Het restaurant ziet er sfeervol uit.
    Het eten was van prima kwaliteit!
    Vooraf de gevulde paprika, smaakvol opgediend!
    Daarna de gegrilde zalmmoot met een gepofte aardappel, ook hierbij zag het bord er mooi uit!

52. Hans van den Berg

Heel lekker gegeten en een top bediening en gezellig leuke sfeer daar top.

53. Heerlijk gegeten.

54. Heel gezellig en lekker eten.

55. Heerlijk gegeten, jammer dat het een beetje fris was in het restaurant. Heel gastvrij en snelle goede service. Prijs kwaliteit uitstekend

56. bartr van veen

Is een gezellige tent, eten en service waren prima.
    Alleen waren ze niet voldoende voorbereid op de drukte na het vrijgeven van de corona maatregelen.

57. El Caballo is een grote naam in Alphen maar wij hebben echt een waardeloze avond gehad.
    Echt €120,- weg gegooid.
    Om 19:00 uur gereserveerd, voorgerecht besteld en hoofdgerecht.
    Voorgerecht was niet heel ingewikkeld maar kwam pas na een uur op tafel voor 1 persoon ruim 10 minuten later dan de rest. Was wel erg lekker.
    Adverteren met live muziek, maar ik zit de hele avond naar raprommel te luisteren.

Het hoofdgerecht was er na 3 keer vragen om 21:00 uur nog niet.
    Ik heb voorgesteld om het voorgerecht af te rekenen en weg te gaan maar uiteindelijk toch blijven zitten.
    Uiteindelijk kwam het bestelde op tafel spareribs voor 1 persoon, deze waren gewoon koud.

Voor twee personen bestelde we : 25 Bife ancho fiesta (ca. 400 gr.) Compleet vleesassortiment op een eigen tafelgrill. (minimaal 2 pers. = Prijs is per persoon).
    Wat op tafel kwam, 2 bordjes met 3 stukken vlees en een bakje frites en dat was het.
    tafelgrill niet gezien, werd zo op tafel gekwakt.
    2 stukken vlees waren echt nog rauw.
    Als je het druk hebt, of personeelstekort zeg dat dan, daar heeft iedereen begrip voor, maar nu heb ik zoiets van dit was mijn laatste keer El Caballo

58. Erg lekker gegeten en zoals altijd goede service bij el caballo!

59. Bediening niet top, heel lang wachten tot dat de bestelling werd opgenomen, daarna duurde het heel lang voor dat het geserveerd werd.
    Voorgerecht gefrituurde kip, was volgens mij te lang gebakken. Dit ook gemeld.
    Spareribs waren lekker, maar de ossenhaaspuntjes was met teveel saus.
    Ik ga hier niet meer heen

60. Er waren maar een paar tafeltjes bezet en de eigenaar moest alles alleen doen en dat deed hij goed en vriendelijk. We kregen een soort broodje vooraf van de zaak, altijd lekker. Het eten was van goede kwaliteit en smakelijk. De patat was perfect gebakken en de salade was vers en zag er verzorgd uit. We hebben lekker gegeten

61. Spareribs besteld via hun site om af te halen, kom ik daar aan heel die zaak dicht. Excuus was dat ze Technishe problemen hadden. Maar er was niemand aanwezig en de telefoon werd ook niet op genomen.

62. Super super lekker gegeten en zeer gastvrij ontvangen. Graag tot gauw!

63. hans van diejie

De spare ribs van mijn maat en mij waren taai en niet te vreten. Na een klacht kreeg ik nieuwe die beter waren. De kipspies van mijn vrouw was niet gaar. We kregen voor ons drieën één klein schaaltje sla en één kleine portie frites. De sauzen bestonden uit één bakje knoklooksaus en "'en bakje mayonaise. De bediening was sloom (understaffed?), Niet begrijpend (buitenlandse komaf?) en pas na 1 1/2 uur kwam het eten. Inclusief wat wijn en bier: 90 euro voor z'n drietjes, inclusief een door mij omgegooid glas bier dat niet op de bon stand maar na een beleefde opmerking mijnerzijds alsnog berekend werd. Geen verontschuldiging, geen gratis koffietje of zo. Fenomenaal slecht en dat terwijl wij aan vorige bezoeken prima herinneringen hadden. Wij gaan niet meer terug. Dan maar geen spare ribs.

2,1
  64. Alexander Worrell

Het was weer zoals gewoonlijk. Nog steeds de beste spareribs die wij gegeten hebben.

65. C hoogervorst

Een dikke 10 voor de spareribs deze keer. Ze waren echt super lekker en zat heel veel vlees aan. Het vlees trok je zo van het bot af HEERLIJK.
    Het biertje die sloeg snel dood. Dat was jammer. De bediening was oke deze keer. Hebben het ook wel slechter getroffen. Andere keren lang moeten wachten voor we wat kregen. Dus deze keer zijn we dik tevreden. Ga zo door. We komen gauw weer langs.

66. Heerlijke spare ribs dubbel gemarineerd met knoflook. Ook marinade op het bord, fijn! Bij de tweede (onbeperkt) lijkt het een andere kwaliteit: veel vet en mist de knoflook. Bij ander eetmoment hetzelfde ervaren helaas. Alsof de eerste top is en de tweede een andere goedkopere lichting ofzo. Verder fijne salade en vooraf krijg je ook iets lekkers met dip aangeboden.

67. Woensdag was een rustige avond dus niet overvol en te druk. Bediening was goed en vriendelijk.

68. Heerlijke zoete spareribs (onbeperkt), gezellige sfeer een aardige bediening. Ik kom hier graag en raad het zeker aan!

69. Lee Rietveld

Reserveren ging makkelijk, de volgende dag heerlijk gegeten dus! We werden snel en netjes geholpen en het eten was goed bereidt en nog goed heet. Bedankt!

70. Heerlijk gegeten. Zowel het voorgerecht als de spareribs als het dessert waren heerlijk!

71. van Ingen

Het eten is top! Ken geen betere sparerib. Maar je wilt ook vriendelijk behandeld worden en dat is hier ver te zoeken, heel ver. Wij komen hier vaker en elke keer hoop ik dat het beter is geworden, maar helaas, de eigenaar heeft daar geen zin in. Thuis bestellen is dan een goede optie alleen dan zijn de spareribs niet onbeperkt en de mannen lusten wel wat.

72. Maurice

Heerlijke spareribs! Prima sfeer en service. Voor herhaling vatbaar.

73. Op aanraden van een ander zijn we met ons gezin gaan eten bij El Caballo. Nadat we online gereserveerd hadden kregen we de melding dat annuleren niet meer mogelijk was.

Aangekomen voor de deur stond op 50cm van de voordeur een dikke auto dwars geparkeerd. We konden er net omheen. Het viel ons op dat het binnen donker was. Niet gezellig gedempt licht, maar donker.

Zoals volgens het RIVM aangegeven bleven wij bij de ingang wachten tot wij een tafel kregen. Er was geen desinfectiemiddel. Helaas vielen wij niet op en ook na oogcontact met een oudere meneer vanuit de keuken, kwam er weinig reactie. Uiteindelijk zijn we naar binnen gelopen om ons ‘te melden’.

De sfeer van de cabines met koeienhuiden is leuk, met een (1) lampje boven de tafel. Onze jassen hebben we maar tussen ons neergelegd, onwetend waar we die moesten laten.

Al vlot werden de menukaarten afgegeven, die wijzelf konden doorgeven aan elkaar. Al snel werd onze bestelling opgenomen. 2x Tournedos en 2x spareribs. Tot op heden nog niet dramatisch.

Na 1 uur wachten ben ik maar gaan vragen wanneer ons eten geserveerd werd. Ook omdat er in totaal maar 5 tafels bezet waren en de gasten achter ons al hun spareribs hadden, terwijl ze 15 minuten later binnen kwamen.

Binnen enkele ogenblikken werd ons eten gereserveerd. 2 borden met een tournedos en een hele berg champignonsaus. 1 kinder spareribs en 1 gewone spareribs die dreef in een soep van saus. Zo zijn we spareribs niet gewend.
    Van de tournedos was 1 doorbakken en de andere medium rare. Erg opvallend. Ook werd 1 bordje salade bijgeleverd en 1 bakje patat die wij moesten delen met elkaar.
    Binnen 5 minuten was ik klaar met eten. Letterlijk en figuurlijk.

Een grote teleurstelling voor €102,-. Uiteindeljk zijn we ergens anders maar gaan afsluiten met een heerlijk dessert.

Je moet alles eens meegemaakt hebben, maar El Caballo krijgt geen 2e kans.

74. Maarten

Leuk klein restaurant temidden van een woonwijk. Gezellig aangekleed in Argentijnse sferen. Het eten was er heerlijk en we werden bediend door een vriendelijke meneer.
    Leuk om te zien was dat hij zonder iets te hoeven noteren de gehele bestelling kon onthouden en we zonder problemen netjes ons bestelde eten kregen.
    Het eten en de prijs waren prima op elkaar afgestemd.

75. Richard

Lekker eten, snelle service en een leuk sfeertje.

76. Vlees was van uitmuntende kwaliteit. De salade was vers maar stelde niet zoveel voor. Wij hadden gekozen voor een rode Shiraz-wijn. Heerlijk en normaal geprijsd. Minpuntje was dat lampjes niet boven midden van de tafels hangen. Hierdoor zit de ene kant van de tafel in het donker en de andere kant teveel in het licht. Ander minpuntje was dat personeel voor de entree stond te roken. Met een voordeur die open moet staan ivm corona was het niet plezierig om de rooklucht binnen te krijgen. Na gevraagd te hebben of zij daarop aangesproken konden worden, gebeurde dit ook en werd de deur gesloten.

77. Pete Bevan

Mijn zoon is geslaagd voor zijn examen en ik vroeg aan hem waar wil je eten en zonder twijfel zegt hij El Caballo.
    Het mag ! Dus wij ging daar (weer) eten. De sfeer is altijd leuk, de eten super lekker en de staff heel vriendelijk en hulpzaam. Top restaurant.

78. Afgelopen zaterdag 10 oktober heerlijk gegeten bij El Caballo, Op mijn menu stonden steurgarnalen als voorgerecht en het vispotje als hoofdgerecht beide een echte aanrader.

Daarnaast vind ik de bediening supervriendelijk en enorm gastvrij.

De volgende keer kom ik terug voor de slakken, want in het argentijns is het geen escargots haha…

hartelijk dank, en tot snel weer.

79. Priscilla

Weer heerlijk gegeten bij El Caballo! Zoals altijd malse en goed gemarineerde spareribs!

80. Altijd met plezier terug te gaan bij deze restaurant. Aardige mensen daar lekker eten, altijd goed gezorgd voor gasten.
    Volgende keer alweer daar eten.

81. Ontzettend top deze tent. De spareribs zijn ontzettend lekker. Het enige kritiekpuntje was toen wij eenmaal aan t bunkeren waren op de spareribs en we nieuwe wilde bestellen, was er zeker 20 minuten lang niemand die dichtbij onze tafel kwam om aan te spreken.

Maargoed, kan soms gebeuren. Ervaring was toch heel goed.

82. Merel Bezuijen

Heerlijk gegeten & het personeel is ZO aardig en gezellig en grappig. En de dubbel gemarineerde spareribs blijven het lekkerst!

83. Vriendelijk personeel, heerlijk eten.

84. Nico en nathalie

Wij komen er elke week, het eten is altijd zo heerlijk, gewoon verslavend. Die spareribs zijn zo mals, vallen zo van het botje af. Een hele gezellige sfeer, leuk personeel, altijd even vriendelijk. Met de drankjes ook, als je glas leeg is vragen ze al gelijk of je wat wil drinken. Alles is gewoon echt top vandaar wij er al jaren komen

85. Nog nooit zo slecht getafeld. Snoezelige entourage, slechte bediening, koude spareribs, een bord flauwe sla om met 4 personen te delen, klein schaaltje friet om met 4 personen te delen, vragen om drankjes, stokbrood vooraf wat op de kaart stond was er niet, stuk plastic in toetje, en dat alles voor een veel te dikke prijs. Wij komen hier NOOIT meer.

86. Lotte

87. Nick simmerman

Top tent! Heerlijk eten goeie service! En dat al jaren! En ja als t druk is moet je wel is wachten! Maar niet lang moeten wachten en wel druk! Tja t is maar hoe je als mens uit eten wil! Wil je snel eten moet je n mcdonalds nemen! Voor mij? El Caballo n dikke 10 heerlijk gegeten en gedronken op het gemak hoe je ouderwets uit eten hoort te gaan.

88. Afgelopen weekend hier gegeten. Was een grote teleurstelling. We hebben 2 uur moeten wachten voordat we te eten kregen. De bediening was onderbezet en zeer gehaast. Het hoofdmenu bestond slechts uit een stukje vlees evt met saus en het portie friet en sla moesten wij met 6 personen delen. Voor een extra portie friet moest betaald worden. De prijzen van de gerechten zijn belachelijk hoog als je ziet wat je hier voor krijgt. Zeker geen Argentijns hoogstandje, maar een menu dat je thuis nog lekkerder en aantrekkelijker klaarmaakt. Het restaurant is bovendien alles behalve covid 19 proof. Geen desinfectie middel aanwezig voor de klanten, de 1,5 meter regel tussen de tafeltjes wordt niet toegepast, zelfs geen schermen tussen de tafeltjes. Denk dat een bezoek van de inspectie hier op zijn plaats is. Dit is geen schoon restaurant en zeker niet voor herhaling vatbaar!

2,3
  89. jeroen de moor

Leuk knus restaurant. Was bommetje vol en je zit echt letterlijk leuning aan leuning met mensen (waar is de afstand?!)

We hebben ruim 7 minuten gewacht tot er iemand kwam. Ze zei dat ze er zo aankwam bij binnenkomst. We draaiden bijna om, en dan ergens anders eten maar daar was ze na 7 minuten.Ze wees ergens een plek aan ergens, en ze was weer weg. Geen drinken aangeboden nix. weer 12 minuten gewacht voor er iemand eindelijk is kwam. Lang gewacht weer op 1 biertje. Ja mensen, weer 9 minuten. Inmiddels zijn we na binnenkomst een half uur verder met geen enkel uitzicht op eten!

Toch maar iemand de kaart gevraagd. Vanaf daar ging het wel ok-ish. Eten was goed en voor herhaling vatbaar. Moest uiteindelijk zelf naar voren lopen voor de rekening. Het was gelukkig niet veel.

Verbeterpuntje voor het restaurant:
    Zorg dat je welkom warmer wordt (meer mensen?)
    Rook niet voor de deur want dat ruik je tijdens eten goed.
    Snellere ontvangst en een glimlach. Ik kom graag nog een keer terug.

6,3
  90. Op zondagavond gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. We hebben heel lang op het eten moeten wachten (18.00 uur gereserveerd, om 19.45 uur kregen we het hoofdgerecht), maar het was het wachten waard. Het was echt heel erg lekker.

Het restaurant zelf vind ik wat benauwd/bedompt overkomen, het is erg krap en donker. Er wordt geen rekening gehouden met de coronaregels, zowel de tafelindeling als het personeel. Het personeel is wel erg vriendelijk.

Dus als je van lang tafelen houdt In een klein restaurant, dan raad ik dit restaurant aan. Wij zullen er met de kinderen niet meer zo snel heen gaan, maar met vrienden waarschijnlijk wel.

91. Wij gaan vanuit Den Haag een paar x per jaar hier eten voor de spareribs, dit is hier zo lekker!!
    Maar de bediening is daar zo slecht, je moet lang wachten op de bestelde drankjes, duurt een eeuwigheid voor dat ze komen, nu met de Corona de 1,5 word hier al snel vergeten. En staat de bediening tegen je aan om de bestelling op te nemen.

Dus voor het eten, ja echt een aanrader!!
    Maar voor de bediening is echt echt een nee..

92. Wat een schande! Wij waren als eerste deze avond. Expres om 17:30 uur gereserveerd omdat er 2 kinderen bij waren. Eigenaar was naar heen en weer aan het lopen om eten te bezorgen. Voelden ons al niet welkom. Kregen na 20 min. pas iets te drinken. Ondertussen werd het drukker 0% rekening houdend met coronamaatregelen. Heel de zaak was vol. Zaten mensen op nog geen 10 cm op een tafel achter ons. Bestelden alleen een hoofdgerecht. Meer dan 1,5 uur moeten wachten met kids. Eten was matig en lauw toen het eindelijk kwam. Personeel druk en niet gastvrij. Wat een zonde van het geld en de avond.

93. Wat een slechte service. Wij waren met zijn vieren. Bestelling door bediening vergeten door te geven aan de keuken. Bij reclameren kwam er een onnozel verhaal maar moesten we nog eens een half uur wachten. Pas na 1 uur en 3 kwartier kwamen wat voorgerechten (geen crème fraiche bij taco’s, zou op zijn) met tegelijkertijd 1 hoofdgerecht.
    Sparerib was aan 1 kant gaar, het andere deel was kouder en had kennelijk niet op de gril gelegen. De cappuccino had een scheut melk, had niets met melkschuim te maken. In de loop van de avond kwamen de walmen wiet binnen. Vrienden van het personeel stonden bij de voordeur te blowen, het personeel ging er ook regelmatig biJ staan.

Rekening van €170,00, schandalig slechte service en zeer matig eten.

2,6
  94. We werden vriendelijk ontvangen, heerlijk drinken en een voorafje met de kaart. Nette, duidelijke kaart. We hebben heerlijk gegeten en werden niet opgejaagd. Niet lang hoeven wachten. Super service. Overall een heerlijke avond

95. De beste spareribs die je maar kan wensen. Ik denk dat ik inmiddels al 20 keer terug ben gegaan voor de zoete spareribs

96. We hebben heerlijk gegeten. Alleen duurde het te lang voordat alles kwam. Uiteindelijk besloten om weg te gaan na het hoofdgerecht. We vonden het erg jammer dat de service niet goed was deze keer.

97. Johandroog

Bediening was prima. Sfeer was minder omdat er gewoonweg niemand zat helaas… Eten was heerlijk, de spareribs waren 👌Alleen de desert ijsjes waren wat aan de kleine kant. Maar al met al een dikke 8!

98. Vertaal van English naar Nederlands

Op een zondag met drie mensen gaan eten bij La Caballo in Alphen aan de Rijn.

We hadden vroeg gereserveerd dus bij binnenkomst was de eigenaar, die tevens de bediening verzorgt, nog niet aanwezig. We werden daarom verwelkomt door de kom die aangaf dat we een plaatsje konden kiezen. Wat bij binnenkomst wel meteen opviel was dat het heel erg donker was binnen. Omdat we dus een tafeltje mochten kiezen, hadden we gekozen voor een tafeltje bij het raam voor wat extra licht. Het plaatst nemen op de houten bankjes, welke niet heel comfortabel waren, was een beetje een uitdaging omdat de tafel en bankjes vast staan en er maar weinig ruimte zit hiertussen. Mensen met een wat breder postuur zouden niet bij het raam kunnen plaats nemen.

De kok kwam onze drankjes bestelling opnemen waarbij wij een radler, witbier en ice tea green bestelde. Wij kregen echter te horen dat alle drie deze drankjes niet beschikbaar waren en we werden verzocht wat anders te bestellen. Dan maar cassis en cola.

Vervolgens ontvingen wij de menukaart waarbij meteen al opviel dat er wel heel veel keuze was. Zo waren er onder andere vier soorten spareribs. Dit vind ik zelf altijd een beetje zorgwekkend omdat ik denk dat het bij zo'n grote kaart lastig is om veel aandacht en creativiteit in elke te kunnen stoppen. Toch waren we al snel uit onze keuze en de kok nam onze bestelling op.

Vooraf wilde we zalm carpaccio, garnalencocktail en een taco met kip. Bij het bestellen van de zalm carpaccio gaf de kok ons echter een vreemde blik en vertelde ons dat dit niet op de kaart stond en dat het nog nooit besteld was. Het stond echter wel op de kaart, maar het was dus in ieder geval niet te bestellen. Ook de garnalencocktail was niet beschikbaar. De taco met kip was gelukkig wel beschikbaar, al is gelukkig achteraf misschien niet het goede woord. De zalm carpaccio en garnalencocktail werden vervangen door een runder carpaccio en gefrituurde kip met zoetzure saus.

Voordat het voorgerecht uitgeserveerd werd, arriveerde de eigenaar. Deze parkeerde zijn mooie auto pal voor de deur en rookte nog even een peukie voordat hij aan de slag ging. De eigenaar serveerde ons voorgerecht keurig uit. We hadden geen last van een rooklucht, want dat was vervangen door een overdosis aan parfum.

De runder carpaccio was prima. De taco met kip en de gefrituurde kip waren dit zeer zeker niet. Het is niet zo dat het vlees rauw of verbrand was, maar de kwaliteit, presentatie en smaak waren zeer matig. De gefrituurde kip had weinig smaak en zat bijna geen (kant en klare) zoetzure saus bij. De KFC bied voor het helft van het geld, meer en betere gefrituurde kip aan.
    De taco werd geserveerd in een soort soep van tomaat met daarin kipgehakt. De "soep" was veel te zoet en de harde taco was niet knapperig.

Na het voorgerecht kwam de eigenaar onze tweede bestelling aan drankjes opnemen en wij vroegen voor de zekerheid nogmaals of er geen witbier was. Hierop kregen wij te horen dat ze dit wel hadden, en de ice tea green was ook voorradig. Het aan tafel door de eigenaar op een stoere manier inschenken van het witbier ging niet helemaal goed, want bij het neerzetten van het flesje stroomde de resterende inhoud rap eruit. We kregen wel netjes een volledig nieuw witbiertje welke wel zelf konden inschenken.

Dan het hoofdgerecht. Hierbij hadden we reuze gamba's, onbeperkt dubbel gemarineerde spareribs en stukjes ossenhaas en kipfiles in zigeunersaus. Ook hadden we een maiskolf en gewokte groente als (betaalde) bijgerechten. Hierbij werd een salade, friet en een gepofte aardappel geserveerd. De reuze gamba's waren goed en ook de stukjes ossenhaas en kipfiles waren prima. Deze laatste was een beetje fantasieloos op het boord gedeponeerd, maar de smaak was prima. De spareribs waren op zich ook prima, maar er kon niet gesproken worden van gemarineerde spareribs. Er was een zoetzure saus/marinade over de spareribs heen gegoten, waardoor ook het hele boord onder zat, en de tweede "marinade" was een grote hoeveelheid fijngehakte stukjes knoflook. Op zich was dit wel lekker, maar de knoflook was wel erg veel en de marinade was niet ingetrokken in het vlees. Het vlees viel niet van het bot af, maar was wel mals genoeg en sommige mensen houden wat meer van spareribs waar je echt aan moet kluiven. Ik ben hier niet een van, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Van de bijgerechten was de mais lekker. De gewokte groente waren ook lekker, maar hier was vrij weinig van en het was opgevuld met taco’s. We hadden het besteld omdat we juist extra groente wilden hebben. De gepofte aardappel was smaakloos en zure room is hierbij een minder goede combinatie dan kruidenboter of crème fraiche.

Tenslotte als dessert kozen we voor de tiramisu en de santa fe. Waar we al een beetje bang voor waren, was de santa fe niet beschikbaar. Afijn, dan alleen tiramisu. Dit werd geserveerd in een glas en was redelijk lekker. Wel was het erg machtig (meer dan gebruikelijk) en zat er een flink verschil in de hoeveelheid alcohol smaak tussen de ene tiramisu en de andere.

Al met al hebben was de bediening vriendelijk en was het eten niet slecht bereid, maar de sfeer/aankleding en kwaliteit van het eten was zeer matig. Ik zou zelf dus niet weer naar dit restaurant gaan.

99. Erg lekker gegeten, ook de kinderen hebben genoten. We moesten wel vrij lang wachten op de kaart. Het restaurant liep vol en één dame in de bediening. Was net te druk, maar toen ze even later versterking kreeg liep alles weer op rolletjes. Bediening was overigens wel enorm vriendelijk en gastvrij.

Volgende pagina