Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Alphen aan den Rijn verdeeld zijn.

1. A. Markman

Het eten was niet warm. Dat vond ik heel jammer.

2. Denken goed mee als je iets niet mag eten. Biefstuk was heerlijk!

3. Fam. Sens

We hebben heerlijk gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht. 3 soorten, allemaal keurig geserveerd. Restaurant is lekker ruim ingericht met uitzicht op de Rijn.
    Over de bediening niets te klagen.
    Het was helaas ietwat rustig op de vrijdagavond dat wij er waren.
    Maar niets dan goeds, is zeker voor herhaling vatbaar.
    Wellicht een tip: de meeste gerechten zijn 'mild'. Ze mogen best iets pittiger, of misschien hadden we dat zelf moeten vragen.

4. Geen goede review deze keer. De kachel was uit, de tap was na 1 biertje leeg. De flesjes bier kregen we voor de hoofdprijs van bijna € 7,--. De eerste ribben waren er snel, daarna een uur wachten op de volgende omdat er een controle was?? De ribben zijn heerlijk. De salade was wegbezuinigd. Het toetje hebben we maar niet genomen.

3,9
  5. We hebben van alles erg genoten.

• Eindcijfer 10
  6. Henriëtte

Vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Samen met mijn moeder en dochter een ontzettend leuke avond uit gehad.

7. John Sandee

Goede en zeer attente bediening; voor de jarige was versiering aangebracht en kreeg ook nog een fles wijn. Wij komen beslist vaker bij Daan

8. HennyPenny

Wij zijn super tevreden! Vorige maand in Alphen eten besteld voor onze 50e trouwdag! Voorafgaand aan de bestelling een goede uitleg gekregen van de eigenaar over de verschillende mogelijkheden. We mochten ook even proeven. Er werd goed meegedacht over de hoeveelheid te bestellen eten.
    We bestelden voor 25 personen en dit was ruim voldoende voor 32 personen. Wij kregen bakjes mee om eventueel thuis in te vriezen en hebben veel mee kunnen geven aan overige gasten van ons.
    Het eten werd op tijd en warm bezorgd op chafing dishes/ buffetwarmers.
    Al onze gasten waren enthousiast over de kwaliteit van het eten. Het wordt allemaal zelf door hen zelf bereid en dat proef je er ook in terug. Zeer smaakvol. Wij hadden gasten die wegens hun gezondheid zowel glutenvrij als lactosevrij moeten eten. Dit was geen enkel probleem. Ook voor de vegetariër onder ons was er ruim voldoende keus.
    Als er weer een gelegenheid is dan zouden wij weer deze keuze maken.
    Wij kunnen Rasa Baru van harte aanbevelen!
    Nogmaals hartelijk dank voor de goede en prettige service!

9. Louis van Hogendorp

Sinds heel lang al klant. Prima restaurant, goed eten. Bediening is vlot en prima, op z'n Italiaans vrolijk veelal onder de leiding van de eigenaresse en haar zonen. Tijdens warme dagen lekker buiten zitten mits je tijdig hebt gereserveerd.

Ge er heen en je zult vaak terug gaan!

10. Stephan Nikken

Eten was erg lekker, sfeer was goed, bediening vriendelijk. Leuke avond!

11. Lekker gegeten. We zijn goed verzorgt. De biefstuk was super lekker.

12. harry puts

Gezellig, vriendelijke gastvrouw, perfecte bediening vriendelijk en dedicatated.
    Biefstuk van de dag, verrassend gerecht, top.
    Lekker gezellig gegeten

Kortom aanrader

13. Monique

Prima sfeer en het eten was weer lekker!

14. Het goede bij Is Morus is, dat er altijd zeer goede maaltijden geserveerd worden van topkwaliteit. Het is altijd vers, smaakvol en heel lekker eten voor redelijke prijzen. De bediening is vlot en zeer vriendelijk.

Het Paaslunchmenu wat laatst in 2024 geserveerd werd betrof een 3 gangen Paasmenu voor 45.00 euro p.p. Dit was veel te duur, want wij hadden een completere maaltijd verwacht, het was zeer teleurstellend en niet van het normale niveau wat men bij hun gewend was.

Er was beloofd tagliatelle te serveren als hoofdgerecht maar er werd normale spaghetti geboden ook een minpuntje, samen met de krakkemikkige stoelen die niet comfortabel zitten. Het was een karig en niet van waarde hetgeen voor wat men betalen moest, jammer dat dit nu net als een afgang aangemeld moet worden! Zelfs voor 30 euro was het Paasmenu niet waard, het is normaliter altijd een feest om te gaan eten bij Is Morus! We blijven zeker als gast komen omdat dit naar mijn mening een foutje was wat normaal bij Is Morus niet gangbaar is.

Overall zijn wij een tevreden gast want wij vertrouwen erop dat voor het volgende Paasmenu (of andere gangenmenu's) er een verbetering zal gaan plaatsvinden. Bravo voor het normale en Pfff voor het Paaslunchmenu.

15. JP Darson

16. Frank van Haren

Wat een toprestaurant! Fantastisch eten, prima bediening. Gewoon gezellig en erg goed eten!

17. Joey Van Der Vlugt

Eten was goed bediening ook top.

18. tineke walvis

We waren met 7 personen en werden heel vriendelijk ontvangen. We kregen een tafel voor het raam in de hoek en dat was zeer aangenaam.

Er werd zowel vlees als vis besteld en iedereen heeft heerlijk gegeten.

De bediening was vlot en goed. (geen vergissingen).

19. 1 man bediening voor complete restaurant... de andere man stond beetje op gitaar te spelen alsof alles goed liep. Eerste ronde spareribs was na 1.5 uur wachten erg lekker, echter de 2e ronde was enorm aangebrand en niet te eten. Ik kom hier nooit meer!

20. Linda Litaay

Ik kom zelf best vaak eten met mijn vriendin en mijn man sinds kort, door haar ben ik teruggekomen, was daarvoor nooit geweest. Mooi huiselijk restaurant. Service is goed. Eten ook lekker.
    En ontbijt was ook lekker en betaalbaar.
    Wil je ontbijten en lunchen. Ga naar Bosrand tuincentrum in Alphen aan den Rijn. Zelf je hond mag je meenemen.

21. Wij waren er voor een lunch en wij hebben er van genoten. Vriendelijke bediening en de lunch was prima. Kortom een gezellige en geslaagde lunch. Kan het aanbevelen.

22. Ingrid van Buysen

Zoals altijd heerlijk gegeten in zeer gezellige zaak met perfecte bediening. Helemaal top.

23. Harald de Groot

Heerlijk gegeten, prima bediening! Alleen de akoestiek is slecht. Als het restaurant vol zit wat het geval was kun je elkaar heel slecht verstaan.

24. Laura Marx

Het was weer heerlijk en gezellig! Opa werd 80 en dit had ik bij de reservering aangegeven.
    Opa kreeg een versierde tafel, hij vond dat fantastisch!

25. Heerlijk gegeten, geweldige sfeer en indeling.

26. Na een jaar of 10 hier weer eens gegeten. Jaren geleden prima ervaring, destijds heerlijk eten voor een schappelijke prijs.
    Het eten was weer prima in orde. We hebben alleen ruim een half uur moeten wachten op ons voorgerecht (en op dat moment waren we de enige gasten in het restaurant, dus druk was het nog niet), daarna ook weer ruim een half uur op het hoofdgerecht.
    Het was erg koud in het restaurant, kippenvel op de armen. Qua aankleding mag er wel het een en ander opgeknapt worden. De huiden op de banken laten los, her en der scheuren in de bekleding.
    En de prijs viel nogal tegen.
    Kortom, voor ons geen aanrader om in het restaurant te gaan zitten. Maar misschien dat de thuisbezorgd afdeling wel voldoet, want het eten was prima.

6,5
  27. Met een vriendengroepje heerlijke lunch genoten. Eten was echt super en teveel voor sommige. Locatie erg gezellig en sfeervol.
    Heel gezellige leuke bediening.
    Top locatie.
    Ook het terras aan het water is met mooi weer een aanrader.

28. Fantastisch gegeten van voor- t/m het nagerecht. De smaken zijn goed op elkaar afgestemd en de borden zien eruit als een mooi schilderijtje.
    De sfeer is relaxed en de bediening is gastvrij en enthousiast. Voor ons was het weer een feestje en hebben wij ontzettend genoten.
    Daan, complimenten voor jou en je gezellige toko.
    Dank jullie wel leuke lieverds.
    Ruud&Jo

29. Heerlijk geluncht in een gezellig omgeving. Bediening is klasse, gerechten zijn super. Absolute aanrader.

30. Jim van der Putten

Altijd hele goede doner, vandaag wederom besteld. Het eten was iets te laat aangekomen en een beetje koud, maar we kregen (zonder te vragen) een vervanging van onze bestelling. Top service dus!