Deze zaak is verhuisd naar Verdronkenoord 102, 1811 BH, Alkmaar

Op dit adres zit nu: Meat & Co

Parkeergarage Karperton op 10 minuten loopafstand.

• All you can eat

4. Betalen Master Card pin Visa

1197668003 70
1208654253 68
1219640504 69
1395420509 79
1571200514 69
1692049268 68

1. Bij binnenkomst zag het er goed uit. Veel ruimte tussen de tafels/gasten. Tot we naar onze plek werden gebracht… We werden verzocht om boven te gaan zitten waar het helemaal vol was! Er was 1 tafeltje over, het was er heel erg warm en er was totaal geen ruimte tussen de gasten/tafeltjes. Hoe keurig het er beneden uitzag, zo vol en opgepropt was het boven. Toen we vroegen om een andere tafel was dit absoluut niet mogelijk. Er werd geen moeite gedaan om iets anders te bedenken. Onvriendelijk personeel en geen empathisch vermogen. Zeer teleurstellend.

2. Gisteren in dit restaurant gegeten. Ben al vaker naar het restaurant in Zaandam geweest en daar was alles top. Helaas was dit niet het geval in Alkmaar.

Ten eerste moeten we een halfuur wachten op ons broodmandje. De drankjes kwamen na een kwartier,
    Toen hebben we een uur gewacht op ons eerste tapas. Dit was dan ook maar 1 bordje. Ipv alle 4.
    Na anderhalf uur hebben we maar besloten om 3 kaartjes achter elkaar vol te schrijven, na een halfuur kwamen alle gerechten tegelijk en konden we eindelijk een schransen. Ons buikje rond eten, zoals we gepland hadden. Daarna zaten we bomvol.... maar vind het super asociaal dat we zo lang op dit moment hebben moeten wachten.

We komen hier nooit meer. We kregen niet eens een lolly toen we weg gingen. :(

2,4
  3. Netjes vooraf gereserveerd komen ik en mijn vriend er aan en worden we naar boven geleid. Mijn eerste indruk was toen al dat het er veel te warm was en we een erg klein tafeltje tegen de muur kregen aangeboden, waar je zodra je zat, je amper nog kon verroeren.

Meteen daar ging het al fout en kwam niemand bij ons een drankje opnemen en hadden we ondertussen maar vast wat tapas genoteerd op het kaartje die toen wel werd opgehaald, waarbij we gelijk konden vermelden dat we ook graag iets te drinken wilden. Toen dit werd gebracht en we de eerste tapas kregen (helaas 1 per keer, dus de ene zit nog te wachten, terwijl de ander het al op heeft), kregen we na een tijdje de tweede (helaas voor dezelfde persoon, dus de ander had nog steeds niks te eten). Vanaf hier begon het echt bizar te worden en moesten we op het eerste hapje voor mij bij elkaar dus al een half uur wachten, waarna niks meer kwam...

Na een uur geleden het te hebben besteld en nog niet te hebben gekregen en je avond al is verpest door het opfokken hierover, spraken we iemand van de bediening hier op aan en zou ze gaan uitzoeken wat er fout was gegaan. Ook op het antwoord moesten we wel even wachten, het bleek dat we inderdaad hadden kunnen wachten tot we een ons wogen op onze bestelling, omdat het wel was doorgevoerd maar niet was gebracht (?). Het hapje zou nu spoedig worden gebracht, maar voor ons was de lol ervan af en hebben gezegd weg te gaan.

We wilden evengoed netjes betalen en kregen toen te horen dat we alleen de 2 drankjes hoefden af te rekenen en dus de 3 gebrachte tapas niet, dus dit was wel goed afgehandeld. Alleen al met al geen aanrader, zo kan ik ook onbeperkt tapas aanbieden, als je er maar 1 met zijn tweeën in een half uur krijgt!

4,1

5. Leonie schaapstra

Ik heb afgelopen week samen met mijn vriendinnen bij La Cubanita Alkmaar gegeten. Ik heb een onwijs leuke avond gehad. De gerechten smaakten goed en we werden door leuke vlotte meiden bediend. Ik kom zeker snel weer terug!

6. annet de wit

Leuk tentje waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Daarnaast werden wij goed bediend door de vrolijke serveersters. Een echte aanrader dus!

7. Afgelopen zaterdag met 11 personen daar gegeten. Eten was lekker maar de bediening was chaotisch en niet zo vlot. We hadden 3 tafels dus per tafel hadden we kaartje. Op een gegeven moment had 1 al een paar tapas gehad, anderen nog niets. Sommige tapas werden vergeten en moesten we om vragen. Soms werd alles gewoon maar op tafel gezet. Tapas waren niet volledig, bij navraag werd er gezegd dat een ander van onze tafel die wel opgegeten had. Bij de vraag waar bepaalde tapas bleef werd er gezegd dat het tegelijk met de andere tafels werd geserveerd, ook dat was niet waar. We hebben aan 1 tafel 3x dezelfde tapas besteld tegelijkertijd, echter kregen we dit niet alle drie maar twee van ons. Een ander moest lang wachten. Manager kwam aan tafel, ook erover gehad, bleek dat ze met drie nieuwe collega's aan het werk waren op hun eerste werkdag. Ze vond het vervelend maar zelf vergat ze ook drankje te geven wat bij het arrangement zat. Dit was echt een domper.

8. Erg lekker eten! Ik ga hier erg vaak heen! Ik raad dit aan iedereen aan. Tip; reserveer wel even!

9. fam. Plus

Gisteravond heerlijk gegeten bij La Cubanita in Alkmaar! Na een warm ontvangst konden we kiezen uit verschillende tapas. De vlotte vriendelijke bediening, zonder opdringerig te zijn, voorzag ons van alle smaakvol uitziende gerechten. Een pluim voor de kok die al onze wensen uitgevoerd heeft! Klasse! Alles smaakte even lekker. De gezellig uitziende zaak, een gevoel van lekker een avondje weg is voor ons een reden om snel weer eens te komen! Top!

10. Wat een leuke restaurantje in Alkmaar! Ze hebben echt de lekkerste sangria die ik ken, en ook nog een witte sangria!! Zo lekker om zelf allemaal kleine hapjes in verschillende rondes te kunnen bestellen. De service is heel vriendelijk en oplettend. Ze stonden klaar om je te helpen kiezen uit alle lekkere hapjes. Door de sfeer, de aardige bediening, de lekkere hapjes en de sangria heb je helemaal het gevoel even weg te zijn! Ik vind het zeker een van de leukste restaurantjes van Alkmaar, of je nou met familie eet, met vrienden of je geliefde, je bent echt eventjes een avondje uit!

11. Wat een gezellige sfeer heeft La Cubanita Alkmaar! Ik vind het een van de leukste restaurantjes van de stad. Gisteravond heb ik er met een vriendin gegeten en cocktails gedronken. Bij aankomst werden we warm ontvangen en kregen we een plaats aan de hoge tafels achterin. Erg gezellig! Mijn vriendin en ik startte met een karaf rode sangria. heerlijk! En na het bestellen van de eerste lekkere hapjes, in combinatie met de muziek en sfeer van de zaak, had ik het gevoel op vakantie te zijn in Cuba. Ik werd erg blij van de aubergines met kruidenhoning, de gefrituurde paprika's die feestelijk geserveerd werden, de gamba's met chorizo en natuurlijk van die overheerlijke mojito! De bediening maakt er echt een feestje van, iedereen die er werkt is vrolijk en lekker vlot. Het was een leuk avondje uit en ik kom zeker snel terug.

12. Onbeperkt tapas, heerlijke smaakjes voor weinig geld en een top bediening met glimlachende meiden die het je echt naar de zin willen maken. Aanrader is natuurlijk de puur cubaanse coctail Mojito. Met zorg perfect gemixt. Vrolijk; koud; prikkelend en echte mintsmaak! Het voordeel is dat de smaak niet lang in je mond blijft hangen zodat je echt kunt genieten van de verschillende tapas smaakjes.
    We zaten met zijn tweeen aan een klein tafeltje, maar het was erg goed georganiseerd. Indien we ons bakje leeg hadden werd dit onmiddellijk opgeruimd en werd er glimlachend weer een nieuw smaakje gebracht. Wat een service en sfeer, perfect! De entourage is ook typisch cubaans: Oldtimers aan de muur; en andere inrichting die wij tijdens onze vakantie ook in Havana zijn tegen gekomen. Wij hebben 14 verschillende smaakjes geproefd en echt álles was lekker. Echte aanraders: nummer 47 gefrituurde paprika's; nummer 34 gebakke roodbaars; 23 kip met honing; 40 gezonde vetarme zalmspiesjes met salsa. Indien je dit allemaal proeft en tussendoor wat spoelt met de Mojito heb je in dit restaurant zondermeer een top avond en ga je voldaan en vrolijk weer naar huis.

13. marije pruiksma

Wat een gezellige knusse sfeer! Zeer gevarieerde kaart en de bediening was top!

14. Heerlijk gegeten!

een uiterst gezellig restaurant waar je voor een goede prijs heerlijk kan eten.

Diverse gerechten geprobeerd en alles was lekker.

Zeer attent personeel die zorgen voor een optimale sfeer.

Vaak leuke acties toen wij er waren waren alle nagerechten een euro!

Kortom een echte aanrader!

15. Gister 09-07-2013 gegeten met een gezelschap van 13 personen. Bij aankomst hadden ze een tafel neer gezet voor 12, kan gebeuren. Vervolgens stond de tafel zo dicht bij de muur dat er niemand tussen kon zitten, die hebben wij zelf maar even wat verschoven. We hadden een all you can eat van 17,5 euro p.p.. Dit is zeer goedkoop en dat kwam ook naar voren in de service en het eten. Het brood was lekker
    maar de aiolie smaakte waterig. De kaaskroketten waren melig en de sherry dip die hier bij werd geserveerd was bitter, de gamba’s met kruiden olie waren veel te gaar het mondgevoel van de gamba’s waren als rubber. De oven aardappeltjes kwamen rechtstreeks uit de frituur, dit was te zien aan de constante bruine kleur die je niet kan krijgen in de oven. De varkenshaas met aceto balsamico was echt super gaar en smaakte naar draadjes vlees. We hadden 6 ronden eten in ons pakket maar na 2 rondes moesten we snel de laatste ronden invullen want de keuken zal dicht gaan.
    De bediening was erg aandacht loos en vergaten meerderen malen drankjes, de gemiddelde wachttijd voor en drankje was 15 tot 20 minuten dit is wel erg lang voor wat drinken. Nadat er iemand uit het gezelschap heeft geklaagd over het tijdsbestek van het drinken en eten, zouden wij koffie of thee krijgen van het huis. Nou is dat niet de beste manier om deze op te nemen als er nog mensen wachten op hun drankje die ze al 15 minuten eerder besteld hebben. De prijs/kwaliteit verhouding is wel goed want voor 17,5 kan je niet het beste eten verwachten. Maar dan rest mij nog de vraag waarom La Cubanita Zaandam wel netjes kan bedienen en eten lekker en goed kan bereiden, en Alkmaar het zo laat liggen. Jammer want het concept is zo leuk en gezellig. Misschien een tip dat de bediening in wijken gaat lopen zodat ze allemaal eigen tafels hebben en daar ook verantwoordelijk voor zijn.

16. Paar weken geleden gegeten met collega's en was super gezellig en heerlijk gegeten. Vandaag terug met mijn man. En wederom goed gegeten en goede service! Jammer alleen dat het wat lawaaierig is.

17. Priscilla

18. Het eten is goed fijn dat je van alles wat kan eten (tapas).
    Gelukkig werd ons verteld dat de boel verbouwd ging worden. Muren onder geschreven met de meest rare teksten.
    Hoop dat dit in de toekomst schoon blijft, ik had namelijk het idee dat ik op hangplek voor jongeren was beland.
    Jammer dat het eten bijna gelijk op tafel komt waardoor we snel moesten eten. Salades kwamen pas aan het eind, terwijl dat juist een voorafje was.
    Misschien dat we het nog een keer proberen, maar dan graag in een schone zaak.

19. Dieuwke Feenstra

20. Onbeperkt Tapas kun je ook niet te veel van verwachten. Als je producten besteld altijd even checken of het gaar is, veel is dat namelijk niet. Daarnaast zijn de gerechten nou niet heel briljant en ook niet altijd goed op smaak.

Service is in order en de sfeer is goed. Is een gezellige tent, daarvoor moet je ook alleen heen gaan.

21. Altijd druk, reserveren is wel een must zeker bij onbeperkt eten. Goede bediening, bestelling wordt snel opgenomen en eten is altijd lekker! Wel vind ik dat je soms best krampachtig kan zitten, maar dat hoort wel bij La Cubanita klein, sfeervol en gezellig!

22. Heerlijke avond gehad bij het La Cubanita . Eten zoals het moet zijn: diepe smaken, heerlijk, uitstekende opmaak en prima bediening.

23. Ik heb heerlijk gegeten bij La Cubanita. Ik ben vegetarier en had heel veel keuze. Soms duurde het even voordat je wat kreeg maar het was dan ook erg druk de avond dat wij er waren. Een minpuntje aan het restaurant vind ik dat het nogal vol staat en je een beetje krap zit. Maar het eten was heerlijk en de sfeer was goed. Zeker een aanrader voor groepen.

24. Afgelopen donderdag gegeten met 2 personen. Ik vond het zeer slecht, een bakje gesneden champignons uitgebakken met kruidenboter niet lekker, garnalen waren op een hand te tellen en niet bijzonder weinig smaak, van alles wat we hadden genomen was enkel de kip goed van smaak. En het brood vooraf was goed maar de aiolie was aangelengd met water en dus heel dun. Kortom geen aanrader! Achteraf blijken in de vrienden en kennis kring bij mij een hoop te zeggen bij opening was het goed en is steeds slechter geworden!

1,8
  25. Top tent! Heerlijk eten, en goede hoeveelheid. Wanneer je meer wilt, kun je dit gewoon weer bestellen wanneer je onbeperkt eet. Service is goed en aardig. En super gezellig sfeer, beetje kroeg achtig, maar leuk voor met een groep te eten.

26. Gisteren voor het eerst hier met mijn vrouw gegeten.
    Zij was hier al meer geweest met werk en vriendin.

Leuke sfeer, vlotte bediening lekkere tapas.
    Sommige dingen gewoon twee keer bestelt.
    Een aanrader bedankt voor de fijne avond.
    Volgende keer ook maar een stift mee haha.

27. Met collega's gegeten in Alkmaar.

Bediening is slecht, eten is slecht en te weinig.
    De muziek stond te hard. Je kon elkaar niet verstaan.
    Veel te duur voor wat je krijgt.
    Een lichtpuntje, de koffie was lekker.
    Geen aanrader, zoek liever even verder naar de vele andere lekkere restaurants die Alkmaar rijk is.

Kees

28. We hebben hier vorige week met z'n vieren gegeten.
    Heel gezellig en ongedwongen. Het personeel was wel wat jong en onervaren, maar wel vriendelijk.

29. Leuke sfeer, lekker eten.
    Alleen erg jammer dat het niet tegelijkertijd wordt geserveerd, het eten.
    Ik werk zelf in een tapas restaurant en ik weet en vind het zelf ook fijner als het eten in 1 keer wordt neergezet.
    Ook wel zo gezellig om gezamelijk te eten.
    Bediening is vriendelijk.

30. Tja, wat kan ik zeggen?! Je gaat toch eerst kijken voor je een restaurant binnenloopt om er te eten. Het concept van de volgeschreven muren is kenmerkend voor deze tent. Beetje kortzichtig van al die vorige recensenten. Het zit altijd vol dus logisch dat je lang wacht op je bestelling. Er staan veel tapas op de kaart en volgorde van brengen is niet zo vreemd. Er kan geen fornuis of oven voor 40 gerechtjes bestaan nietwaar. Ik vond de tapas goed te eten en ben redelijk voldaan weggegaan. Mensen die topkwaliteit ambiance, service en gerechten verwachten moeten maar doorlopen voor ze hier hun beklag doen achteraf.

31. Superlekker eten, ongedwongen sfeer. Lekker rommelig en je kan er de hele avond lekker treuzelen met je eten. Bediening is vlot maar geeft je niet t gevoel dat je door moet eten.

Onbeperkt tapas eten is een aanrader met een groepje. Kleine gerechtjes dus je kan even doorgaan. Voor ieder wat wils en goeie prijzen, Wij komen zeker terug.

32. Monique

Ik ga regelmatig naar tapas-tentjes maar dit was toch wel de slechtste allertijden! Ten eerste is het er erg chaotisch en veel te druk, praten was niet mogelijk want je verstond elkaar toch niet. De ondergeschreven muren worden misschien door sommige als gezellig ervaren, ik ervaarde het eerder alsof ik in een kraakpand was beland...

Na een rijtje tapas te hebben besteld met 4 personen, kwam na een half uur het eerste gerechtje: 3 garnalen. 10 minuten later kwam er weer een gerechtje: 2 kroketjes.. en zo ging dit door. Ik vroeg de bediening of het niet gewoon in één keer op tafel kon worden gezet maar dat was niet hun systeem kreeg ik te horen. Anders moest de kok per tafel het klaar maken en het was handiger per gerecht, dus als er meerdere bestellingen binnen waren gekomen voor garnalen dan werd het pas gemaakt.

Wat mij betreft is het hele tapas-idee van het gezellig samen eten weg!

Nou en van het drinken zijn ze ook niet rijk geworden; we hebben eerst een kan sangria besteld en na 2x vragen en een half uur later kwam het dan eindelijk. Toen vroegen wij nog 2 cola... We hebben 3 verschillende medewerksters er meerdere malen naar gevraagd en aan het einde van ons eten kregen we dit eindelijk en het werd dan ook heel lomp voor ons op tafel gekwakt. Dus de sangria en de cola is alles wat wij hebben kunnen bestellen in een tijdsbestek van 3,5 uur! Ook de toetjes werden natuurlijk niet gezamenlijk gebracht en uiteindelijk had iedereen het op voordat ik mijn tiramisu eens kreeg.

Wat mij betreft had ik halverwege de avond al weg willen gaan maar helaas hadden mijn tafelgenoten een hoog beleefdheidsgevoel en bleven we zitten; waar moesten we ook anders heen want we hadden nog steeds trek. Normaal ga ik helemaal volgegeten naar huis maar dat was nu niet het geval, iets wat voor de kassa ook niet gunstig is lijkt mij?

Want we waren uiteindelijk niet heel veel geld kwijt (33 p.p) maar door de slome bediening en het één voor één systeem schoot het niet op om meer te bestellen.

Absoluut nooit meer hier heen.

33. Het is een plek om met een groep vrienden naartoe te gaan om je helemaal vol te gieten met alcohol en een gezellige tijd te hebben. Als iemand mij zou vragen welk restaurant in Alkmaar je beter niet kunt gaan om lekker te eten dan is het dit wel. Heel misschien doordat we met zo'n grote groep waren dat de bediening en de kwaliteit van het eten zo slecht was. We hebben meer dan een uur gewacht voordat er één tapa per persoon op tafel kwam. Over de hele avond verdeeld kwam er bijna niets langs. Ze zeggen dat het Spaanse hapjes zijn, maar ik denk dat het regelrecht uit de vriezer van de Aldi komt. Jongeren die van zuipen en schreeuwen houden vinden deze plaats geweldig.

1,6
  34. Leuke tent, zoals je van een tapas bar kan verwachten. Onder het genot van een drankje kan je kiezen uit allerlei verschillende Spaanse hapjes. Verwacht geen "haute cuisine" bla bla maar de tapas zijn van goede kwaliteit. Van maandag tot en met donderdag kan je hier voor 17,50 pp onbeperkt tapas eten. In het weekend zou ik niet met honger komen want dan ben je best veel geld kwijt. De bediening is vlot en vriendelijk. De frisdrank kunnen ze beter uit flesjes serveren ipv een grote fles want de prik was er steeds af.

35. Ik vind het een heel gezellige en knusse tent, vind het leuk dat je kan schrijven op de muren. Het eten is best goed. Alleen, je zit wel krap en de bediening kan er amper langs. Ik at er laatst maar vond het wel lang duren voordat ik mijn eten had. Mijn vriend had zijn eten eerder dan mij, dat was jammer. Je kunt er leuk eten voor de prijs, dus een aanrader.

36. Erg gezellige tent. Wel een beetje chaotisch en van de stijl (muren etc. volgeschreven) moet je houden (verwacht geen chique tent). Ook staan sommige tafeltjes een beetje in de doorgang waardoor het een beetje krap is.

Er zit wel wat tijd tussen de verschillende tapas gerechtjes maar dit maakt juist dat je niet alles naar binnen schuift en weer weg bent binnen een half uur.

Aardige bediening en genoeg keuze qua eten (vegetarisch, vlees, vis, voorgerechten etc.). Misschien niet heel speciaal het eten, maar veel variatie en er zit voor iedereen wel wat tussen. Het eten is zeker van goede kwaliteit. Qua voorgerechten zijn de pastasalade en carpaccio zeker aan te raden. Voor de rest zou ik ossenhaas op brood en kip in honing een keer proberen.

Leuk om met de familie naar toe te gaan (kleine porties, dus kinderen hebben niet gauw veel over en de kinderen kunnen de muren lekker onderkalken). Ook leuk voor stelletjes en voor teamuitjes binnen bedrijven. Of gezellig met vriendinnen/vriendinnen natuurlijk.

Als je geen chique tent prefereert maar juist een casual, modern restaurant waarbij je van alles kan proeven is La Cubanita wel wat.

37. Inrichting was niet echt cubaans, het hele pand vol teksten geschreven door bezoekers op de muren, plafond en tafels.

Als eerste taai turks brood. (waarschijnlijk opgewarmd)

Bestelde eten kwam in etappes, met lange pauzes ertussen.

Kaaskroketten leken op ragoutkroketten met beetje smaak van kaas. Krabkroketten was de smaak van krab niet uit te halen, alleen maar ragout naar onze mening. Er zou bij beide een dressing zitten maar dit was bij beiden een schaaltje gehakte ui met citroen schaafsel o.i.d.

Patatas bravas waren erg vet, hieraan zat een smaak van vis of oud vet?

Omgevallen biertje stond gewoon op de rekening.

Om het een beetje positief af te sluiten..

De kip in honing en de mozzarella was wel lekker.

Gelukkig hoefden we de varkenshaas waar een haar in zat niet te betalen.

4,3
  38. Onwijs gezellig, leuke sfeer en leuke bediening.

De tapas simpel maar wel goed van smaak (de tapas zijn wel wat verhollandst zeg maar). Het is wel een redelijke kleine tent, maar dat maakt het juist ook wel gezellig en sfeervol!

Wij zijn hier al meerdere malen geweest met zowel bedrijfsuitjes als normale etentjes, maar we hebben alle keren een fijne avond gehad.
    En we komen hier zeker ook weer terug! ( we weten onze favoriete nummers al uit ons hoofd;))!

39. Wat een gezellige knusse tent is dit! Heerlijke avond gehad, met vlotte bediening, en erg goede tapas. Mijn vriendin was laaiend enthousiast, dus we komen zeker terug!

40. Afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd met mijn man in Alkmaar.
    Na een gezellige dag winkelen binnengestapt bij la Cubanita.
    Zag er leuk uit en leek ons wel wat. Jammer dat we niet zijn doorgelopen.
    Toen we er zo'n 10 minuten zaten kwam een groepje jongens binnen die volgens ons al in kennelijke staat waren.
    Wilden stoel niet aanschuiven, zodat personeel zich door een smalle doorgang moesten wringen. Gingen smerig om met eten waardoor het op de grond viel en als klap op de vuurpijl wilden ze ook een kan sangria.
    Door de achterlijk lange rietjes sproeide de sangria door de zaak zodat mensen die achter hen zaten onder de rode wijn zaten, lekker hoor!
    Eigenlijk zou je zulke mensen gewoon moeten kunnen weigeren en in ieder geval die rietjes weg moeten laten.
    Doordat het een smalle pijpenla is is het enorm gehorig, we hebben tijdens het eten bijna geen woord met elkaar kunnen wisselen.
    Naast ons zat een groep meiden die een vrijgezellenavond vierden, helemaal niets mis mee. Zij hadden het erg naar de zin, maar ondanks normaal volume was het een kakefonie van geluiden en ik ging met hoofdpijn de deur uit.

Verder is het eten ook niet van een hoogstaand niveau, kun je misschien ook niet verwachten van zo'n tentje, maar het was wel jammer.
    Voor ons zeker geen 2e keer la Cubanita.

5,9
  41. Het is best oke. Ben niet snel tevreden omdat ik veel in Spanje kom dus mijn mening hierover is wel gevormd. Ik vond de keus niet heel veel en een beetje erg vet. Maar wel een leuke sfeer en vlotte bediening. Wel vaak erg druk dus geeft ook wel wat aan denk ik.

6,7
  42. Afgelopne jaar 3 keer gegeten en was alle 3 keer een succes, je kan zowel met een klein gezelschap heerlijk ontspannen genieten van de lekkere tapaz maar zeker geschikt voor een meidenavond compleet met sangria. Super!

43. Ik heb hier zo lekker gegeten! De eigenaar is ook harstikke aardig en maakt met iedereen een praatje.

Ik vind het eten echt niet smaken alsof het uit een pakje komt!

Je kreeg alles vrij vlot, maar je kon ook pauzes nemen..

44. Goed eten, leuke bediening. Behoorlijk minpunt, het is zeer gehorig. Als het vol zit kan je bijna geen gesprek meer voeren en dat is jammer.

45. Het eten was heerlijk. (Meneer Rob, Tapas hoort weinig te zijn..) Het toetje werd leuk geserveerd en we komen zeker nog een keer terug!

46. Hebben 06-09-2008 gegeten in dit restaurant. Hebben er enorm naar uitgekeken om daar te eten. Eindelijk eens iets anders. Daarom is de klap harder als je er achte komt dat het maar matig is. De smaak was matig, niet echt iets bijzonders. En volgens mij komt het meesten eten gewoon uit een pakje wat je daar gewoon wat opwarmen met saus er over. Bijvoorbeeld je bestelt "gebakken kipfilet met honing en mosterd" en je krijgt gewoon kipnuggets uit pak met vieze honing erover. En zo ging dat maar door. Voor mij geen eten meer hier.

3,7
  47. Heb hier een tijd geleden met mijn nicht gegeten.
    Het jonge personeel geeft juist een leuke frisse sfeer en het eten is prima en geen standaard tapa's.
    Prima eten,Snelle Bediening, Leuke tent....Gaan Dus!

48. erg jong personeel in gehele restaurant

6,3
  49. karlijn

Heb er laatst met een aantal mensen gegeten en het was geweldig! Fijne bediening en een geweldig gezellige sfeer. En het eten was heerlijk!! Prima, wij komen terug.

50. We hebben ervaren dat we weinig te eten geserveerd kregen en aan het eind zouden we de rekening niet volledig hebben voldaan...