• Veganistisch

1563193525 79
1627620333 74
1692047141 77

1. Jos

2. Ten eerste, ik ben een Vaalsenaar en heb hier (helaas) al enkele keren wat besteld om af te halen.
    Ze zijn telefonisch vaak niet bereikbaar als het druk is, dan leggen ze gewoon de hoorn naast de haak, dat is een feit. Dus ik vandaag erheen gereden om direkt te bestellen. Het was inderdaad druk (!).
    Mijn bestelling zou 20-30 minuten duren, maar na 45 minuten was nog niks klaar, wel waren meerdere bestellingen klaar van klanten die na mij kwamen! Nagevraagd waar mijn bestelling blijft en het zou zo klaar zijn.
    Alweer 10 minuten gewacht... Het leek er zeer op dat men mijn bestelling gewoon vergeten was.
    En dan het eten: de sate-saus niet zoals de gwoonlijke consistentie bij deze chinees, maar dusdanig dun dat het leek alsof die met water aangelengd was. Smaakte ook nog niet eens naar sate.
    Heb alleen maar de Nasi gehad, en die smaakte ook maar flauw. Dan geniet ik nog meer van een kant en klaar pakje Uncle Ben's indische rijst dat je na 3 minuten uit de magnetron haalt.
    Ik ga hier niets meer halen, en helaas is dit het enige chinees 'restaurant' in Vaals. Het wordt dringend tijd dat er een 2e, en wellicht beter, chinees restaurant bij komt.
    Daar gaan zitten kunt u ook beter niet doen als u ook wat atmosfeer wil hebben, wat een afknapper. Het begint al bij de afgerafelde en gescheurde gordijnen die u bij de ingang 'welkom' heten.
    Daarna over een afgetrapt tapijt naar een rechthoekige ruimte zonder atmosfeer naar je plekje sjoffelen. De vriendelijkheid van het personeel weegt niet op tegen het aftandse interieur en slecht eten.
    Voortaan ga ik maar eens kijken of er een beter alternatief in de naburige duitse stad Aken is. Het kan alleen maar beter zijn!

3. Inmiddels ben ik daar pakweg 40 jaar klant. De dames in de bediening zijn als jonge meisjes begonnen en werken er nog steeds. Ze zijn nog steeds even vriendelijk.
    Een ouderwets gemoedelijk Chinees/Indisch restaurant waarvan er helaas steeds minder zijn met goed en niet te duur eten.

4. Prima restaurant. De tijd heeft daar stil gestaan. Uitstekende en vriendelijke bediening. Sfeer in het restaurant was erg gezellig.
    Het eten was prima en lekker. Zeker om daar nog eens te eten.

5. Chinees restaurant zoals we ze kennen van vroeger. Zeer gastvrije ontvangst. Met een allergie werd heel goed meegedacht en een praktische oplossing gevonden. Het eten is prima en er werd geen haast gemaakt dus heerlijk de tijd om te genieten. Kortom zeker een aanrader dit restaurant.

6. Ik kom er al jarenlang wekelijks, ook vanaf een andere plaats in midden limburg kwam ik er nog geregeld.

Een amicale bediening alsof je thuis komt en je voelt je echt welkom.
    Goede prijsverhouding en goed en veel voedsel, ook na eigen smaak en keuzes welke niet op de ruime keuze kaart staan, een wat ouderwets interieur maar wel oer gezellig.
    Veel buitenlands bezoek uit België en Duitsland kenmerkt de goede kwaliteit veel aanloop betekend altijd top vers voedsel.

7. Hele vriendelijke bediening en het eten is erg lekker. Ook erg geschikt voor grote groepen! Wij hebben met 10 man een aantal menu's en rijsttafels gedeeld. Goede ervaring.

8. Patricia

Vriendelijke gastvrouwen, prima service.
    Goede veganistische menu keuze.
    Tjap tjoi en babi pangang (vegan) waren heerlijk!
    We komen zeker eens terug!

9. Vinjori

Op basis van eerdere recensies hier gisterenavond gegeten. Babi pangang met nasi en Kipschotel met cashewnoten en groente. Het heeft ons prima gesmaakt! Het restaurant is wel aan een opknapbeurt toe. Dit geldt zeker voor de vloerbedekking. De dames in de bediening zijn buitengewoon vriendelijk. Zij serveerden alles vlot en een brede glimlach op hun gezicht. De prijs/kwaliteit is absoluut goed.

10. Top tent, goed eten en het restaurant ziet er uit als de Chinees van vroeger. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

11. Gisteravond heerlijk gegeten in dit restaurant. De entourage is niet heel indrukwekkend, zeker van buiten niet. De warme vriendelijkheid van het personeel maakt dit dubbel en dwars goed. Wij logeerden in het nabijgelegen kasteelhotel. Met de bus waren we in 5 minuten ter plekke.

De bediening is zeer vriendelijk en attent. Mijn vriendin en ik eten veganistisch. Op het menu heb je een ruime keuze uit vegetarische gerechten. De vaste rijsttafels op het menu waren allemaal met vlees. Op onze vraag of ze ook een vegetarisch menu konden samenstellen werd bevestigend beantwoord. Er werd zelfs gevraagd of we misschien veganistisch aten... Jaa! Nou geen probleem, dan laten we het ei er ook uit! Nou fantastisch :) Heerlijk gegeten en gedronken voor klein prijsje. Nog een leuke tip; warme sake als toetje!

12. Eten was heerlijk! Bediening goed, personeel zeer hartelijk.
    Prijs normaal.

13. Ambachtelijk bereide Chinese kost. Drie uitstekende menu's op onze tafel. Bediening vriendelijk en correct. Ambiance lichtelijk gedateerd, maar verder... kom maar. Dik in orde!

14. Het eten bij deze Chinees is echt lekker. De Tipan met rund en de Mihoen met varkensvlees is super goed en heerlijk. De bediening is super vriendelijk en altijd blij. Het restaurant is wel gedateerd en straalt de jaren 80' uit en een update zou het zeker moderner en mooier maken.

15. Lieve mensen, goed en veel eten. Wij zijn uit Vaals weggegaan, hebben al vele Chinese restaurants gezocht. We zijn de mooiste restaurants tegengekomen maar de Chinees was er niet lekker.

Dus de inrichting is niet altijd een garantie. Deze mensen zijn al meer dan 30 jaar in Vaals, altijd hebben we lekker vers en veel gegeten. Echt een aanrader!

Wij missen hun heel erg!

16. Lekker gegeten in een wat gedateerd restaurant. Alleraardigste bediening. Als we in Limburg zijn is deze Chinees vaste prik.

17. carlos kramer

Ik woon er tegenover en eten het heel vaak. Ongelofelijk aardige mensen en heerlijk eten. De prijs is wel redelijk duur. Ik geef het een 9,9!

18. Nou iedereen heeft zijn eigen smaak, maar bij deze Chinees om te huilen. Heb nog nooit zo slecht gegeten als bij deze Chinees. Pak bijvoorbeeld de bami, hij is smaakloos alsof hij alleen maar gekookt is, prei en hamsmaak zijn heel ver te zoeken, ziet er ook erg karig uit. Dan die babi panghang saus sorry niet te eten. En probeer eens de bami rammes, daar krijg je een stuk kip bij, nou probeer het eens, sorry niet mijn smaak. Slechtste Chinees ever. Bediening niks mis mee, zeer vriendelijke mensen, inrichting zeer oud maar wel schoon. Kom er nooit meer.

19. Ik kom er wel eens vaker om af te halen en het is altijd goed, lekker, veel en betaalbaar. Zeker als je het maandmenu pakt, daar eet je met 2 personen 2 dagen van. De inrichting is een beetje armoedig maar als je tegenwoordig moet verbouwen dan weet je het ook wel. Tenslotte gaat het om het eten.
    PS. het personeel is super vriendelijk.

20. Eten was goed. Bediening uitermate slecht en inrichting vies en verouderd.

21. Het is er vies en slecht ingericht, eten matig tot slecht.
    In de loempia zat nauwelijks iets anders dan taugé, en droop van het vet. Ik woon in Vaals, en eet vaak Chinees, Indisch, Tai en Aziatisch maar ga hier nooit meer heen.

3,5
  22. Jeanette

Ik kom er met mijn familie al meer dan 30 jaar en zeer regelmatig, het eten is er altijd perfect en de bediening is buitengewoon vriendelijk. Echt een aanrader.

23. Der beste Chinese Aachens liegt in Vaals / NL!

Gehen schon seit vielen jahren dort hin. Das Essen ist unwahrscheinlich lecker und die Bedienung immer freundlich. Sehr zu empfehlen!

24. Prima gegeten en zeer vriendelijk personeel!

De kip met groente en cashewnoten is aan te bevelen!

25. lekkerbekje

Hoewel de inrichting wat ouderwets oogt en misschien hier en daar aan een opknapbeurt toe is, is de bediening en sfeer er altijd hartstikke goed!. Ook het eten is altijd lekker. Maakt niet uit of je afhaalt of dat je er gaat eten. De porties zijn groot, goed en netjes tegen een vriendelijke prijs. Zeer vriendelijke eigenaars. Kwaliteit op en top. Dat is toch het belangrijkste, en niet de inrichting., toch? Daar betaal je alleen maar extra voor.

Ik ben al jaren een trouwe klant.

26. Ik ben er nog een keer gaan afhalen, maar het oogde zeer ouderwets, vond het ook niet echt schoon. Het eten was redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar.

5,3
  27. Super-super vriendelijke service, eten ok, sfeer ok.

28. Lekker gegeten. Al vaker.

Bediening is super vriendelijk en dat is niet omdat het moet, maar dat zijn ze van hun zelf. Dat merk je gewoon aan alles. Ook niet onbelangrijk voor wie daar gevoelig voor is.

Inrichting daarentegen kan veel beter.

Maar sfeer/gezellig is het wel.

Maar een opknapbeurt, want oogt een beetje ouderwets, mag er wel komen in de toekomst.

Kom er vaak en graag.

29. Ik houd erg van chinees en door mijn baan reis ik veel door Nederland en bezoek dan ook regelmatig een Chinees /indisch restaurant

De inrichting van dit restaurant is erg magertjes en een nieuw likje verf hier en daar is echt nodig

Absoluut minpunt is het zeer slecht verzorgde aquarium (arme vissen).

Eten is ok, maar ook niet meer dan ok, dat kan beter hoor.

Een groot pluspunt is het personeel, top vriendlijk.

6,1
  30. Dagmar MORAY-KNAUF

Enorm vriendelijk personeel, enorm lekker eten en de inrichting is ok!

31. vandeuren a

Zeer lekker eten en heel vriendelijk en lief personeel.Echt een aanrader!

32. Echt goed

33. Eten is ok maar kan beter,de inrichting is erg magertjes, erg vriendelijk personeel

34. Chris Thewissen

Mooi restaurant met vriendelijk personeel en je kunt er enorm lekker eten!