Grote plaatsen met restaurants in Groningen

Alle plaatsen in Groningen

Nieuwste recensies in Groningen

1. Het geserveerde eten zag er al niet vers uit, maar dat kan je ook niet verwachten van een onbeperkte vreetschuur. Schijnbaar was het voedsel toch bedorven wat resulteerde op voedselvergiftiging voor mij en zowel mijn man en beide kids.
    Helaas hoorde ik hier ook al anderen over, toch wou ik het eens proberen. Toch wil anderen hiervoor waarschuwen, en hopelijk doen de eigenaren hier iets mee zodat dit niet een ander ook overkomt!

2. Eten was wel lekker, service ronduit slecht. Je krijgt 2,5u om te eten, maar na een kleine 2 uur werd ons verteld dat de keuken dicht wou en werd het opgedrongen om niet meer te bestellen. Toetjes werden niet aangevuld, meeste was op en ook daar werden we heen gestuurd, omdat ze wouden opruimen, terwijl ze tot 22u open waren en onze tijd nog lang niet op was?

3. Internationaal Groningen

Slecht en nog eens slecht

Van het eten zijn we ziek geworden

ECHT BAGGER!!

4. Internationaal Groningen

We kwamen binnen er was niemand te zien om ons te ontvangen, dat is niet gastvrij! De ambiance is oubollig en gedateerd.

Het belangrijkste het eten in 1 woord bagger. Nooit Weer!!

1,6
  5. Ik heb 2 kiploempia's afgehaald en gevraagd of ze die niet zo vet wilden maken. Thuisgekomen bleken ze toch supervet en de buitenkant was nog net niet verbrand, zo donker, met bijna zwarte randen. Ik heb dus alleen de vulling opgegeten, die overwegend uit wat taugé met een beetje ei bestond, de kip moest ik met een vergrootglas zoeken. Ik heb er ook over gebeld, maar ja, ik woon buiten de stad, dus terugbrengen zit er niet in. En verder werd het gesprek van hun kant al beëindigd, voordat ik was uitgesproken. Ik heb €9,50 betaald voor 2 lappen vet, bijna verbrand deeg met 5 happen vulling, en de service was ook pet, dus mij zien ze nooit meer terug.

1,5

Meer recensies in Groningen